Σελίδα 1 από 1 [ 12 Δημοσιεύσεις ]
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
xsara vtr coupe-1.4
|
Θέμα δημοσίευσης: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΦΛΑΤΖΑ ΚΕΦΑΛΗΣ Δημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Ιούλ 2009, 13:48 |
|
|
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΦΛΑΤΖΑ ΚΕΦΑΛΗΣ ΠΕΡΝΑΕΙ ΛΑΔΙ ΣΤΟ ΨΥΓΕΙΟ Κ ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΠΟΥ ΕΙΧΕ.ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΩΡΑ?ΚΟΣΤΟΣ?
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΦΛΑΤΖΑ ΚΕΦΑΛΗΣ Δημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Ιούλ 2009, 14:11 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Απλα το πηγαινεις σε εναν μηχανικο που τον εμπιστευεσαι, βγαζεις καπακι-κεφαλη, αφαιρουνται ολα τα παρελκομενα της (εκκεντροφοροι, βαλβιδες, τσιμουχακια, τσιμουχακια βαλβιδων κτλ κτλ) την καθαριζεις εσωτερικα, πηγαινει για πλανισμα, καινουρια φλατζα, μονταρισμα, ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ στεγανωτικα-φλατζουλες-τσιμουχακια για να μην τα ξαναλυνεις αργοτερα, δεσιμο, καινουρια λαδια μηχανης και αντιπηκτικο στο ψυγειο, καθαρισμα κυκλωματος ψυξης (αφου εχει μεσα απομειναρια απο τα λαδια, ενα πραγμα μπεζ σαν μαγιονεζα.......) και πρεπει μετα απο καμια 1000-2000 χιλιομετρα ξανα αλλαγη λαδια μηχανης και νερα, για να ειναι πεντακαθαρα, αφου ολο και κατι θα εχει μεινει. Υπολογισε 150-250 περιπου ευρω, αναλογα με το τι θα χρειαστει απο εργασια και υλικα. Γενικα δεν ειναι ακριβα τα "ανταλλακτικα" (υλικα). Ουτε το 1/3 - 1/4 του ολικου κοστους δεν εχουν....... Βρηκες την αιτια που σου εκαψε φλατζα????? Θερμοστατης? Βαλβιδα βεντιλατερ? Το ιδιο το Βεντιλατερ? Καμμενη ασφαλεια? Κολλημενο εγκεφαλακι βεντιλατερ? Ρελες βεντιλατερ?
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
NEKTARIOS C5
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΦΛΑΤΖΑ ΚΕΦΑΛΗΣ Δημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Ιούλ 2009, 22:24 |
|
Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47 Δημοσιεύσεις: 13647 Τοποθεσία: Πειραιας Εικόνες: 0
|
xsara vtr coupe-1.4 έγραψε: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΦΛΑΤΖΑ ΚΕΦΑΛΗΣ ΠΕΡΝΑΕΙ ΛΑΔΙ ΣΤΟ ΨΥΓΕΙΟ Κ ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΠΟΥ ΕΙΧΕ.ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΩΡΑ?ΚΟΣΤΟΣ? Στα ποσα χιλιομετρα σου το εκανε;;
_________________ C5 exclusive-C4 vtrs
|
|
|
|
|
xsara vtr coupe-1.4
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΦΛΑΤΖΑ ΚΕΦΑΛΗΣ Δημοσιεύτηκε: Κυρ 19 Ιούλ 2009, 10:05 |
|
|
ΕΙΧΑ ΝΑ ΤΟ ΚΙΝΗΣΩ ΚΑΝΑ ΧΡΟΝΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΨΩΡΙΑΣΕ Η ΦΛΑΝΤΖΑ ΑΠΟ ΑΚΙΝΗΣΙΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝΕ.(130.000.ΚΜ}.ΚΑΛΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΟΜΩΣ ΜΟΥ ΑΝΕΒΑΣΕ ΚΑΥΣΙΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΗΘΕΛΕ ΦΛΑΤΖΑ ΔΕΝ ΛΕΩ ΚΑΤΙ ΠΗΓΑΙΝΕ ΤΩΡΑ ΕΧΑΣΕ ΡΟΠΗ-Κ-ΚΑΥΣΗΜΑ ΑΝΕΒΑΣΜΕΝΑ.ΠΑΙΖΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Κ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ?
|
|
|
|
|
as002
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΦΛΑΤΖΑ ΚΕΦΑΛΗΣ Δημοσιεύτηκε: Κυρ 19 Ιούλ 2009, 20:12 |
|
Εγγραφή: Κυρ 19 Ιούλ 2009, 19:11 Δημοσιεύσεις: 18
|
γεια χαρα σε ολους, νεος στο φορουμ. xsara I, 1.6 coupe, 1998b, 90 ψωροαλογα νομιζω...
το εχω αγορασει το 2004 αυγουστο, 5000 ευρω, ψιλορημαγμενο
ουτε σερβις ηξερα, ουτε εγγυηση, ουτε τιποτα .......
μεχρι στιγμης περα απο τα νορμαλ, δεν εχει βγαλει τπτ περιεργο.
Το Μάιο, στα 192.000 αλλαξα φλαντζα κεφαλής.
Τα προβλήματα ξεκινησαν απο το Μαρτιο. Δεν ανέβαζε θερμοκρασια. πάνω από 60-65 βαθμους με τιποτα.
Παω στον μηχανικο μου (σιτροενακιας) μου λεει μην ανησυχεις ολα καλα. Εν τω μεταξυ τις μερες που ειχε πολυ κρυο, οταν το εβαζα μπρος το πρωι εκανε εναν θορυβο σαν να το κοπανας με σφυρι.
Παω σε δεύτερο μηχανικο (οχι σιτροενακιας), του εξηγω και μου αλλαζει θερμοστατη. Αποτελεσμα μηδεν.
Πάω σε τρίτο (ουτε αυτος σιτροενακιας), του εξηγώ και μου αλλαζει φουσκα. Από 60-65 που ήταν μέγιστο, πέον δεν κατεβαινει με τιποτα απο τα 100. Ο θορυβος σταματαει.
Εν τω μεταξυ στις ανηφορες η θερμοκρασια 100 χαλαρα και οσο περναει ο καιρος (αρχες Μαϊου) χτυπαει και 120, σε κανενα μποτιλιαρισμα. οπως ειναι φυσικο το ψυγειο σιγα σιγα ψιλοαδειαζει.
παω σε τεταρτο μηχανικο (2ος σιτροενακιας στη γειτονια) ο οποίος με στελνει σε εναν ηλεκτρολογο παραδιπλα, επισης σιτροενακιας. Με την ευκαιρια του λεω να μου κανει σερβις το AC, ειχα τρια χρονια, και να μου απενεργοποιησει τους αερόσακους (ειχε σκασει ο του συνοδηγου απο μονος του, με το συνοδηγο μεσα). Του εξηγω επισης για την θερμοκρασια, βλεπει το ψυγειο μισοαδειο, το γεμιζει, αυτο ειναι λεει με υφος, και μαλλον ειναι χαλασμενος ο αισθητηρας θερμοκασιας (οτι δλδ η θερμοκρασια ειναι 90 και αυτο δειχνει 120.....)...ολα καλα μου λεει.......εφυγες. Του ξαναεξηγω εγω, χαμπαρι αυτός. Φευγω.
Εν τω μεταξυ, δυο μερες μετα, περιπου μεσα Μαΐου, ανεβαινω τον περιφερειακο από καλοχωρι, ειμαι περιπου στο νοσοκομειο Παπαγεωργιου, με θερμοκρασια 120+++++, καργα μποτιλιαρισμα, ληγμενη οδικη βοηθεια και βριζω τον ηλεκτρολογο. Τελικα δεν εμεινα.........., καταφερα εφτασα στον μηχανικο, του λεω ποσο μακακας ειναι ο ηλεκτρολογος που με εστειλες κλπ. ανοιγει το ψυγειο, το νερο καφεμαυρο, ψιλιπηχτο, και λιγδιασμενο.
Μου λεει φλαντζα κεφαλης θελει. Πόσο ρωταω? 150 εγω, 120 ρεκτιφιε, 120 ανταλλακτικα, σουμα 390. Θα στρωσει το αμαξι 100% ρωταω? 1000% μην ανησυχεις. φερτο δευτερα πρωι μου λεει (ηταν παρασκευη). εν τω μεταξυ βγαζει εντελως τον θερμοστατη.
Δευτερα 08:00 το παω στο μαστορα. Τριτη 15:30 παω να παραλάβω. Ενταξει μου λεει αλλα παλι ανεβαζει θερμοκρασια άμα ζοριστεί, στο 105 (γραμμη αναμεσα 90-120).Παμε επιτοπου στον ηλεκτρολογο (το μακακα) το ξαναβλεπει, εχει πειστει πλεον οτι ο αισθητηρας θερμοκρασια δουλευει κανονικα, σκυβει απο κατω και αλλαζει το μπιτρολ (ή καπως ετσι το ειπε, απο οτι καταλαβα ειναι αυτο που ανοιγοκλεινει τα βεντιλατερ του ψυγειου). Δεν ανοιγε την δευτερη σκαλα λεει πάλι με υφος... του δινω εικοσι ευρω (εβαλε μεταχειρισμενο) και παω με τον μηχανικο για δοκιμη.
Υπάρχει βελτίωση σαφώς αλλά όχι όπως πρωτα. δλδ. 90 βαθμούς σταθερα και μονο σε στροφες του κερατά (παλιος δρομος Γιάννενα - Ηγουμενιτσα, με σαράντα κελσίου, και φουλ AC πήγαινε στο 93).
Τώρα ανεβαίνει μόνο σε μποτιλιάρισμα περ. 100 αλλά μετά αμεσως πάει 90. Εθνική με 150 χλμ πάει 96-97
Σε ανηφόρες με μεγάλη κλίση και πάνω από 4-5 χλμ μήκος, υπάρχει ακόμη πρόβλημα, δεν ανεβαίνει πάνω από 102-103 αλλά μέχρι να πιάσω ευθεία ή να χαμηλώσω το AC δεν κατεβαίνει. Επίσης το νερό στο ψυγείο δεν κατεβαίνει.
Οποιος δεν βαρέθηκε να το διαβάσει όλο και έχει άποψη περί του θέματος (να κατεβάσουμε την ρημάδα την θερμοκρασία στα κανονικά) ας πει μία γνώμη
thnx.
|
|
|
|
|
xsara vtr coupe-1.4
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΦΛΑΤΖΑ ΚΕΦΑΛΗΣ Δημοσιεύτηκε: Τετ 22 Ιούλ 2009, 08:17 |
|
|
μαστορα αλλαξα φλατζα ψυγειο ολα κομπλε 350.ευρω αλλα δεν φωρτονει αμεσως απο πριν σαν να το κραταει κατι γιατι ??
|
|
|
|
|
Σελίδα 1 από 1 [ 12 Δημοσιεύσεις ]
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|