gr_diver έγραψε:
Ακριβώς, μια αντίσταση είναι... καμουφλαρισμένη σε ένα κουτάκι που γράφει "Super Tuning +100HP"
Αν όντως προσπαθείς να βάλεις ένα τέτοιο, καλύτερα ξανασκέψου το πάντως. Θα έχεις ένα μοτέρ το οποίο θα λειτουργεί με μίγμα μακράν πλουσιότερο από το στοιχειομετρικό. Αυτό σημαίνει ότι το λάδι από τους κυλίνδρους θα ξεπλένεται πολύ περισσότερο, και θα οξειδώνεται πολύ πιο γρήγορα, με ότι αυτό συνεπάγεται για έναν βενζινοκινητήρα. Τα μοτέρ μας, σε κανονικές συνθήκες, δουλεύουν τόσο πλούσια μίγματα για ελάχιστα μόνο δευτερόλεπτα, ακόμα και αν επικρατούν αρνητικές θερμοκρασίες.
O μηχανικός μου στο εξουσιοδοτιμένο συνεργεό της citroen μου είπε πως κατι τέτοιο ειναι καλό για τισ συνθήκες θερμοκρασίας που έχουμε στην Ελλάδα.Δεν ξέρω να σου πω θα το δοκιμάσω για λίγο και αν δεν δω αποτελέσματα θα το βγάλω.
-- Δευτ 29 Ιουν 2009, 15:37 --gr_diver έγραψε:
Προσπαθείς να βάλεις αυτά τα σετάκια "βελτίωσης" που ξεγελούν το Injection ότι είναι κρύος ο αέρας της εισαγωγής, προκειμένου να ανεβάσει την αναλογία βενζίνης στο μίγμα;
Στην ουσία δεν ξεγελούν το Injection αλλά τον εγκέφαλο δύνοντας 2-3 βάθμούς θερμοκρασία λιγοτερη απο ότι η πραγματική τιμή.Παλία αν θυμάσε υπήρχε κάτι τέτοιο με την αντλία νερού όπου ξεγελούσες τον αισθητήρα της ανλίας.