Συγγραφέας |
Μήνυμα |
vagelis
|
Θέμα δημοσίευσης: xara 1600 exclusive Δημοσιεύτηκε: Πέμ 27 Αύγ 2009, 20:52 |
|
|
xara 1600 exclusive αγορά 2000 και έως σήμερα 45.000χιλ.
1. από τις πρώτες μέρες θόρυβος κατά διαστήματα κάτω από το ταμπλό. πιθανός μοτέρ κλαπέτου αέρα , ακόμα έτσι το έχω. 2. εκφόρτιση μπαταρίας εάν ήταν σε ακινησία πάνω από 4 ημέρες. διαρροή συναγερμού, μετά από 3 αλλαγές μπαταρίας το εντόπισα μόνος μου και αποσύνδεσα συναγερμό. 3. εξάτμιση αλλαγή στα 5 χρόνια 4. χρώμα , δράμα, ευαίσθητο στις κουτουλιές. 5. μηχανισμός τζαμιού παραθύρου οδηγού, στα 5 χρόνια τα έπαιξε προσωπική επισκευή και βλέπουμε. 6. εξωτερικό χερούλι πόρτας οδηγού, κάποια στιγμή μου έμεινε στο χέρι. προσωπική επισκευή και βλέπουμε. 7. χρόνιο πρόβλημα στροφών στο ρελαντί το ψάχνω και λύσει δεν βρίσκω. 8. τελευταία έχω πρόβλημα νερού ψύξης μηχανής, κάπου είχε διαρροή. το ψάχνω ( εκκίνηση βεντηλατέρ ψυγείου στους 96 βαθμούς το βρίσκω υπερβολικό) 9. ρετάρισμα στις χαμηλές στροφές, και θόρυβος από πιράκια. είδα σχετική βελτίωση με σουπερ αμόλυβδη, και βλέπουμε. 10. υποστήριξη συνεργείου αντιπροσωπίας, τεχνική κατάρτιση, με άριστα το 10 βαθμολογώ 5
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: xara 1600 exclusive Δημοσιεύτηκε: Πέμ 27 Αύγ 2009, 22:38 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Για τα ρεταρισματα, την απωλεια νερου, το ανεβασμα της θερμοκρασιας λειτουργιας στους 96, ενω πρεπει στους 89 , πειρακια κτλ, μηπως εχει καψει φλατζα???? Εχεις αλλαξει ποτε νερα στο κυκλωμα ψυξης???? Παιζουν πολυ σημαντικο ρολο, ακομα και στην λειτουργια των αιοσθητηρων θερμοκρασιας, την θερμοκρασια που ανοιγει το βεντιλατερ, τα πειρακια (ισως λογω υψηλής θερμοκρασιας λειτουργιας ), και την βαλβιδα ψυχρης εκκινησης. Δες αν εχουν αλλαξει χρωμα (συνηθως αποκτουν και ασχημη οσμη, αν ειναι παλια.....) Οσο για τα παιχνιδια στο ρελαντι, στα εκανε απο την αρχη, ή οταν εφτασε κοντα στα 20000 χιλιομετρα??? Δες σε τι κατασταση καθαριοτητας ειναι η πεταλουδα γκαζιου σου, και το μοτερακι του ρελαντι που ειναι πανω σε αυτην. Ρεταρισματα και κομπιασματα, πειρακια, αυξηση καταναλωσης κτλ ειναι και απο αυτο. Βαλε χερι και εσυ, μην περιμενεις μονο τους μηχανικους. Οι περισσοτεροι βαριουνται Ή αλλαξε συνεργειο . Πηγαινε σε εξουσιοδοτημενο ή σε ενα καλο συνεργειο της γειτονιας.
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
zx lover
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: xara 1600 exclusive Δημοσιεύτηκε: Παρ 28 Αύγ 2009, 12:13 |
|
Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20 Δημοσιεύσεις: 6098 Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
|
vagelis έγραψε: 4. χρώμα , δράμα, ευαίσθητο στις κουτουλιές.
Παλευεις με το αμαξι και του σκας κουτουλιες...? Μαλλον κουτσουλιες εννοεις κι εχεις δικιο αν δεν το κερωνεις κανα 2 φορες το χρονο τα περιττωματα αφηνουν σημαδια...Τωρα για την θερμοκρασια και την απωλεια παραφλου εχω μια ασχημη υποψια...Κοιτα μηπως χανει απο την αντλια και εισαι για αλλαγη...Που σημαινει οτι αναγκαστικα θα αλλαξεις και τον ιμαντα κτλ και πας στην 500αρα ανετα...Αλλιως κοιτα για φλαντζα ,θα το καταλαβεις απο την ''μαγιονεζα" που πιανει το δοχειο του ψυγειου ή αν βλεπεις να ανεβαζει μπουρμπουλιθρες το παραφλου σου με το μοτερ σε λειτουργια...Οσο για τον γρυλλο του παραθυρου σε νιωθω...Κλασσικη μαλακια ολων των Xsara ! Κι ο δικος μου για αλλαγη ειναι! Καλο κουραγιο, μαλλον εχεις πεσει σε monday car...Και τις Δευτερες οι Γαλλοι ειναι δραμα,δεν μπορουν να παρουν τα ποδια τους!
_________________ ex GS 1220 club ex ZX 1.4 Avantage ex ΖΧ 2.0 16v ex Xsara VTS 1.6 16v
|
|
|
|
|
vagelis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: xara 1600 exclusive Δημοσιεύτηκε: Παρ 28 Αύγ 2009, 18:08 |
|
|
billaras λες 86 βαθμούς εκκίνηση βεντηλατέρ από που το συμπεραίνεις ? η εκκίνηση βεντηλατέρ είναι 96 βαθμούς σύμφωνα με την εταιρία και τα διαγνωστικά τους. άσχετα που το βρίσκω υπερβολικό και προχώρησα σε σχετική βελτίωση viewtopic.php?f=63&t=6127
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: xara 1600 exclusive Δημοσιεύτηκε: Παρ 28 Αύγ 2009, 18:52 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Βασικα ποιο μοτερ εχεις???? Το 1,6 8v ή 16V???? Για το 1,6 8v ειναι στους 88-89oC. Για το 1,6 16ν δεν θυμαμαι, θα ρωτησω.
Παντως νομιζω οτι 96 οC ειναι υπερβολικα μεγαλη θερμοκρασια, και το κυκλωμα ψυξης και ταλαιπορειται απο αυτην (και οτι αλλο ειναι κοντα ή ερχεται σε επαφη) και αποκτα και πολυ μεγαλη πιεση στο νερο (λογω των πολλων ατμων που παραγονται), γι αυτο η ταπα του ψυγειου εχει μεγαλη πιεση για ανοιγμα αναγκης.
Οταν λες στα διαγνωστικα, τι εννοεις???? Η εταιρια δινει αυτην την θερμοκρασια για εκκινηση, ή αυτην δινει ο εγκεφαλος στο διαγνωστικο, την ωρα που ανοιγουν τα βεντιλατερ????
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
vagelis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: xara 1600 exclusive Δημοσιεύτηκε: Παρ 28 Αύγ 2009, 20:26 |
|
|
citroen xsara exclusive 1600cc 5/πορτο 16v αυτή τη θερμοκρασία έχει ως αποδεκτή το διαγνωστικό σύστημα της citroen σε οτιδήποτε απόκλιση βγάζει βλάβη, άλλωστε μου το υπε και ο (αρχιμάστορας)
|
|
|
|
|
antonios16v
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: xara 1600 exclusive Δημοσιεύτηκε: Παρ 28 Αύγ 2009, 23:10 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08 Δημοσιεύσεις: 1576 Τοποθεσία: ΝΙκαια
|
billaras έγραψε: Βασικα ποιο μοτερ εχεις???? Το 1,6 8v ή 16V???? Για το 1,6 8v ειναι στους 88-89oC. Για το 1,6 16ν δεν θυμαμαι, θα ρωτησω.
Παντως νομιζω οτι 96 οC ειναι υπερβολικα μεγαλη θερμοκρασια, και το κυκλωμα ψυξης και ταλαιπορειται απο αυτην (και οτι αλλο ειναι κοντα ή ερχεται σε επαφη) και αποκτα και πολυ μεγαλη πιεση στο νερο (λογω των πολλων ατμων που παραγονται), γι αυτο η ταπα του ψυγειου εχει μεγαλη πιεση για ανοιγμα αναγκης.
Οταν λες στα διαγνωστικα, τι εννοεις???? Η εταιρια δινει αυτην την θερμοκρασια για εκκινηση, ή αυτην δινει ο εγκεφαλος στο διαγνωστικο, την ωρα που ανοιγουν τα βεντιλατερ???? 89 βαθμους εχουν θερμοστατη σχεδον ολα τα citroen.Οποτε ειναι αδυνατον να ξεκιναει το βετιλατερ στος 89.
_________________
|
|
|
|
|
Zach8
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: xara 1600 exclusive Δημοσιεύτηκε: Τετ 20 Ιαν 2010, 13:59 |
|
Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28 Δημοσιεύσεις: 442 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Πολύ ωραία τα link που παραθέτεις συνάδελφε, και μόλις διάβασα εκείνο που γράφει για τη λειτουργεία της ECU στα συστήματα ΜΕ 7.4.4 κλπ. θα'θελα να ρωτήσω όμως εμείς με τα Ξαρά 1,6 16V exclusive έχουμε κάποιο απ' αυτά τα συστήματα? Εγώ υποψιάζομαι πως τα μοτέρ αυτά έχουν περισσότερο σχέση με το ΜΕ 7.4.4. Ξέρει κανείς να μας πει?
Επίσης, κι εγώ έχω το ίδιο πρόβλημα. Ο κινητήρας δουλεύει σταθερά στους 95 βαθμούς στο τωρινό το Ξαρά που έχω που είναι 1,6 16V exclusive του 02, ενώ σε άλλο Ξαρά, επίσης exclusive 1.6 16V του 03 που είχα οδηγήσει για αρκετό καιρό η θερμοκρασία θυμάμαι πολύ καλά πως δεν ξεπερνούσε ποτε μα ποτέ ττη γραμμή των 90 βαθμών και μάλιστα θυμάμαι πως ήταν μονίμως λίγο πιο κάτω απο τους 90, υπό οποιεσδήπτε συνθήκες χειμώνα - καλοκαίρι. Εμένα δε χάνει νερά, δεν έχω διαρροές πουθενά (απ'όσο μπορεσα να δω κι εγώ και ο μηχανικός) και το φουρφούρι παίρνει μπρος στους 95 βαθμούς, δουλεύει για ένα - δυο δευτερόλεπτα στο χαμηλό και μετά για καμιά δεκαριά δευτερόλεπτα στο δυνατό κι αυτό ειν'όλο, και η θερμοκρασία δε πεφτει κάτω απο τους 95. Ο ανεμιστήρας δηλαδή δουλεύει συνολικά περι τα 15 - 20 δευτερολεπτα και μόνο όταν η θερμοκρασία φτάσει στους 95 βαθμούς. Είναι φυσιολογικό αυτό? δε με αρέσει καθόλου. Θα το πάω φυσικά για ένα καθάρισμα αλλά μπας και πρέπει να κοιτάξει ο μάστορας και το βεντιλατέρ?
_________________ Keep the shiny side up
|
|
|
|
|
Zach8
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: xara 1600 exclusive Δημοσιεύτηκε: Τετ 20 Ιαν 2010, 21:53 |
|
Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28 Δημοσιεύσεις: 442 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
εμ εδώ σε θέλω μάστορα....εγώ θυμάμαι πολύ καλά ως δεν περνούσε ποτέ τη γραμμούλα των 90. Α 'ξήγα το μου αυτό.... καλά....ένα καθάρισμα το κύκλωμα θα γίνει όπωσδήποτε....και βλέπουμε. Α....για το μοτερ ξέρει κανεις να μας πει ποια έκδοση είναι? Το "ΜΕ 7.4.4" ή το "Μ 7.4.4"??
_________________ Keep the shiny side up
|
|
|
|
|
Zach8
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: xara 1600 exclusive Δημοσιεύτηκε: Παρ 22 Ιαν 2010, 14:22 |
|
Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28 Δημοσιεύσεις: 442 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
χχχχμμμμ.....μετά απο μια πιο προσεκτική ματιά παρατήρησα πως δεν έχω ντίζα για το γκάζι αλλά αντιθέτως στο σημειο της πεταλούδας υπάρχει μηχανισμός παρόμοιος με αυτόν της έκδοσης ΜΕ 7.4.4 άρα το 1,6 16V των τελευταίων Ξαρά είναι με ηλεκτρικό γκάζι και το σύστημα της Bosch "ΜΕ 7.4.4" Ωραίο κολπάκι.....
Αλλά θέλω να ρωτήσω.....μήπως ξέρει κανείς να μας πει αν το θέμα της θερμοκρασίας εχει να κάνει με μια απλή ρύθμιση της ECU???
Λόγω που σ'αυτούς τους κινητήρες (TU5JP4) ο εγκέφαλος ελέγχει τον κινητήρα σε όλα τα σημεία του, ακόμα και την ψύξη, (με το muliplex κλπ) μπας και υπάρχει περίπτωση με μια απλή ρύθμιση στο διαγνωστικό να μπορούμε να του πούμε να δουλεύει τον ανεμιστήρα στους 89 βαθμούς (αντί για 95) και να διατηρεί τη θερμοκρασία εκει γύρω?
_________________ Keep the shiny side up
Τελευταία επεξεργασία από Zach8 και Τρί 26 Ιαν 2010, 14:48, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
|
|
|
|
|
Αυτή η δημοσίευση διαγράφηκε
μέσω Zach8 στις Τρί 26 Ιαν 2010, 14:45.
Αιτία: έγραψα μπούρδα...θα το ενσωματόσω στο προηγούμενο μήνημα |
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: xara 1600 exclusive Δημοσιεύτηκε: Τρί 26 Ιαν 2010, 15:20 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
Zach8 έγραψε: χχχχμμμμ.....μετά απο μια πιο προσεκτική ματιά παρατήρησα πως δεν έχω ντίζα για το γκάζι αλλά αντιθέτως στο σημειο της πεταλούδας υπάρχει μηχανισμός παρόμοιος με αυτόν της έκδοσης ΜΕ 7.4.4 άρα το 1,6 16V των τελευταίων Ξαρά είναι με ηλεκτρικό γκάζι και το σύστημα της Bosch "ΜΕ 7.4.4" Ωραίο κολπάκι.....
Αλλά θέλω να ρωτήσω.....μήπως ξέρει κανείς να μας πει αν το θέμα της θερμοκρασίας εχει να κάνει με μια απλή ρύθμιση της ECU???
Λόγω που σ'αυτούς τους κινητήρες (TU5JP4) ο εγκέφαλος ελέγχει τον κινητήρα σε όλα τα σημεία του, ακόμα και την ψύξη, (με το muliplex κλπ) μπας και υπάρχει περίπτωση με μια απλή ρύθμιση στο διαγνωστικό να μπορούμε να του πούμε να δουλεύει τον ανεμιστήρα στους 89 βαθμούς (αντί για 95) και να διατηρεί τη θερμοκρασία εκει γύρω? Να δουλευει το βεντιλατερ στους 89??? Γιατι??? Υποθερμικο θες να ναι το αμαξι??? Αφου 90 βαθμοι ειναι το φυσιολογικο να δουλευει και σε περιοδο καυσωνα κτλ κτλ μολις παει κοντα 93-94-95 καπου εκει να πιανει και το βεντιλατερ!!!
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 12 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|