Σελίδα 1 από 1

Κλείσαμε 2 χρόνια και πάμε για έλεγχο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 09 Μαρ 2011, 15:18
από Mikelangelo
Πρόσφατα το αυτοκίνητο έκλεισε τα 2 έτη και έχει ξεπεράσει τα 10.000 οπότε πάμε για έλεγχο στο συνεργείο.
Αυτά που λέω ν αλλάξω είναι τα κάτωθι και θέλω τη γνώμη από τους εμπειρότερους.

Ιστορικό: εχουν αλλαχθεί 1 φορά τα λάδια και φίλτρο λαδιού στο πρώτο έτος (5500χλμ) όπου είχα βγάλει και την κάρτα καυσαερίων, τώρα πάω για την επόμενη.

Οπότε λέω ν αλλάξω:

1.Λάδια - φίλτρο λαδιού
2.Υγρά φρένων
3.Υγρό ψύξης κινητήρα
4. Φίλτρο αέρα
5. Φίλτρο καμπίνας

Δεν ξέρω αν στο 4 και 5 είμαι λίγο υπερβολικός; Να περιμένω να τ αλλάξω αργότερα;

Επίσης πρέπει να τσεκάρω κάπου αλλού;
6. Κάτι στο Σύστημα κλιματισμού;
7. Βαλβολίνες στο κιβώτιο ή λάδια κιβωτίου;
8. κάτι άλλο που ξεχνάω;

Re: Κλείσαμε 2 χρόνια και πάμε για έλεγχο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 09 Μαρ 2011, 15:30
από MeddlingMageGR
Οπότε λέω ν αλλάξω:

1.Λάδια - φίλτρο λαδιού (ναι)
2.Υγρά φρένων (οχι)
3.Υγρό ψύξης κινητήρα (Παραφλού, ΝΑΙ, τσαμπα είναι)
4. Φίλτρο αέρα (ναι)
5. Φίλτρο καμπίνας (ναι)

Δεν ξέρω αν στο 4 και 5 είμαι λίγο υπερβολικός; Να περιμένω να τ αλλάξω αργότερα; Οχι. Αυτα να τα αλλάζεις σε κάθε σέρβις. ΤΣΑΜΠΑ ειναι.

Επίσης πρέπει να τσεκάρω κάπου αλλού;
6. Κάτι στο Σύστημα κλιματισμού; (όχι τωρα χειμωνιάτικα, πριν το καλοκαίρι να το κανεις)
7. Βαλβολίνες στο κιβώτιο ή λάδια κιβωτίου; (οχι σε καμια περιπτωση. Αυτες στις 60.000 μαζί με τα υγρά φρένων)
8. κάτι άλλο που ξεχνάω; Μπουζί ΝΑΙ. Τσάμπα είναι.

Re: Κλείσαμε 2 χρόνια και πάμε για έλεγχο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 09 Μαρ 2011, 15:41
από Mikelangelo
Meddling τα υγρά φρένων μου φαίνεται πως πρέπει ν αλλάζουν κάθε 2 χρόνια αν δεν κάνω λάθος, ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

Re: Κλείσαμε 2 χρόνια και πάμε για έλεγχο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 09 Μαρ 2011, 18:26
από aiolos
Ναι υγρά φρένων προτείνει η citroen κάθε 2 χρόνια. Στα 2 που το είχα πάει στο Ντέκα μου είχε πει οχι. Οπότε οι απόψεις διυστανται...
Το φίλτρο αέρα στα 10000 θα είναι πεντακάθαρο, αλλά οκ 10Ε έχει.

Re: Κλείσαμε 2 χρόνια και πάμε για έλεγχο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 09 Μαρ 2011, 19:42
από billaras
Μετα τα 2 χρονια τα υγρα φρενων αρχιζουν να μαυριζουν αρκετα, και να μαζευουν και υγρασια, ετσι αλλαζει πολυ η αισθηση του πενταλ και η αποδοση των φρενων. Επισης μερικες φορες αποκτουν μια αισθηση τριξιματος στο πενταλ κατα το πατημα. Και φυσικα μετα το περας των 2 ετων και χρησηςμεσα παρατηρουμε κατι σαν κομματακια στο υγρο που δεν εχω ιδεα καν τι ειναι... :hmm Παντως ειναι σιγουρα λογω παλαιοτητας.
Ετσι για να μην αναγκαστουμε να αλλαξουμε τα υγρα και να κανουμε εξαερωση αλλαζοντας ταυτοχρονα και τρομπα φρενουν επειδη κλωτσησε τα λαστηχακια της λογω κακων υγρων, καθε 2 χρονια το πολυ ανεξαρτητως χιλιομετρων τα αντικαθιστιουμε. Και φυσικα μια φορα τον χρονο κανουμε εξαερωση.

Μηχαη αγγελε, το κιβωτιο σου απο χιλιομετρα κανονικα δεν θελει αλλαγη τα υγρα του.... Τωρα βεβαια κανονικα μετα απο 2 χρονια δεν ξερω αν σε παιρνει οικονομικα να τα αλλαξεις, αλλα τουλαχιστον δειτε την σταθμη ή το χρωμα τους. Εσυ εχεις το αυτοματο ετσι δεν ειναι; :hmm
Γενικα σηκωστε και το αμαξι, σφυξτε βιδες εμπρος και πισω γεφυρας με ροποκλειδο, ελεγξτε οπτικα διαφορα μερη του και λογικα εισαι ΟΚ.
Μπριζωστε το κι ολας μηπως και εγραψε καμια βλαβη.

Re: Κλείσαμε 2 χρόνια και πάμε για έλεγχο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 09 Μαρ 2011, 20:38
από Mikelangelo
το κιβώτιο είναι το χειροκίνητο (μακριά από μένα τα αυτόματα και τα διαχειριζόμενα) :-)
Και να σημειώσω το εξής: τα υγρα δεν είναι μόνο 2 ετών αλλά απ την κατασκευή του αυτοκινήτου στο εργοστάσιο που σύμφωνα με τον orga είναι καλοκαίρι του 07. Άρα μιλάμε για 3,5 χρόνια (εκτός κι αν τα ανανέωσε όλα ο αντιπρόσωπος κατά την παράδοση), πράγμα που θεωρώ απίθανο. Το πολύ πολύ να συμπλήρωσε αν χρειαζόταν.

Re: Κλείσαμε 2 χρόνια και πάμε για έλεγχο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 09 Μαρ 2011, 20:47
από billaras
Δεν τα πειραξε καν.... :laugh

Τοτε αλλαξε τες, φθηνες ειναι να εισαι σιγουρος.
Α, νερα ψυγειου δες αν μυριζουν ή αλλαξαν χρωμα.

Re: Κλείσαμε 2 χρόνια και πάμε για έλεγχο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 09 Μαρ 2011, 23:27
από karamteo
Τα υγρά των φρένων είναι υγροσκοπικά και γι' αυτό συνίσταται από όλα τα συνεργεία να αλλάζονται κάθε 2 χρόνια, ανεξαρτήτως χλμ.
Βαλβολίνες, τσεκάρεις μόνο για συμπλήρωμα. Είναι πολύ νωρίς για να αλλαχτούν.