Νομίζω ότι κατέληξα κάπου. Έπειτα από πολύ ψάξιμο με το διαγνωστικό είδα ότι εδώ και 4 χρόνια το πρόσθετο που ψεκάζεται για το dpf παραμένει στην ίδια στάθμη. Έχει περίπου 530ml. Η αντλία δεν δουλεύει αλλά ούτε μου βγάζει σφάλμα. Το βλέπω μόνο όταν πατάω ενεργοποίηση της αντλίας και μου λέει ότι είναι αδύνατη. Επίσης το dpf κάνει ανανέωση κάθε 250χλμ.
Με βάση αυτά τα στοιχεία, νομίζω ότι επειδή δεν μπορούν να φύγουν εύκολα τα καυσαέρια λόγω του dpf που φράζει σχετικά γρήγορα, επιστρέφουν στο τούρμπο και του δημιουργούν προβλήματα.
Τι λέτε; Είναι λογική η εξήγηση;
Πάντως παρήγγειλα τον πυρήνα του τούρμπο, το σωληνάκι λαδιού, λάδια φίλτρα να τα έχω όλα έτοιμα για να ξεκινήσω την περιπέτεια.