Σελίδα 1 από 1 [ 13 Δημοσιεύσεις ]
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
skp_thanasis
|
Θέμα δημοσίευσης: Πρόβλημα με την αντλία νερού σε THP Δημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Ιουν 2010, 12:10 |
|
|
Πρόβλημα με την αντλία νερού πριν από το πρώτο service στα 9.500 χλμ. έκανε έναν θόρυβο που ακουγόταν προς τα κάτω δεξιά της μηχανής και όταν το έσβηνα έκανε μεγαλύτερο θόρυβο κάτι από ιμάντα χαλασμένο και ρουλεμάν το πήγα στην αντιπροσωπεία και με πολύ μυστικότητα και πολλές ερωτήσεις μου είπαν ότι θα παραγγείλουν αντλία εν τω μετάξι μου άναβε το λαμπάκι από το service όταν στην πρωινή κίνηση για 10 δευτερόλεπτα τι να είναι ; για το service των 10.000 χλμ. ή για την αντλία γιατί από την αντιπροσωπεία δεν πήρα απάντηση είναι λογική η βλάβη σε αυτά τα χιλιόμετρα ???
|
|
|
|
|
aiolos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με την αντλία νερού σε THP Δημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Ιουν 2010, 15:53 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19 Δημοσιεύσεις: 4901 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 1
|
Το λαμπάκι δεν ανάβει για κανενα service. Ανάβει όταν έχεις κάποιο πρόβλημα. Τα χιλιόμετρα που μένουν μέχρι το service φαίνονται στο ταμπλώ όταν βάζεις μπρος και αναβοσβήνουν όταν πλησιάζεις.
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με την αντλία νερού σε THP Δημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Ιουν 2010, 21:54 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16608 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
skp_thanasis έγραψε: Πρόβλημα με την αντλία νερού πριν από το πρώτο service στα 9.500 χλμ. έκανε έναν θόρυβο που ακουγόταν προς τα κάτω δεξιά της μηχανής και όταν το έσβηνα έκανε μεγαλύτερο θόρυβο κάτι από ιμάντα χαλασμένο και ρουλεμάν το πήγα στην αντιπροσωπεία και με πολύ μυστικότητα και πολλές ερωτήσεις μου είπαν ότι θα παραγγείλουν αντλία εν τω μετάξι μου άναβε το λαμπάκι από το service όταν στην πρωινή κίνηση για 10 δευτερόλεπτα τι να είναι ; για το service των 10.000 χλμ. ή για την αντλία γιατί από την αντιπροσωπεία δεν πήρα απάντηση είναι λογική η βλάβη σε αυτά τα χιλιόμετρα ??? Πιεσε τους οσο περισσοτερο μπορεις αν δεις οτι κανουν τις παπιες και δεν ειναι επαγγελματιες..Εχεις ενα καινουργιο αμαξι και σου εκατσε ενα ελαττωματικο ανταλλακτικο..Με την αντλια νερου δε παιζουν αφου αυτη σου εξασφαλιζει τη σωστη θερμοκρασια του μοτερ σου και την κυκλοφορια των νερων σου. Απ οτι βλεπω ξηγιουνται σωστα παντως..
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
NickNT
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με την αντλία νερού σε THP Δημοσιεύτηκε: Δευτ 02 Μαρ 2015, 10:33 |
|
Εγγραφή: Παρ 28 Ιουν 2013, 12:13 Δημοσιεύσεις: 691
|
Ήρθε λοιπόν η σειρά μου για αντλία νερού, στα 52500χλμ. Έψαχνα για κάνα δίμηνο την προέλευση της μικροδιαρροής, και τελικά βρέθηκε ο υπαίτιος σήμερα (στα πρώτα ψαξίματα δεν είχε φανεί η διαρροή). Δυστυχώς, λόγω μεγάλης πίεσης χρόνου, "αναγκάστηκα" και το άφησα σε εξουσιοδοτημένο... Πάνω που έλεγα "επιτέλους, ένας μήνας κατά τον οποίο δεν προβλέπονται έκτακτα έξοδα). :p Τουλάχιστον, είναι η πρώτη βλάβη που μου έβγαλε, και ελπίζω να μην ακολουθήσουν κι άλλες. Αυτά....
|
|
|
|
|
NickNT
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με την αντλία νερού σε THP Δημοσιεύτηκε: Δευτ 02 Μαρ 2015, 12:43 |
|
Εγγραφή: Παρ 28 Ιουν 2013, 12:13 Δημοσιεύσεις: 691
|
Σε ευχαριστώ! Με πήραν τηλ πριν λίγο, το αμάξι είναι έτοιμο. Μου είπαν επίσης ότι ο εγκέφαλος είχε γράψει μία βλάβη στο θερμοστάτη, αλλά προς το παρόν τον άφησαν ως έχει γιατί μπορεί να σχετίζεται με τη χαμηλή στάθμη ψυκτικού (απλά έσβησαν τη βλάβη). Αυτό που μου κάνει εντύπωση (λέμε τώρα) είναι ότι πρόβλημα παρουσιάζεται σε πολύ κόσμο στα 50κάτι χιλιάδες χλμ, με μαθηματική σχεδόν ακρίβεια. In other news, άλλαξα επί της ευκαιρίας ιμάντα δυναμό γιατί σφύριζε που και που, δε ζητήθηκαν επιπρόσθετα εργατικά, και είναι ούτως ή άλλως φθηνός. Το σύνολο πρέπει να πήγε κάπου στο 200άρι (θα πάω το απόγευμα να το πάρω) - πόνος και οδύνη.
|
|
|
|
|
NickNT
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με την αντλία νερού σε THP Δημοσιεύτηκε: Δευτ 02 Μαρ 2015, 15:33 |
|
Εγγραφή: Παρ 28 Ιουν 2013, 12:13 Δημοσιεύσεις: 691
|
Ds3_ncl συμφωνώ απόλυτα ότι υπάρχουν φθηνότερες και εξ'ίσου αξιόπιστες επιλογές. Απλά, σήμερα το πρωί τα ψιλο-έφτυσε η αντλία (είδα δηλαδή χυμένο παραφλού, ενώ τόσο καιρό έψαχνα να δω που πάει), και έτσι δεν ήθελα να ρισκάρω μεγάλες διαδρομές (μου έχει συμβεί να "αχνίζει" το megane και δε μου άρεσε καθόλου), ενώ παράλληλα ήμουν και πολύ πιεσμένος σε χρόνο.
Έτσι, το'χωσα πρωί πρωί στο εξουσιοδοτημένο στα 200μ από το σπίτι. Οφείλω όμως να πω ότι δεν έχω τόσο παράπονο για τα εργατικά - η Citroen Hellas είναι απαράδεκτη που χρεώνει την αντλία 200% σε σχέση με έξω, και πολύ αμφιβάλλω αν είναι καλύτερη (καλά, δε μιλάω για κάτι VW που θέλουν 450άρια, αλλά και τα 180€ Δευτεριάτικα ήταν μαχαίρι στην καρδιά).
Thanx Πράκτορα!
|
|
|
|
|
Billopoulos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με την αντλία νερού σε THP Δημοσιεύτηκε: Τετ 04 Μαρ 2015, 23:15 |
|
Εγγραφή: Δευτ 09 Νοέμ 2009, 15:39 Δημοσιεύσεις: 361
|
Και στην δικη μας αλλαχθηκε πριν καποιες χιλιαδες χλμ, καπου πριν τις 50.000. Μικροτερο κοστος βεβαια στο συνολο, με ανταλλακτικο απο την SKF.
_________________ Light is but a farewell gift from the darkness to those on their way to die...
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με την αντλία νερού σε THP Δημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Μαρ 2015, 00:52 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
NickNT έγραψε: Σε ευχαριστώ! Με πήραν τηλ πριν λίγο, το αμάξι είναι έτοιμο. Μου είπαν επίσης ότι ο εγκέφαλος είχε γράψει μία βλάβη στο θερμοστάτη, αλλά προς το παρόν τον άφησαν ως έχει γιατί μπορεί να σχετίζεται με τη χαμηλή στάθμη ψυκτικού (απλά έσβησαν τη βλάβη). Αυτό που μου κάνει εντύπωση (λέμε τώρα) είναι ότι πρόβλημα παρουσιάζεται σε πολύ κόσμο στα 50κάτι χιλιάδες χλμ, με μαθηματική σχεδόν ακρίβεια. In other news, άλλαξα επί της ευκαιρίας ιμάντα δυναμό γιατί σφύριζε που και που, δε ζητήθηκαν επιπρόσθετα εργατικά, και είναι ούτως ή άλλως φθηνός. Το σύνολο πρέπει να πήγε κάπου στο 200άρι (θα πάω το απόγευμα να το πάρω) - πόνος και οδύνη. Ηλεκτρικό θερμοστάτη φοράει το μοτέρ αυτό,φίλε.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
Σελίδα 1 από 1 [ 13 Δημοσιεύσεις ]
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|