Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 25 Απρ 2024, 02:44 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλήματα που σας παρουσίασε το Picasso σας...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Ιαν 2022, 12:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2020, 08:20
Δημοσιεύσεις: 63
Οχι δεν είχα κανένα σκοπό να αλλάξω μπαταρία στην αντιπροσωπεία, θα πρέπει όμως να το βάλω στο πρόγραμμα να γίνει, γιατί με το αυτόματο κιβώτιο απλά ακινητοποιείσαι.
Ούτε ταχύτητα δε μπορείς να βγάλεις.
Απλά έβαλα τις τιμές για ενημέρωση.

_________________
Citroen c4 Picasso 2017 Bluehdi Automatic 120


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλήματα που σας παρουσίασε το Picasso σας...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Ιαν 2022, 12:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Δυστυχώς, όλο αυτό που διάβασα δείχνει μια ημιμάθεια. Και λυπάμαι πάρα πολύ, που αυτό το συνεργείο έχουν ακουστεί πάρα πολύ καλά λόγια και τώρα είναι έτσι...

Όσον αφορά την μπαταρία συμφωνώ με τον συνονόματο παραπάνω!

Όσον αφορά το DPF, πετάει βλάβη στο διαγνωστικό μόλις συμπληρώσεις περίπου 180.000 χλμ.
Όμως, αν δεις αναγεννήσεις με μεγάλα διαστήματα δεν υπάρχει θέμα.
Διάβασε την ιστορία μου...
Παράθεση:
Είχα αναφέρει αρκετές φορές τις τελευταίες δύο εβδομάδες ότι η Κυρά, κάνει πολύ κοντινές αναγεννήσεις.
Αφού η τελευταία αναγέννηση έγινε μετά από 114 χιλιόμετρα από την προηγούμενη και έγινε σε απόσταση πάνω από 25 χλμ., σταθερής ταχύτητας άνω των 180km/h που σημαίνει 3.200 rpm και σχεδόν 650oC για το DPF, αποφασίστηκε χωρίς δισταγμό ο καθαρισμός αυτού.

Δευτέρα βράδυ παραδόθηκε για να είναι παγωμένο. Ξηλώθηκε (3 βίδες στην κυριολεξία, 20 λεπτά εργασίας) και πήγε σε εξατμισά της Αλεξανδρούπολης που διαθέτει μηχάνημα για καθαρισμό DPF. Δύο ημέρες καθαρισμού (Τρίτη πήγε - παρέλαβα Πέμπτη απόγευμα) και δοκιμών. Τα τελικά αποτελέσματα (όχι πολύ ενδελεχή όπως θα ήθελα) αλλά μου είπε ότι είναι από τα ελάχιστα DPF που έχει δει σε τόσο καλή κατάσταση με 252.000 χλμ. Το τελικό αποτέλεσμα που εγώ παρέλαβα είναι ότι πριν το καθαρισμό είχε back pressure 43mbar και μετά τον καθαρισμό έπεσε στα 14mbar.

Δηλώθηκε και στον εγκέφαλο DPF Replacement.

Τι είδα εγώ στο δρόμο;
Με απίστευτη περιέργεια μπήκα στο αμάξι και έκανα μια διαδρομή πάνω από 100 χλμ. με κουμπωμένο το FAP και επειδή είχα και αρκετό αυτοκινητόδρομο το δεξί πόδι το πάτησα βαθειά.
Θερμοκρασίες λειτουργίας DPF στα 110 χαω: Πριν 270-280, μετά 180-210.
Θερμοκρασίες λειτουργίας DPF στα 140 χαω: Πριν 320-340, μετά 240-290.
Back Pressure DPF στα 110 χαω: Πριν 170-200 mbar, μετά 70-120 mbar.
Back Pressure DPF στα 140 χαω: Πριν 220-250 mbar, μετά 170-210 mbar.

Παρατήρησα ότι στις υψηλές στροφές πριν τον καθαρισμό "δεν φόρτωνε" ενώ τώρα πάει αεράτο μέχρι τις 4.000 στροφές που με το overboost, αλλάζει ταχύτητα.

Στην 3η και 4η ταχύτητα με πλήρες φορτίο κινητήρα στον κόφτη έδειξε Back Pressure 204mbar.

Το μεγαλύτερο back pressure το είχα στα 210 χαω ευθεία που πλησίασε τα 300mbar.

Σύνολο, 250 ευρώ. Γεροί να'μαστε.

Υ.Γ.: Άραγε, χωρίς DPF τι θα έκανε το αμάξι εκεί στα ψηλά, μετά τα 210 χαω;


Πόσα χιλιόμετρα έχεις; Τι είδους χιλιόμετρα κάνεις;
Αν δείτε αναγεννήσεις με Μ.Ο. κάτω από 800 χλμ. κάνε καθαρισμό. Μετά εννοείται μηδενισμό με το γνήσιο διαγνωστικό Diagbox και θα είσαι εντάξει. :thumb

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλήματα που σας παρουσίασε το Picasso σας...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Ιαν 2022, 12:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2020, 08:20
Δημοσιεύσεις: 63
Το αμάξι αγοράστηκε μεταχειρισμένο πριν ενα χρόνο με 155.000. Τώρα έχει 172.000, τα χιλιόμετρα είναι στάνταρ 12 και 12 την ημέρα, δουλειά και επιστροφή, + ότι άλλο προκύψει. Επαρχιακός δρόμος ταχύτητες 60-100 χλμ, αλλά χαλαρά, η γυναίκα το πατάει ποιο πολύ.
Είχα διαβάσει την ιστορία σου, για αυτό ανάφερα και εγώ τον καθαρισμό. Και ο μαστορας μου αυτό κοιτάει τη ροή στο dpf και όχι μόνο το ποσοστό.

Όταν λέμε μηδενισμό εννούμε σβήσιμο βλάβης; Γιατί νομίζω οτι δεν κατάφεραν να του κάνουν στην πρώην εξουσιοδοτημένη.
Που βλέπουμε κάθε πότε κάνει αναγενήσεις; το αναφέρει κάπως στο διαγνωστικό;

_________________
Citroen c4 Picasso 2017 Bluehdi Automatic 120


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλήματα που σας παρουσίασε το Picasso σας...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Ιαν 2022, 13:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Τα πάντα αναφέρει το διαγνωστικό! Απλά πρέπει να το δει άνθρωπος που ξέρει να διαβάζει Diagbox.
Δεν κοιτάει τη ροή, αλλά τη διαφορική πίεση. Δηλαδή την πίεση που είναι πριν το DPF και μετά το DPF.
Έχω γράψει κάποια τα όρια. Εγώ σκέψου ήμουν κάτω των ορίων και έκανε αναγεννήσεις σαν τρελό. Ταλαιπωρούσε μπεκ και τούρμπο.
Και επειδή έχουν αναφερθεί "σκασίματα" τούρμπο από γεμάτα DPF, πολλή προσοχή.
Όχι, δεν είναι το σβήσιμο της βλάβης. Λέγεται DPF Replacement και πρέπει να δηλωθεί μετά τον καθαρισμό.

Χιλιόμετρα που προδιαθέτουν για καθαρισμό DPF. Ξεκάθαρα.
Και εφόσον είναι και εισαγωγής, προληπτικά τουλάχιστον πρέπει να γίνει.
Και αυτό γιατί σε αυτά τα 24 καθημερινά χιλιόμετρα δεν ζεσταίνονται ούτε τα παραφλού του.

Υ.Γ.: Κάνουν διαγραφή βλαβών, αλλά το DPF, αν δεν αλλαχθεί ή καθαριστεί (ώστε να δηλωθεί DPF Replacement), η βλάβη παραμένει.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε bakevang για την δημοσίευση του/της: zeys13
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλήματα που σας παρουσίασε το Picasso σας...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Φεβ 2022, 10:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2020, 08:20
Δημοσιεύσεις: 63
Λοιπόν νεώτερα απο το μέτωπο. Αργήσαμε να ασχοληθούμε λόγω covid, ευτυχώς το περάσαμε ελαφρά.

Στο προσκείμενο πήγα στο μάστορα μου και για το προγραμματισμένο σερβις. Στη κουβέντα πριν ξεκινήσουμε με το αυτοκίνητο, μου πρότεινε να κάνουμε ενα καθαρισμό dpf με τα χημικά του και να δούμε πως θα πάει. Εγώ είχα πάει με προδιάθεση να βγει το dpf και να σταλεί για καθαρισμό, αλλά με μετάπεισε.
Βάζοντας λοιπόν πάνω και το διαγνωστικό είδαμε φραγμένο φίλτρο 42% και διαφορική πίεση 7.000mbar στο ρελαντί και στις 2000 στροφές έφτανε μέχρι τις 19.000mbar
Η βλάβη βέβαια του dpf παρέμενε.
Βλέποντας λοιπόν τα νούμερα μου λέει εγώ δε θα ασχολιόμουν καν, ούτε το καθαρισμό θα έκανα. Στα οπελ βλεπω νουμερα πάνω απο 30000mbar και τότε κάνω καθαρισμό.
Επέμεινα και του κάναμε καθαρισμό,αφού ζημιά δε του κάνει, ρίχνοντας στο dpf 2 μεγάλα 2 δοχεία σαν αεροζόλ.
Ο αφρός που έβγαινε οταν δούλεψε το αυτοκίνητο δεν ήταν σε καμία περίπτωση βρώμικος.
Δηλώθηκε αντικατάσταση dpf και θα μας δείξει το μέλλον το τι θα γίνει.
Δεν υπάρχει πλέον καμία βλάβη.
Αντικαταστάθηκε και η μπαταρία δηλώθηκε και αυτή, δουλευει πλέον και το start stop.
Αλλαχθηκε και μια λάμπα φωτισμού της πινακίδας.
Αλλάχθηκαν λάδια φίλτρα όλα καλά πλέον, πάμε για άλλα 15000χλμ
Κόστος για τα παραπάνω:
Λάδια καθαριστικό dpf και εργασία 150 ευρώ
Τα φίλτρα τα είχα πάρει εγώ σε σετάκι απο το autodoc με 37 ευρώ.
Μπαταρία bosch agm 130 ευρώ.

_________________
Citroen c4 Picasso 2017 Bluehdi Automatic 120


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 23 από 23 [ 335 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 19, 20, 21, 22, 23



Συναφή θέματα

Αγορα μτχ picasso
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xsara
Συγγραφέας: vaslag7
Απαντήσεις: 33
ΜΠΑΡΕΣ ΟΡΟΦΗΣ ΣΕ XSARA PICASSO
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xsara
Συγγραφέας: ΣΩΤΗΡΗΣΧ
Απαντήσεις: 1
ΑΓΟΡΑ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΓΙΑ GRAND PICASSO 2010
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: ΜΗΛΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Απαντήσεις: 7
Σταματά η παραγωγή του Xsara Picasso;
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xsara
Συγγραφέας: Mikelangelo
Απαντήσεις: 11
Πρόβλημα συμπλέκτη C3 Picasso
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: mpapagian
Απαντήσεις: 13
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια