maggio
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Προγραμμα,παραλληλος εγκεφαλος,superchip Δημοσιεύτηκε: Παρ 24 Ιούλ 2009, 13:53 |
|
|
Chiptronic και SKN. Υπάρχουν αντίστοιχα sites, κάνουν και οι δύο επαναπρογραμματισμό της ECU.
|
|
|
|
|
MeddlingMageGR
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Προγραμμα,παραλληλος εγκεφαλος,superchip Δημοσιεύτηκε: Παρ 24 Ιούλ 2009, 14:19 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06 Δημοσιεύσεις: 2852 Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
|
maggio έχεις προσωπική πείρα απο αυτούς τους επαναπροραμματισμους?
Η chiptronic λέει στο σιτε της C4 20 16V 2005 ->> 180hp / 202Nm 192hp / 214Nm
Σαν πολλά μου φαίνονται τα 15 άλογα με ενα πρόγραμμα
|
|
|
|
|
MeddlingMageGR
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Προγραμμα,παραλληλος εγκεφαλος,superchip Δημοσιεύτηκε: Δευτ 27 Ιούλ 2009, 10:54 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06 Δημοσιεύσεις: 2852 Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
|
Εστειλα ενα μαιλ στην chiptronic και μου απάντησαν το παρακάτω :
Αγαπητέ κύριε
Ευχαριστούμε που δείξατε ενδιαφέρον για τα προϊόντα της Chiptronic.
Δεν χρειάζεται να αλλάξετε τίποτα άλλο στο αυτοκίνητο μόνο με το πρόγραμμα έχουμε αυτή τη διάφορα .Η κατανάλωση θα μειωθεί και κάρτες καυσαερίων πάντα μέσα στα όρια του αυτοκίνητου. Επιστροφή στο αρχικό πρόγραμμα(μέσα σε 10 λεπτά) ,δεν υπάρχει χρεώσει .Το αυτοκίνητο δεν επιβαρύνετε από τον προγραμματισμό. Το κόστος είναι 400eu μαζί με το ΦΠΑ και περιλαμβάνετε μια δυναμομετρηση πριν και μετά την τοποθέτηση του προγράμματος.
Εγω δεν πρόκειται να το κάνω διοτι τα 400 ευρώ σε περίοδο κρίσης και επιβολής παράλογων φόρων μου φαίνονται πάρα πολλά. Εσεις τι λέτε όμως... υπάρχει περίπτωση να είναι αλήθεια ?
|
|
|
|
|
ΓΙΩΡΓΟΣ Ζ.
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Προγραμμα,παραλληλος εγκεφαλος,superchip Δημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Αύγ 2009, 20:06 |
|
Εγγραφή: Τετ 27 Φεβ 2008, 21:47 Δημοσιεύσεις: 57 Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ
|
τελικα ποιος εχει αλλαξει προγραμμα και σε ποιον? και τι οντως εχει κερδισει?
_________________ www.motorsport-fanatics.gr
|
|
|
|
|
gregxsara
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Προγραμμα,παραλληλος εγκεφαλος,superchip Δημοσιεύτηκε: Τρί 04 Αύγ 2009, 07:56 |
|
Εγγραφή: Κυρ 23 Σεπ 2007, 14:38 Δημοσιεύσεις: 917 Τοποθεσία: PALLHNH Εικόνες: 3
|
τσαμπα τα λεφτα το προγραμμα στα ατμοσφαιρικα μοτερ παιδια μην ακουτε κανεναν προγραμματιστη οτι θα παρεις 10+ αλογα τριχες κατσαρες για να πουλανε η πιολ μεγαλη διαφορα που θα εβλεπε το αμαξι σου θα ηταν αν εβγαζες τον καταλυτη σου τελειως τοτε θα εβλεπες τα 10 αλογα αλλα δεν λεει να το κανεις
_________________ Xsara 1.6. 16v
|
|
|
|
|
ΓΙΩΡΓΟΣ Ζ.
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Προγραμμα,παραλληλος εγκεφαλος,superchip Δημοσιεύτηκε: Τετ 05 Αύγ 2009, 01:31 |
|
Εγγραφή: Τετ 27 Φεβ 2008, 21:47 Δημοσιεύσεις: 57 Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ
|
το προγραμμα τις περισσοτερες φορες χρειαζεται για να εναρμονισει τις οποιες αλλαγες εχεις κανει (φιλτρο-εξατμιση-εκκεντρα κτλπ κτλπ)ετσι ωστε το αμαξι να δουλευει ξανα οσον καλυτερα γινεται με τα καινουρια δεδομενα.τα περισσοτερα προγραμματα δινουν γυρω στα 7-8 αλογα.
_________________ www.motorsport-fanatics.gr
|
|
|
|
|
PANOSP
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Προγραμμα,παραλληλος εγκεφαλος,superchip Δημοσιεύτηκε: Παρ 07 Αύγ 2009, 19:41 |
|
Εγγραφή: Πέμ 22 Φεβ 2007, 14:48 Δημοσιεύσεις: 295 Τοποθεσία: HALKIDA
|
Σερραίος έγραψε: πρόγραμμα περίπου στο 700άρι ιντερκούλερ 300-350 άλλα 300 περίπου για την τοποθέτηση εισαγωγή 180 περίπου (διαστολή 50-70 ένα αλουμινένιο κολάρο Τ κ χοάνη) εξάτμιση μετά τον καταλύτη κάπου στα 600 ολόκληρη κάπου στο χιλιάρικο ανάλογα με τον καταλύτη.
αν θέλεις να είσαι κοντά στα 200άλογα κ λίγο πάνω τότε πρόγραμμα κ ιντερκούλερ(για να μην κρεμάει το αμάξι στις ζέστες)κ μια εισαγωγή για να ακούς το σπουλάρισμα τις τουρμπίνας κ το σκάσιμο τις σκάστρας! Είπαμε να βελτωθεί λίγο,περισότερο η απόκριση του γκαζιού,όχι να φένονται και να ακούγονται οι βελτώσεις και το πάρει ο μπαρμπαΜίτσος να κατεύει Χαλκίδα και στο γιρισμό σκέφτεται με τι να με αποκεφαλίσει.
_________________ CITROEN VTS
|
|
|
|
|
Σερραίος
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Προγραμμα,παραλληλος εγκεφαλος,superchip Δημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Αύγ 2009, 01:11 |
|
Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41 Δημοσιεύσεις: 3783 Τοποθεσία: serres
|
χαχαχαχαχαχαχαχχχααχχα αν θέλεις να κερδίσεις λίγο σε απόκριση ο πιο εύκολος τρόπος είναι να αλλάξεις την εισαγωγή,κατευθείαν κερδίζεις σε απόκριση κ λίγη ροπή/δύναμη ! 1ος τρόπος ο σαματατζίδικος παίρνεις ένα reducer samco 50-70 http://www.merlinmotorsport.co.uk/p4889 ... rrency=EURένα αλουμινένιο κολάρο Τ 70άρι http://cgi.ebay.co.uk/70mm-2-3-4-OD-Alu ... 286.c0.m14k μια χοάνη κατευθείαν κερδίζεις σε απόκριση δύναμη ροπή κ θόρυβο 2ος τρόπος ο σχετικά αθόρυβος παίρνεις το μικρό βαρελάκι BMC CDA το τοποθετείς στην θέση που είναι το μαμά φιλτροκούτι κ το βάζεις να τραβάει αέρα από εκεί που τραβούσε το μαμά φιλτροκούτι πάλι θα κερδίσεις σε απόκριση ροπή δύναμη αλλά θα είναι σχετικά αθόρυβο θα ακούγεται λίγο περισσότερο σε σχέση με το μαμά φιλτροκούτι.
_________________
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|