Συγγραφέας |
Μήνυμα |
16βάλβιδος
|
Θέμα δημοσίευσης: Σφαίρα Αντιβύθισης (;) Δημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Φεβ 2009, 21:39 |
|
|
Γεια σε όλους!
Έχω ένα Xantia I 1.8 16V του '96 και έχω μια απορία: η μεσαία σφαίρα στο πίσω μέρος είναι σφαίρα αντιβύθισης; Σύμφωνα με το μηχανικό μου η μόνη δουλειά της είναι να διατηρεί πίεση για φρενάρισμα σε περίπτωση σβησίματος του κινητήρα.
Αν ξέρει κάποιος ας με πληρηφορήσει παρακαλώ.
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Σφαίρα Αντιβύθισης (;) Δημοσιεύτηκε: Τρί 10 Φεβ 2009, 00:43 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Καλησπερα 16βαλβιδε ομοιο-μοτερατε , Η πισω μεσαια σφαιρα (η 6η του κυκλωματος, που προστεθηκε στο κυκλωμα των Xantia και των επομενων υδροπνευματικων αυτοκινητων), οπως σωστα λες και σου ειπαν, ειναι η λεγομενη "αντιβυθισης", η οποια κρατα πιεση για οποιαδηποτε "χρηση". ΓΙα παραδειγμα η αντιβυθισης, κρατα πιεση, και οταν σβυνεις το αυτοκινητο, κρατα το αυτοκινητο στο κανονικο υψος του και δεν πευτει, οπως τα παλαιοτερα αυτοκινητα με 5 σφαιρες. Γι' αυτο βλεπεις Xantia Ι σαν το δικο σου που ειναι πεσμενα (5ασφαιρα), ενω το δικο σου δεν πευτει (6ασφαιρα) για το ιδιο χρονικο διαστημα σταματηματος του κινητηρα . Βεβαια αυτο το διαστημα μικραινει (το ποσο κρατιεται στο κανονικο υψος), αναλογα με την κατασταση του κυκλωματος, των σφαιρων , των υγρων, και εξαερωσης του κυκλωματος και γενικα καθετι που εχει σχεση με αυτο. Εχω την εντυπωση οτι μειωνει και την βυθιση του πισω μερους του αυτοκινητου κατα το εντονο φρεναρισμα, οπως παθαιναν τα παλια 5ασφαιρα κυκλωματα. Τωρα για το αν χρησιμοποιειται και για την χρηση που ειπες με το φρεναρισμα με σβυσμενο κινητηρα ...... δεν ξερω, ο GeZ θα μας διαφωτισει περισσοτερο στο θεμα αυτο. Αλλα εγω θυμαμαι οτι και το ΒΧ που εχω, οταν το σβυνω, παρολο που εχει το "παλιο" 5ασφαιρο κυκλωμα, κρατα πιεση στα φρενα για περιπου 1 ωρα μετα το σβυσιμο του κινητηρα. Υ.Γ.: Κατι ασχετο, με τις υπολοιπες σφαιρες που ειχες ενα "θεματακι" πριν καιρο, τι εκανες???? Χωρις παρεξηγηση, ετσι? Φιλικα παντα!
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
16βάλβιδος
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Σφαίρα Αντιβύθισης (;) Δημοσιεύτηκε: Τρί 10 Φεβ 2009, 22:57 |
|
|
Billara, ευχαριστώ για τις πληροφορίες.
Για το θεματάκι που είχα άλλαξα τις 3 μπροστινές σφαίρες βάζοντας αυτή τη φορά τα κανονικά νούμερα, αλλά το πρόβλημα του κοπανήματος της ανάρτησης (μπροστά και πίσω) παραμένει. Η μόνη σφαίρα που έχω πολύ καιρό να αλλάξω είναι η πίσω κεντρική (αντιβύθισης). Σκέφτομαι επίσης να ελέγξω όλο το κύκλωμα για διαρροές και κυρίως το συσσωρευτή και την αντλία υψηλής. Πρόσφατα επίσης έλυσα και καθάρισα εσωτερικά το πίσω ρομπότ που κολλούσε (σε συνεργείο).
Έχεις καμιά άλλη ιδέα για το τι μπορεί να φταίει;
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Σφαίρα Αντιβύθισης (;) Δημοσιεύτηκε: Τετ 11 Φεβ 2009, 00:10 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Μιας που εχουμε το ιδιο μοτερ, αρα και το ιδιο βαρος μπροστα και πισω, λογικα θα εχουμε και τις ιδιες σε χωρητικοτητα και πιεσεις σφαιρες. Εγω την πισω σφαιρα της αντιβυθισης , την αλλαξα πριν 6 μηνες, και εκανα μια καλη εξαερωση του κυκλωματος. Τωρα πια ειναι γκρι χρωματος, και κοστιζει 23 ευρω με ΦΠΑ. Αν σου ζητησουν παραπανω , ρωτα αποδειξη αγορας. Οταν λες οτι κοπαναει, τι εννοεις???? Γιατι και εμενα κοπαναει λιγο, και αρχισε να "σφυγγει" και να γινεται σκληρο, μετα απο 15 μηνες χρηση, και 27000 χιλιομετρα ηλικια σφαιρων (1,5 ετους). Μαλλον αρχισε να χανει πιεση, γιατι πριν το παρω, ηταν ακινητο για κανα δυμηνο, αρα μπορει (?) να φταιει αυτο........... Δεν ξερω, ουτε και ο μηχανικος μου δεν ξερει...... Μπορει να φταινε και τα ελαστικα, που ειναι 2,5 ετων, εχουν σκληρυνει και εχουν στην ηλικια τους περιπου 50000 χιλιομετρα..... Θελουν αλλαγη. Αλλα και εμενα αρχισε να σκληραινει, και να κοπαναει, αν καταλαβα τι εννοεις. Γιατι αν θυμαμαι καλα, ηταν πιο μαλακο απ'οτι τωρα. Πρεπει να ρωτησουμε και τον GeZ. Εγω μαλλον θα δοκιμασω να ξαναγεμισω με αζωτο τις σφαιρες, γιατι ρε γμτ, μονο 27000 χιλιομετρα εχουν πανω τους. Κριμα ειναι να ξηλωθω και να δωσω 200 ευρω για καινουριες........πριν χαρω τις παλιες.......
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Σφαίρα Αντιβύθισης (;) Δημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Φεβ 2009, 21:57 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8104 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
ρε μαγκες εγω αλλαξα σφαιρες ολες μαζι και τις 6 πριν απο 20000 χλμ δεν κοπαναει και ειναι κανονικο για μενα αλλαξτε ολες τις σφαιρες μια και καλη λαστιχα τα εχω κοντα 2,5 χρονια και 55000 κοιταξτε τα πισω ρουλεμαν στον αξονα εαν ειναι σκληρα και κοιτα και τα πλαστικα στο πισω μερος στην πορτα του πορτ παγκαζ διαφορετικα ανοιξτε την ενταση του ραδιοφωνου λιγο παραπανω και ολα καλα
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
16βάλβιδος
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Σφαίρα Αντιβύθισης (;) Δημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Φεβ 2009, 19:14 |
|
|
Manoli, οι σφαίρες σίγουρα είναι από τα πιο βασικά κομμάτια του υδραυλικού κυκλώματος, αλλά όχι το μόνο που συμβάλλει στη σωστή λειτουργία της ανάρτησης. Στο δικό μου αυτοκίνητο, αν δεν υπάρχει διαρροή LHM και ο συσσωρευτής είναι εντάξει, ίσως να φταίει η βρωμιά που μαζεύει με τα χρόνια το κύκλωμα. Ως αποτέλεσμα η ανάρτηση σκληραίνει, καθώς συχνά κολλάνε τα ρομπότ και ίσως και οι μπουκάλες και γενικά η κυκλοφορία του LHM δε γίνεται κανονικά. Αυτό το πρόβλημα λύνεται με την πλύση του κυκλώματος με Hydraurincage της TOTAL (υπάρχει σχετικό thread στο φόρουμ). Σε forum της Αγγλίας, της Αυστραλίας και της Αμερικής όπου έχω διαβάσει σχετικά μ' αυτό, όλοι όσοι το χρησιμοποίησαν λένε ότι λύνει όλα αυτά τα προβλήματα και κάνει την ανάρτηση σχεδόν σαν καινούρια. Η μόνη επιφύλαξη είναι ότι, επειδή αφαιρεί τη βρωμιά, μερικές φορές αποκαλύπτονται διαρροές τις οποίες σταματούσε αυτή η βρωμιά. Όπως ίσως ξέρεις, το Hydraurincage ΔΕΝ πωλείται στην Ελλάδα.
Όσον αφορά τους θορύβους στην πόρτα του πορτ-μπαγκάζ, στο αυτοκίνητό μου εντόπισα ότι (οι περισσότεροι, αν όχι όλοι) προέρχονται από την ίδια την πόρτα: επειδή ειναι βαριά, μάλλον έχει συμπιέσει τα λάστιχα στεγανοποίησης και ο μηχανισμός της κλειδαριάς δεν πιάνει σφιχτά το γάντζο που την ασφαλίζει. Έτσι, κουνιέται πάνω-κάτω και προκαλεί θόρυβο. Αν γίνεται να βιδώσω το μηχανισμό λίγο πιο ψηλά, μπορεί να λυθεί το πρόβλημα.
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Σφαίρα Αντιβύθισης (;) Δημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Φεβ 2009, 09:55 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8104 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
Ρε συ 16βάλβιδε δεν ξερω εαν κανουμε μια μιξη LHM με βενζινα ή πετραιλαιο με καποια αναλογια εαν εχουμε καποιο αποτελεσμα στο καθαρισμο του κυκλωματος πχ μπορει αυτη η αναλογια να ειναι 1/3 δηλ 1 μερος βενζινη ή πατρελαιο και 3 μερη LHM πιστευω οτι με τον τροπο αυτο ισως να κανουμε κατι γιατι δεν ριχνουμε στο κυλκωμα καθαρο ευφλεκτο υγρο οπως πχ βενζινη η πετρελαιο οποτε να μας χαλασει τα πλαστικα 'η μετα 10ακι λαδι μαζι με βενζινα 'η πετρελαιο αντι του LHM θα το ρωτησουμε..........
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
16βάλβιδος
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Σφαίρα Αντιβύθισης (;) Δημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Φεβ 2009, 20:50 |
|
|
Για να επανέλθω στο θέμα της σφαίρας αντιβύθισης, χθες ρώτησα στην αντιπροσωπεία Citroen της περιοχής μου και στο μηχανικό όπου πηγαίνω το αυτοκίνητό μου. Και στους δύο μου είπαν ότι το Xantia I 1.8 16V ΔΕΝ έχει σφαίρα αντιβύθισης: η 6η σφαίρα, λέει, είναι ΜΟΝΟ για να κρατάει πίεση για το φρενάρισμα σε περίπτωση σβησίματος του κινητήρα. Έχει κανείς άλλος επιπλέον πληροφορίες για το θέμα;
|
|
|
|
|
16βάλβιδος
|
Θέμα δημοσίευσης: Πρόβλημα στην ανάρτηση Δημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Απρ 2009, 21:26 |
|
|
Εδώ και λίγο καιρό το πίσω μέρος της Xantia κάθεται κάτω πολύ γρήγορα αφού το σβήσω (σχεδόν αμέσως). Επίσης, μετά από λίγα λεπτά, όταν κάθομαι πάνω στο πορτ-μπαγκάζ, δεν ανασηκώνεται (έχει χαθεί η πίεση) και όταν το πιέζω κάτω με τα χέρια, έχει σχεδόν μηδενική επαναφορά προς τα πάνω (σε αντίθεση με το μπροστινό μέρος που ανασηκώνεται γρήγορα). Εκτός αυτού, νιώθω ότι πίσω κάθεται χαμηλά ΚΑΙ όταν κινείται το αυτοκίνητο, ενώ μπροστά έχω την αίσθηση ότι σηκώνεται πολύ ψηλά (το κενό ανάμεσα στο λάστιχο και το φτερό είναι παραπάνω από μία γροθιά όρθια και πίσω είναι σκάρτα 2 δάχτυλα). Συχνά στο δρόμο μου κάνουν σινιάλο για τα φώτα μου, που σημαίνει ότι χτυπάνε πολύ ψηλά και γενικά από τη θέση του οδηγού νιώθω ότι το αυτοκίνητο πηγαίνει σούζα.
Οι σφαίρες είναι αλλαγμένες πρόσφατα με γνήσιες εκτός από την πίσω κεντρική που δεν την άλλαξα (μου είπαν ότι η συγκεκριμένη δεν παίζει ρόλο, γιατί είναι μόνο για να κρατάει πίεση για τα φρένα). Επίσης, έχει, εδώ και λίγο καιρό, διαρροή από την κεφαλή της κρεμαγιέρας, αλλά αυτό το πρόβλημα παρουσιάστηκε πριν ξεκινήσει η διαρροή.
Αν ξέρει κάποιος, παρακαλώ ΒΟΗΘΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
16βάλβιδος
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα (;) στην πίσω ανάρτηση Δημοσιεύτηκε: Παρ 03 Απρ 2009, 19:05 |
|
|
Φίλε GeZ,
Τί ακριβώς είναι η βάνα ασφαλείας;
|
|
|
|
|
GeZ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα (;) στην πίσω ανάρτηση Δημοσιεύτηκε: Παρ 10 Απρ 2009, 00:05 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48 Δημοσιεύσεις: 969 Τοποθεσία: Μέγαρα Εικόνες: 0
|
billaras έγραψε: GeZ έγραψε: διαρροη στο συστημα υψηλης ή οι ντιζα του πισω και του μπροστα ρομποτ αποσυνδεθηκε ή η βανα ασφαλειας ''τρελαθηκε'' Ρε συ GeZ για εξηγησε αν μπορεις ενα ενα αυτα που λες, γιατι δεν νομιζω να καταλαβαμε πολλα.... Μηπως παιζει καμια διαρροη στον συσσορευτη , ή εχει κολλησει το πιοσω ρομποτ ???? Μετα απο λιγο ψαξιμο: αλλαξε την 6η σφαιρα :οι πισω αναρτησεις συνδεονται με τα πισω φρενα αλλιως ντιζες πισω ρομποτ ή ηλεκτροβαλβιδα για την ενεργη αναιπαισθητο δακρυ στα μεταλλικα σωληνακια ριχνει αμεσως την πιεση αν ΄΄κλαιει΄΄ φανταστειτε ποση πιεση χανεται ακομα και εν λειτουργεια.... η βανα ασφαλειας συνδεει και αποσυνδεει οταν χρειαστει την αναρτηση απο τα φρενααν η δια κλαδωση τις πισω αναρτησης ειναι στο off αλλα μια στο δισεκατομμυριο συμβαινει κατι τετοιο!!!! Αμα ηταν συσσωρευτης θα ειχε πολυ μεγαλυτερο προβλημα (θα αργουσε να ανεβει μειωμενη δυναμη στα φρενα κλπ)
_________________ GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου..... http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|