Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 13:18 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: ESP/ASR Faulty - 2012 Grand Picasso 1.6 eHdi (8v) - Αuto
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 27 Ιούλ 2020, 15:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 27 Ιούλ 2020, 12:31
Δημοσιεύσεις: 40
Καλησπέρα,

Σε 2012 Grand Picasso 1.6 eHdi (8v) - auto - 160.000 χλ, μετά από καθαρισμό φίλτρου DPF, αλλαγή ιμάντα δυναμό a/c , και φλάτζας ψευτοκάπακου, παρατήρησα ότι κατα τη διάρκεια απότομης επιτάχυνσης (προσπέραση / απότομα πάτημα γκαζιού ανεξαρτήτου ταχύτητας η σχέσης στο κιβώτιο) εμφανίζει σφάλμα ESP/ASR system faulty σε συνδυασμό των Engine fault και καποιες φορες και ABS faulty, auto handbrake faulty κτλ.

Το βασικό σφάλμα ειναι το ESP/ASR + Service, ενω τα αλλα όταν τα βγάζει μετά από λίγο σβήνουν μόνα τους.

Το σφαλμα ESP/ASR όταν σβήσω τη μηχανή φεύγει.

Επειδή έπρεπε να φύγω ενα ταξίδι το ΣΚ, μίλησα με τον μηχανικό και μου είπε ότι μπορω να φυγω και μόλις γυρίσω το κοιταμε και ότι ισως ειναι καποιος σενσορας ή ο εγκεφαλος ABS?.
Το ταξίδι ηταν 210 χλμ πηγαινε και 210 χλμ ελα.
Στο πήγαινε μου το εβγαλε λιγο πριν βγω εθνική (μετά από 25 λεπτά περίπου από τη στιγμή εκκίνησης (παλι σε αποτομη επιτάχυνση).
Στην επιστροφή μου το εμφάνισε μετά από 100χλμ.
Στα 100χλμ αυτά σε επαρχιακό δρόμο, με ήπια επιτάχυνση και μεχρι ταχήτυτα 100χμλ/ωρα αλλα χωρίς απότομη επιταχυνση, δεν το εμφάνισε καθόλου.
Μέχρι που χρειάστηκε να κάνω προσπέραση και το έβγαλε. (ESP/ASR faulty + Service light).
Δεν φάνηκε να αλλαζει κάτι ομως στην απόδοση του αυτοκινήτου.
Μέχρι την αθήνα συνέχισα κανονικά χωρίς κανένα πρόβλημα, και με αρκετές επιταχύνσεις.

Μίλις σβήσω το αυτοκίνητο και το βάλω ξανά μπροστά το σφάλμα φεύγει.

Διάβασα για
1. Βαλβίδα EGR (δεν θα το έβγαζε ομως και σε άλλες συνθηκες και όχι μονο στην επιταχυνση?)
2. Διακόπτης φρένου (δεν ειδα κατι να συμβαίνει οταν παταω φρένο)
3. Διακόπτης γκαζιού (ακούγεται υποπτο)
4. Σενσορας ABS - επαφή/καθαρισμός (και πάλι θα το έβγαζε αμέσως φανταζομαι)
5. Γυροσκόπιο/επιταχυνσιόμετρο ESP (η κάπως ετσι- ακούγεται υποπτο)

Τη πέμπτη θα μπει στο διαγνωστικο. Κάποια ιδέα για το τι θα μπορύσε να έιναι μέχρι τότε, από την εμπειρία σας?

_________________
2011 Grand Picasso 1.6 eHdi (8v) - Exclusive


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ESP/ASR Faulty - 2012 Grand Picasso 1.6 eHdi (8v) - Αuto
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 28 Ιούλ 2020, 16:08 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
savic7uk έγραψε:
Καλησπέρα,

Σε 2012 Grand Picasso 1.6 eHdi (8v) - auto - 160.000 χλ, μετά από καθαρισμό φίλτρου DPF, αλλαγή ιμάντα δυναμό a/c , και φλάτζας ψευτοκάπακου, παρατήρησα ότι κατα τη διάρκεια απότομης επιτάχυνσης (προσπέραση / απότομα πάτημα γκαζιού ανεξαρτήτου ταχύτητας η σχέσης στο κιβώτιο) εμφανίζει σφάλμα ESP/ASR system faulty σε συνδυασμό των Engine fault και καποιες φορες και ABS faulty, auto handbrake faulty κτλ.

Το βασικό σφάλμα ειναι το ESP/ASR + Service, ενω τα αλλα όταν τα βγάζει μετά από λίγο σβήνουν μόνα τους.

Το σφαλμα ESP/ASR όταν σβήσω τη μηχανή φεύγει.

Επειδή έπρεπε να φύγω ενα ταξίδι το ΣΚ, μίλησα με τον μηχανικό και μου είπε ότι μπορω να φυγω και μόλις γυρίσω το κοιταμε και ότι ισως ειναι καποιος σενσορας ή ο εγκεφαλος ABS?.
Το ταξίδι ηταν 210 χλμ πηγαινε και 210 χλμ ελα.
Στο πήγαινε μου το εβγαλε λιγο πριν βγω εθνική (μετά από 25 λεπτά περίπου από τη στιγμή εκκίνησης (παλι σε αποτομη επιτάχυνση).
Στην επιστροφή μου το εμφάνισε μετά από 100χλμ.
Στα 100χλμ αυτά σε επαρχιακό δρόμο, με ήπια επιτάχυνση και μεχρι ταχήτυτα 100χμλ/ωρα αλλα χωρίς απότομη επιταχυνση, δεν το εμφάνισε καθόλου.
Μέχρι που χρειάστηκε να κάνω προσπέραση και το έβγαλε. (ESP/ASR faulty + Service light).
Δεν φάνηκε να αλλαζει κάτι ομως στην απόδοση του αυτοκινήτου.
Μέχρι την αθήνα συνέχισα κανονικά χωρίς κανένα πρόβλημα, και με αρκετές επιταχύνσεις.

Μίλις σβήσω το αυτοκίνητο και το βάλω ξανά μπροστά το σφάλμα φεύγει.

Διάβασα για
1. Βαλβίδα EGR (δεν θα το έβγαζε ομως και σε άλλες συνθηκες και όχι μονο στην επιταχυνση?)
2. Διακόπτης φρένου (δεν ειδα κατι να συμβαίνει οταν παταω φρένο)
3. Διακόπτης γκαζιού (ακούγεται υποπτο)
4. Σενσορας ABS - επαφή/καθαρισμός (και πάλι θα το έβγαζε αμέσως φανταζομαι)
5. Γυροσκόπιο/επιταχυνσιόμετρο ESP (η κάπως ετσι- ακούγεται υποπτο)

Τη πέμπτη θα μπει στο διαγνωστικο. Κάποια ιδέα για το τι θα μπορύσε να έιναι μέχρι τότε, από την εμπειρία σας?
Καλησπέρα! Μου κάνει περισσότερο για φραγμένη EGR , καθώς σου συμβαίνει στη φάση επιτάχυνσης.

Από την άλλη σου αποκλείω διακόπτη φρένου και ο,τι άλλο έχει να κάνει με το εν γένει σύστημα ABS/ESP καθώς την βλάβη θα σου την πέταγε μολις έφτανες στα 25-30χαω, όπου γίνεται το Built in test του συστήματος. Αν δηλαδή έφταιγε κάποιος αισθητήρας ABS ή κάτι άλλο στο σύστημα.

Το άλλο που μπορεί να είναι και δεν έγραψες είναι κάποιο μπεκ... Αν ήσουν Κρήτη μπορούσα να σε βοηθήσω.

Η γνώμη μου τώρα είναι η εξής. Αν είναι EGR (εγώ δίνω 95% να είναι αυτό) πρέπει να προσέξεις να γίνει σωστή δουλειά. Δηλαδή ή θα βάλεις καινούρια ή να καθαρίσει παρά πολύ καλά. Επίσης, μετά που θα δεις την EGR πρέπει να ελέγξεις και την εισαγωγή. Αν θες ολοκληρωμένη δουλειά πρέπει να γίνει έτσι.

Sent from my LG V40 using Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ESP/ASR Faulty - 2012 Grand Picasso 1.6 eHdi (8v) - Αuto
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 28 Ιούλ 2020, 16:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 27 Ιούλ 2020, 12:31
Δημοσιεύσεις: 40
Lohias^ έγραψε:
Καλησπέρα! Μου κάνει περισσότερο για φραγμένη EGR , καθώς σου συμβαίνει στη φάση επιτάχυνσης.

Από την άλλη σου αποκλείω διακόπτη φρένου και ο,τι άλλο έχει να κάνει με το εν γένει σύστημα ABS/ESP καθώς την βλάβη θα σου την πέταγε μολις έφτανες στα 25-30χαω, όπου γίνεται το Built in test του συστήματος. Αν δηλαδή έφταιγε κάποιος αισθητήρας ABS ή κάτι άλλο στο σύστημα.

Το άλλο που μπορεί να είναι και δεν έγραψες είναι κάποιο μπεκ... Αν ήσουν Κρήτη μπορούσα να σε βοηθήσω.

Η γνώμη μου τώρα είναι η εξής. Αν είναι EGR (εγώ δίνω 95% να είναι αυτό) πρέπει να προσέξεις να γίνει σωστή δουλειά. Δηλαδή ή θα βάλεις καινούρια ή να καθαρίσει παρά πολύ καλά. Επίσης, μετά που θα δεις την EGR πρέπει να ελέγξεις και την εισαγωγή. Αν θες ολοκληρωμένη δουλειά πρέπει να γίνει έτσι.


Σε ευχαριστώ πολύ.
Μίλησα με τον μηχανικό μου και μου ειπε και αυτός οτι υποψιαζεται EGR και σε πρώτη φάση θα τη βγάλουμε να την καθαρίσουμε και βλέπουμε.

Εχθές εκανα διαδρομή Νικαια - Πετρούπολη και προσπάθησα να κανω απότομες επιταχύνσεις αλλα τπτ. Δεν εμφάνισε κατι.

Κάποια στιγμή πανω στην επιτάχυνση επεσα σε λακούβα (πλευρα συνοδηγου) και εβγαλε + ESP/ASR, ABS faulty κτλ.
Οπότε επιπλέον του EGR θα πρέπει να ειναι και καποιος αισθητήρας ισως?.

_________________
2011 Grand Picasso 1.6 eHdi (8v) - Exclusive


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ESP/ASR Faulty - 2012 Grand Picasso 1.6 eHdi (8v) - Αuto
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 28 Ιούλ 2020, 16:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 21 Ιούλ 2013, 15:58
Δημοσιεύσεις: 2437
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 0
Δεν νομίζω να είναι μπεκ. Αν κολλήσει κλειστό δουλεύει τρικύλινδρο,ενώ αν κολλήσει ανοιχτό μπορεί να πάθεις χοντρή ζημιά. Πριν 15κ χλμ που είχα αντίστοιχο πρόβλημα αλλά το αμάξι έκοβε πολύ στην εμφάνιση της προειδοποίησης ήταν ηλεκτροβαλβίδα τούρμπο. Και επειδή μου το έβγαλε και εμένα 2 φορές ξανά τις τελευταίες 5 μέρες σε ταξίδι θα περιμένω και την δική σου διάγνωση. Εγώ θα το πάω Δευτέρα πρωί.

_________________
C4 1.6 e-HDI 115 STT MCP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ESP/ASR Faulty - 2012 Grand Picasso 1.6 eHdi (8v) - Αuto
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 29 Ιούλ 2020, 07:09 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
savic7uk έγραψε:
Lohias^ έγραψε:
Καλησπέρα! Μου κάνει περισσότερο για φραγμένη EGR , καθώς σου συμβαίνει στη φάση επιτάχυνσης.

Από την άλλη σου αποκλείω διακόπτη φρένου και ο,τι άλλο έχει να κάνει με το εν γένει σύστημα ABS/ESP καθώς την βλάβη θα σου την πέταγε μολις έφτανες στα 25-30χαω, όπου γίνεται το Built in test του συστήματος. Αν δηλαδή έφταιγε κάποιος αισθητήρας ABS ή κάτι άλλο στο σύστημα.

Το άλλο που μπορεί να είναι και δεν έγραψες είναι κάποιο μπεκ... Αν ήσουν Κρήτη μπορούσα να σε βοηθήσω.

Η γνώμη μου τώρα είναι η εξής. Αν είναι EGR (εγώ δίνω 95% να είναι αυτό) πρέπει να προσέξεις να γίνει σωστή δουλειά. Δηλαδή ή θα βάλεις καινούρια ή να καθαρίσει παρά πολύ καλά. Επίσης, μετά που θα δεις την EGR πρέπει να ελέγξεις και την εισαγωγή. Αν θες ολοκληρωμένη δουλειά πρέπει να γίνει έτσι.


Σε ευχαριστώ πολύ.
Μίλησα με τον μηχανικό μου και μου ειπε και αυτός οτι υποψιαζεται EGR και σε πρώτη φάση θα τη βγάλουμε να την καθαρίσουμε και βλέπουμε.

Εχθές εκανα διαδρομή Νικαια - Πετρούπολη και προσπάθησα να κανω απότομες επιταχύνσεις αλλα τπτ. Δεν εμφάνισε κατι.

Κάποια στιγμή πανω στην επιτάχυνση επεσα σε λακούβα (πλευρα συνοδηγου) και εβγαλε + ESP/ASR, ABS faulty κτλ.
Οπότε επιπλέον του EGR θα πρέπει να ειναι και καποιος αισθητήρας ισως?.
Όχι μη ξεγελιεσαι. Έχω μπει σε λακούβα που έσκασε το λάστιχο και κανένα λαμπάκι δεν άναψε. Πήγαινε να δεις για την EGR και λογικά θα σου εξαφανιστεί το θέμα.

Επειδή εγώ είχα ένα θεματακι στους αρχές με αισθητήρα ABS, το πρόβλημα χτυπάει σε κάθε εκκίνηση με την διαδικασία "όπλισης" (αυτοέλεγχος -built in test) του συστήματος που γίνεται στα 25-30χαω. Όλα συνηγορούν για egr. Απλά να δεις και την εισαγωγή και να την καθαρίσεις μια που θα βγάλει την EGR. Είναι ευκαιρία μη το παραλείψεις.

Sent from my LG V40 using Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ESP/ASR Faulty - 2012 Grand Picasso 1.6 eHdi (8v) - Αuto
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 29 Ιούλ 2020, 14:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 29 Μαρ 2014, 17:10
Δημοσιεύσεις: 399
Την ΕGR την αλλαζει και μονος του οπως την αλλαξα εγω , αλλά αν μου βρεις μηχανικο που να βγαζει και να καθαριζει την σωληνα ψυγειο που παει στην εισαγωγη να μου τρυπησεις την μυτη που λεγαμε πιτσιρικαδες .Εγω προτεινω να αλλαξει ΕGR και ταπωμα κατευθειαν , ειναι τοσα τα προβληματα που δημιουργει για να κερδισεις το απειροελαχιστο

https://www.ebay.co.uk/itm/EGR-BLANKING ... SwX9FZN~~x

_________________
C4 Grand Picasso HDI 1.6 EGS 6


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ESP/ASR Faulty - 2012 Grand Picasso 1.6 eHdi (8v) - Αuto
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 29 Ιούλ 2020, 15:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1130
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
zetor έγραψε:
Εγω προτεινω να αλλαξει ΕGR και ταπωμα κατευθειαν , ειναι τοσα τα προβληματα που δημιουργει για να κερδισεις το απειροελαχιστο

Εντάξει, κάτι τέτοιες "συμβουλές" τη στιγμή που οδεύουμε για τα μισά του 21ου αιώνα είναι το άκρον άωτον της ανευθυνότητας!
Η EGR υπάρχει για να μειώνονται ρύποι... Αν αυτό είναι το "απειροελάχιστο", τότε... τότε... :cens .. για να μη πω τίποτα χοντρό...

Τα σημερινά αυτοκίνητα, αν προβεί κάποιος σε τέτοιες βλαχοπατέντες Άνω Ραχούλας ή Ελ Πάσο, είναι υπό προϋποθέσεις ΠΙΟ ΡΥΠΟΓΟΝΑ από εκείνα τα παλιά αυτοκίνητα που δεν είχαν αυτά τα υποσυστήματα! Κι αν ακόμη θεωρητικά ένα σημερινό αυτοκίνητο παραμένει στις περισσότερες των περιπτώσεων λιγότερο ρυπογόνο έστω κι αν καταργηθεί κάποιο τέτοιο υποσύστημα, με δεδομένο τον αριθμό των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν σήμερα σε σχέση με τότε, η ρύπανση (ιδίως η συγκεντρωμένη στα αστικά και στα μεγάλα μητροπολιτικά κέντρα!) θα ήταν πολύ περισσότερη αν κάμποσοι σε ικανό ποσοστό ιδιοκτήτες παγκοσμίως κατέφευγαν σε τέτοιες εγκληματικές πατέντες.

Όποιος δεν μπορεί ή δεν θέλει να συντηρεί ένα σύγχρονο σημερινό αυτοκίνητο, από το να καταργεί EGR-DPF-κλπ, ας το πουλήσει και να πάει να πάρει ένα παλιό που δεν έχει τίποτα από αυτά. Όσοι και να σκεφτούν να το κάνουν αυτό, ευτυχώς δεν θα είναι πολλοί και θα είναι τόσο μικρή μειοψηφία σε σχέση μ' αυτούς που διατηρούν-συντηρούν σωστά, που θα επιβαρύνουν πολύ λιγότερο τον πλανήτη, από το να εφαρμόζουν τέτοιες πατέντες και να δίνουν και κακό παράδειγμα μαζί με συμβουλή.
Δώστε τα τα ρημάδια, πάρτε ένα παλιό, να πάψετε να ασχολείστε εσείς με τα μαραφέτια τους κι αυτά με σας, να ωφεληθεί η πλάση όλη... :spank

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ESP/ASR Faulty - 2012 Grand Picasso 1.6 eHdi (8v) - Αuto
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Ιούλ 2020, 00:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 29 Μαρ 2014, 17:10
Δημοσιεύσεις: 399
ενα μονο θα πω , με την φανατιλα του politically correct ξερναω
αληθεια τι κανετε οταν βλεπετε vw ;
εγω εδωσα τεχνικη λυση σε τεχνικο προβλημα ,ενηλικες ειμαστε
και δεν με ενδιαφερει να πεισω χαζοχαρουμενα παιδακια
και ουτε εχω ορεξη
αυτα απο μενα και τελος .

_________________
C4 Grand Picasso HDI 1.6 EGS 6


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ESP/ASR Faulty - 2012 Grand Picasso 1.6 eHdi (8v) - Αuto
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Ιούλ 2020, 11:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1130
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
zetor έγραψε:
ενα μονο θα πω , με την φανατιλα του politically correct ξερναω

Να πας να το κοιτάξεις αυτό, και σε ψυχολόγο γιατί λέμε για στοιχειώδη ανθρώπινη υποχρέωση του environmentally correct κι εσύ βλέπεις φανατίλα του politically correct, και σε γαστρεντερολόγο μη και παίζει καμιά παλινδρόμηση λόγω επιπλοκών από τα ντουμάνια τίποτα πατεντών...

zetor έγραψε:
αληθεια τι κανετε οταν βλεπετε vw ;

Εκσπερματώνουμε, ασυστόλως και περιπαθώς...

zetor έγραψε:
εγω εδωσα τεχνικη λυση σε τεχνικο προβλημα ,ενηλικες ειμαστε

Την περίφημη καταξιωμένη (...) τεχνικά λύση-πασπαρτού "πονάει κεφάλι, κόβεις κεφάλι"! Που να ήσασταν και ανήλικοι δηλαδή...

zetor έγραψε:
και δεν με ενδιαφερει να πεισω χαζοχαρουμενα παιδακια

Ωραία! Καλού-κακού θα 'χουμε κι εμείς το νου μας ως υπεύθυνοι 55άρηδες, κι όποτε βλέπουμε χαζοχαρούμενα παιδάκια θα τα συμβουλεύουμε αν δεν ωριμάσουν τελείως τουλάχιστον να μη τα πείσει ποτέ κανένας να ξερνάνε σα χαζά...

zetor έγραψε:
και ουτε εχω ορεξη

Όχι απλά ωραία... Τέλεια!

zetor έγραψε:
αυτα απο μενα και τελος .

Έτσι μπράβο, μπας και γλυτώσει εκτός από το περιβάλλον γενικότερα και κανένας άνθρωπος ειδικότερα, ξοδεύοντας λίγα χρήματα για να καθαρίζει τακτικά την EGR μη του μείνει ή για να την αλλάξει αν το αμελήσει και του μείνει. Από το να καταργήσει την EGR με κινεζόταπες και με αμφίβολους επαναπρογραμματισμούς "βελτιωτών" που στη στραβή θα κάνουν τους Κινέζους, έτσι και πάρει καμιά ώρα στο χέρι τίποτα βαλβίδες-πιστόνια-κλπ και κοιτάει μετά να καταργήσει και κανένα νεφρό...

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ESP/ASR Faulty - 2012 Grand Picasso 1.6 eHdi (8v) - Αuto
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Ιούλ 2020, 15:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
zetor έγραψε:
ενα μονο θα πω , με την φανατιλα του politically correct ξερναω
αληθεια τι κανετε οταν βλεπετε vw ;
εγω εδωσα τεχνικη λυση σε τεχνικο προβλημα ,ενηλικες ειμαστε
και δεν με ενδιαφερει να πεισω χαζοχαρουμενα παιδακια
και ουτε εχω ορεξη
αυτα απο μενα και τελος .


To political correctness πραγματικά το σιχαίνομαι. Αλλά τι σχέση έχει αυτό με τη μείωση των καυσαερίων και την προστασία του περιβάλλοντος μόνο εσύ το ξέρεις.
Αν σου έλεγε οτι είχε βουλώσει το DPF τι λύση θα έδινες; Καλά σε χαλασμένο καταλύτη δεν ρωτάω καν. Κόβει και ίππους.... :cens


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ESP/ASR Faulty - 2012 Grand Picasso 1.6 eHdi (8v) - Αuto
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 31 Ιούλ 2020, 00:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 27 Ιούλ 2020, 12:31
Δημοσιεύσεις: 40
Πέρα από τη μείωση των καυσαερίων, ενας άλλος πολύ σημαντικός λόγος ύπαρξης της βαλβίδας EGR είναι και η μείωση της θερμοκρασίας καύσης μέσα στο θάλαμο καύσης που πέρα από τη μακρόχρονια προστασία του κινητήρα συνεισφέρει στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου.

Σε κάθε περίπτωση οποιαδήποτε παρέμβαση σε τέτοια συστήματα μακροχρόνια μονο προβλήματα μπορούν να προκαλέσουν από τη στιγμή που το όχημα βγαίνει εκτός προδιαγραφών του κατασκευαστή, και ότι γλυτώσεις τώρα σίγουρα θα το πληρώσεις μετά (είτε ο ίδιος ή είτε ο τυχερός πάρει το αυτοκίνητο στο μέλλον).

Σας ευχαριστώ για τις συμβουλές σας. Τελικά το αυτοκίνητο θα μπεί την Τρίτη στο διαγνωστικό, καθώς τότε θα είναι διαθέσιμος ο ηλεκτρολόγος, αν και θα προσπαθήσω να βρω και καποιον άλλο νωρίτερα για να εχω και 2η γνώμη.

Θα σας ενημερώσω για ότι νεότερο.

_________________
2011 Grand Picasso 1.6 eHdi (8v) - Exclusive


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ESP/ASR Faulty - 2012 Grand Picasso 1.6 eHdi (8v) - Αuto
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 31 Ιούλ 2020, 06:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Γιάννη, o zetor, είναι χρόνια μέλος του forum, ψαγμένος με τα forum του εξωτερικού, καταπιάνεται μόνος του με το αμάξι του και γενικά βοηθάει πολύ στο φόρουμ μας! Δεν βρίσκω καθόλου "συναδελφικό" ούτε και νοητά ευγενικό το post σου απέναντί του. Όσο λάθος κατά τη δική σου άποψη είναι αυτό που προτείνει.

Θα σε παρακαλούσα να ανακαλέσεις και από δω και πέρα, να είμαστε πιο ευγενικοί (& σίγουρα πιο ήρεμοι), παρακαλώ.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ESP/ASR Faulty - 2012 Grand Picasso 1.6 eHdi (8v) - Αuto
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 31 Ιούλ 2020, 11:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1130
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Βαγγέλη, τι να ανακαλέσω;! Αυτά που έχω επικαλεστεί;! Δεν μπορώ, αλλουνού είναι αυτά, του zetor, εγώ απλά τα έπιασα ένα-ένα.

Είχε απαντήσει μια χαρά ο Σταύρος (Lohias) στον φίλο που ξεκίνησε το θέμα, που είναι το πρόβλημα και τι να επισκευάσει, να επισκευάσει όχι να σφάξει!, και μπήκε μετά ο zetor και έδωσε τη "σούπερ" λύση (...να καταργήσει την EGR!) μαζί με link κιόλας για ...κινεζόταπα!

Μπήκα και έγραψα από κάτω με πολλή ηρεμία αλλά όσο έντονα αρμόζει σε τέτοιες λύσεις και "λογικές" την άποψή μου (...ναι αυτή είναι, όποιος δεν μπορεί ή δεν θέλει, να μη συμβουλεύει πως σπέρνεται ο καρκίνος, να δώσει απείραχτο το σύγχρονο αμάξι και να πάει να πάρει παλιό!), αν λοιπόν μιλάς και γι' αυτό το post δεν υπάρχει σ' αυτό κάτι να ανακαλέσω.

Και μετά ξαναμπήκε ο zetor να μας την πει, με πολλή υφάρα... Ο "ενήλικας"... :laugh
Αυτός, που πρόσφατα σε άλλη συζήτηση, αναφερόμενος σε τεχνίτες συνεργείων, έχει πει το αμίμητο "αυτός που πήγα ήταν λαμόγιο, αυτόν εδώ τον κόβω για λαμόγιο, κι αλλού να πάω λαμόγιο θα είναι"! Τόσο ψαγμένος ο zetor!... Μπήκε βέβαια μετά και το επεξεργάστηκε, αλλά κάτι τέτοια ψαγμένα και σοφά "γράφουν"...
Ε, ξαναμπήκα κι εγώ και του απάντησα όπως του πρέπει. Επικαλούμενος τα δικά του. Σ' αυτό το post, δεν μπορώ να ανακαλέσω τα δικά του...
Όποτε έχει βοηθήσει, που ναι, έχει γίνει κι αυτό, και δεν τη βγαίνει σαν "ενήλικας", τον χαιρόμαστε. Εδώ, τον χαρήκαμε από την ανάποδη.

Το έχω πει και παλιότερα, το forum πρέπει να είναι ικανό να αντέχει και τέτοιους "κραδασμούς" και να τα αφήνει να φαίνονται και κάτι τέτοια, δεν πειράζει. Στο εξωτερικό που λες, και στις "καλύτερες οικογένειες", μπαίνουν φορτσάτοι σαν εμένα και οι υπεύθυνοι του forum μαζί, σε τέτοιες περιπτώσεις "βοήθειας" και "λύσης".

savic7uk έγραψε:
Πέρα από τη μείωση των καυσαερίων, ενας άλλος πολύ σημαντικός λόγος ύπαρξης της βαλβίδας EGR είναι και η μείωση της θερμοκρασίας καύσης μέσα στο θάλαμο καύσης που πέρα από τη μακρόχρονια προστασία του κινητήρα συνεισφέρει στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου.

Σε κάθε περίπτωση οποιαδήποτε παρέμβαση σε τέτοια συστήματα μακροχρόνια μονο προβλήματα μπορούν να προκαλέσουν από τη στιγμή που το όχημα βγαίνει εκτός προδιαγραφών του κατασκευαστή, και ότι γλυτώσεις τώρα σίγουρα θα το πληρώσεις μετά (είτε ο ίδιος ή είτε ο τυχερός πάρει το αυτοκίνητο στο μέλλον).

Ακριβώς! Γι' αυτό και είπα πριν στον zetor αυτό που είπα...

jalbanis έγραψε:
...μπας και γλυτώσει [...] και κανένας άνθρωπος ειδικότερα, ξοδεύοντας λίγα χρήματα για να καθαρίζει τακτικά την EGR μη του μείνει ή για να την αλλάξει αν το αμελήσει και του μείνει. Από το να καταργήσει την EGR με κινεζόταπες και με αμφίβολους επαναπρογραμματισμούς "βελτιωτών" που στη στραβή θα κάνουν τους Κινέζους, έτσι και πάρει καμιά ώρα στο χέρι τίποτα βαλβίδες-πιστόνια-κλπ...

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ESP/ASR Faulty - 2012 Grand Picasso 1.6 eHdi (8v) - Αuto
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 31 Ιούλ 2020, 15:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
savic7uk,το πρόβλημά σου έτσι όπως τα γράφεις είναι η egr.
Ή είναι σφιχτή,ή κολλάει και δεν ανοίγει,ή έχει γεμίσει η επιφάνειά της απο επικαθήσεις.
Αν την καθαρίσεις,μην την βγάλεις εκτός.
Πήγαινε σε έναν προγραμματιστή να σου αυξήσει την γωνία της προπορείας στο αβάνς(όσο δουλεύει η βαλβίδα)για να μην έχεις ξανά θέμα.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ESP/ASR Faulty - 2012 Grand Picasso 1.6 eHdi (8v) - Αuto
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 01 Αύγ 2020, 10:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1130
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Tzakos έγραψε:
Πήγαινε σε έναν προγραμματιστή να σου αυξήσει την γωνία της προπορείας στο αβάνς(όσο δουλεύει η βαλβίδα)για να μην έχεις ξανά θέμα.

savic7uk έγραψε:
Σε 2012 Grand Picasso 1.6 eHdi (8v) - auto - 160.000 χλ

Tzakos, ίσως να μην είδες που το έχει αναφέρει στο πρώτο του post ο φίλος, ότι φοράει κινητήρα diesel. Αν πάλι το είδες, τι εννοείς;
Στους βενζινοκινητήρες μιλάμε για "αβάνς" και εννοούμε τη γωνία προπορείας του σπινθήρα. Στους πετρελαιοκινητήρες (που βασικά δεν υφίσταται η έννοια "αβάνς", αλλά δεν ξέρω αν υπάρχει στην πιάτσα γιατί δε την έχω συναντήσει) έχουμε τη γωνία προέγχυσης, που ορίζει το πότε ξεκινάει ο ψεκασμός. Δηλαδή, ο προγραμματιστής θα αυξήσει τη γωνία της προέγχυσης για το διάστημα που ο εγκέφαλος λέει στην EGR να στέλνει καυσαέρια στο θάλαμο, και αυτό θα είναι ευνοϊκό για την EGR, και ταυτόχρονα θα συνεχίσει να δουλεύει σωστά ο diesel; Για εξήγα το λίγο.

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 3 [ 39 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

Antithieft faulty. Δεν παίρνει μπρος
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: sakisbm
Απαντήσεις: 6
ΝΕΟΣ ΚΑΤΟΧΟΣ CITROEN C4 eHDI MCP STT 115
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: Tilemaxos
Απαντήσεις: 9
System managment engine faulty
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Manos
Απαντήσεις: 64
Βελτίωση Xsara Picasso
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Xsara
Συγγραφέας: Giorgos
Απαντήσεις: 9
Picasso C4 /2017
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4 Picasso
Συγγραφέας: Automatique
Απαντήσεις: 7
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ