Συγγραφέας |
Μήνυμα |
MeddlingMageGR
|
Θέμα δημοσίευσης: Turbo η Ατμοσφαιρα?? Δημοσιεύτηκε: Τρί 12 Αύγ 2008, 00:52 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06 Δημοσιεύσεις: 2852 Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
|
Στο autotriti.gr υπάρχει το παρακάτω άθρο.
http://tinyurl.com/6orpwk
Θα ήθελα να συζητήσουμε κ εδώ το θέμα, λόγω των Turbo κινητήρων που πρόκειται να εγκατασταθούν στο C4 τον επόμενο μήνα...
|
|
|
|
|
S@RAMARA
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 12 Αύγ 2008, 01:37 |
|
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 16:58 Δημοσιεύσεις: 269 Τοποθεσία: Κορινθος
|
το αυτοτρ ζηλεψε απο την επικοινωνια του οτομπιλντ με το κοινο κ κανει οτι πιο κουτες ερωτισεις μπορεις να φαναταστεις.. αυτο το ερωτημα ομως ειναι καλο.. θα προτιμουσα τουρμπο με κλειστα τα ματια.. μικροτερα τελη περισσοτερη ροπη χαμηλωτερη καταναλωση πιο φθηνη ασφαλεια πολυ καλυτερες επιδοσεις.. γιατι να μην το παρεις? οσο για βλαβες.. ο καιρος θα δειξει αν κ κτ σοβαρο δεν εχει φανει μεχρι τωρα..
_________________ Twilightwingo
|
|
|
|
|
zx lover
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 12 Αύγ 2008, 18:22 |
|
Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20 Δημοσιεύσεις: 6098 Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
|
Μεχρι πριν λιγο καιρο θα συμφωνουσα κι εγω αλλα συμβιωνοντας εδω και καποιο καιρο με το ΖΧακι μου (μεγαλος κινητηρας σε μικρη-ελαφρια καροτσα...) δηλωνω θερμος υποστηρικτης της ατμοσφαιρας...Ειναι αλλη φαση η δυναμη να βγαινει γλυκα απο τα κυβικα και να ροπιαζεις απο το ρελαντι και αλλη η φαση του turbo...Απαραιτητη προϋποθεση βεβαια τα κυβικα...Εντος πολης μπορεις ευκολα να ξεκινας με 2α χωρις πατιναρισμα και στη συνεχεια να προσπερνας την 3η και να βαζεις απευθειας 4η ή να ξεκινας απαλα με 1η και υστερα σε 3η και μετα σε 5η στα π.χ. 60χλμ και το αμαξι να μην σκορταρει και οι καταναλωσεις που πετυχαινεις ειναι απιστευτα χαμηλες καθως κινησαι ροπατος χωρις να ξεπερνας τις 1200-2000 σαλ...Και δεν αλλαζω με τιποτα το προνομιο του να κινουμαι με 3η και 30,να σανιδωνω το γκαζι και να με κλωτσαει στο καθισμα η ροπη ουτε την λυσσα ενος ατμοσφαιρικου μοτερ απο τις 5.000 μεχρι το ξεσπασμα στις 7.500 σαλ...Βεβαια τα turbo ειναι αλλη ιστορια αλλα πιστευω οτι σε σχετικα μεγαλου κυβισμου μοτερ καλυτερη ειναι η ατμοσφαιρα...Προτιμω π.χ. την διλιτρη C4 απο την 1.6Τ,προτιμω 170 αλογα απο το διλιτρο μου παρα απο ενα τουρμπατο 1.4 και για να το παω και λιιιιιιγο μακρια προτιμω π.χ. 270 αλογα απο ενα τριλιτρο ατμοσφαιρικο V6 ή straight six παρα απο ενα διλιτρο τουρμπο...Τωρα αν μιλησουμε για πολυ μεγαλους κυβισμους με τουρμπο ΟΚ εκει ειναι το τελειο!!! Αν και κραταω και μια πισινη μεχρι να οδηγησω κι ενα τελευταιας τεχνολογιας τουρμπακι π.χ. RC (ακους Γιαννακη εκει στας Σερρας....?Μην ξεροβυχεις... )
_________________ ex GS 1220 club ex ZX 1.4 Avantage ex ΖΧ 2.0 16v ex Xsara VTS 1.6 16v
|
|
|
|
|
aiolos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 12 Αύγ 2008, 21:55 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19 Δημοσιεύσεις: 4901 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 1
|
Και εγώ υποστηρικτης της ατμόσφαιρας είμαι γιατί τα turbo έχουν διάφορα πράγματα που πρέπει να προσέχεις και δεν έχω όρεξη να ασχολούμαι όλη την ώρα μην έχει ζέστη και ανάψει η τουρμπίνα, μην το σβήσω πολύ νωρίς και ραγίσει κλπ κλπ. Βέβαια τα καινούργια δεν έχουν αυτά τα προβλήματα στον ίδιο βαθμό, αλλά και πάλι.
Πάντως το σίγουρο είναι οτι απο τη στιγμή που όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες (ακόμα και οι αμερικάνικες πλέον) προσπαθούν να μειώσουν την κατανάλωση, θα πάμε αναγκαστικά σε μικρούς turbo κινητήρες, όχι μόνο για τα sport μοντέλα, αλλά και για τα απλά καθημερινά 1100αρια κλπ. Ήδη έχουν βγει 1200 turbo (και το smart βέβαια που ήταν 600 και 700) και θα βγούν και άλλα μικρά για λόγους κατανάλωσης. Ότι και να κάνεις με μεταβλητούς χρονισμούς βαλβίδων, προγράμματα, direct injection κλπ πάντα με μια τουρμπίνα θα έχεις καλύτερη απόδοση (σε συνδιασμό με τα υπόλοιπα).
|
|
|
|
|
Σερραίος
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 13 Αύγ 2008, 15:52 |
|
Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41 Δημοσιεύσεις: 3783 Τοποθεσία: serres
|
ναι παλιά κ γω τους έβλεπα τους ρότορες αλλά σήμερα τους βλέπω συνέχεια παρκαρισμένους κ με πωλητήρια πάνω!
λολ
όταν χτυπάει ο ρότορας 10άρες η κατανάλωση του βαράει 10/1(10ευρώ/χιλιόμετρο)
_________________
|
|
|
|
|
crazywolf
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 13 Αύγ 2008, 15:56 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14 Δημοσιεύσεις: 5150 Τοποθεσία: Somewhere far beyond
|
Αν μηλαμε για εναν μαμα τουρμπο, σαν αυτον που περιμενουμε, και χωρις πειραγματα, τοτε μαλλον αυτον....
Αν ειναι να κανεις εστω και μια μετατροπουλα, ατμοσφαιρα...
Και παντα παιζει ρολο και το βαρος του οχηματως...
_________________ Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...
|
|
|
|
|
crazywolf
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 13 Αύγ 2008, 21:10 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14 Δημοσιεύσεις: 5150 Τοποθεσία: Somewhere far beyond
|
Οχι οτι το vtec ειναι καλητερο σε αυτον τον τομεα.... αλλα τεσπα....
Απλα γιαννη αν πειραξεις τουρμπο τοτε χανεις την οικονομια, και την αξιοπιστεια του, πολυ περισοτερο απο οτι σε ατμοσφαιρα....
_________________ Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...
|
|
|
|
|
sterpc
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 13 Αύγ 2008, 23:18 |
|
Εγγραφή: Τετ 30 Ιούλ 2008, 13:23 Δημοσιεύσεις: 124 Τοποθεσία: VOLOS
|
Προσωπικα θα ηθελα να ρωτησω το εξης, ολα καλα τα παραπανω αλλα βασικο ρολο στην επιλογη παιζει και ο χαρακτηρας του αυτοκινητου, ενα δυνατο ατμοσφαιρικο για παραδειγμα ειναι οτι πρεπει για το βουνο, μια τουρμπο μπερλινα ειναι οτι πρεπει για μεγαλα ταξιδια. Καλα ολα τα παραπανω αλλα για μενα θα πρεπει να υπαρχει στο αυτοκινητο πρωτα προσδιορισμενος χαρακτηρας και μετα τεχνολογια. Διαφορετικα το αυτοκινητο χανει σε αισθηση και γινεται μονοτονο, κουραστικο. Παντως θεωρω οτι το απολυτο GTI πρεπει να ειναι ατμοσφαιρικο και το καλυτερο GT τουρμπο.
|
|
|
|
|
Σερραίος
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 13 Αύγ 2008, 23:49 |
|
Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41 Δημοσιεύσεις: 3783 Τοποθεσία: serres
|
c2vtsssss έγραψε: ειναι κ αναλογα το αυτοκινητο ομως..π.χ αναμεσα στο s2000 κ το opel gt ποιο θα περνατε??εγω προσωπικα μαλλον το s2000.. αν ανοιξει το τουρμπο του opel πανω στη στροφη δε το φερνεις με τιποτα στα ισια του!! καταρχήν συγκρίνεις δύο τελείως διαφορετικά αμάξια με διαφορετική φιλοσοφία το καθένα κ το βασικότερο τεράστια διαφορά στην τιμή! αν ήταν να διαλέξεις ανάμεσα στο s2000 k evo πιο θα διάλεγες? crazywolf έγραψε: Οχι οτι το vtec ειναι καλητερο σε αυτον τον τομεα.... αλλα τεσπα....
Απλα γιαννη αν πειραξεις τουρμπο τοτε χανεις την οικονομια, και την αξιοπιστεια του, πολυ περισοτερο απο οτι σε ατμοσφαιρα....
κ ερχόμαστε στα παράξενα που έχουν να κάνουν με τους σημερινούς τούρμπο κινητήρες !
θα φέρω σαν παράδειγμα τον νέο κινητήρα του ομίλου psa
για να εξασφαλίσουν όσο το δυνατόν λιγότερους ρύπους στον νέο κινητήρα τον έχουν ρυθμισμένο να δουλεύει στεγνά στις ψηλές στροφές κ το πυρόμετρο φτάνει στους 1000 βαθμούς ,με προγραμματισμό του εγκεφάλου δίνουμε περισσότερο μείγμα στις ψηλές στροφές με αποτέλεσμα το πυρόμετρο να κατεβαίνει στους 800 βαθμούς πράγμα που σημαίνει μεγαλύτερη αξιοπιστία/διάρκεια ζωής σε ότι αφορά την τουρμπίνα.
τώρα όσο αφορά την κατανάλωση είναι σχετικό όταν το πηγαίνεις χαλαρά θα είναι πιο οικονομικό από το μανίσιο αλλά όταν το ξεζουμίζεις είναι φυσικό να έχει μεγαλύτερη κατανάλωση !
το σίγουρο είναι ότι δεν θα ξαναδούμε την νευρικότητα,αμεσότητα γκαζιού,ελαφριά αμαξώματα σε μανίσιο αμάξι είτε αυτό είναι τούρμπο είτε είναι ατμόσφαιρα αυτά ανήκουν στο παρελθόν
_________________
|
|
|
|
|
crazywolf
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Αύγ 2008, 09:40 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14 Δημοσιεύσεις: 5150 Τοποθεσία: Somewhere far beyond
|
Σερραίος έγραψε: το σίγουρο είναι ότι δεν θα ξαναδούμε την νευρικότητα,αμεσότητα γκαζιού,ελαφριά αμαξώματα σε μανίσιο αμάξι είτε αυτό είναι τούρμπο είτε είναι ατμόσφαιρα αυτά ανήκουν στο παρελθόν
+1
To turbo κατα την αποψη μου ειναι το μελλον (το light). Αυτο φυσικα ειναι το αμεσο μελλον γιατι με τους υδρογωνου, δεν ξερω τι θα παιζει...
Γιαννη εσυ που ειχς και τον 1.6 110hp και τον 1.6t 150hp ποσο σου εκαιγε το ενα, ποσο το αλλο? κατα ποσο ποιο ευχαριστο το ενα απο το αλλο?
Ποιο θα εβγαζες καλητερο?
_________________ Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 26 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|