Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Νέα  »  Auto Sport  »  Δοκιμές Club


[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 10:09 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 6 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: C5 2.0 Exclusive
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Φεβ 2009, 12:33 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 03 Οκτ 2006, 18:28
Δημοσιεύσεις: 11
Εικόνες: 155
Αυτοκινητο: Citroen C5 2.0 Exclusive με HydraActive III+
Αξία αυτοκινητου: 35.000 ευρω περιπου
Χιλιομετρα κατα την παραλαβη: 10.000χλμ


enginekiller:

Πρώτη γνωριμία:
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Όταν πηγα να το παραλαβω περιμενα ενα βαρετο οικογενειακο να βγει απο το παρκινγκ και βλεπω ενα επιβλητικο επιθετικο αυτοκινητο και απορησα για το τι αυτοκινητο ειχα ερθει να παραπαλαβω. Μη εχοντας ψαξει νωριτερα εγχειριδια μου πηρε 2-3 λεπτα να προσαρμοσω το καθισμα και το τιμονι. Βεβαια τη δευτερη φορα εκανα 10 δευτερολεπτα μονο καθως οσον αφορα τις ρυθμισεις καθισματος και τιμονιου ειναι πανευκολο...
Πρωτη αντιδραση λοιπον; Χαμογελο μεχρι τα αυτια.

Στο δρομο:
Δε μπορω να συγκρινω αμεσα με το προηγουμενο c5 καθως εχω c4 αλλα θα πω τις γενικοτερες εντυπωσεις μου:

Αναρτηση:
Απλα εντυπωσιακη. Σε οποια ρυθμιση και αν το εχεις θα σε ευχαριστησει. το εχεις χαμηλα; Θα δεις μια μικρη διαφορα οσον αφορα τους αεροδυναμικους θορυβους(που ειναι ουτως η αλλως σχεδον ανυπαρκτοι). το εχεις ψηλα; Θα μπεις σε δρομο με ανωμαλιες και δε θα φοβηθεις αν θα χτυπησεις πουθενα και θα ανεβαινεις σε πεζοδρομια λες και εχεις καθαροαιμο τζιπ... Το εχεις στο Normal υψος και στην ρυθμιση sport; αψογη αποσβεση κραδασμων και πολυ μικρες κλισεις του αμαξωματος. Στην κανονικη λειτουργια οι κλισεις ταιριαζουν περισσοτερο σε καποιον οικογενειαρχη που οδηγει χαλαρα και δεν ενδεικνυται για σπορ οδηγηση. Παντα εχεις ομως μια επιλογη για το στυλ οδηγησης που εχεις υιοθετησει...

Κινητηρας-κιβώτιο:
ΕικόναΕικόνα
Αρκετα ικανοποιητικος για το αμαξωμα δεν εχει επιδοσεις gt αλλα δε σε κρεμαει και πουθενα και σου επιτρεπει να κινηθεις αρκετα σβελτα και να κανεις ακομα και σφηνες... Οσον αφορα τα επιπεδα θορυβου ηταν αρκετα υψηλα για τετοιου τυπου αυτοκινητο και πιστευω οτι θα ενοχλησει καποιους αγοραστες αλλα εμενα μου αρεσε γιατι δεν ηταν ενας ενοχλητικος θορυβος αλλα ενας ωραιος μπασος ηχος που δειχνει οτι κρυβεται αρκετη δυναμη κατω απο το καπω του αυτοκινητου. Το κιβωτιο ηταν σχετικα κοντο και βοηθουσε να εχεις καλες επιταχυνσεις απο χαμηλα χωρις να σου περιοριζει την αρκετα μεγαλη τελικη του. Ηταν ομως λιγο τραχυ σε λειτουργια γεγονος που μπορει να οφειλεται και στα λιγα χιλιομετρα που ειχε το αυτοκινητο μας. Αρκετα καλυτερο απο το κιβωτιο του c4 παντως...


Φρενα:
Πραγματικες αγκυρες, ακουραστα, πολυ καλη αισθηση

Οδηγωντας:
Κινουμενος στην αριστερη λωριδα δεν υπαρχει καποιος που δε θα κανει αριστερα για να περασεις. Το αυτοκινητο κινειται αρκετα καλα λογω του συνδιασμου κινητηρα-αναρτησης και φοβιζει στο δρομο αυτους που πλησιαζεις λογω του επιβλητικου αμαξωματος και της ταχυτητας που τους πλησιαζεις. Δε θα σε δυσκολεψει να κανεις μια ανετη προσπεραση ουτε να χωθεις καπου. Στις καμπες, ειδικα αν εχεις επιλεξεις την σπορ επιλογη, μπαινεις με αρκετα χιλιομετρα ανετα και ξεκουραστα χωρις να κουνηθεις απο το καθισμα σου. Επειτα βεβαια, κινουμενος σε γρηγορα κλειστα κομματια αρχιζεις να θυμασαι οτι το αυτοκινητο δεν ειναι ενα μικρο σπιρτοζικο gt αλλα ενα μεγαλο οικογενειακο. Οταν το πιεσεις σε κλειστα κομματια το βαρος του το κάνει συχνα να υποστρεφει και το esp δουλευει υπερωριες. Δεν ειναι ομως το αυτοκινητο σχεδιασμενο για τετοια κομματια...

Εσωτερικο:
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
Τα δερματινα καθισματα με την αρκετα καλη πλευρικη στηριξη με ευχαριστησαν. Οι ρυθμισεις των καθισματων μου αρεσαν πολυ καθως οι κινησεις που πρεπει να κανεις στους ηλεκτρικους διακοπτες ειναι αντιστοιχοι της κινησης που θες να κανει το καθισμα σου. Δηλαδη: αν θες να πας το καθισμα μπροστα κανεις το διακοπτη μπροστα και οχι πχ πανω. Ακομα και της πλατης ο διακοπτης ειναι διαγωνια τοποθετημενος. Οι ρυθμισεις του καθισματος ηταν αρκετα καλες αλλα δε μου αρεσε η κλιση του καθισματος που ηταν πολυ διαγωνια λες και πηγαινες να ξαπλωσεις... Το τιμονι ηταν σχεδιαστικα ολα τα λεφτα. Το ταμπλω το περιμενα λιγο πιο ηλεκτρονικο δηλαδη δε περιμενα να δω τοσους κλασσικους δεικτες(στροφομετρο, ταχυμετρο, ενδειξη βενζινης) αλλα ηλεκτρονικες ενδειξεις. Οχι οτι υπηρχε προβλημα αλλα τοσα ηλεκτρονικα πανω στο αυτοκινητο αυτα γιατι ετσι;
Ο φωτισμος ηταν πολυ ομορφος, ολα τα φωτακια που υπαρχουν σε καθε γωνια του αυτοκινητου και ειναι αρκετα χρησιμα και ειδικα οι αισθητηρες κινησης στις τσεπες των πορτων ηταν κατι που δε θα πιστευα οτι υπαρχει σε αυτοκινητο αν δεν το εβλεπα σε αυτο. Με κουρασαν τα γυαλιστερα πλαστικα κομματια γυρω απο τον επιλογεα ταχυτητων γιατι στην εθνικη αντανακλουσαν τα φωτα σε καποια περασματα και μου αποσπουσαν συχνα την προσοχη. Ισως ματ επιλογη να ηταν καλυτερη
Το ηλεκτρονικο χειροφρενο πολυ εντυπωσιακο καθως και οι αυτοματισμοι του(δε χρειαζεται να το λυσεις σε εκκινηση, δενεται με το σβησιμο κτλ). Πολυ εντυπωσιακο και χρησιμο το οτι το φρενο "πιανει" αυτοματα για 2" σε μια ανηφορικη εκκινηση ωστε να σε διευκολυνει.
Οι μνημες αποθηκευσης για 2 οδηγους που υπαρχουν για να κρατανε τη θεση του καθισματος σου, των καθρεπτων, τη ρυθμιση του κλιματιστικου κτλ ειναι εντυπωσιακες και πολυ χρησιμες αν παιρνει και δευτερο ατομο το αυτοκινητο.
Λιγο μικρος ο αποθηκευτικος χωρος στο υποβραχιονιο, χρησιμες και χρηστικες οι κουρτινες στα παραθυρα. Το πορτ-παγκαζ τεραστιο, μεγαλο αρκετα ωστε να μπορει να κοιμηθει ανθρωπος, ίσως ομως και μια επιλογη 5θυρο αμαξωματος να ηταν χρησιμη...

Γενικοτερη εντυπωση απο το αυτοκινητο:
Πολυ ευχαριστο, ξεκουραστο και συναμα επιβλητικο, καθολου βαρετο εως και σπορ.

Θετικα(+):
Οδικη συμπεριφορα
Ανεση Αναρτησης
Πολλα Αξεσουαρ
Φρενα
Χωροι
Ικανοποιητικος ο διλιτρος Κινητηρας

Αρνητικα(-):
Βαρύ αμαξωμα
τραχυ κιβωτιο
ελλειψη αμορτισερ στο καπω
γυαλιστερα εσωτερικα πλαστικα που αποσπουν την προσοχη


crazywolf:

Η πρώτη γνωριμία…

ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα

Σαν πρώτη εντύπωση είναι πολύ θετική. Εξωτερικά είναι πολύ επιθετική και ντελικάτη. Μπροστά της η παλιά C5 απλά μοιάζει μια 40αρα που έχει αρχίσει να σπάει, την ώρα που η νέα και ωραία παρελαύνει.
Εσωτερικά η καλη εικονα συνεχίζει με τα νεα ποιοτικά υλικά που πραγματικά δεν αφήνουν αμφιβολία για την Γερμανική επιρροή στο αυτοκίνητο. Βάζοντας μπρος ανακαλύπτεις πολλές λειτουργίες, που στο παλιό, απλά ήταν αλλού τα κουμπάκια…

Ο παλιός είναι αλλιώς…

Εικόνα

Με τα πολλά πολλά, ήρθε η ωρα για την άμεση σύγκριση του C5 2 1.8 Hydractive με το C5 3 2.0 Hydractive. Στις πρώτες εντυπώσεις το νέο C5 κερδίζει κατά κράτος, και όχι αδικα, μιας και ο χαρακτήρας του εχει γυρίσει την πλάτη στον παλιό, οικογενειακό, και επικεντρωμένο στην άνεση και την πρακτικότητα, κοιτάει κατάματα την γκλαμουρ ζωή, και τον συνχρονο οικογενειάρχη με τις Hi teck ανησυχίες.
Δυστυχώς ο νεος είναι και πολύ ποιο τροφατος, με αποτέλεσμα στο άνοιγμα με την μαμα να της φεύγει μονο μετά την 3η για μια καρότσα, πράγμα που επαληθεύτηκε 3 φορες στον αεροδιάδρομο του Ελληνικού.
Στην ανάρτηση δεν εχει αλλάξει κάτι, και λόγο των 18αρων ζαντών και των σκληρών καθισμάτων η καλομαθημένη μέση θα έχει πρόβλημα μετά από κάποια χιλιόμετρα
Στον δρόμο και τα δυο είναι αρκετά υποστροφικα, με το παλιό να έχει καλύτερο πάτημα στην απότομη αλλαγή κατευθύνσεις (τράβηγμα του τιμονιού), αλλά ο νέος να είναι καλύτερος στις αλλεπάλληλες αλλαγές. Έτσι στο “S” αναφοράς ο παλιός μπαίνει στην πρώτη και μουριάζει στην δεύτερη με αποτέλεσμα να μπαίνει το ESP , ενώ ο νέος μουριάζει κατευθείαν στην πρώτη στροφή, αλλά στην αλλαγή πατάει γέρα (το ESP πάντα παρόν) και τελικά βγαίνει από το S με μικρότερη αλλοίωση τις πορείας του.

Στον δρομο…

Το αμαξι στον δρομο στεκεται πολύ καλα και αποτελεσματικά. Τα φρενα του είναι εξαιρετικά, και η συμπεριφορά του στις στροφές έντονα υποστροφικη. Το ESP παντα φύλακας άγγελος για όταν χρειαστεί. Το βάρος του φενεται σε ολους του τους ελιγμούς, ποτέ όμως δεν σε τρομάζει. Ο 2.0 κινητήρας είναι απλα επαρκές για το βάρος του αυτοκίνητου, και αρκετά σπιρτοζικος για να μην σε κρεμάσει πουθενά. Η ορατότητα είναι σχετικά περιορισμένη, και την περίσταση δυσχεραίνει στο παρκάρισμα η έλλειψη των μπροστά park sensor (!) στην exclusive εκδοση!! Η ανάρτηση αποσβένει απλά τα πάντα κρατώντας το αμαξι στις σωστες κλισεις, αν και οι 18αρες ζάντες μειώνουν πολύ την άνεση του αυτοκίνητου.

Εσωτερικό…

Εικόνα

Είναι ποιοτικά αλλού για citroen. Η χρήση ποιοτικότερων υλικών φαίνεται, αν και χρειάζεται ακόμα δουλεία η συναρμολόγηση και το φινίρισμα, τα οποία θα μπορούσαν να είναι καλύτερα. Κύριο πρόβλημα του εσωτερικού τα άβολα καθίσματα καθώς και ο περιορισμένος σε σχέση με το προηγούμενο, χώρος για τα πόδια των πίσω επιβατών. Τα μπροστά καθίσματα κουράζουν με την σκληρότητα τους, καθώς και με την περίεργη σχεδίαση τους. Επίσης η έλλειψη 5ης πόρτας είναι απλά κάτι το ασυνήθιστο για την μάρκα, και αρκετά άσχημα χτυπητό για τους παραδοσιακούς αγοραστές της. Επίσης ο χρωματισμός του εσωτερικού, με τα μονότονα μαύρα, και τον πορτοκαλί φωτισμό το βράδυ, κουράζουν αρκετά, αν και αποπνέουν ένα πολύ κυριλέ χαρακτήρα στο αυτοκίνητο.

Εξωτερικά…

ΕικόναΕικόνα

Δεν χρειάζεται σχολιασμός, μιας και εξωτερικά είναι ένα κομψοτέχνημα που πουλαει τσαμπουκά παντού με τον χαρακτήρα του, και τραβάει όλα τα βλέμματα, όντας πανέμορφα Γαλλογερμανικό αμάξι.

Τελικα…

Η γεύση που αφήνει το αμάξι είναι γενικά πολύ καλή, αλλά αφήνει και μια πονεμένη μεση για τους κατόχους παλιών υδροπνευματικών. Είναι πολύ γερμανικό για τους Γάλλους, πολύ Γαλλικό για τους γερμανούς, και η χρυσή τομή για τους άλλους. Είναι από τα αυτοκίνητα που άνετα συμβιώνεις μαζί του, και για τους χώρους του, και για τον χαρακτήρα του, και για την κατανάλωση του, αλλά οχι και για την χαμηλή τιμή του σε σχέση με τον ανταγωνισμό, μιας και η 2.0 exclusive έκδοση που είχαμε στα χέρια μας κόστιζε 35.000!!!

(-)

-χαμηλή κολόνα, δυσκολεύει στην είσοδο-έξοδο από το αμάξι
-έλλειψη 5ης πόρτας
-σκληρά καθίσματα, δύσκολα ρυθμιζόμενα
-υπερβολικές οι 18αρες (αν και πανέμορφες)
-πολύ μονότονο ταμπλό και ενοχλητικός κρυφός φωτισμός.
-τραχύς στην λειτουργία κινητήρας
-Αρκετά βαρύ αμάξωμα

(+)

-Υδροπνευματικό με σπορ λειτουργία (μάλλον καταλάβανε το λάθος που έκαναν στο προηγούμενο μοντέλο)
-ΦΟΒΕΡΑ φρένα
-τσαχπίνικο μοτέρ
-Καλή κατανάλωση (περίπου 10lt/100Km μικτό κύκλο)
-Φοβερός εξοπλισμός (αν και τα μπροστά park sensor χάλασαν την εικόνα, όπως και η έλλειψη υδραυλικού αμορτισέρ για το καπό της μηχανής. Έλεος 35.000 είναι αυτά…)
-χαρακτήρας grand tοurismo
-Πουλ μουρ στυλ

_________________
admin@greekcitroenclub.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C5 2.0 Exclusive
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Ιούλ 2009, 12:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 06 Ιούλ 2009, 12:29
Δημοσιεύσεις: 1252
Crazywolf θα διαφωνησω καθετα στο οτι δεν υπαρχει διαφορα στην αναρτηση. Κατ'αρχας υπαρχουν 2πλα ψαλιδια εμπρος-πισω και στις 2 αναρτησεις(μεταλλικη και υδραυλικη), ριξτε μια ματια σε αυτη την ιστοσελιδα: http://www.citroenet.org.uk/passenger-c ... c5-13.html . Και για το κουμπι "sport mode" το βαζανε μονο στα 2.0 βενζινη automatic-exclusive, 2.0 hdi, 2.2 hdi και φυσικα στο 3.0 automatic βενζινη. Αν και στο πρωτο c5 το κουμπι υπηρχε στο 2.0 και στην απλη εκδοση, μετα το κατηργησε στο δευτερο c5. Δυστυχως το εμαθα μετα, αλλιως θα επερνα το δικο μου αυτοματο. Και μια μικρη παραθεση πανω σε αυτο το θεμα με το αυτοματο κιβωτιο στο 2.0 βενζινη, εχει 5 σχεσεις και οχι 4 που λεει το φυλλαδιο (4+overdrive).


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C5 2.0 Exclusive
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Ιούλ 2009, 12:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Δεν διαφωνουμε καπου. Οντως η πισο συνδεσμολογια διαφερει απο τα προιγουμενα, αλλα αναφερωμουνα περισοτερο στην λειτουργεια και τις δυνατοτιτες του hydractive 3

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C5 2.0 Exclusive
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Ιούλ 2009, 12:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 06 Ιούλ 2009, 12:29
Δημοσιεύσεις: 1252
crazywolf έγραψε:
Δεν διαφωνουμε καπου. Οντως η πισο συνδεσμολογια διαφερει απο τα προιγουμενα, αλλα αναφερωμουνα περισοτερο στην λειτουργεια και τις δυνατοτιτες του hydractive 3

Σε αυτο ναι αλλα σαν δομη ειναι η μερα με τη νυχτα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C5 2.0 Exclusive
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 17 Ιούλ 2009, 08:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Εικόνα
Πραγματι. :mrgreen

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C5 2.0 Exclusive
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 19 Ιούλ 2009, 15:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 06 Ιούλ 2009, 12:29
Δημοσιεύσεις: 1252
Αμα λαλαει ο Makry...mallis να τον ακουτε. Εγω δεν εχω 2πλα ψαλιδια ουτε καν εμπρος :)


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 6 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

xara 1600 exclusive
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 35
Ζητείται μίζα για citroen xsara 1.6 exclusive του 2001
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 3
Νέος κάτοχος C5 AIRCROSS-ευχαριστημένος κάτοχος C4 EXCLUSIVE
Δ. Συζήτηση: Τα πρώτα σας βήματα!
Συγγραφέας: kirklouf
Απαντήσεις: 10
C3 1.4 exclusive 2002
Δ. Συζήτηση: Παρουσιάσεις Αυτοκινήτων Χρηστών
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 7
καθισμα exclusive c5 iii
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C5
Συγγραφέας: spp
Απαντήσεις: 8
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
 
cron