Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τρί 16 Απρ 2024, 11:51 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 10 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Αλλαγή μπρος/πίσω δισκόπλακες + Τακάκια C4GP 2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Μάιος 2021, 22:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 27 Ιούλ 2020, 12:31
Δημοσιεύσεις: 40
Καλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλους.

Μετά από συνεχές σφύριγμα από τα φρένα επισκέφτηκα το συνεργείο για έλεγχο και πιθανον αλλαγή τακάκια.
Μετά τον έλεγχο μου είπαν και μου έδειξαν ότι τα τακάκια έχουν ακόμη αρκετό πάτημα και αντέχουν σίγουρα αλλα 5000χλμ αλλά παρατήρησαν ότι οι δισκόπλακες θα πρέπει να αλλαχθούν.
Επίσης μαζί με τις πίσω προτείνει (η πανε μαζί) αλλαγη μουαγέ και ρουλεμάν).

Σκέφτομαι να πάρω και μια 2η γνώμη και για τη κατάσταση των πλακών (αν και νομίζω έχουν δικιο) αλλά και για τις τιμές (καθως εξουσιοδοτημένο)

Έχει κανείς να προτείνει καλό "φρενά", κατα προτίμηση Δυτικά προάστια Αττικής?
Είδα σε ένα ποστ για αυτο https://www.morarisbrakes.gr/.

Επίσης έχει κάποιος να προτείνει καποια μάρκα για δισκόπλακες μπρος πίσω και τακάκια?

Το αυτοκίνητο έχει 175000 χλμ, C4GP 2011 1.6 eHdi

_________________
2011 Grand Picasso 1.6 eHdi (8v) - Exclusive


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή μπρος/πίσω δισκόπλακες + Τακάκια C4GP 2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 29 Μάιος 2021, 12:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 29 Μαρ 2014, 17:10
Δημοσιεύσεις: 399
Τωρα το ειδα savic7uk

Η απολυτη κορυφη EBC διαλεγεις και παιρνεις αναλογα το βαλαντιο σου .
https://www.ebcbrakeshop.co.uk/?gclid=E ... gJX6_D_BwE

Τελικα τι εγινε τα αλλαξες ; αν ναι τι εβαλες κοστος και που;
και βεβαια εντυπωσεις.

_________________
C4 Grand Picasso HDI 1.6 EGS 6


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή μπρος/πίσω δισκόπλακες + Τακάκια C4GP 2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Ιουν 2021, 11:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 27 Ιούλ 2020, 12:31
Δημοσιεύσεις: 40
Ευχαριστώ Zetor.

Τελικά πήγα στον ΓΚΑΜΑΝΗ, στου Ρέντη.
Ήθελα να βάλω Brembo αλλα δεν τα ειχε ετοιμοπαράδοτα, οπότε έβαλα Bosch και τακάκια Zetec+. Βασικά μιλησα και με τους 2 τεχνικούς και μου είπαν για μπροστά Bosh, Ferodo ή Delphi και πίσω μόνο Bosch. Οπότε έιπα να βάλω και μπροστά Bosch

Μέχρι στιγμής έχω κάνει περίπου 800Km και είμαι πολύ ευχαριστημένος.

Σχετικά με τον ΓΚΑΜΑΝΗ πολύ ευχαριστημένος και από τιμή αλλα και από δουλειά

_________________
2011 Grand Picasso 1.6 eHdi (8v) - Exclusive


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή μπρος/πίσω δισκόπλακες + Τακάκια C4GP 2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Ιουν 2021, 22:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 29 Μαρ 2014, 17:10
Δημοσιεύσεις: 399
savic7uk έγραψε:
Ευχαριστώ Zetor.

Τελικά πήγα στον ΓΚΑΜΑΝΗ, στου Ρέντη.
Ήθελα να βάλω Brembo αλλα δεν τα ειχε ετοιμοπαράδοτα, οπότε έβαλα Bosch και τακάκια Zetec+. Βασικά μιλησα και με τους 2 τεχνικούς και μου είπαν για μπροστά Bosh, Ferodo ή Delphi και πίσω μόνο . Οπότε έιπα να βάλω και μπροστά Bosch

Μέχρι στιγμής έχω κάνει περίπου 800Km και είμαι πολύ ευχαριστημένος.

Σχετικά με τον ΓΚΑΜΑΝΗ πολύ ευχαριστημένος και από τιμή αλλα και από δουλειά


και αυτα μια χαρα ειναι , και εγω μπροστα δισκους Bosch εχω αλλα ονειρευομαι να παω σε EBC αν εχω φραγκα .

_________________
C4 Grand Picasso HDI 1.6 EGS 6


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή μπρος/πίσω δισκόπλακες + Τακάκια C4GP 2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 04 Ιουν 2021, 06:57 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Ωραία όλα αυτά, αλλά να καταλάβω. Γιατι πάτε σε τέτοιες λύσεις? Δεν είσαστε ικανοποιημένοι απο τα φρένα της Citroen? Eγω δε θυμαμαι ποτέ να είχα πρόβλημα με φρένα σε Citroen. Πάντα άγκυρες ήταν. Εκτος εαν πατε σε λυσεις τετοιες να μην φαγώνονται καθολου τακακια η δίσκοι. Θέλω να πω, να καταλάβω τέτοιες λύσεις για performance αυτοκινητα,αλλά για τα δικά μας...Εκτος εαν ειναι τοσο ακριβά της Citroen που ειναι πιο φθηνα της Bosch, της Βrembo και της EBC?

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή μπρος/πίσω δισκόπλακες + Τακάκια C4GP 2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 04 Ιουν 2021, 07:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1128
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Καλά, εντάξει, δε μιλάνε και για τίποτα εξωτικές επιλογές, Νίκο!
Για τις εργοστασιακά προβλεπόμενες διαστάσεις σε επώνυμες καλές επιλογές μιλάνε, πάνω-κάτω στην εργοστασιακή ποιότητα. Σε σύγκριση αρκετά ξεφεύγουν προς τα πάνω ποιοτικώς τα EBC, που και πάλι, στη σειρά που έχει προταθεί εδώ, και είναι και η λογική για τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα, δεν ξεφεύγουν και πάρα πολύ στην τιμή.
Κι αν σκεφτείς και το "καπέλο" που βάζουν για τα "γνήσια" οι αντιπροσωπείες, και να δώσουμε και κάτι παραπάνω για καλά after, ε, χαλάλι!

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Τελευταία επεξεργασία από jalbanis και Παρ 04 Ιουν 2021, 08:00, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή μπρος/πίσω δισκόπλακες + Τακάκια C4GP 2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 04 Ιουν 2021, 07:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
zetor έγραψε:
και αυτα μια χαρα ειναι , και εγω μπροστα δισκους Bosch εχω αλλα ονειρευομαι να παω σε EBC αν εχω φραγκα .

Τα EBC, δεν είναι όνειρο! Δεν αποτελούν τόσο ακριβή σειρά για να την αποκτήσεις!
Η σειρά ανταλλακτικών που είναι για καθημερινή χρήση, είναι σε λογικά πλαίσια προς αγορά.
Παράδειγμα... Για το δικό μου C4 ΜΚ2 με 283 δίσκους εμπρός, έδωσα για δίσκους, GreenStuff τακάκια και 1 λίτρο υγρά φρένων ΜΕ μεταφορικά από Αθήνα για Αλεξανδρούπολη, 200 ευρώ. Η διαφορά με Bosch σετ εμπρός φρένων, ήταν 60 ευρώ ακριβώς. Ένα γεμάτο Σάββατο βράδυ, ας πούμε......


ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Ωραία όλα αυτά, αλλά να καταλάβω. Γιατι πάτε σε τέτοιες λύσεις? Δεν είσαστε ικανοποιημένοι απο τα φρένα της Citroen? Eγω δε θυμαμαι ποτέ να είχα πρόβλημα με φρένα σε Citroen. Πάντα άγκυρες ήταν. Εκτος εαν πατε σε λυσεις τετοιες να μην φαγώνονται καθολου τακακια η δίσκοι. Θέλω να πω, να καταλάβω τέτοιες λύσεις για performance αυτοκινητα,αλλά για τα δικά μας...Εκτος εαν ειναι τοσο ακριβά της Citroen που ειναι πιο φθηνα της Bosch, της Βrembo και της EBC?


Νίκο, οι λύσεις aftermarket δεν είναι μόνο για την βελτίωση της συμπεριφοράς του αυτοκινήτου. Είναι για πολλούς άλλους λόγους. Συγκεκριμένα, όπως προανέφερα τα EBC σετ δίσκοι εμπρός με τακάκια GreenStuff και υγρά φρένων μου κόστισαν 200 ευρώ. Τα γνήσια, κοστίζουν 110 ευρώ τα τακάκια (είναι Ferodo, έξω τα βρίσκεις με 45 ευρώ), οι γνήσιοι δίσκοι κοντά στα 90 ευρώ. Τα τακάκια τα γνήσια, φαγώνονται το πολύ σε 50.000-60.000 χλμ. (για μένα που κάνω υπεραστικά χιλιόμετρα - που να τα έχεις και σε αστικό περιβάλλον), σφυρίζουν απίστευτα πολύ και... το κορυφαίο, βγάζουν τόση σκόνη που λερώνουν απίστευτα πάρα πολύ τις ζάντες. Τέλος, δοκιμασμένο από μένα... τα γνήσια τακάκια αν φρενάρεις από τα 190 στα 70, μετά το φρένο είναι σαν τσαρούχι και φυσικά μυρίζουν (τελευταία κατηφόρα πριν τα Γιάννενα ερχόμενος από Θεσσαλονίκη, στον σταθμό Διοδίων Παμβώτιδας, για όσους ξέρουν) .Τα EBC μου, έχουν 40.000 χλμ., και τα τακάκια έχουν ελάχιστη φθορά. Για το φρένο, καλύτερα να μην το αναρωτηθούμε, δεν ζεσταίνεται - δεν ζορίζεται - δεν σε προδίδει.

Δηλαδή, στην ίδια τιμή με τα γνήσια, πήρα ένα κορυφαίο ανταλλακτικό με βελτιωμένη συμπεριφορά.

Η διαφορά αγαπητέ Νίκο, λάτρη των γνησίων (ελπίζω όχι των 2ης διαλογής Eurorepar που βάζουν τα συνεργεία της Citroen πλέον για μείωση του κόστους), έγκειται στον άνθρωπο. Εγώ είμαι άτομο που θα το ψάξω, θα ενδιαφερθώ, θα λάβω υπόψιν και το κόστος και θα δω τι με συμφέρει να βάλω στο αυτοκίνητό μου και για απόδοση αλλά και από οικονομικής πλευράς. Εσύ είσαι, αυτός που το πάει στο συνεργείο και τους λες, κάντε το σέρβις, βάλτε γνήσια.

Υ.Γ.1: Μην είστε τόσο εφησυχασμένοι για τις αντιπροσωπείες. Πολύ πρόσφατα, γνωστός μου, έκανε μεγάλο σέρβις (ιμάντες και κτλ.) σε μεγάλο επίσημο συνεργείο της πρωτεύουσας. Όταν ρώτησα τι παραφλού του βάλανε (έχουν συγκεκριμένη πιστοποίηση), του έβαλαν ένα ό,τι να'ναι, φυσικά χωρίς πιστοποίηση. Ζήτησε τα πάντα να είναι γνήσια. Οπότε............ ας έχω εγώ καλύτερα τον έλεγχο του αυτοκινήτου μου.
Υ.Γ.2: Υπάρχει γνήσιο παραφλού, με την απαραίτητη πιστοποίηση, και σε πολύ καλή τιμή. Η ποιότητά του, είναι άλλο θέμα.


jalbanis έγραψε:
Καλά, εντάξει, δε μιλάνε και για τίποτα εξωτικές επιλογές, Νίκο!
Για τις εργοστασιακά προβλεπόμενες διαστάσεις σε επώνυμες καλές επιλογές μιλάνε, πάνω-κάτω στην εργοστασιακή ποιότητα. Σε σύγκριση ξεφεύγουν προς τα πάνω ποιοτικώς τα EBC, που και πάλι, στη σειρά που έχει προταθεί εδώ, και είναι και η λογική για τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα, όχι και τόσο πολύ.
Κι αν σκεφτείς και το "καπέλο" που βάζουν για τα "γνήσια" οι αντιπροσωπείες, και να δώσουμε και κάτι παραπάνω για καλά after, ε, χαλάλι!

:agree

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή μπρος/πίσω δισκόπλακες + Τακάκια C4GP 2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 04 Ιουν 2021, 14:03 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Bαγγέλη φρενάρισμα απο τα 190???? Και το Rafale θα μυρισει τις δισκοπλακες.... :laugh :laugh :laugh :laugh

Οχι αγορι μου,,, το πολύ φρενάρισμα απο τα 90 στα 50 να κανω εγώ... :laugh

Κατανοητές οι εξηγήσεις σας και σεβαστές. Ευχαριστώ.

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή μπρος/πίσω δισκόπλακες + Τακάκια C4GP 2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 04 Ιουν 2021, 14:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Bαγγέλη φρενάρισμα απο τα 190???? Και το Rafale θα μυρισει τις δισκοπλακες.... :laugh :laugh :laugh :laugh


Κανονικό φρενάρισμα, όχι βίαιο από τα 190 στα 70, με κατηφόρα όμως.

Δεν ξέρω για το Rafale, τα EBC, δεν κατάλαβαν κάστανο.

Στάλθηκε από το AC2003 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή μπρος/πίσω δισκόπλακες + Τακάκια C4GP 2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 08 Ιουν 2021, 18:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 29 Μαρ 2014, 17:10
Δημοσιεύσεις: 399
bakevang έγραψε:
zetor έγραψε:
και αυτα μια χαρα ειναι , και εγω μπροστα δισκους Bosch εχω αλλα ονειρευομαι να παω σε EBC αν εχω φραγκα .

Τα EBC, δεν είναι όνειρο! Δεν αποτελούν τόσο ακριβή σειρά για να την αποκτήσεις!
Η σειρά ανταλλακτικών που είναι για καθημερινή χρήση, είναι σε λογικά πλαίσια προς αγορά.
Παράδειγμα... Για το δικό μου C4 ΜΚ2 με 283 δίσκους εμπρός, έδωσα για δίσκους, GreenStuff τακάκια και 1 λίτρο υγρά φρένων ΜΕ μεταφορικά από Αθήνα για Αλεξανδρούπολη, 200 ευρώ. Η διαφορά με Bosch σετ εμπρός φρένων, ήταν 60 ευρώ ακριβώς. Ένα γεμάτο Σάββατο βράδυ, ας πούμε......

Βαγγελη που τα βρηκες ΕΛΛΑΣ ; Εδω κατευθειαν απο την εταιρεια ειναι φαρμακειο αν βαλεις οτι εχουν και τελωνειο απο Αγγλια τωρα .
Εδω για το δικο μου
https://www.ebcbrakeshop.co.uk/info-bra ... .6+TD&bhp=
Ασε που για πισω δεν εχουν με ρουλεμαν δισκους και θελει πατεντα.

ΕΣΥ πισω τι εχεις;

Α και μου φαινονται πολλα επειδη θα αλλαχτουν μπρος πισω.

_________________
C4 Grand Picasso HDI 1.6 EGS 6


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 10 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Αλλαγή RadioCD σε MP3
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: winemaker
Απαντήσεις: 3
Αλλαγή Τακάκια Εμπρός
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Manos
Απαντήσεις: 92
ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΟΥΖΙ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: ΑΝΤΩΝΗΣ
Απαντήσεις: 35
Αλλαγή λαδιών
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: saxomaniak
Απαντήσεις: 11
Ερώτηση για αλλαγή τιμόνι
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: scientist
Απαντήσεις: 9
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ