Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 22:04 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Πρόβλημα με το 6άρι Κιβώριο Ταχυτήτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 04 Ιαν 2010, 21:23 
Άβαταρ μέλους
posting.php?mode=post&f=6&sid=333e643f2af2ff656f636d011e0398d1#
Καλησπερα σας και καλη χρονια σας ευχομαι με υγεια!!
Ειμαι ενα νεο μελος στο club της Citroen.Θα ηθελα να σας αναφερω ενα περιστατικο σχετικα με το δικο μου αυτοκινητο.
Αγορασα τον Μαιο του '09 το νεο C4 VTRS 1.6Τ.Τον 5 μηνα λειτουργιας του αυτοκινητου,παρουσιαστηκε το εξης προβλημα στο σασμαν:δεν μπορουσα να κατεβασω απο 6η σχεση σε 5η και ο λεβιες κοντραριζε στην νεκρα.Μετα απο δυο μερες το προβλημα εμφανιστηκε και απο 4η σχεση σε 3η.
Εκανα την πρωτη επισκεψη σον αντιπροσωπο που το αγορασα και κατα την οδηγηση δεν διαπιστωσε(συμφωνα με τα λεγομενα του)κατι το ανησυχητικο και προληπτικα εκανε ελεγχο στις ντιζες του λεβιε.
Μετα απο δυο μερες,το προβλημα συνεχιζοταν και προστεθηκε και θορυβος ρουλεμαν απο το σασμαν.Σε νεα λοιπον επισκεψη,η απαντηση τους ηταν οτι ο θορυβος του ρουλεμαν ειναι φυσιολογικος και οτι εγω ευθυνομαι για το οτι δεν μπορουσε να κατεβασει σχεσεις το αυτοκινητο.Εν τελει το πηγα σε αλλη αντιπροσωπεια και το προβλημα,συμφωνα με τις δικες μου υποθεσεις,ηταν ρουλεμαν του μπριζντιρεκ(οσον αφορα το θορυβο)και βρωμιες(λαδια και γρεζια)στο πολυσφηνο του πρωτευοντα αξονα,που εκαναν αδυνατη την απομονωση του δισκου.
Εγινε λοιπον αλλαγη ρουλεμαν και καθαρισμος πολυσφηνου και το προβλημα αντιμετωπιστηκε.Ολα αυτα να αναφερω στην 5μηνια πανω και στα 12000 χλμ.
Μετα ομως απο 2 βδομαδες αρχισε παλι θορυβος ρουλεμαν μπριζντιρεκ(οταν ζεσταινοταν!)Για να μην σας κουρασω αλλο αρκει να σας πω οτι εφτασα μεχρι τα κεντρικα της Citroen και η απαντηση ηταν οτι δεν αλλαζουμε σασμαν,αλλα επιμερους κομματια,σημειωτεον δεν μου δινουν απαντηση γιατι ''τρωγεται'' το ρουλεμαν.
Αφου λοιπον δεν βρηκα ακρη καθως τωρα πια ''εμεις δεν ακουμε τον θορυβο κτλ'',εχω αφησει το αμαξι με το προβλημα και περιμενω το ''κουρεμα'' των γραναζιων.
Απλα ηθελα να σας παραθεσω το προβλημα που αντιμετωπιζω και την αδιαφορια των μηχανικων για λυση στο προβλημα μου (Σημειωτεον ειμαι ηλεκτρολογος μηχανικος ΤΕ και δεν ειμαι αδαης για να με κοροιδευουν οι ''επαγγελματιες μηχανικοι''.)
Θα ηθελα να κανετε τα σχολια σας και να παραθεσετε και δικα σας εμπειριες,ειτε απο ιδια αντιμετωπιση ειτε απο το ιδιο προβλημα.
Σ.Σ. στις αλλαγες ταχυτητων οταν το ημιαξονιο κομπλαρει με τον μπιλιοφορο ακουγεται ενας θορυβος σαν χτυπημα.
Μηπως ξερετε αν ειναι ετσι το set-up των turbo ή εχω και νεα προβληματα??
Σας ευχαριστω για την υπομονη σας...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το 6άρι Κιβώριο Ταχυτήτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Ιαν 2010, 10:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Αύγ 2009, 22:25
Δημοσιεύσεις: 38
Τοποθεσία: ασπροπυργος
φιλε εχω και γω το c4 vtrs turbo αγορασμενο τον σεμπτεμβριο του 09.εχω κανει μεχρι στιγμης 3000χλ.απο την πρωτη μερα που το πηρα δεν μου παιρνη την δευτερα μου κανει ενα κρακ εντονο.πηγα στην σιτροεν να μου συμπληρωσουν λιγο λαδι στον κινητηρα και τους ειπα το προβλημα με το σασμαν μου ειπαν οτι ειναι αδουλεφτο ακομα και θα το δουν οταν το παω για το σερβις στις 10000


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το 6άρι Κιβώριο Ταχυτήτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Ιαν 2010, 11:32 
Άβαταρ μέλους
Αυτο με την δευτερα μου το εκανε απο την πρωτη μερα,εκεινοι ειπαν οτι ειναι φυσιολογικο,εγω που εχω κανει 15000 χιλ τωρα ακουω με πατημενο τον συμπλεκτη το κομπλερ να ''κουμπωνει'' οποτε δημιουργει προβλημα!!Περα δηλαδη απο το χτυπο (τωρα η ντιζα φταιει,η φουρκετα,δεν ξερω)προσπαθησε να ακουσεις τον ηχο απο νεκρα προς δευτερα με το συμπλεκτη πατημενο.
Δυστυχως μας εδωσαν ελαττωματικη παρτιδα και μεχρι να το παρουν χαμπαρι απο το εργοστασιο,τα ειχαν πουλησει τα ελαττωματικα σε εμας.Ελπιζω να μην μπλεξεις οπως εμπλεξα εγω...!
Σ.Σ. Σου συμπληρωσαν λαδι στα 3000χιλ???Α,καλααα
Εγω εχω ηδη συμπληρωσει 2 φορες παραφλου εχει πεσει κατω απο το min!Ελεγξε το και αυτο συχνα γιατι αν περιμενεις απο αυτους ...σωθηκες!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το 6άρι Κιβώριο Ταχυτήτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Ιαν 2010, 14:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34
Δημοσιεύσεις: 1065
καλως τα μας!!! ειχα ακουσει πως τα σασμαν των THP ειναι για τα πανηγύρια και περιμενα ποτε θα ακουστει το πρωτο παραπονο....... :shift

εχω ακουσει σε 207 οτι τα γραναζια βγηκαν απο την εξατμιση! χεχεχε! :lol


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το 6άρι Κιβώριο Ταχυτήτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Ιαν 2010, 14:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
και γιάυτό το κατασκευαστικό λάθος ποιος ευθύνεται? Η Citroen ή η BMW ?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το 6άρι Κιβώριο Ταχυτήτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Ιαν 2010, 15:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Αύγ 2009, 22:25
Δημοσιεύσεις: 38
Τοποθεσία: ασπροπυργος
δεν ξερω θα δειξει η πορεια τι θα γινει.μεχρι στιγμης δεν εχω καποιο προβλημα αλλο.εγω παλι για το σασμαν αυτο ειχα ακουσει τα καλυτερα τωρα αν ειμαστε τοσο γκαντεμιδες τι να πω


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το 6άρι Κιβώριο Ταχυτήτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Ιαν 2010, 17:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 10 Δεκ 2009, 00:19
Δημοσιεύσεις: 178
Τοποθεσία: Αθήνα
MeddlingMageGR έγραψε:
και γιάυτό το κατασκευαστικό λάθος ποιος ευθύνεται? Η Citroen ή η BMW ?


Χα! Κινητήρας = BMW
Κιβώτιο = Citroen/Peugeot

Γιατί τα Mini έχουν διαφορετικό μηχανισμό + σύστημα μετάδοσης και κατασκευαστή κιβωτίου.

Τα κιβώτια των 207 είχαν πολύ παρόμοια προβλήματα. Έχω την εντύπωση ότι παράγωγό τους πρέπει να είναι το 6άρι, αν και έχει εντελώς διαφορετικό μηχανισμό μεταφοράς της θέσης του επιλογέα.

_________________
http://www.etuners.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το 6άρι Κιβώριο Ταχυτήτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Ιαν 2010, 02:05 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6098
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
salex έγραψε:
MeddlingMageGR έγραψε:
και γιάυτό το κατασκευαστικό λάθος ποιος ευθύνεται? Η Citroen ή η BMW ?


Χα! Κινητήρας = BMW
Κιβώτιο = Citroen/Peugeot

Γιατί τα Mini έχουν διαφορετικό μηχανισμό + σύστημα μετάδοσης και κατασκευαστή κιβωτίου.

Τα κιβώτια των 207 είχαν πολύ παρόμοια προβλήματα. Έχω την εντύπωση ότι παράγωγό τους πρέπει να είναι το 6άρι, αν και έχει εντελώς διαφορετικό μηχανισμό μεταφοράς της θέσης του επιλογέα.

Τα Mini εχουν μεγαλυτερο προβλημα με τα σαζμαν τους παντως!

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το 6άρι Κιβώριο Ταχυτήτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Ιαν 2010, 02:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 04 Ιαν 2009, 18:03
Δημοσιεύσεις: 78
Τοποθεσία: LEFKADA
Εμένα πάντως στο δικό μου που το πήρα τον 1ο του 09 και έχω κάνει μέχρι στιγμής 14.000 χλμ δεν έχει παρουσιάσει μεχρι στιγμής κανένα πρόβλημα, ισα ισα που το θεωρώ πολυ καλο σασμάν με πολυ καλη αισθηση κ κουμπωμα σε σχέση με προηγούμενα σασμαν της εταιρείας καθως πριν το 1.6 ΤΗΡ είχα το 1.4 και οι διαφορες στα σασμάν είναι τεράστιες. Ακόμα κ ένας φίλος μου που έχει golf 1.6 FSI με 6αρι οταν είχαμε πάει βολτα με το δικό μου επάθε πλάκα με το σασμαν και με το πόσο πιο εύκολα κουμπωναν οι ταχυτες στο c4 απο ότι στο golf.Tώρα παιδιά μακάρι να μην είναι τιποτα σημαντικό κ να βρεθεί λυση στο πρόβλημα γιατι πραγματικά είναι κρίμα να μην μπορείς να χαίρεσε ενα τέτοιο αυτοκίνητο ξενερώνοντας με τέτοια προβλήματα και το σημαντικότερο να μην παίρνεις μια σοβάρη απάντηση απο τους δήθεν τεχνικούς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το 6άρι Κιβώριο Ταχυτήτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Ιαν 2010, 07:36 
Άβαταρ μέλους
Παντως εγω που εχω οδηγησει και το νεο Rallye 306 και το RC που εχουμε τα ιδια σασμαν το ειδα τελειως διαφορετικο σε σχεση με το δικο μας,ηταν πιο κοντο απο το δικο μας.
Παντως οταν ειδα το σασμαν που μου το κατεβασαν,τα ρουλεμαν ειναι τελειως ψευτικα,πρεπει να κανουν και 1 ευρω στην αγορα!!
Ευτυχως στην αλλαγη μου εβαλαν SKF αν και παλι το ακουω.τεσπα εγω ελπιζω να μην τραβηξει αλλος αυτα που τραβαω εγω γιατι το αμαξι εχει πολυ δυναμη και ειναι κριμα να το χαλαει το σασμαν.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το 6άρι Κιβώριο Ταχυτήτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Ιαν 2010, 00:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Ιαν 2010, 16:31
Δημοσιεύσεις: 190
Κάπως χαζή ερώτηση, οπότε συγνώμη εκ των προτέρων, αλλά έχετε δοκιμάσει αν τα πράγματα βελτιώνονται με κάποια από τις πολύ σκληρές GL4 βαλβολίνες (π.χ. Amsoil MTG)?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το 6άρι Κιβώριο Ταχυτήτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Ιαν 2010, 00:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34
Δημοσιεύσεις: 1065
με GL5 η ακομη καλυτερα GL6 θα δεις διαφορα... GL4 εχει ηδη...
Torco SGO ειναι μια εξαιρετικη προταση... μονο που παει 25-30 ευρω το λιτρο...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το 6άρι Κιβώριο Ταχυτήτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Ιαν 2010, 01:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
gmv έγραψε:
Κάπως χαζή ερώτηση, οπότε συγνώμη εκ των προτέρων, αλλά έχετε δοκιμάσει αν τα πράγματα βελτιώνονται με κάποια από τις πολύ σκληρές GL4 βαλβολίνες (π.χ. Amsoil MTG)?


(αν κ άλλο σασμάν το δικό μου)με τις ΜΤG το σασμάν έκανε πολύ πιο γλυκές αλλαγές χειμώνα/καλοκαίρι ,το καλοκαιράκι είπα να βάλω TRP ,μετά από πολύ ψάξιμο βρήκα ένα μαγαζί που έφερνε TRP κ ο υπεύθυνος μου είχε πει ότι η TRP έχουν καταργηθεί κ αντικαταστάθηκαν με τις NFP (η κάπως έτσι δεν θυμάμαι) τις δοκίμασα ,το καλοκαίρι η αλλαγές γινότανε λίγο πιο όμορφα σε σχέση με την MTG αλλά μόλις έπιασαν λίγο τα κρύα οι αλλαγές έγιναν λίγο πιο σκληρές ειδικά το πρωί στο πρώτο ξεκίνημα που είναι κρύες οι βαλβολίνες!
οπότε στην επόμενη αλλαγή θα ξανά βάλω ΜΤG!

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το 6άρι Κιβώριο Ταχυτήτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Ιαν 2010, 07:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 29 Δεκ 2009, 07:18
Δημοσιεύσεις: 19
Εικόνες: 0
Αγορασμένο καινούργιο C4 1.6 THP exclusive τον Αύγ 2009 έκανα 12.000 χλμ άριστη συμπεριφορά, κανένα πρόβλημα, ούτε λάδια συμπλήρωσα, κανένας θόρυβος παρά μόνο ελαφρό σφύριγμα σε υψηλές ταχύτητες από παράθυρο οδηγού. Βέβαια όλα τα χλμ εκτός πόλης και με κατανάλωση 7.4 στα 10.000, μετά μηδενίζει αφού δεν μετρά πλέον χλμ. Το μήνυμα για service είναι στα 30.000 χλμ αν και το βιβλιο δεν αναφέρει τον συγκεκριμένο κινητήρα. . .
Καλημέρα σε όλους.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με το 6άρι Κιβώριο Ταχυτήτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 13 Ιαν 2010, 14:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Ιαν 2010, 16:31
Δημοσιεύσεις: 190
VeRDe έγραψε:
με GL5 η ακομη καλυτερα GL6 θα δεις διαφορα... GL4 εχει ηδη...
Torco SGO ειναι μια εξαιρετικη προταση... μονο που παει 25-30 ευρω το λιτρο...

Σε καμία περίπτωση GL5. Οι GL4 έχουν φτιαχτεί να λιπαίνουν κιβώτια με μπρούτζινα μέρη, ενώ οι GL5 όχι. Με GL5 θα γίνει ζημιά στο σασμάν.
(Βέβαια υπάρχουν και GL5 με πρόσθετα ώστε να μην σκοτώνουν τα κιβώτια που περιμένουν GL4, αλλά θέλει πολλή προσοχή)


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 3 [ 31 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

Προβλημα στην εκκινιση του κινητηρα!!! CITROEN ZX 1.4 '96
Δ. Συζήτηση: ZX
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 4
Προβλημα στην πορεια
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 0
Πρόβλημα με τα ηλεκτρικά
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: avgeris
Απαντήσεις: 9
Πρόβλημα με ντίζα παραθύρου.
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: alejandros1967
Απαντήσεις: 0
ΠΑΛΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΣΒΗΣΙΜΟ ΜΗΧΑΝΗΣ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: malama1967
Απαντήσεις: 8
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 20 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια