Φωτογραφίες πριν αρχίσουν εργασίες
http://www.pbase.com/stavros29/vehiclesH GSA πήγε αυτή την εβδομάδα στον ταπετσιέρη. Βγήκαν τα καθίσματα, οι ταπετσαρίες των θυρών, ο ουρανός καθώς και το πλαστικό κάλυμμα του δαπέδου με την κονσόλα και η επένδυση μοκέτας του πορτ-παγκαζ.
Τα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού είναι σε άθλια κατάσταση και θα τα αντικαταστήσω με αυτά που έχω από τα ανταλλακτικά αφού αλλάξω όμως το ύφασμα που έχει σπάσει από τον ήλιο με βελούδο γκρι παρόμοιο δηλαδή με αυτό που είχε στην αρχική του μορφή.
Η έκδοση special, δηλαδή η δική μου GSA, είχε πλαστικά καλύμματα στο δάπεδο και όχι μοκέτα. Εγώ όμως αφού αντικαταστήσω την μόνωση πάνω από το δάπεδο θα τοποθετήσω μοκέτα που νομίζω ότι ήταν στάνταρ στις ακριβότερες εκδόσεις. Σωστά???
Σκοπός μου είναι να μείνω πιστός στις εργοστασιακές προδιαγραφές του αυτοκινήτου και να μην κάνω αλλαγές ακόμα και αν θεωρούνται “βελτιώσεις”.
Η βαφή θα είναι απλή και όχι διπλής όπως επέμενε ο βαφέας για καλύτερη διάρκεια στον χρόνο. Δεν θέλω να αλλάξω τον εργοστασιακό τύπο βαφής παραμένοντας πιστός στην παραπάνω αρχή και αφού έτσι κι αλλιώς το αυτοκίνητο θα παραμένει τον περισσότερο χρόνο καλυμμένο από τον ήλιο και την βροχή.
Το χρώμα θα είναι της Glasurit κόκκινο με κωδικό AC448/40. Ωστόσο δεν έχω κωδικό και τύπο χρώματος για την βαμμένη μαύρη ζώνη στο σασί του αυτοκινήτου κάτω από τις πόρτες. Ακόμα δεν έχω κωδικό για τα μαύρα μεταλλικά πυχάκια γύρω από τα παράθυρα των θυρών. Γνωρίζετε κάτι για αυτό?
Καθώς το αυτοκίνητο έχει στην κυριολεξία γδυθεί θα ήθελα να μάθω ποια είναι η συμβουλή σας για αντισκωρική προστασία πριν την βαφή, και ειδικά στα ευαίσθητα σημεία. Παρέλειψα να σας πω πως βγάζοντας την επένδυση μοκέτας στο πορτ-παγκαζ διαπίστωση σκουριά στην βάση των θόλων στο σημείο συναρμογής του δαπέδου του πορτ-παγκαζ με τις πλευρικές του επιφάνειες. Έτσι θα κοπούν λαμαρίνες και θα επισκευαστούν τα σκουριασμένα τμήματα των θόλων πριν την βαφή.
Αυτά για την ώρα
Σταύρος ’84 GSA1.1L