Απολυτα σωστο αυτο που λεει ο Λαμπρος!
Καθε νεο μοντελο, καθε νεο μοτερ, καθε νεο σαζμαν...ολα αυτα θα εχουν κατι κοινο, οτι ειναι νεα και οτι θα υπαρχουν ειτε δυσλειτουργιες, ειτε αστοχιες υλικων ειτε το οτιδηποτε αλλο!
Οι εταιριες καλα κανουν τις δοκιμες τους, αλλα η πραγματικη δοκιμη ειναι η καθημερινοτητα, ειναι η αξιοπιστια σε βαθος χρονου...ολα αυτα θα τα δουν και θα τα διορθωσουν στο facelift ή στο επομενο μοντελο! Καλως ή κακως ετσι γινεται και νομιζω αυτο ειναι και το υγειες!!!
Τα παραπανω ομως δε σημαινουν οτι ολα τα πρωτα νεα μοντελα θα βγαλουν ολα τα προβληματα μαζεμενα, κατα κυριο λογο δε συμβαινει αυτο!
Γι αυτο και υπαρχουν και οι ανακλησεις συγκεκριμενων ημερομηνιων παραγωγης των μοντελων!
Κατα τα αλλα, αυτο συμβαινει σε οοοολες τις εταιριες!!!
[Σκεφτητε, ποσο αργααα και διστακτικα αλλαζει μια εταιρια κινητηρες, δηλαδη σχεδιασμο απο την αρχη...πχ να ειχε στη γκαμα της επι χροοονια εναν 1.3 και να τον εκανε 1.4 (σχεδιασμενο απο λευκο χαρτι, χωρις καμια βαση πριν), αυτο δε γινεται ετσι αντε...
]