Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Manos
|
Θέμα δημοσίευσης: Σωληνακια φρενων υψηλης πιεσης Δημοσιεύτηκε: Παρ 09 Οκτ 2009, 18:24 |
|
Εγγραφή: Κυρ 17 Σεπ 2006, 01:23 Δημοσιεύσεις: 470 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
|
Εχω αλλαξει τα μαμα φρενα των 283 διαμετρου με τα EBC slotted rotors και με Redstauff brake pad. Οντως εχω αρκετα καλυτερο σταματημα αλλα μιας και στο σερβις των 120,000χιλ θα αλλαξω τα υγρα φρενων με DOT 5.1 τι θα λεγατε αν αλλαξω και τα σωληνακια με υψηλης πιεσης. Ας που οι πιο εξειδικευμενοι του θεματος. Μηπως θα εχω προβλημα στο ABS? Τι μαρκα προτεινεται και ποσο θα ειναι το κοστος τους?
Ευχαριστω
|
|
|
|
|
zx lover
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Σωληνακια φρενων υψηλης πιεσης Δημοσιεύτηκε: Παρ 09 Οκτ 2009, 21:32 |
|
Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20 Δημοσιεύσεις: 6098 Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
|
Φιλε μου ακομα και σε μαμα φρενα με ενα καλο τακακι, σωληνακια υψηλης και καλα υγρα βλεπεις μεγαλη διαφορα...Πιστευω οτι τα σωληνακια και το καλο υγρο αξιζουν και με το παραπανω καθως βλεπεις μεγαλη διαφορα σε διαρκεια της αποδοσης...Τωρα για κοστος δεν εχω υποψιν μου για C4 αλλα για Xsara ή ΖΧ π.χ. υπαρχουν ετοιμα σε πακετο γυρω στα 70-80€ αλλα επισης μπορεις να φτιαξεις και custom απο ειδικευμενα μαγαζια στην Σ. Πατση...! Επεξ...Ωπ ειμαι ακυρος! Μολις ειδα οτι εισαι απο Θεσσαλονικη...Δεν ξερω να σου πω απο που να κοιταξεις πανω αλλα να εχεις υποψιν σου οτι παιζει να σου κανουν και για Peugeot 307!
_________________ ex GS 1220 club ex ZX 1.4 Avantage ex ΖΧ 2.0 16v ex Xsara VTS 1.6 16v
|
|
|
|
|
Manos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Σωληνακια φρενων υψηλης πιεσης Δημοσιεύτηκε: Σάβ 10 Οκτ 2009, 10:31 |
|
Εγγραφή: Κυρ 17 Σεπ 2006, 01:23 Δημοσιεύσεις: 470 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
|
Ναι αυτο με το Peugeot το γνωριζω. Αλλα θα εχω κανενα προβλημα με το ABS? Αν παταω δλδ το φρενο ισως ενεργοποιειται το ABS πιο γρηγορα? ΚΑτι τετοιο μου ειχε πει ενας μηχανικος πριν καιρο αλλα δε θυμαμαι τι ακριβως εννοουσε. Κανεις απο βορεια... να πει κανενα μαγαζι περι αυτου??
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Σωληνακια φρενων υψηλης πιεσης Δημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Οκτ 2009, 20:57 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
Manos έγραψε: ΚΑτι τετοιο μου ειχε πει ενας μηχανικος πριν καιρο αλλα δε θυμαμαι τι ακριβως εννοουσε. Κοιτα καλο ειναι να παρεις και αλλες γνωμες μηχανικων!!! Σιγουρα ειναι καλο να βαλεις καλυτερα υγρα, τακακια και σωληνακια για τα φρενα σου...απλα και γω εχω μια μικρη υποψια σχετικα με τη λειτουργια του ABS!!! Με τη λογικη αν το παρουμε τα φρενα σου θα ναι καπως πιο δυνατα, οποτε μπορει να προκαλουν και προωρο μπλοκαρισμα των τροχων. Το ABS ειναι με ενα τροπο ρυθμισμενο να λειτουργει...δεν ξερω, πρεπει να ρωτησεις καποιους μηχανικους...παρε ακομα καποιες αποψεις και εδω ειμαστε και μεις!!!
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
VeRDe
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Σωληνακια φρενων υψηλης πιεσης Δημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Οκτ 2009, 21:56 |
|
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34 Δημοσιεύσεις: 1065
|
μπα δεν εχει κανενα προβλημα Βασιληζζζζζ (Blanc Ange για οσους δε καταλαβαν) με το ABS... ασε που μακαρι ολοι να ειχαμε τοσο ισχυρα φρενα που να μπλοκαραν τους τροχους εξ αρχης και να αναλαμβανε το ABS να κανει την υπολοιπη δουλεια.. θα ειχαμε το καλυτερο φρεναρισμα που μπορουμε να επιτυχουμε.....
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε VeRDe για την δημοσίευση του/της: Blanc
|
|
|
|
|
Manos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Σωληνακια φρενων υψηλης πιεσης Δημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Οκτ 2009, 18:55 |
|
Εγγραφή: Κυρ 17 Σεπ 2006, 01:23 Δημοσιεύσεις: 470 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
|
Κατι τετοιο μου ειχε πει και ο μηχανικος για το προωρο μπλοκαρισμα.Θα ρωτησω και σε αλλους. Το μονο που θυμαμαι ειναι πως δε μπορουμε να αλλαξουμε την ρυθμιση να το πω... του ABS, που να ενεργοποιειται δλδ.
VeRDe το φρεναρισμα ειναι πιο αποτελεσματικο οταν δεν ειναι σε λειτουργεια το ABS τουλαχιστον σε μενα.
|
|
|
|
|
KarlBarks
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Σωληνακια φρενων υψηλης πιεσης Δημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Οκτ 2009, 23:11 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34 Δημοσιεύσεις: 3561 Τοποθεσία: θεσσαλονικη
|
μα το abs Λειτουργει οχι για ποιο γρήγορο φρενάρισμα αλλα για ναμ μπορεις να κανεις ελιγμο οταν φρενάρεις .
_________________ Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Σωληνακια φρενων υψηλης πιεσης Δημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Οκτ 2009, 23:21 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Σωστα Και λειτουργει μονο αν μαγκωσει καποιος τροχος, λογω ελλειπους τριβης με το οδοστρωμα, σε σχεση με την δυναμη που βαζεις στο πενταλ του φρενου (δλδ αν φρεναρεις με μεγαλη δυναμη ετσι ωστε να μαγκωσει καποιος τροχος). Απλα για να μην χασει την κατευθυντικοτητα του το αυτοκινητο και γλιστρισει, κανει τετα-κε ή φυγει ευθεια με τους τροχους φρεναρισμενους. Αν βαλει καποιος σωληνακια υψηλης πιεσης, απλα αποκτα πιο "απολυτο" φρενο, χωρις διακυμανσεις και "λαστηχοειδη" αισθηση, και το ABS λειτουργει καλυτερα, αφου χανεται η υστερηση των υγρων στα σωληνακια κατα τον παλμο που δημιουργει το μοτερ του ABS. Εξαλλου, τα εργοστασιακα σωληνακια, αν ζορισεις πολυ τα φρενα σε σημειο να καινε κυριολεκτικα, να βγαζουν καπνους τα τακακια, θα παρατηρησει κανεις οτι διαστελλονται, σαν μπαλονι. Γι αυτο χανεις και σε αισθηση και αποδοση οσο ζεσταινονται τα φρενα (ενας απο τους λογους δλδ, παιζει ρολο και το υγρο φρενων σε τι σημειο βραζει, και τα τακακια, και οι δισκοι....).
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
VeRDe
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Σωληνακια φρενων υψηλης πιεσης Δημοσιεύτηκε: Τρί 13 Οκτ 2009, 02:53 |
|
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34 Δημοσιεύσεις: 1065
|
λοιπον αν υποθεσουμε οτι εχουμε τα τελεια φρενα που κοκαλωνουν τους τροχους απο το πρωτο δευτερολεπτο ακομη και με 200km/h τοτε το ABS αναλαμβανει να εκμεταλευτει αυτη την τρομερη δυναμη και να την περασει με τον καλυτερο δυνατο τροπο στο δρομο κανοντας τις απαραιτητες ενεργειες για να υπαρχει παντοτε η καλυτερη δυνατη προσφυση του καθε τροχου ξεχωριστα. με λιγα λογια βρισκει την χρυση τομη αναμεσα σε φρενα και προσφυση και το αυτοκινητο σταματαει εκμεταλευομενο πληρως οτι επιτρεπουν οι φυσικες δυναμεις.
φιλε Manos υπο τις ιδιες συνθηκες οποιες και αν ειναι αυτες ποτε μα ποτε δε θα φρεναρει καλυτερα ενα αυτοκινητο χωρις ABS. το πολυ να φρεναρει το ιδιο αν δε μπλοκαρουν οι τροχοι... σε ολες τις αλλες περιπτωσεις η ηλεκτρονικη διαχειρηση του ειναι πολυ ανωτερη απο καθε ανθρωπινη αντιδραση.
ειναι αποδεδειγμενο σε καθε ειδους οδοστρομα κανενας μα κανενας δε μπορει να πλησιασει τις επιδοσεις του ABS χωρις αυτο....
φιλε KarlBarks το ABS κανει και το ενα και το αλλο. δεν ειναι μονο η διατηρηση πορειας. ειναι και η καλυτερη δυνατη πεδηση ακομη και στην ευθεια.
για να το πω πιο απλα. καθε φορα που ενας τροχος εχει δυναμη στα φρενα αλλα δεν επαρκει η προσφυση για να την περασει στο δρομο το ABS αναλαμβανει να βρει την χρυση τομη.... αυτο δε μπορει να το κανει κανενας ανθρωπος με συμβατικα φρενα. οτι τεχνικη και να εφαρμοσει......
ο Bilaras εχει απολυτο δικιο. με υγρα φρενων 5.1 και σωλινακια υψηλης πρωτον εχουμε πολυ πιο καλη αισθηση στα φρενα, καλυτερη αντοχη στα συνεχομενα φρεναρισματα και τελεια αποδωση του συστηματος ABS..
Τελος πρεπει να καταλαβουμε κατι καποια στιγμη. τα φρενα δεν υπερθερμαινονται ευκολα ωστε να χασουμε σε αποδωση. μαλιστα οταν αυτο γινεται θα το καταλαβετε στο πενταλ του φρενου πιστεψτε με. θα κανει οπως το ABS και θα παραγει θορυβο λες και τριβεςι πετρες στα δισκοφρενα!
η αποδωση χανεται επειδη υπερθερμαινονται τα υγρα φρενων τα οποια διαστελουν τα σωληνακια και ετσι μειωνεται η πιεση που ασκηται στις δαγκανες. γιαυτο νιωθουμε μαλακο το πενταλ του φρενου και γιαυτο χανουμε σε φρεναρισμα.
ειναι πολυ δυσκολο αν οι δισκοπλακες ειναι σε καλη κατασταση και τα τακακια εχουν ζωη (και δεν ειναι και σκληρα απο ακινησια) να χασουμε φρενα λογω υπερθερμανσης δισκοπλακας-τακακι. ειδικα στα συγχρονα αυτοκινητα.
|
|
|
|
|
akistab
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Σωληνακια φρενων υψηλης πιεσης Δημοσιεύτηκε: Τρί 13 Οκτ 2009, 08:01 |
|
Εγγραφή: Κυρ 30 Δεκ 2007, 22:35 Δημοσιεύσεις: 85 Τοποθεσία: ΝΙΚΑΙΑ
|
Καλημέρα. Κοιτώντας το ίδιο θέμα στο forum του gsr600 (suzuki) διάβασα ότι δεν βοηηθάει και τόσο πολύ όταν έχεις ABS(τουλάχιστον στις μοτό). Πιθανόν να συμβαίνει το ίδιο και για τα αυτοκίνητα. Παραθέτω και το link για ανάγνωση http://gsr600.gr/forum/index.php?topic=1081.0. OFF TOPIC:Έχω ένα παράπονο ρε παιδιά. Γιατί δεν το έβγαζε τουρμπάτο από την αρχή;;;;;;
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|