Mitsos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Caster - Camber - Γωνια κλισης Δημοσιεύτηκε: Παρ 13 Αύγ 2010, 20:18 |
|
Εγγραφή: Δευτ 29 Ιουν 2009, 19:24 Δημοσιεύσεις: 213 Τοποθεσία: Patra
|
κοιταξτε πως εχουν τα πραγματα.. απο τοτε που το πηρα το στριβω,το εχω 5.5 χρονια και εχω αλλαξει 4 τετραδες λαστιχα (θα πηγαινα για 5η αν δεν σταματουσα τις μαλακιες πριν ενα χρονο). η αληθεια ειναι οτι απο λακουβες και σαμαρακια εχει φαει αρκετες καλες. παω γενικα σε δρομους που ειναι λιγο ακαταλληλοι για νορμαλ αυτοκινητο χωρις να το λυπαμαι. το εχω χαμηλωσει αλλα ειχα παει για ευθυγραμμηση,αλλα μαλλον ηταν μαλακας ο μαστορης. και γενικα το εχω παει μονο μια φορα για ευθυγραμμηση ολα αυτα τα χρονια,αυτη ηταν η δευτερη. παντα ομως τα λαστιχα τα ετρωγε ετσι. αυτα,και ξαναλεω,γι αυτο εβαλα αυτο το θεμα,μηπως εχει δει καποιος κατι παρομοιο να μου πει αν ηταν το δικο μου αυτοκινητο ετσι ή αν ειναι ολα τα C4 ετσι.
|
|
|
|
|
enginekiller
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Caster - Camber - Γωνια κλισης Δημοσιεύτηκε: Τετ 06 Οκτ 2010, 09:06 |
|
Εγγραφή: Παρ 08 Σεπ 2006, 20:03 Δημοσιεύσεις: 1942 Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη Εικόνες: 86
|
δεν ηξερα οτι οι caster & camber ειναι διαφορετικες δεξια αριστερα... γιατι γινεται αυτο; λογω κακης κατανομης βαρους ή επειδη ειναι διαφορετικου μηκους τα ημιαξονια; εντωμεταξυ αλλες τιμες βλεπω στη φωτο που εβαλε ο γιαννης και αλλες στο παιδι που εκανε ευθυγραμμιση... η δεν τα καταλαβαινω καλα;;;
_________________ e-mail: enginekiller@gmail.com
|
|
|
|
|
enginekiller
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Caster - Camber - Γωνια κλισης Δημοσιεύτηκε: Τετ 06 Οκτ 2010, 09:41 |
|
Εγγραφή: Παρ 08 Σεπ 2006, 20:03 Δημοσιεύσεις: 1942 Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη Εικόνες: 86
|
οχι ρε ο Mitsos γραφει για αριστερα δεξια διαφορετικες τιμες...
_________________ e-mail: enginekiller@gmail.com
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Caster - Camber - Γωνια κλισης Δημοσιεύτηκε: Τετ 06 Οκτ 2010, 09:51 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Οχι δεν εχουν σχεση τα ιμιαξονια, γιατι αν δεις, το "μακρυ" εχει σημειο στηριξης με ρουλεμαν πανω στο μπλοκ συνηθως, το οποιο ουσιαστικα ειναι σε μηκος τετοιο ωστε τελικα τα 2 ιμιαξονια ειναι ισομηκη. Το "εξτρα" μηκος του αλλου, ειναι απλα για να το φερει στο σημειο στηριξης. Δλδ τα ιμιαξονια απο τον σταυρο μεχρι τον μπιλιοφορο του τροχου ειναι ακριβως ιδια αριστερο και δεξι. Μπορεις να τα βαλεις και αναποδα τα σκελη αυτα. Παντως οι τιμες, πρεπει να ειναι "αντθετες" και ιδιες κανονικα νομιζω. Αλλα γιατι ειναι διαφορετικες..... Θα ρωτησω ενα παιδι που εχει ασχοληθει με μελετη αναρτησης στο φορμουλακι.
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Caster - Camber - Γωνια κλισης Δημοσιεύτηκε: Τετ 06 Οκτ 2010, 22:46 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Παλικάρι απο τον τρόπο που γράφεις πως οδηγείς,πρέπει να κάνεις ευθυγράμμιση κάθε έξι μήνες.Έίναι απο τα σημαντικότερα κεφάλαια στο αυτοκίνητο γιατί στην ουσία είναι θέμα ασφαλείας.Οι τιμές στο αυτοκίνητό σου,και σε κανένα αυτοκίνητο δεν μπορεί να είναι διαφορετικές στον ιδιο αξονα.Θα στο πω απλά.Εχει σχέση με το πως θέλεις εσυ να συμπεριφέρεται το auto.Πριν απο καιρο ειχα c4.καμπερ καστερ(που δεν ρυθμιζει)ηταν μαμα και συγκλιση το ειχα -1.5 συνολο,δηλαδη αποκλιση.ΠΡΟΣΟΧΗ.Συνολο οχι καθε ροδα ξεχωριστα.Ετσι λοιπον ειχα ουδετεροτητα στα φρενα μεσα στη στροφη ,καθολου υπερστροφη(που σε αυτο το auto ειναι θανατος),και αψαρευτο φρενο.Το μονο κακο οτι χρειαζεσαι λαστιχα στις 20 με 25 χιλιαδες χλμ.Αλλα μπρος τα καλη τι ειναι ο πονος.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
zxpanos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Caster - Camber - Γωνια κλισης Δημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Οκτ 2010, 06:24 |
|
Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04 Δημοσιεύσεις: 7375 Τοποθεσία: αθηνα
|
billaras έγραψε: Οχι δεν εχουν σχεση τα ιμιαξονια, γιατι αν δεις, το "μακρυ" εχει σημειο στηριξης με ρουλεμαν πανω στο μπλοκ συνηθως, το οποιο ουσιαστικα ειναι σε μηκος τετοιο ωστε τελικα τα 2 ιμιαξονια ειναι ισομηκη. Το "εξτρα" μηκος του αλλου, ειναι απλα για να το φερει στο σημειο στηριξης. Δλδ τα ιμιαξονια απο τον σταυρο μεχρι τον μπιλιοφορο του τροχου ειναι ακριβως ιδια αριστερο και δεξι. Μπορεις να τα βαλεις και αναποδα τα σκελη αυτα. Παντως οι τιμες, πρεπει να ειναι "αντθετες" και ιδιες κανονικα νομιζω. Αλλα γιατι ειναι διαφορετικες..... Θα ρωτησω ενα παιδι που εχει ασχοληθει με μελετη αναρτησης στο φορμουλακι. το c4 δεν ειναι ετσι το ημιαξονιο ειναι χημα,αλα ρε συ τι δουλεια εχει το ημιαξονιο με τις γωνιες ευθηγραμισης?
_________________ SAY YES TO A SAFE RACE SAY NO TO A STREET RACE!!! CITROEN ZX COUPE 2000 EE11 CITROEN BERLINGO MULTISPACE CITROEN C3 FURIO
|
|
|
|
|
Mitsos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Caster - Camber - Γωνια κλισης Δημοσιεύτηκε: Παρ 08 Οκτ 2010, 11:20 |
|
Εγγραφή: Δευτ 29 Ιουν 2009, 19:24 Δημοσιεύσεις: 213 Τοποθεσία: Patra
|
enginekiller έγραψε: οχι ρε ο Mitsos γραφει για αριστερα δεξια διαφορετικες τιμες... τα ρυθμιζουν και αλλιως και λογο του βαρους του οδηγου νομιζω,επειδη αριστερα ειναι παντα πιο βαρυ λογο του οδηγου αλλα δεν ειμαι και τελειως σιγουρος..
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|