ναι Νονε θα σου εβαζαν ελευθερο φιλτρο απο το εργοστασιο, να το καθαριζεις ανα 7000χλμ, να φιλτραρει 30% χειρότερα, να σου ανεβαζει καταναλωσεις και να κανει και θορυβο...
η μαμα εταιρια ειναι κατι που επικαλούνται πολλοι. πχ "αν ηταν τοσο καλο το ταδε θα το εβαζε και η εταιρια"! αλλα ειναι προφανες οτι η μαμα εταιρια κοιταει 1002 πραγματα και οχι απαραιτητα την απόδοση... αν ηταν ετσι θα στο εβγαζε και με εξατμιση που θα σήκωνε την γειτονιά στο ποδι..
τεσπα..
κανε την ερευνα σου και μετα απεδειξε μου πως κατι απο αυτα που λεω ειναι "υπεραισιοδοξο"..
το να κατσω και να αναλυσω που βασιζονται ολα αυτα, χωρις να το εχεις ψαξει επι του/των συγκεκριμενου/νων αυτοκινητου/των, το θεωρω ανώφελο..
στοιχειοθετησε μου γιατι δε μπορει να συμβαινει για να απαντησω.. το "κανενα αυτοκινητο δε παιρνει 20 αλογα επειδη ετσι λενε ολοι" δεν αρκει..
το συγκεκριμενο παιρνει.. ολοι οταν το πρωτο-ακουσαμε μειναμε κοκκαλο αλλα συμβαινει.. ειναι τουρμπο και τα παντα εξαρτονται απο την πιεση.. αν για 100 διαφορετικους λογους μια τουρμπινα απο ενα φιλτρο σηκωσει 0.1-0.2bar παραπανω πιεση βγαζεις 15-40hp χαλαρα και καμποσα κιλα ροπης παραπανω (αναλογως την τουρμπινα, μπορει να βγαλει και πολλα αλογα παραπανω με τετοια αυξηση πιεσης).. ουτε προγραμμα ουτε τιποτα..
αν θες δυναμομετρησεις μπες στο κλαμπ τους.. δε θα δυσκολευτεις να βρεις...
το δικο μου GP απο 0.35 σε 0.67 βγαζει +15hp και απο 0.65 σε 0.85 (με λιγακι μεγαλυτερη τουρμπινα) βγαζει +35hp. δηλαδη απο 135->~148 και απο 148 σε 185hp.. με προγραμμα βεβαια αλλα σου λεω ενδεικτικά τι εστι παραπανω πιεση..
οποτε σκεψου αν σηκωσει ενα Colt με την ΠΟΛΥ μεγαλυτερη τουρμπινα του και ακριβως 100cc μεγαλυτερo κυβισμο (1368 t-jet έναντι 1468cc ralliart) 0.05-0.1 bar ποσα αλογα θα βγαλει.. οταν βγαζει στο μικροτερου κυβισμου και κατα πολυ μικροτερης τουρμπινας αυτοκινητο μου +35hp με 0.2bar αυξηση...
οι πιεσεις που αναφερω ειναι στις μεγαλες rpm!τωρα οσον αφορα τα 0-100 πολλα παιζουν ρολο. απο ατμοσφαιρικη πιεση μεχρι υγρασια στο ατμοσφαιρικο.. στο τουρμπο θερμοκρασια εισαγωγης.. αλλα εγω τις μετρησεις μου τις ειχα κανει στο ιδιο σημειο με περιπου ιδιες συνθηκες και το αμαξι σε κρυα κατασταση (εννοω δε το ειχα σκισει πιο πριν)..
αν λοιπον δε θες να διαφωνησουμε στα sec, μπορω να σου πω πως σε "κοντρα" ημουν 2 αμαξακια μπροστα απο μαμα κατασταση.. και το σημαντικο δεν ηταν αυτο γιατι δεν ηταν αυτοκινητο για κοντρες.. το σημαντικο ηταν πως σε ολο το φασμα των στροφων ειχα αποκτησει αισθητη σπιρταδα που μεταφραζεται σε καμποση ροπουλα.. αλλωστε οπως ειπα στο (πρωην) δικο μου (95hp starjet) κινητηρα η BMC εχει κανει δυναμομετρηση..
και για να σου αποδειξω οτι ειναι θεμα κινητηρα δες αυτο:
Grande Punto 1.4 95hp -> 99hp = +4hp
Honda S2000 2.0 239hp -> 242hp = +3hp
Ford Fiesta ST 145hp-> 155hp = +10hp
BMW M3 E36 261hp-> 279 = +18hp
καταλαβαινεις λοιπον οτι ειναι θεμα κινητηρα και ρυθμισης.. το S2000 παιρνει λιγοτερα απο το ταπεινο 1.4 GP.. και το ιδιου κυβισμου ST με το S2000 παιρνει κατι λιγοτερο απο 10hp οταν το honda παιρνει μονο 3hp...
ειναι προφανες οτι αυτα τα αυτοκινητα τυχαινει να επωφελούνται των φιλτρων αυτων.. υπαρχουν πολλα περισσοτερα που δεν αποκομιζουν κανενα κερδος.. αυτο δε σημαινει οτι ολες οι περιπτωσεις ειναι ιδιες...
η BMC σου παρουσιαζει τις περιπτωσεις που τη συμφερει.. δε λεει ψεμματα.. απλα δε θα σου δειξει και τη δυναμομετρηση καποιου μοντελου που πιθανων να εχασε με το φιλτρο..
τελικα με αυτα και με αυτα βλεπω οτι το ανελυσα... πωπω τι εκθεση εγραψα παλι.. και εγω ο ιδιος θα βαριομουν να με διαβασω.. ειναι να μην με τσιγκλισεις....