Καλησπέρα,
Εχω εδώ και κανένα μήνα το εξής θέμα να εμφανίζεται που και που στο C4 - GP 1.6 e-hdi (αυτόματο με 160000 km στο καντράν - τα πραγματικά δεν τα ξέρω........).
1) Εμφανίζεται ESR/ASP System Faulty στην οθόνη (δεν συνοδεύεται από καμία άλλη δυσλειτουργία)
2) Όταν εμφανιστεί επιτόπου ΚΑΙ το Engine fault Repair needed (ανάβει το λαμπάκι "check engine" και το "Service") τότε συμβαίνουν τα εξής:
α) Δεν αλλάζουν οι ταχύτητες στο αυτόματο ενώ οι στροφές ανεβαίνουν μέχρι τις 3000 και δεν πάνε παραπάνω.
β) Όταν αλλάξω manualy ταχύτητες, αλλάζουν κανονικά αλλά και πάλι αισθάνομαι να μην έχω ιπποδύναμη εκείνη τη στιγμή. Σημειώνω ότι ακόμα και σε ευθεία το αμάξι δεν μου επιταχύνει πάνω από 110km/h. Δοκίμασα να το "ξεγελάσω" μήπως και επιταχύνει βάζοντας το στο cruise control αλλά ΔΕΝ ενεργοποιείται το cruise-control... Σε κατηφόρα (εθνική οδό) που σανιδώνω να δω πως θα ανεβάσει, ξεπερνάει τα 110 km/h (εφτασα και 120-130) αλλά όχι επειδή σανιδώνω - μάλλον λόγω βαρύτητας -, φαίνεται να επηρρεάζεται ελάχιστα.
Θα επισημάνω το εξής:
Τον Μάιο μήνα έμεινα με το αμάξι (ξαφνικά δεν είχα καθόλου γκάζι στο πόδι μου... και το αμάξι έσβησε μόλις σταμάτησα δεξιά στο δρόμο ενώ δεν έπαιρνε μπροστά - ουτε καν γυριζε η μίζα). Στον μηχανικό που το πήγα (με οδική) μου είπε ότι έιχε ξυρίσει βαλβίδες κλπ κλπ και το μοτέρ θέλει επισκευή γιατί στον εκκεντροφόρο δεν είχε αλλάξει ποτέ ιμάντας (είχα αλλάξει ή έτσι μου ειπε ο προηγούμενος μηχανικός στις 95000 km) αφού και διαφορα τετοια και έτσι έγινε ΕΠΙΣΚΕΥΉ ΣΤΟ ΜΟΤΕΡ (τα πάντα όλα άλλαξε είπε: κοκοράκια βαλβίδων, τσιμουχάκια, εκκεντροφόρο, 4 βαλβίδες εξαγωγής και 4 εισαγωγής, φλάντζα κεφαλής, 8 ωστήρια, ιμάντα εκκεντροφόρου και τεντωτήρα).
Μου ανέφερε επίσης ο μηχανικός ότι , παρότι είχα κάνει αντικατάσταση ημιαξόνια πριν 13000 Km, το σασμάν δεν είχε βαλβολινες και ότι είναι πιθανό να έχει καταστραφεί το σασμάν.Και σκέφτομαι εγώ τώρα.... το θέμα αυτό που έβγαλε... μπορεί να είναι ΣΑΣΜΑΝ? Γιατί να μου κόβει ιπποδύναμη όταν η ταχύτητα έχει ήδη κουμπώσει κανονικά? Γιατί μου βάζει "κόφτη" τις 2750 rpm και τα 110 km/h ? Τι είδους "προστασία" είναι? Μήπως είναι θέμα της επισκευής του μοτέρ και κάτι δεν λειτουργεί σωστά? Θέλει μήπως καμία ρύθμιση στο μοτέρ που δεν έγινε στην επισκευή??
Για δώστε τα φώτα σας γιατί το κόστος θα είναι πάλι μεγάλο..... ήδη η επισκευή του μοτέρ πήγε
2500 €