Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Petran
|
Θέμα δημοσίευσης: Προταση για group buy μπλοκέ ΑΤΒ από την Quaife. Δημοσιεύτηκε: Τετ 15 Απρ 2009, 18:37 |
|
Εγγραφή: Δευτ 22 Ιαν 2007, 21:35 Δημοσιεύσεις: 1404 Τοποθεσία: Λοφος Σκουζε
|
τι θα λεγατε για κατι τετοιο? στο group buy θα συμμετεχουν το saxosportclub, psclub και φυσικα εμεις αν καποιοι ενδιαφερονται. η τιμη που δινει το εργοστασιο ειναι 550 λιρες +15% φπα μειον η εκπτωση αναλογα τα κομματια + μεταφορικα και ολα αυτα αναλογα την ισοτιμια, (για σασμαν ΜΑ και ΒΕ). η τιμη θα βγει γυρω στα 650 το κομματι (με μεταφορικα) αναλογα τον αριθμο και την εκαστοτε ισοτιμια (λιρα αγγλιας) τι λετε?
_________________ Life is too short to drink cheep beer... cheers mate!!
|
|
|
|
|
Petran
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Προταση για group buy μπλοκέ ΑΤΒ από την Quaife. Δημοσιεύτηκε: Τετ 15 Απρ 2009, 19:53 |
|
Εγγραφή: Δευτ 22 Ιαν 2007, 21:35 Δημοσιεύσεις: 1404 Τοποθεσία: Λοφος Σκουζε
|
περιπου στα 650 ευρω ισως και λιγοτερα αν η παρραγγελια και των τριων ειναι μεγαλη. πιο πανω σχεδον αποκλειεται.
_________________ Life is too short to drink cheep beer... cheers mate!!
|
|
|
|
|
sotoszx
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Προταση για group buy μπλοκέ ΑΤΒ από την Quaife. Δημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Απρ 2009, 00:59 |
|
Εγγραφή: Τρί 17 Φεβ 2009, 19:31 Δημοσιεύσεις: 1267 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 0
|
Ακούγεται ενδιαφέρον… Έχω όμως κάποιες απορίες-επιφυλάξεις, που ελπίζω να απαντήσουν όσοι έχουν εντρυφήσει επί του θέματος 1. η εταιρία QUAIFE δεν προσφέρει μπλοκέ για νέα Citroen π.χ. C4 παρά μόνο για ZX, XANTIA, SAXO που με εξαίρεση τα vts τα υπόλοιπα έχουν 90-110hp και μικρή ροπή για να ‘’κλειδώσει’’ το διαφορικό. (κυρίως πιστεύω βοηθά σε ολισθηρά οδοστρώματα). 2. Η ΖΧ16ν που έχω είναι κατά βάση ουδέτερη προς υπερστροφική στο όριο σαν γνήσια γαλλίδα της εποχής της,μήπως με το μπλοκέ (και τη αυξημένη πρόσφυση στους εμπρός τροχούς) μετατραπεί στο όριο σε απόλυτα υπερστοφική, άρα και επικίνδυνη? Το κράτημα πάντως θα βελτιωθεί. 3. Άρα θα χρειαστεί και άλλο set up αναρτήσεων που να περιορίζει τις …διαθέσεις της τετραδιέυθηνσης. 4. Επηρεάζεται η κατανάλωση-απόδοση κινητήρα λόγω μεγαλύτερων τριβών? Επειδή πάντα υπάρχει νομίζω ένα ποσοστό κλειδώματος του διαφορικού. Από άποψη τιμής φαίνεται προσφορά.
_________________ sotoszx DSuper ZX 2.0 16v
|
|
|
|
|
KarlBarks
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Προταση για group buy μπλοκέ ΑΤΒ από την Quaife. Δημοσιεύτηκε: Παρ 17 Απρ 2009, 07:06 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34 Δημοσιεύσεις: 3561 Τοποθεσία: θεσσαλονικη
|
επειδη θα γινει χαμος σε 3 μηνες καλο θα ηταν να ανοιξετε αλλο ενα τοπικ για τις συμετοχες και μονο .
_________________ Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!
|
|
|
|
|
sotoszx
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Προταση για group buy μπλοκέ ΑΤΒ από την Quaife. Δημοσιεύτηκε: Παρ 17 Απρ 2009, 22:02 |
|
Εγγραφή: Τρί 17 Φεβ 2009, 19:31 Δημοσιεύσεις: 1267 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 0
|
Πάνο σε ευχαριστώ, όντως αυτά που λές σχετικά με την τετραδιεύθυνση είναι σωστά και το μπλοκέ είναι μια ψαγμενη βελτίωση. Ειδικά στην πίστα το μπλοκέ θα σκοτώνει!!!!
_________________ sotoszx DSuper ZX 2.0 16v
|
|
|
|
|
MeddlingMageGR
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Προταση για group buy μπλοκέ ΑΤΒ από την Quaife. Δημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Απρ 2009, 11:51 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06 Δημοσιεύσεις: 2852 Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
|
Θα μπορούσε παρακαλώ κάποιος απο εσάς τους γνώστες του αντικειμένου, να εξηγήσει με γλαφυρό τρόπο κ σε εμάς τους αμύητους τι ακριβώς είναι αυτο το μπλοκε ΑΤΒ ? Τι δουλειά κάνει στο αυτοκίνητο, τι ακριβώς προσφέρει, και πόσο καλύτερο είναι απο το μαμίσιο. Και τελικά για C4 κάνει ? Aυτό το είδατε? --> http://www.quaife.co.uk/Greece
|
|
|
|
|
venzinas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Προταση για group buy μπλοκέ ΑΤΒ από την Quaife. Δημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Απρ 2009, 12:38 |
|
Εγγραφή: Παρ 12 Ιαν 2007, 17:44 Δημοσιεύσεις: 35
|
στην ερωτιση σου αν κανει για το C4 ηστερα απο ενα τηλεφωνω που εκανα η απαντηση ειναι ΝΑΙ σου κανω παραθεση καπεια μηνηματα απο το ps για να παρεις μια ιδεα Παράθεση: Το μπλοκέ είναι ένα διαφορικό το οποίο κλειδώνει τα δύο ημιαξόνια σε περίπτωση που ο ένας από τους δύο τροχούς χάσει την πρόσφυσή του. Αυτό επιτυγχάνεται με πολλούς τρόπους. Ένας απο αυτούς είναι οι προφορτισμένοι δίσκοι, που ανάλογα την προφόρτισή τους καθορίζεται το ποσοστό μπλοκαρίσματος (όσο πιο μεγάλη η προφόρτιση, τόσο πιο ευαίσθητο είναι το διαφορικό). Στα μοντέρνα συστήματα (βλ. Grand Cherokee, Dana Hydra-Loc) υπάρχει μια αντλία της οποίας το λάδι πιέζει τους δίσκους μέσω εμβόλου (κάτι σαν υδραυλικός συμπλέκτης) και αυτοί κλειδώνουν τους δορυφόρους κάνοντας το διαφορικό spooler (φυσικά όλα αυτά ελέγχονται απο ηλεκτρονικά, αισθητήρες κ.τ.λ...). Επίσης μπορεί μεταξύ των δίσκων να υπάρχει σιλικόνη η οποία "πήζει" στις υψηλες θερμοκρασίες που προκαλούν οι τριβές και έτσι οι δίσκοι πάλι κλειδώνουν (συνεκτική σύζευξη) τους δορυφόρους. Σε άλλες περιπτώσεις υπάρχει ένα κόμπλερ (αντί για δίσκους) το οποίο κλειδώνει τους δορυφόρους και το οποίο κινείται με διάφορους τρόπους (με ηλεκτροκινητήρα, ή με αντλία κ.τ.λ...). Με αυτόν τον τρόπο όμως το κλείδωμα γίνεται απότομα και ολοκληρωτικά, σε αντίθεση με τους δίσκους οι οποίοι και δεν εμπλέκονται ακαριαία και επίσης μπορούν να πατινάρουν και λίγο επιτρέποντας στους τροχούς να έχουν κάποια διαφοροποίηση στην ταχύτητα περιστροφής τους.
Για τον λόγο αυτόν πρέπει τα προσθιοκίνητα να έχουν light μπλοκέ (όλα τα light μπλοκέ λέγονται περιορισμένης ολίσθησης) τα οποία δίνουν την περισσότερη ροπή στο ημιαξόνιο με την μεγαλύτερη πρόσφυση. Τέτοια διαφορικά χρησιμοποιούν περίεργους γραναζωτούς μηχανισμούς για να το κάνουν αυτό.
Το θέμα είναι πως το αυτοκίνητο γίνεται πιο υποστροφικό (τόσο πιο υποστροφικό όσο πιο μπλοκέ είναι το διαφορικό, αφού τόσο πιο σθεναρά θα "αρνούνται" οι τροχοί να διαφοροποιήσουν τις ταχύτητές τους) στην είσοδο και απαιτεί πλάγιασμα απο την αρχή (cart driving style!!!). Φυσικά το κράτημα θα αυξηθεί αφού και η ελκτική πρόσφυση των τροχών αυξάνεται (γκάζι στην στροφή για να τραβηχθεί προς τα εμπρός το αυτοκίνητο και όχι προς τα έξω). Εννοείται πως στις εκκινήσεις είσαι ο άρχοντας των δαχτυλιδιών
_________________
|
|
|
|
|
MeddlingMageGR
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Προταση για group buy μπλοκέ ΑΤΒ από την Quaife. Δημοσιεύτηκε: Τετ 06 Μάιος 2009, 11:39 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06 Δημοσιεύσεις: 2852 Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
|
Νέα - Προσφορές ΜΠΛΟΚΕ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΑΣΜΑΝ QUAIFE TIMH ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΠΛΟΚΕ ΔΙΑΦΟΡΙΚΑ ΚΑΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΑΣΜΑΝ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΠΛΟΚΕ ΔΙΑΦΟΡΙΚΑ ΑΠΟ 6OO€+ΦΠΑ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΑΣΜΑΝ ΑΠΟ 600€+ΦΠΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΜΕΣΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΕΙΑΣ http://www.terras.gr/?page=article&id=784&cat_id=69
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|