greeklover
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 06 Αύγ 2008, 13:20 |
|
|
εστω βαζοντας τον 1.8 τι βελτιωση θα μπορουσα να κανω πανω σε αυτον τον κινητηρα?
|
|
|
|
|
greeklover
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 06 Αύγ 2008, 13:24 |
|
|
ενοω δηλαδη αν αξιζει τον κοπο και χρημα και ποσα αλογα θα μου δωσει?
|
|
|
|
|
sterpc
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 06 Αύγ 2008, 13:56 |
|
Εγγραφή: Τετ 30 Ιούλ 2008, 13:23 Δημοσιεύσεις: 124 Τοποθεσία: VOLOS
|
Πρωτα πρεπει να σκεφτεις το χαρακτηρα του αυτοκινητου, το θες για να το λιωνεις στην εθνικη? το θες για κοντρα? το θες για στροφες? Το θες απλα για cruising? Αφου κατασταλαξεις τι απαιτησεις εχεις απο το αυτοκινητο τοτε προχωρας και στην αναλογη βελτιωση. Σκεψου το και απαντησε αν ειναι ευκολο για να σου πω αν θες και τη δικη μου αποψη.
|
|
|
|
|
greeklover
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 06 Αύγ 2008, 14:40 |
|
|
οχι για σκληρα πραγματα θελω γιατι δεν διαθετω και μεγαλα ποσα απλος να χει λιγο καλυτερη επιταχυνση δηλαδη να χει λιγο σπορ χαρακτηρα.
πρωτο σταδιο βελτιωση ασ πουμε τι θα χρειαστω ?[φιλτρο χταποδι τσιπ]??
|
|
|
|
|
greeklover
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 06 Αύγ 2008, 14:53 |
|
|
προχθες ημουνα με κατι φιλος και ηταν και ενας γνωστος των φιλων μου .αυτος εχει την 1.8 και ελεγε πως θα εβαζε απο την χαντια 2 2.0 TURBO CT
τον κινητηρα με τα 147 αλογα αξιζει αυτο αμα ειναι αντι να βαλω την 1.8 να φορεσω την 2.0? θελει μηπως καμια μετατροπουλα για να μπει 2.0?
|
|
|
|
|
sterpc
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 06 Αύγ 2008, 17:06 |
|
Εγγραφή: Τετ 30 Ιούλ 2008, 13:23 Δημοσιεύσεις: 124 Τοποθεσία: VOLOS
|
Για μενα το καλυτερο αν οντως θες να ασχοληθεις με αυτο το αυτοκινητο θα ηταν να του δωσεις χαρακτηρα GT δηλαδη μεγαλων αποστασεων. Ρωτα και αλλα ατομα να σου πουν αν ταιριαζει μεγαλυτερου κυβισμου μηχανη (πιο πανω απο 2.0) και αν θες και παραπανω ριξε και ενα light turbo και ανεβοκατεβαινε Αθηνα - Θεσσαλονικη αρχοντας. Απο εμφανιση δεν ξερω τι μοντελο ποιο xanthia ειναι αλλα γενικα απεφυγε μασπιεδακια σποιλερακια και λοιπα χαρουμενα αν θες βαλε μια ωραια μεγαλη ζαντα οσο πιο απλη γινεται για να δεσει με τον χαρακτηρα του αυτοκινητου και στρεψουν μετα στο ΟΕΜ tuning, πιστευω οτι ειναι οτι καλυτερο για το αυτοκινητο και για την τσεπη σου.
|
|
|
|
|
greeklover
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 06 Αύγ 2008, 17:41 |
|
|
ευχαριστω για την πληροφορια. η χαντια μου εινια η 1 γενιας μοντελο 1996 1.6 8v ...... τωρα ρωταω και τα αλλα παιδια αν γινεται να βαλω την 2 λιτρη η και μεγαλυτερη αν γινεται μηχανη οποιοι ασ μου πουν.
|
|
|
|
|
linker
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 06 Αύγ 2008, 22:43 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41 Δημοσιεύσεις: 17279 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη Εικόνες: 10
|
Η γνώμη μου πάνω στο θέμα της ζάντας είναι να μη ξεφύγεις απο τις εργοστασιακές διαστάσεις γιατί θα αλλάξει ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου. Η Χantia είναι αυτοκίνητο που πάει απίστευτα στις μεγάλες αποστάσεις και είναι άκρως ενδιαφέρουσα στο στροφιλίκι. Μπορεί να είναι ένα βαρύ αυτοκίνητο, αλλά απο το 99' που αγοράσαμε τη δικιά μας Xantia II 1.8i 16V , το αγαπημένο της "άθλημα" είναι οι στροφές, οπου το διασκεδάζει ιδιαίτερα, αφήνοντας πίσω πολλούς γρήγορους, μιας και η Hydractive με την παθητική τετραδιεύθυνση κάνουν θαύματα. Αυτός είναι και ο λόγος που αποφύγαμε την αντικατάσταση των εργοστασιακών ζαντών με μεγαλύτερες, μιας και δεν θέλουμε να αλλάξει αυτο που ξέρει να κάνει το αυτοκίνητο καλύτερα απ'ολα. Είναι ούτως η άλλως κούκλα...
Προτίμησε λοιπόν κάποιες ζάντες της ίδιας της Citroen, όπως της Activa ή της 16βάλβιδης.
|
|
|
|
|
n_olympios
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 06 Αύγ 2008, 22:51 |
|
Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 15:40 Δημοσιεύσεις: 1200 Τοποθεσία: Athenshire
|
Δεν είχαν Hydractive οι πλην της Activa εκδόσεις. Μάλλον εννοείς την υδροπνευματική ανάρτηση γενικώς.
Ο καλύτερος κινητήρας πλην της Turbo - για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου - ήταν ο δίλιτρος 8βάλβιδος. Μιλάμε για τον ορισμό της ομοιογένειας. Ομως επειδή οι 123 ίπποι μπορεί να πέσουν "λίγοι", ψάξου για δίλιτρο turbo.
Α και για ζάντες, μη βάλεις μεγαλύτερες των 15 ιντσών, και προσοχή στο offset και το φάρδος.
_________________ oısɹəʌəɹ :ʇıɔsəɹolɟ ɐʇɐqoɹd snʇɹıʌ
|
|
|
|
|
greeklover
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Αύγ 2008, 13:49 |
|
|
και δεν μου λετε μηπως χρειαζεται καμια μετατροπουλα για να μπει η 2λιτρη τουρμπο της χαντια2 γιατι εμενα ειναι η χαντια 1η μηπως ειναι ιδια ? και κατι ακομα αν βαλω την 2λιτρη πρεπει να αλλαξω και τιποτα αλλο πχ ψυγεια ,εγγεφαλους καταλαβαινετε?
|
|
|
|
|
n_olympios
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Παρ 08 Αύγ 2008, 00:10 |
|
Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 15:40 Δημοσιεύσεις: 1200 Τοποθεσία: Athenshire
|
Και στην Xantia Ι υπήρχε turbo κινητήρας (8βάλβιδος όμως). Σίγουρα, θα πρέπει να μπει με τα περιφερειακά του.
_________________ oısɹəʌəɹ :ʇıɔsəɹolɟ ɐʇɐqoɹd snʇɹıʌ
|
|
|
|
|
greeklover
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Παρ 08 Αύγ 2008, 04:07 |
|
|
ευχαριστω παιδια παντος που με κατατοπισατε περι του θεματος απο οτι βλεπω θα αρχισω να ψαχνω για καμια στα 1.8.
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|