Σωστος ο VerDe σε ολα του!!!
Μια παρενθεση: Μιας και μιλαμε για εισαγωγη και αναφεραμε τα βαρελακια και την ροικη εξελιξη, μπορει να μου πει καποιος υπευθυνα τι ειναι η ροικη εξελιξη??? (απο αυτους που την αναφερουν συνεχεια)
Γιατι, οκ οταν αναφερεις κατι σημαινει οτι το ξερεις ή περιπου γνωριζεις τι πανω κατω κανει.
Με οποιο μηχανικο και να μιλησα σε αυτο το κουτσοχωρι μου, μου ειπε οτι αυτο ειναι ενα ψεμα!!! Καποτε το λεγα και γω σαν καραμελα...ροικη, ροικη, ροικη
Να πω τι μου εμαθαν???Διωρθοστε με αν κανω λαθος...γι αυτο συζηταμε...
Η ροικη εξελιξη, δεν ειναι τιποτα αλλο απο τη λειανση του υλικου-διευκολυνση ροης του αερα. Πως γινεται να κερδιζουμε κατι λειενοντας ενα υλικο...μιλαω για κερδος που ανταποκρινεται στην πραγματικοτητα, οπως υποστιριζουν καποιοι και σε αλογα.
Πανω στην επιστημη των υλικων την οποια σπουδαζω, θεωριτικα εχει καποιο αντικρισμα. Οταν σε ενα υλικο ειναι η επιφανεια του "σαγρε" πειτε το ή αλλιως λιγο ατυχης η λειανση του, εχουμε αυτοματα και θεωρητικα περιορισμο στη ροη του αερα και αεροδυναμικα προβληματα του υλικου, απο τη δημιουργια στροβιλων κτλ κτλ
Μια εταιρεια αυτοκινητων λογικα αυτο δε το χει προνοησει???
Γιατι παμε εμεις αργοτερα να κανουμε ροικη και να το παιξουμε μαγκες???
Φιλικα μη με παρεξηγησετε, ακομα μπερδεμενος ειμαι, γι αυτο το ρωταω και το συζηταω μαζι σας για να βγαλουμε μια ακρη.