Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 25 Απρ 2024, 00:23 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 6 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Προβλήματα που αναφέρονται σε φορουμ του εξωτερικού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Αύγ 2008, 22:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2008, 14:46
Δημοσιεύσεις: 312
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Λόγω της έλλειψης αναφοράς προβλημάτων από Έλληνες κατόχους του C4P ξεκινώ αυτό το θέμα αναφέροντας ορισμένα από τα προβλήματα που παρουσιάζονται στο αυτοκίνητο και αναφέρονται από κατόχους του σε Γαλλία, Βρετανία και Ισπανία. Έχουμε και λέμε:
1) Δυσκολίες στη νυχτερινή οδήγηση λόγω του φαινομένου της διπλής απεικόνισης των φωτεινών πηγών στο παρμπρίζ. Στα αγγλικά φόρουμ αναφέρεται ως double vision, στα γαλλικά ως doublure. H πλειοψηφία των οδηγών βλέπει διπλά τα φώτα των απέναντι αυτοκινήτων αλλά και τα πίσω φώτα των αυτοκινήτων που κινούνται μπροστά. Ορισμένοι οδηγοί δεν έχουν αυτό το πρόβλημα. Έχει πιστοποιηθει οτι είναι φαινόμενο που δημιουργείται από την κλίση του παρμπρίζ και η Citroen έχει αποδεχθεί οτι πρόκειται για σχεδιαστικό σφάλμα.

2) Στην έκδοση Exclusive ο τετραζωνικός αυτόματος κλιματισμός λειτουργεί αποκλειστικά στο κρύο. Στην λειτουργία της θέρμανσης οι πίσω αεραγωγοί βγάζουν κρύο αέρα. Στις πίσω θέσεις ζεστός αέρας βγαίνει μόνο από τους αεραγωγούς που υπάρχουν κάτω απο τα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού. Στην επταθέσια έκδοση οι αεραγωγοί δεν λειτουργούν καθόλου. Η συνέχεια αύριο


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Αύγ 2008, 08:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2008, 14:46
Δημοσιεύσεις: 312
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Προβλημάτων συνέχεια.....
Για το παραπάνω πρόβλημα του κλιματισμού, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς των μελών του C4owners πολλοί κάτοχοι πήραν επέκταση εγγυήσεως 2 ετών από την Citroen, καθώς απείλησαν με αγωγές λέγοντας οτι (την εποχή εκείνη, έτη 2006-2007) τόσο οι διαφημίσεις και τα έντυπα της εταιρείας όσο και το manual του κατόχου περιέγραφαν το τετραζωνικό σύστημα ως σύστημα κλιματισμού και θέρμανσης.

3) Πολλά ήταν τα αρχικά παράπονα για το ηλεκτρονικό κιβώτιο (έτη 2006-2007). Φαίνεται οτι στη συνέχεια το πρόβλημα λύθηκε με αλεπάλληλες αναβαθμίσεις του λογισμικού του εγκεφάλου του κιβωτίου.

Ενδεχομένως τα παραπάνω προβλήματα να ήταν παιδικές ασθένειες του μοντέλου. Το εάν διορθώθηκαν ή όχι θα το μάθουμε προσεχώς καθώς, υποτίθεται, μεθαύριο παραλαμβάνω του καινούργιο μου C4 Picasso


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλήματα που αναφέρονται σε φορουμ του εξωτερικού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Αύγ 2008, 09:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 21:00
Δημοσιεύσεις: 85
Τοποθεσία: ΗΛΕΙΑ
ΛΑΜΠΡΟΣ ΤΙΜΟΘΕΟΥ έγραψε:
.

2) Στις πίσω θέσεις ζεστός αέρας βγαίνει μόνο από τους αεραγωγούς που υπάρχουν κάτω απο τα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού.
Περιμενα οτι στο καινουργιο πικασσο δεν θα εκαναν το ιδιο λαθος που εκαναν στο παλιο.Ετσι ανασενεις την σκονη και την βρωμια του πατωματος και των παπουτσιων χωρια που δεν μπορεις να απλοσεις τα ποδια σου κατω απο τα μπροστινα καθησματα ενω εχεις αφθονο χωρο για τα γονατα,κρημα γιατι χανει πολυ σε ανεση.

_________________
Too Old To Rock and Roll Too Young To Die


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλήματα που αναφέρονται σε φορουμ του εξωτερικού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Αύγ 2008, 09:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02
Δημοσιεύσεις: 1625
Τοποθεσία: VOLOS
Jethro Tull έγραψε:
ΛΑΜΠΡΟΣ ΤΙΜΟΘΕΟΥ έγραψε:
.

2) Στις πίσω θέσεις ζεστός αέρας βγαίνει μόνο από τους αεραγωγούς που υπάρχουν κάτω απο τα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού.
Περιμενα οτι στο καινουργιο πικασσο δεν θα εκαναν το ιδιο λαθος που εκαναν στο παλιο.Ετσι ανασενεις την σκονη και την βρωμια του πατωματος και των παπουτσιων χωρια που δεν μπορεις να απλοσεις τα ποδια σου κατω απο τα μπροστινα καθησματα ενω εχεις αφθονο χωρο για τα γονατα,κρημα γιατι χανει πολυ σε ανεση.


+1 ναι οντως αυτο δε το διορθωσανε...

_________________
C4 2.0 VTS 223ps


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Αύγ 2008, 09:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2008, 14:46
Δημοσιεύσεις: 312
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Είναι πρόβλημα που ενδεχομένως να διορθώθηκε. Πάντως μοναδική λύση κατά τους κατόχους ήταν να κλείσεις τους πίσω αεραγωγούς γιατί οι πίσω επιβάτες παγώνουν. Αυτό που πρέπει να τονισθεί είναι οτι αυτό το πρόβλημα παρουσιάσθηκε μόνο στα μοντέλα με τον ηλεκτρονικό αυτόματο τετραζωνικό κλιματισμό (Exclusive). Δηλαδή το Limited στο οποίο τα χειριστήρια των πίσω επιβατών δεν είναι ηλεκτρονικά το πρόβλημα δεν υπήρχε.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Αύγ 2008, 22:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2008, 14:46
Δημοσιεύσεις: 312
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όπως είπα και στο thread των εντυπώσεων παρέλαβα το C4 Picasso 2.0 Εxclusive την Παρασκευή. Σχετικά με τα πρόβλήματα που είχα καταγράψει από τα φόρουμ του εξωτερικού:

1) Κανένα πρόβλημα στην οδήγηση τη νύχτα. Ή εγώ δεν τα βλέπω διπλά ή το πρόβλημα διορθώθηκε. Ίσως είναι θέμα ύψους.

2) Για το πρόβλημα με τον κλιματισμό προφανώς δεν μπορώ ακόμα να μιλήσω γιατί είναι ακόμα καλοκαίρι. Πάντως ένα κάποιο πρόβλημα υπάρχει διότι ομολογείται από το ίδιο το manual του αυτοκινήτου. Στις εισαγωγικές σελίδες για το σύστημα κλιματισμού αναφέρει οτι "είναι πιθανό να μην βγαίνει ζεστός αέρας" από τις θυρίδες των πίσω επιβατών στον αυτόματο τετραζωνικό κλιματισμό. Παρακάτω όμως το λέει ρητά, οτι δηλαδή στον αυτόματο τετραζωνικό κλιματισμό του Exclusive ο κλιματισμός για τους πίσω επιβάτες είναι μόνο για κρύο αέρα. Τον χειμώνα, λέει, καλό είναι να κλείνεις τις πίσω θυρίδες!!!!. Αυτό σημαίνει οτι στην έκδοση Limited που είναι φθηνότερη ο κλιματισμός των πίσω επιβατών λειτουργεί και στη θέμρανση ενώ στην ακριβότερη έκδοση τρώς το κρύο στη μάπα!!!!!!

3) Το ηλεκτρονικό κιβώτιο (διαχεριζόμενο 6 σχέσεων το λέει στο manual) είναι πολύ καλό, με εξαίρεση ένα μικρό κόμπιασμα στις αλλαγές σχέσεων από 1η έως 3η

Περισσότερα προβλήματα εν ευθέτω χρόνο!

-- Δευτ 04 Μάιος 2009, 3:39 pm --

Είμαι λίγο off topic, αλλά παρά ταύτα βρίσκω ευκαιρία να ζητήσω κάτι: Όλοι οι κάτοχοι του C4 Picasso πρέπει να συμμετέχουν στο φόρουμ. Για το καλό όλων μας. Τί εννοώ; Οτι πρέπει όλοι να γράφουμε τις εντυπώσεις μας και να ανταλλάσουμε απόψεις. Είμαστε πολύ λίγοι σε σχέση με τους κατόχους των υπολοίπων μοντέλων της Citroen. Αυτό σημαίνει οτι πρέπει να έχουμε λίγο πιο "έντονη" παρουσία στο φόρουμ. Να γράφουμε για κάθε τι που σχετίζεται με την εμπειρία μας από το μοντέλο και να ανταλλάζουμε απόψεις συχνότερα (όχι μόνο για τα προβλήματα αλλά και για τα θετικά).


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 6 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Αχ με αυτά τα προβλήματα της αντλίας αdblue
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: Κωστας Παπ.
Απαντήσεις: 0
Γνωστά προβλήματα σε C4 picasso 2ης γενιάς
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
Προβλήματα - Παρατηρήσεις Ιστότοπου
Δ. Συζήτηση: Web Site - Forum - Club
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 813
Προβλήματα εγκατάστασης ενισχυτή - sub
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά DS4
Συγγραφέας: dnikou
Απαντήσεις: 2
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΜΠΑΡΟΒΑΛΒΊΔΑ ΣΕ ΤΗΡ ΚΙΝΗΤΗΡΑ 1922 s2(1922 v6)
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Σερραίος
Απαντήσεις: 17
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ