Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τρί 19 Μαρ 2024, 12:04 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Αγορα μεταχειρισμενου C4 VTS 2.0cc. Αξιζει;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 18 Σεπ 2009, 19:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 18:05
Δημοσιεύσεις: 199
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Ψαχνοντας για μεταχειρισμενο αυτοκινητο (παραγωγης 2005 και επειτα) σε διαφορες αγγελειες το ματι μου επεσε σε πολλες c4 vts διλιτρες που πραγματικα, απο οικονομικης πλευρας, ειναι ευκαιρειες. Δυναμη, σχεδιαση, χωροι, ανεση και οδικη συμπεριφορα σε ενα πακετο που δε ξεπερνα τα 15000 ευρω! Το θεμα ειναι ομως αν αξιζει απο αποψη καταναλωσης, τελων κυκλοφοριας, αξιοπιστιας και συντηρησης. Εσεις τι πιστευετε; Αξιζει; Θα ηταν πολυ χρησιμο αν οι κατοχοι 2λιτρων c4 ελεγαν τις εμπειρειες τους.

_________________
There is no replacement for displacement..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορα μεταχειρισμενου C4 VTS 2.0cc. Αξιζει;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 18 Σεπ 2009, 22:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
Ειμαι ενας πανευτυχής κάτοχος 2λιτρου απο τον Μάρτιο του '09, αγορασμένο ως μεταχειρισμένο στα 46.000χλμ. Τώρα το αυτοκίνητο έχει 54600χλμ. Είμαι πάρα, μα πάρα, μα πάρα, πολύ ευχαριστημένος. Κινητήρας : Η 1η ταχύτητα τραβάει χορταστικά πολύ και δυνατά μέχρι τα 35χλμ. Νιώθεις δλδ οτι δεν υπάρχει μόνο για να... ξεκινήσει το αυτοκίνητο, αλλα είναι μια ουσιαστική ταχύτητα. Η 2α και αυτή τραβάει μέχρι τα 60-65 (παραπάνω δεν το πηγαίνω). Είναι ιδιαίτερα χρήσιμη όταν είσαι φορτωμένος, και ανεβαίνεις ανηφόρα. Εκεί δεν υπάρχει περίπτωση να μη σε ξελασπώσει μέχρι τα 60 για να βάλεις την 3η. Η 3η, είναι μεγάλη ιστορία. Τραβάει απο χαμηλά (απο τα 30χλμ) και φτάνει μέχρι τα 120 αν το ζορίσεις, χωρίς να φτάσει κόφτη. Με 3η και πατημένο τέρμα το πεντάλ νιώθεις μια έλξη αρκετά δυνατή που θα σε κάνει να χαμογελάσεις. Επίσης είναι η ταχύτητα που χρησιμοποιείς όταν μπείς σε race-mode. Η 4η είναι η αγαπημένη μου ταχύτητα, ειδιαίτερα σε ταξίδια που περνας ανάμεσα απο χωριά, έχεις κατηφόρες και ανηφόρες, γκάζι - φρένο συνέχεια... και δινει τη ροπή της απο τα 40χλμ μέχρι τα 120 με χαλαρούς ρυθμούς. Είναι μια ταχύτητα για όλες τις δουλειές (αν δεν έχεις το σταμάτα ξεκίνα της πόλης). Τέλος η 5η επίσης τραβάει ακόμα κ απο τα 80χλμ. Ιδανικο φάσμα 140-200χλμ. Στα μεγάλα ταξίδια δηλαδή στις εθνικές οδούς, το 140 είναι η βάση σου. Απο κει και πέρα παίζεις μπάλα. Σήμερα ήρθα απο το χωριό μου, απο τη Β.Ευβοια, και στην εθνική οδό Αθηνών Λαμίας μετά τη Χαλκίδα στο ρευμα προς Αθήνα, είχα κλείσει το ραδιόφωνο μόνο κ μόνο για να ακούω τον κινητήρα. Λοιπόν, στα 140 νιώθεις οτι ξεκουράζεται. Πατάς, ακούς ενα γουργουρητό, και μέχρι να το καταλάβεις έχεις φτάσει τα 180. Κάποιον θα βρείς μπροστά σου, θα αφήσεις γκάζι για να πέσεις στα 150-160... ξαναπατάς 185... όμορφα και ήρεμα. Ο ήχος (τόσο του κινητήρα όσο και ο αεροδυναμικός) δεν σε ενοχούν κάν. Απο κεί και πάνω, παραπάνω πόσο να πάς.... πάει και 200 αλλα πλέον έχεις φτάσει στα όρια. Το σημαντικό είναι, οτι ακόμα και όταν το αυτοκίνητο είναι (κοντα) στα όριά του, το κάνει με έναν τρόπο απίστευτα ήρεμο και ευγενικό. Δεν σε αναστατώνει, δεν σε αγχώνει, δεν τρέμει, ούτε νιώθεις καμια άλλη ανωμαλία γενικότερα. Ιδιαίτερα σήμερα που πέρασα και απο τον καινούργιο δρόμο μετά τη μεγάλη κρεμαστή γέφυρα της Χαλκίδας, ξέρεις τι είπα? "Τύφλα να χουν τα υδροπνευμτικά"... ποιότητα κύλησης κορυφαία. Κατανάλωση : Στα ταξίδια χαμηλά. Πολύ χαμηλά ή εφάμιλα και ίσως καλύτερα απο το 1.4. Με τη διαφορά οτι εσύ πιάνεις 160-180 χαλαρά όπως σου είπα και για μεγάλο μήκος της εθνικής οδού, ενώ το 1400άρι άντε να πάει 1-2 φορές στα 150. Είχα 1400άρι κ ξέρω. Σου παραθέτω 2 screenshots. Το πρώτο είναι πηγαίνοντας στο χωριό μου, 200χλμ απόσταση. Το ταξίδι δεν ήταν καλό. Πολυ μα πάρα πολύ βροχή σχεδόν σε όλη τη διαδρομή απο την Χαλκίδα και μετά. Και πολλά έργα μέχρι τη Χαλκίδα. Για 30χλμ πηγαίναμε με 1 ρεύμα κυκλοφορίας. Πάντως κατάφερα και έπιασα τα 8.2 λίτρα περνώντας όλες τις ανηφόρες και κατηφόρες στο τέλος της διαδρομής.

Εικόνα


Η 2η φωτογραφία είναι απο τα χιλιόμετρα που έκανα αυτόν τον μήνα, μαζί και με τα 197χλμ του ταξιδιού. Δλδ εντός και εκτός πόλης. Θεωρώ πως αυτή η τιμή των 9,5 λίτρων είναι η πραγματική για συνθήκες εντός/εκτός.

Εικόνα

Τέλος, χωρίς να έχω screenshot να σου πώ οτι η κατανάλωση εντός πόλης, περνώντας κάθε μέρα απο Σύνταγμα και Ομόνοια (με όλη την κίνηση της ημέρας) και φέυγοντας στις 3 το μεσημέρι με όλο το μπούγιο, και επίσης θέλοντας 30 λεπτά για να κάνεις μια απόσταση 9χλμ Κέντρο-Παλαιό Φάληρο, εκεί έχεις πιάσει το 10άρι σου, που πάει μέχρι 11 στη χειρότερη περίπτωση. Συνήθως στο 10.6 - 10.8 καταλήγεις. Τώρα τα τέλη κυκλοφορίας είναι 440 ευρώ. Δεν με απασχολεί κάν. Είναι 200 ευρώ παραπάνω απο το 1400άρι. Και τι έγινε? Οικονομίες αν κάνεις δεν θα έχεις πρόβλημα. Η ασφάλεια απο την άλλη είναι 280 ευρώ. Αρα, για μενα αξίζει και με το παραπάνω. Βέβαια εγώ είμαι ερωτευμένος με το αυτοκίνητό μου και το βλέπω σαν το ομορφότερο του κόσμου... περι ορέξεως, κολοκυθόπιτα.


Ο,τι άλλο θες, ρώτα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορα μεταχειρισμενου C4 VTS 2.0cc. Αξιζει;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 18 Σεπ 2009, 22:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34
Δημοσιεύσεις: 1065
με 2000 ακομη (17.000) παιρνεις το C4 καινουριο με 0 χιλιομετρα 1.600 Turbo. ανωτερο σε ολα σε σχεση με το διλιτρο...

κατα την γνωμη μου λοιπον δεν αξιζει.... για ευνοητους λογους..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορα μεταχειρισμενου C4 VTS 2.0cc. Αξιζει;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 18 Σεπ 2009, 22:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 18:05
Δημοσιεύσεις: 199
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
MeddlingMageGR έγραψε:
Ειμαι ενας πανευτυχής κάτοχος 2λιτρου απο τον Μάρτιο του '09, αγορασμένο ως μεταχειρισμένο στα 46.000χλμ. Τώρα το αυτοκίνητο έχει 54600χλμ. Είμαι πάρα, μα πάρα, μα πάρα, πολύ ευχαριστημένος. Κινητήρας : Η 1η ταχύτητα τραβάει χορταστικά πολύ και δυνατά μέχρι τα 35χλμ. Νιώθεις δλδ οτι δεν υπάρχει μόνο για να... ξεκινήσει το αυτοκίνητο, αλλα είναι μια ουσιαστική ταχύτητα. Η 2α και αυτή τραβάει μέχρι τα 60-65 (παραπάνω δεν το πηγαίνω). Είναι ιδιαίτερα χρήσιμη όταν είσαι φορτωμένος, και ανεβαίνεις ανηφόρα. Εκεί δεν υπάρχει περίπτωση να μη σε ξελασπώσει μέχρι τα 60 για να βάλεις την 3η. Η 3η, είναι μεγάλη ιστορία. Τραβάει απο χαμηλά (απο τα 30χλμ) και φτάνει μέχρι τα 120 αν το ζορίσεις, χωρίς να φτάσει κόφτη. Με 3η και πατημένο τέρμα το πεντάλ νιώθεις μια έλξη αρκετά δυνατή που θα σε κάνει να χαμογελάσεις. Επίσης είναι η ταχύτητα που χρησιμοποιείς όταν μπείς σε race-mode. Η 4η είναι η αγαπημένη μου ταχύτητα, ειδιαίτερα σε ταξίδια που περνας ανάμεσα απο χωριά, έχεις κατηφόρες και ανηφόρες, γκάζι - φρένο συνέχεια... και δινει τη ροπή της απο τα 40χλμ μέχρι τα 120 με χαλαρούς ρυθμούς. Είναι μια ταχύτητα για όλες τις δουλειές (αν δεν έχεις το σταμάτα ξεκίνα της πόλης). Τέλος η 5η επίσης τραβάει ακόμα κ απο τα 80χλμ. Ιδανικο φάσμα 140-200χλμ. Στα μεγάλα ταξίδια δηλαδή στις εθνικές οδούς, το 140 είναι η βάση σου. Απο κει και πέρα παίζεις μπάλα. Σήμερα ήρθα απο το χωριό μου, απο τη Β.Ευβοια, και στην εθνική οδό Αθηνών Λαμίας μετά τη Χαλκίδα στο ρευμα προς Αθήνα, είχα κλείσει το ραδιόφωνο μόνο κ μόνο για να ακούω τον κινητήρα. Λοιπόν, στα 140 νιώθεις οτι ξεκουράζεται. Πατάς, ακούς ενα γουργουρητό, και μέχρι να το καταλάβεις έχεις φτάσει τα 180. Κάποιον θα βρείς μπροστά σου, θα αφήσεις γκάζι για να πέσεις στα 150-160... ξαναπατάς 185... όμορφα και ήρεμα. Ο ήχος (τόσο του κινητήρα όσο και ο αεροδυναμικός) δεν σε ενοχούν κάν. Απο κεί και πάνω, παραπάνω πόσο να πάς.... πάει και 200 αλλα πλέον έχεις φτάσει στα όρια. Το σημαντικό είναι, οτι ακόμα και όταν το αυτοκίνητο είναι (κοντα) στα όριά του, το κάνει με έναν τρόπο απίστευτα ήρεμο και ευγενικό. Δεν σε αναστατώνει, δεν σε αγχώνει, δεν τρέμει, ούτε νιώθεις καμια άλλη ανωμαλία γενικότερα. Ιδιαίτερα σήμερα που πέρασα και απο τον καινούργιο δρόμο μετά τη μεγάλη κρεμαστή γέφυρα της Χαλκίδας, ξέρεις τι είπα? "Τύφλα να χουν τα υδροπνευμτικά"... ποιότητα κύλησης κορυφαία. Κατανάλωση : Στα ταξίδια χαμηλά. Πολύ χαμηλά ή εφάμιλα και ίσως καλύτερα απο το 1.4. Με τη διαφορά οτι εσύ πιάνεις 160-180 χαλαρά όπως σου είπα και για μεγάλο μήκος της εθνικής οδού, ενώ το 1400άρι άντε να πάει 1-2 φορές στα 150. Είχα 1400άρι κ ξέρω. Σου παραθέτω 2 screenshots. Το πρώτο είναι πηγαίνοντας στο χωριό μου, 200χλμ απόσταση. Το ταξίδι δεν ήταν καλό. Πολυ μα πάρα πολύ βροχή σχεδόν σε όλη τη διαδρομή απο την Χαλκίδα και μετά. Και πολλά έργα μέχρι τη Χαλκίδα. Για 30χλμ πηγαίναμε με 1 ρεύμα κυκλοφορίας. Πάντως κατάφερα και έπιασα τα 8.2 λίτρα περνώντας όλες τις ανηφόρες και κατηφόρες στο τέλος της διαδρομής.

Εικόνα


Η 2η φωτογραφία είναι απο τα χιλιόμετρα που έκανα αυτόν τον μήνα, μαζί και με τα 197χλμ του ταξιδιού. Δλδ εντός και εκτός πόλης. Θεωρώ πως αυτή η τιμή των 9,5 λίτρων είναι η πραγματική για συνθήκες εντός/εκτός.

Εικόνα

Τέλος, χωρίς να έχω screenshot να σου πώ οτι η κατανάλωση εντός πόλης, περνώντας κάθε μέρα απο Σύνταγμα και Ομόνοια (με όλη την κίνηση της ημέρας) και φέυγοντας στις 3 το μεσημέρι με όλο το μπούγιο, και επίσης θέλοντας 30 λεπτά για να κάνεις μια απόσταση 9χλμ Κέντρο-Παλαιό Φάληρο, εκεί έχεις πιάσει το 10άρι σου, που πάει μέχρι 11 στη χειρότερη περίπτωση. Συνήθως στο 10.6 - 10.8 καταλήγεις. Τώρα τα τέλη κυκλοφορίας είναι 440 ευρώ. Δεν με απασχολεί κάν. Είναι 200 ευρώ παραπάνω απο το 1400άρι. Και τι έγινε? Οικονομίες αν κάνεις δεν θα έχεις πρόβλημα. Η ασφάλεια απο την άλλη είναι 280 ευρώ. Αρα, για μενα αξίζει και με το παραπάνω. Βέβαια εγώ είμαι ερωτευμένος με το αυτοκίνητό μου και το βλέπω σαν το ομορφότερο του κόσμου... περι ορέξεως, κολοκυθόπιτα.


Ο,τι άλλο θες, ρώτα.



Πραγματικα το κειμενο σου οχι μονο με καλυψε αλλα ξεχασα και τι θελω να ρωτησω γιατι ηταν πληρες! Και γω ειμαι κατοχος c4 1.4. Καλο αυτοκινητο και στο δρομο απολαυση αλλα απο επιδοσεις τιποτα! Η καταναλωση του ειναι 8,2 (μεση) και αφου μου λες οτι και γυρω στα 9,5 τοτε no problem! Εχω βρει ενα διλιτρο του '07 με full extra (πανοραμικη και δερμα) γυρω στα 15000. Καλη τιμη πρεπει να ειναι αν αναλογιστεις αυτα που προσφερει. Απο βλαβες-προβληματα σου εχει εμφανισει κατι; δεδομενου οτι ειναι 2ο χερι..

_________________
There is no replacement for displacement..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορα μεταχειρισμενου C4 VTS 2.0cc. Αξιζει;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 18 Σεπ 2009, 22:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 18:05
Δημοσιεύσεις: 199
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
VeRDe έγραψε:
με 2000 ακομη (17.000) παιρνεις το C4 καινουριο με 0 χιλιομετρα 1.600 Turbo. ανωτερο σε ολα σε σχεση με το διλιτρο...

κατα την γνωμη μου λοιπον δεν αξιζει.... για ευνοητους λογους..



Με 17000 ευρω δε παιρνεις (πλεον) το τουρμπατο.. Ξεκιναει απο 19300 το vtrs να φανταστεις.. Αρα πολλα λεφτα δεδομενου του ανταγωνισμου...
Οταν λες "ευνοητους λογους" τι εννοεις;

_________________
There is no replacement for displacement..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορα μεταχειρισμενου C4 VTS 2.0cc. Αξιζει;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 18 Σεπ 2009, 22:51 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
μια χαρα εινε το αμαξι αλα......ξεπερασμενο..η δηναμη του εινε καθαρα στα χαρτια αφου πολη απο αυτη παει χαμενη λογο προδιαγραφων ρηπων.δεν εχει 6αρι και εινε αρκετα δησκολοσηντηριτο και ποληεξοδο.θημισου τα 150 του σηματος σην το πανακριβο σημα σηνηπολογισε ασφαλεια κτλ και εχεις ενα πολη μεγαλο κοστολογιο για ενα αμαξι που πηγενει.....οριακα οποσ ενα 1.6 turbo.με ηδια ισως και ληγοτερα πλεον περνεις το 1.6 που πηγενει σαφος καλητερα εινε σαφος ποιο οικονομικο σε σερβις τελοι ασφαλειες κτλ και...εχει και 6αρι σκεψου το πριν κανεις μια κινηση και θημισου οτι τα μεταχηρο πλεον κατρακιλανε καθημερινα.

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορα μεταχειρισμενου C4 VTS 2.0cc. Αξιζει;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 18 Σεπ 2009, 22:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
Α ναι ξεχασα κ κάτι ακόμα
Τα μεταχειρισμένα 2λιτρα δεν έχουν 15.000 αλλα πιο κάτω.
Εγω πριν πάρω το δικό μου γλυκοκοιτούσα αυτό : http://www.car.gr/classifieds/cars/view/73921/ με 13.000.

Κατα τα άλλα, το πιο είναι καλύτερο... αυτό είναι σχετικό. To 2λιτρο VTS είναι ενα πραγματικο VTS με όλα τα καλούδια του, ενώ το Turbo VTS είναι ενα κουτσουρεμένο VTS που δίνει μόνο τον κινητήρα και τίποτα άλλο. Ο οποιος ΔΕΝ έιναι και πολύ ανώτερος απο αυτόν του 2λιτρου. Το κουτσουρεμένο λοιπον, ούτε φώτα Xenon (+800 ευρώ) έχει, ούτε την αεροτομή (+300 ευρώ). Και αν πάς στο VTRs (μιας κ το VTS δεν υπάρχει στη σελίδα της Citroen) δεν θα έχεις ούτε κρυφούς φωτισμούς στις πόρτες, ούτε ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρεφτες, ούτε μπροστινά αλεξήλια με καθρέπτη φωτιζόμενα, ούτε πεντάλ αλουμινίου, ούτε δερμάτινο τιμόνι με λεπτομέρειες χρωμίου, ούτε Αlcadara... Και τέλος, εμφανισιακά, η εξάτμιση του 2λιτρού δεν συγκρίνεται με την... απουσία εξάτμισης του τούρμπο.
Οπότε το τί είναι καλύτερο, για μένα είναι σχετικο. Ναι στον τούρμπο κινητήρα, αλλα το παλιό καλό VTS τα έχει όλα μα όλα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορα μεταχειρισμενου C4 VTS 2.0cc. Αξιζει;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 18 Σεπ 2009, 23:01 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
ναι και εγω μαζι σου εινε πολη λιγο εξοπλισμενο.αλα εχει μοτερουκλα και παει σαφως καλητερα.το c4 vts 2000 ανηγοντας με το zx το δικο μου η του κουμπαρου μου δεν εχει καμια ελπιδα μεχρι τα 180,το δικο μου zx ανηγοντας με το turbo δεν εχει καμια τηχη πουθενα.πραγμα που σημενει οτι απλα το αμαξι παει και παει πολη καλα και δεν καιει σην οτι το σερβις των 60.000 δεν θα παει 900 ευρω αλα μολις 250.....

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορα μεταχειρισμενου C4 VTS 2.0cc. Αξιζει;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 18 Σεπ 2009, 23:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 18:05
Δημοσιεύσεις: 199
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Τι εξοδα θα εχω σε τελη κυκλοφοριας (με τα νεα μετρα); Απο σερβις τι λεει;

_________________
There is no replacement for displacement..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορα μεταχειρισμενου C4 VTS 2.0cc. Αξιζει;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 18 Σεπ 2009, 23:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
zxpanos έγραψε:
μια χαρα εινε το αμαξι αλα......ξεπερασμενο..η δηναμη του εινε καθαρα στα χαρτια αφου πολη απο αυτη παει χαμενη λογο προδιαγραφων ρηπων.δεν εχει 6αρι και εινε αρκετα δησκολοσηντηριτο και ποληεξοδο.θημισου τα 150 του σηματος σην το πανακριβο σημα σηνηπολογισε ασφαλεια κτλ και εχεις ενα πολη μεγαλο κοστολογιο για ενα αμαξι που πηγενει.....οριακα οποσ ενα 1.6 turbo.με ηδια ισως και ληγοτερα πλεον περνεις το 1.6 που πηγενει σαφος καλητερα εινε σαφος ποιο οικονομικο σε σερβις τελοι ασφαλειες κτλ και...εχει και 6αρι σκεψου το πριν κανεις μια κινηση και θημισου οτι τα μεταχηρο πλεον κατρακιλανε καθημερινα.



Περίμενε ένα ένα για να μην παραμυθιάζουμε τον κόσμο.

Λές "η δύναμή του είναι καθαρά στα χαρτιά, αφού πολύ απο αυτή πάει χαμένη λόγο προδιαγραφών ρίππων". Ρε συ Πάνο τι εννοείς? Η δύναμή του είναι αυτή που είναι, ανεξάρτητα απο τους ρίππους. Το VTS του 2005 βγάζει 200χλγμ ρίππων, και δεν έχει κανένα πρόβλημα με τον δακτύλιο. Το τούρμπο βγάζει 164.

Οκ δεν έχει 6άρι κιβώτιο. Συμφωνώ. Εχει ενα συν.

Μιλάς για πανάκριβο σήμα..... 428 ευρώ θα πληρώσω, σε σχέση με το τούρμπο που είναι 202. Τα 200 παραπάνω ευρώ δεν νομίζω να είναι το πρόβλημα... ούτε καθιστούν αδύνατη και απαγορευτική την αγορά του. 200 ευρώ το χρόνο είναι for God shake....

Η ασφάλεια είναι 280 ευρώ στην Activa.

Μιλάς για δυσκολοσυντήρητο... : Εκτός απο τα σέρβις των 60.000 και 120.000 που αλλάζεις ιμάντα, τι άλλο είναι τόσο πια πιο ακριβό σε σχέση με το 1600άρι? Λάδια - Φίλτρα - Τακάκια - Βαλβολίνες ? Πήγα για σέρβις στον Ντέκα για τα 50.000, και πλήρωσα 95 ευρώ !!! Και για τα 60.000 είναι κανα 350άρι.

Το "με ηδια ισως και ληγοτερα πλεον περνεις το 1.6" που είπες, δεν το καταλαβαίνω. Απο 20.600 ξεκινάνε τα Τούρμπο (19.700 + Αισθητήρες στάθμευσης + Μεταλλικο χρώμα) χωρίς να έχεις υπολογίσει τα 300 ευρώ έξοδα φακέλου, και με 13.000 βρίσκεις 2λιτρο... Μιλάμε για ΤΗΝ διαφορά.....

Αλλα και πάλι, το ένα είναι ενα ολοκληρωμένο VTS, και το άλλο ενα λειψό VTS ή ενα ακόμα φτωχότερο VTRs. Αν σε επίπεδο εξοπλισμού δεν έχουν καμια σύγκριση (σαφέστατα υπέρ το 2λιτρο), σε κινητήρα υπερτερεί κάπως το τούρμπο, και έχεις κ μια διαφορά 7.000, τότε μαλλον πιο σοφή αγορά είναι το 2λιτρο. Μέχρι να "χρησιμοποιηθούν" αυτά τα 7.000 σε σήματα τελών κυκλοφορίας, ξέρεις πόσα χρόνια θα περάσουν? ουυυυυ !!!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορα μεταχειρισμενου C4 VTS 2.0cc. Αξιζει;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 18 Σεπ 2009, 23:14 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16610
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Ας πω κι εγω δυο λογια..Αν αντεχει η τσεπη σου τα παγια εξοδα και τη τσιμπημενη συντηρηση τοτε ειναι πολυ καλη λυση..Και οπως ειπαν και παραπανω βρισκεις και με αρκετα λιγοτερα απο 15 χιλιαρικα..Εγω θα κοιταζα πιο πολυ και ιδιωτες..Οτι το turbo ειναι πιο γρηγορο ειναι γνωστο..Το θεμα ειναι αν σε εξιταρει το στροφαρισμα ή θες ανεση και ροπη απο χαμηλα..Απο θεμα εξοπλισμου ενα ειναι το αληθινο vts το 2 λιτρο..

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορα μεταχειρισμενου C4 VTS 2.0cc. Αξιζει;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 18 Σεπ 2009, 23:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 18:05
Δημοσιεύσεις: 199
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/321844/
Εγω αυτο γλυκοκοιταζω... :c4

_________________
There is no replacement for displacement..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορα μεταχειρισμενου C4 VTS 2.0cc. Αξιζει;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 18 Σεπ 2009, 23:22 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
17800 εκλισε ενας κολιτος μου τωρα και παραλαμβανει την επομενη εβδομαδα βγαλε και την αποσηρση και το ενα χηλιαρικο πριμ πας στα 15.800 τι ακριβως συζητατε τωρα?ενα κουτα αμαξι με αυτη την τιμη τουρμπατο με ενα μεταχηρο δηλιτρο?ημαρτον πεδακια τωρα οσον αφορα την δηναμη πως γινετε να πηγενει ιδια με το δικο μου με τα ταπηνα 130 αλογακια??????????????????καλα του κουμπαρου μου εινε 167 ουτε φοτο δεν το βλεπει...ηλεκτρογκαζο και ατμοσφερικοι κηνιτηρες σκοτονουν μια φηλια

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορα μεταχειρισμενου C4 VTS 2.0cc. Αξιζει;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 18 Σεπ 2009, 23:22 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16610
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
kostas Xantia έγραψε:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/321844/
Εγω αυτο γλυκοκοιταζω... :c4

Καλα απιστευτος συνδυασμος απ εξω...ρωτα και τον πανο.. :thumb Προσεχε ομως γιατι τα δερματινα μου κανουν για aftermarket..

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορα μεταχειρισμενου C4 VTS 2.0cc. Αξιζει;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 18 Σεπ 2009, 23:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 18:05
Δημοσιεύσεις: 199
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
nonos έγραψε:
Ας πω κι εγω δυο λογια..Αν αντεχει η τσεπη σου τα παγια εξοδα και τη τσιμπημενη συντηρηση τοτε ειναι πολυ καλη λυση..Και οπως ειπαν και παραπανω βρισκεις και με αρκετα λιγοτερα απο 15 χιλιαρικα..Εγω θα κοιταζα πιο πολυ και ιδιωτες..Οτι το turbo ειναι πιο γρηγορο ειναι γνωστο..Το θεμα ειναι αν σε εξιταρει το στροφαρισμα ή θες ανεση και ροπη απο χαμηλα..Απο θεμα εξοπλισμου ενα ειναι το αληθινο vts το 2 λιτρο..


Παγια εξοδα; 200 ευρω παραπανω τα τελη δεν ειναι; Τσιμπημενη συντηρηση; Γιατι; Δε με πολυ ενδιαφερει το τουρμπο (να κρυωνεις τουρμπινες, πιστευω οτι τεζα θα καιει τα μαλλιοκεφαλα του και για να ειμαι ειλικρινης δεν τα πολυεμπιστευομαι..). Θελω ασφαλη, γρηγορα και ανετα ταξιδια και δε ψαχνομαι για κοντρες και κηνυγιτα καροτσα-καροτσα (σε αυτη μου τη μεταστροφη συντελεσαι η c4 μου που ειναι 1.4 και δεν ειναι για πολλα πολλα). επισης επειδη θα κανω πολλα χλμ θελω κατι ησυχο και απροβληματιστο. Το θεμα ειναι αν θα βγει το c4 αξιοπιστο, γιατι καλη η μουρατη εμφανιση και τα ηλεκτρονικα γκατζετακια αλλα εχω καει απο παλιες αγαπες (λεγε με xantia..).

_________________
There is no replacement for displacement..


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 6 [ 78 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενο



Συναφή θέματα

CARBON ΚΑΠΟ (ομαδική αγορά)
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: AleZ750
Απαντήσεις: 30
ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ C4 DIESEL
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 12
Αγορά Mεταχειρισμένου VTS
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C2
Συγγραφέας: tigreos
Απαντήσεις: 144
αγορα σαχο 1.1
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Saxo
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 3
extra μετα την αγορα C4.
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 13
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ