VeRDe έγραψε:
kostas Xantia έγραψε:
VeRDe έγραψε:
με 2000 ακομη (17.000) παιρνεις το C4 καινουριο με 0 χιλιομετρα 1.600 Turbo. ανωτερο σε ολα σε σχεση με το διλιτρο...
κατα την γνωμη μου λοιπον δεν αξιζει.... για ευνοητους λογους..
Με 17000 ευρω δε παιρνεις (πλεον) το τουρμπατο.. Ξεκιναει απο 19300 το vtrs να φανταστεις.. Αρα πολλα λεφτα δεδομενου του ανταγωνισμου...
Οταν λες "ευνοητους λογους" τι εννοεις;εννοω τελη-ασφαλειες-καταναλωση-επιδωσεις που δεν ανταποκρινονται στα αλογα που υποτιθεται εχει κτλ.. ασε που το μεταχειρησμενο (επειδη ο ξαδερφος μου αυτη τη δουλεια κανει) ειναι ΜΕΓΑΛΟ ρισκο...
οσο για καταναλωση αν το C5 1.800 κανει 10 και 11 λιτρα/100χλμ σε συνθηκες πολης φαντασου τι γινεται με το 2λιτρο C4..
αποσπασμα απο Drive Magazine:
Ο θορυβώδης κινητήρας με τη μεταλλική χροιά προτιμά τους υψηλούς ρυθμούς περιστροφής και συνεργάζεται με ένα 5άρι κιβώτιο με κοντή κλιμάκωση (που ανεβάζει τη μέση κατανάλωση στα 12,2 λίτρα/100 km) και χαλαρό επιλογέα. και επειδη γινεται θεμα για επιδωσεις.. το Turbo απο το 2λιτρο ειναι Η ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΝΥΧΤΑ.. χαοτικη διαφορα στην αισθηση.. το Turbo εχει τρομερο πλεονεκτημα..
και επειδη σε ενδιαφερει το ταξιδι οπως ειπες, φαντασου ενα ταξιδι που δε θα χρειαστει ακομη και να πεσεις πισω απο νταλικα στα 60χλμ να αλλαξεις ταχυτητα.. προσπερνας με 5η οπως θα προσπερνουσες με το 2λιτρο με την τριτη! και απο θορυβο?? τα τουρμπο ειναι πολυ μα πολυ πιο αθορυβα σε ταξιδι.. δεν ζοριζονται στην πληρη επιταχυνση οπως η ατμοσφαιρα.. (εξαλλου δουλευουν σε πολυ χαμηλες στροφες. στο δικο μου (G.Punto T-jet) στις 5000στροφες εχω 200χλμ/ωρα στο κοντερ) το διλιτρο θελει ολη την ωρα να κατεβαζεις ταχυτητα και θα κανει συνεχως τρομερο θορυβο ακομη και σταθερα να πας με 150χλμ/ωρα..
Verde, διαβάζεις καθόλου αυτά που έχουν γραφτεί παραπάνω? Η λές τα δικά σου? Ενα αυτό.... (αναφέρομαι στο Τελη-Ασφάλεια-Κατανάλωση-Επιδόσεις)
Δεύτερο.... τι είναι για σένα προτιμότερο, να βγάζεις συμπεράσματα απο περιοδικά ή απο κατόχους που έχουν δίλιτρο ? Διοτι ο φίλος ενδιαφέρεται για το 2ο..... τα περιοδικά που ακόμα και το Turbo
το θάβουν στο βωμό των TSI είναι αναξιόπιστα σε πολύ μεγάλο μέρος τους.
Τρίτο, η "μέρα με τη νύχτα" είναι όταν ενα αυτοκίνητο έχει 40 κιλά ροπής, και το άλλο 15. Και θυμάμαι πολύ καλά οτι το 2λιτρο έχει 20 κιλά, και το Τούρμπο 24.... Η διαφορά ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗ ΝΥΧΤΑ. Ούτε η διαφορά είναι Χαοτική... Ειναι 1 σκαλοπάτι επάνω για το τούρμπο σε θέμα κινητήρα, ΑΛΛΑ ΩΣ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟ 2ΛΙΤΡΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΚΑΛΑ ΕΞΟΠΛΙΣΜΕΝΟ. Εκτός αυτού μην ξεχνάς οτι το ένα είναι Ατμόσφαιρα, και το άλλο Τούρμπο. Μήλα με πορτοκάλια δλδ.
Πρένθεση : Το Skoda Octavia RS έχει 28 κιλά ροπής. Ναι εκεί θα δείς διαφορά. Και στο κάτω κάτω, μεταχειρισμένο RS βρίσκεις και με 13-14.000, το οποιο είναι ΚΑΙ πιο οικογενειακό, ΚΑΙ πιο γρήγορο απο το υπερτιμημένο Τούρμπο.
Στο θέμα του θορύβου δεν θα πολυαναφερθώ... θα πώ μόνο οτι αν το αυτοκίνητο είναι μαμά, στα 180 ακούς εναν πολύ διακριτικό ήχο. Οπως κάνουν όλα τα αυτοκίνητα δλδ. Δεν οδηγείς ηλεκτρικό.... βενζινοκίνητο οδηγείς. Αλλωστε αυτό το έχω γράψει κι στο πρώτο μου πόστ, που αμφιβάλω αν του έριξες καμια ματιά.
Ωχ τώρα το είδα.... τι έγραψες? Ζορίζεται η ατμόσφαιρα σε πλήρη επιτάχυνση ? Οκ, σειρά μου τώρα :
Ηταν ο Τοτός και ο Μπόμπος και έδιναν εξετάσεις. Πάει πρώτος ο Μπόμπος και τον ρωτάει η δασκάλα του: - Πότε έγινε ο πόλεμος Τουρκίας και Ελλάδας - Το 1821.
Μετά τον ρωτάει:
- Πες μας έναν σπουδαίο αγωνιστή.
- Ο Κολοκοτρώνης
- Υπάρχει ζωή στο διάστημα;
- Δεν ξέρουμε, ερευνάται ακόμη.
- Μπράβο, άριστα!!! λέει η δασκάλα.
Πηγαίνει ο Μπόμπος και βλέπει τον Τοτό, που έχει πολύ άγχος γιατί είναι εντελώς αδιάβαστος. Του λέει να μην ανησυχεί και του λέει τις απαντήσεις...
Μετά από λίγο μπαίνει και ο Τοτός.
- Πότε γεννήθηκες του λέει η δασκάλα.
- Το 1821.
- Καλά πώς σε λένε;
- Κολοκοτρώνη.
- Τρελάθηκες παιδί μου;;;
- Δεν ξέρουμε, ερευνάται ακόμα!!!!
Καλο ε?