Συγγραφέας |
Μήνυμα |
salex
|
Θέμα δημοσίευσης: Πρόβλημα ρεταρισματος στο ρελαντί + system too lean Δημοσιεύτηκε: Τρί 07 Δεκ 2010, 15:19 |
|
Εγγραφή: Πέμ 10 Δεκ 2009, 00:19 Δημοσιεύσεις: 178 Τοποθεσία: Αθήνα
|
Καλησπέρα σε όλους! Χρειάζομαι τα φώτα σας μιας και μπορεί να έχετε συναντήσει κάτι παρόμοιο. Το σαξούλι μου (MY2001, 1.1 multipoint, 175000χλμ) έχει αδιαθετήσει τώρα τελευταία. Τα συμπτώματα είναι τα εξής: - Στο ρελαντί το αυτοκίνητο ρετάρει. Δεν κάνει τα συνηθισμένα βυθίσματα που κάνουν πότε πότε τα Σαξο, αλλά έχει μεγάλη αστάθεια σαν να μη μπορεί να κανει σωστή καύση. - Εμφανίζεται το σφάλμα στον εγκέφαλο "System too lean". Οι αισθητήρες λάμβδα υπολογίζουν ότι είναι όντως φτωχό και επιβεβαιώνεται από τις μετρήσεις της τάσης τους. +25% στα long term fuel trims = τέρμα στεγνό - Από την εξάτμιση βγαίνουν συννεφάκια μαυρίλας Τί έχω κάνει μέχρι στιγμής 1) Καθάρισα τον map sensor. Δεν άλλαξε τίποτα 2) Άλλαξα μπουζί. Τα παλιά βγήκαν όλα μαύρα (και τα τέσσερα) σαν να υπάρχει πρόβλημα ανάφλεξης. Δεν αλλαξε τίποτα 3) Άλλαξα φίλτρο + αντλία βενζίνης (υποψιαζόμουν ότι έχει πέσει η πίεση και μου δημιουργούσε πρόβλημα) αλλά δεν άλλαξε τίποτα 4) Οι αισθητήρες λάμβδα είναι καινούργιοι και οι δύο (έχουν λιγότερα από 5.000χλμ) οπότε δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι μετράνε λανθασμένα. 5) Έβαλα βενζίνη - σε περίπτωση που είχα πέσει σε νοθευμένη - αλλά δεν άλλαξε τίποτα Έχω μια μικρή υποψία ότι μπορεί να έχει @@ ο ρυθμιστής πίεσης βενζίνης, που βρίσκεται δίπλα στο ρεζερβουάρ, αλλά όταν έβγαλα το φίλτρο βενζίνης είχαν αρκετή πίεση τα σωληνάκια ώστε να κάνω ένα μίνι μπάνιο προσώπου. Καμιά ιδέα;
_________________ http://www.etuners.gr
|
|
|
|
|
salex
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα ρεταρισματος στο ρελαντί + system too lean Δημοσιεύτηκε: Τρί 07 Δεκ 2010, 16:42 |
|
Εγγραφή: Πέμ 10 Δεκ 2009, 00:19 Δημοσιεύσεις: 178 Τοποθεσία: Αθήνα
|
Ευχαριστώ Πάνο! Θα αρχίσω να τα ελέγχω όλα. Ο MAP φαίνεται να διαβάζει μέσα από το διαγνωστικο, αλλα φοβάμαι πολύ την περίπτωση της διαρροής που γράφεις... Θα το δοκιμάσω και συνεχίζω.
_________________ http://www.etuners.gr
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα ρεταρισματος στο ρελαντί + system too lean Δημοσιεύτηκε: Τρί 07 Δεκ 2010, 21:01 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Στελιο,βαλε τον ρυθμιστη πιεσης σε μια μορσα και δειξτου ποσο ανδρας εισαι. Βαλε ενα προχειρο hall meter και δες τι γινεται εν κινησει........
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
salex
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα ρεταρισματος στο ρελαντί + system too lean Δημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Δεκ 2010, 00:36 |
|
Εγγραφή: Πέμ 10 Δεκ 2009, 00:19 Δημοσιεύσεις: 178 Τοποθεσία: Αθήνα
|
Update:
Αλλαξα ρυθμιστή πίεσης αλλά δεν διορθώθηκε τίποτα. Αυτό που παρατήρησα μέσω διαγνωστικού είναι ότι στο ρελαντί δεν έχω σταθερή υποπίεση και η καύση είναι ασταθής. Όχι πάντοτε, αλλά μερικές φορές ρετάρει.
Στο δρόμο το αυτοκίνητο κινείται μια χαρά, απλώς μυρίζει έντονα άκαυτη βενζίνη όταν σταματάω. Αναρωτιέμαι μήπως πρέπει να ψάξω να βρω κανένα πολλαπλασιαστή να δοκιμάσω. Έχει κανένας 1400άρι να κάνουμε το τεστ;
Από πλευράς ενδείξεων hall meter, έχω αναλυτή wideband. Αλλά και οι μετρήσεις τάσης από τους λάμβδα επιβεβαιώνουν ότι κάτι περίεργο συμβαίνει και δεν ευθύνονται εκείνοι για αυτό - βλέπουν τάση 0.385 V , που σημαίνει πολύ στεγνό, είτε 1.000V, που σημαίνει τέρμα πλούσιο όταν στιγμιαία ρετάρει.
Να μετρήσω και μια συμπίεση; Επι τη ευκαιρία, φλάντζα δεν έχω αλλάξει ποτέ, λέτε να έχει κάψει και να είναι η ώρα του;
_________________ http://www.etuners.gr
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα ρεταρισματος στο ρελαντί + system too lean Δημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Δεκ 2010, 10:21 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Στελιο,μηπως παιρνει αερα απο την πολλαπλη εισαγωγης? Στο ρελαντι ψεκασε το με σπρευ καρμπυρατερ.Αν σηκωσει στροφες απο μονο του,τοτε παιρνει αερα.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα ρεταρισματος στο ρελαντί + system too lean Δημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Δεκ 2010, 12:59 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
M.M έγραψε: Στελιο,μηπως παιρνει αερα απο την πολλαπλη εισαγωγης? Στο ρελαντι ψεκασε το με σπρευ καρμπυρατερ.Αν σηκωσει στροφες απο μονο του,τοτε παιρνει αερα. Αυτο λεω και εγω.
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
salex
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα ρεταρισματος στο ρελαντί + system too lean Δημοσιεύτηκε: Σάβ 11 Δεκ 2010, 14:31 |
|
Εγγραφή: Πέμ 10 Δεκ 2009, 00:19 Δημοσιεύσεις: 178 Τοποθεσία: Αθήνα
|
Παίδες έριξα μια ματιά πριν λίγο.
Μέχρι στιγμής ο αναλυτής καυσαερίων wideband δείχνει οτι γίνεται υπερπλούσιο στο ρελαντί. Δεν ρετάρει επειδή είναι πλούσιο αλλά είναι πλούσιο επειδή ρετάρει. Ούτε και στρώνει ιδιαίτερα σε υψηλότερες στροφές εις ό,τι αφορά το μίγμα. Αν έπαιρνε αέρα θα έπρεπε όντως να είναι φτωχό, όπως διαπιστώνει ο narrowband Λ.
Θα πάρω τη βοήθεια του Πάνου για να δοκιμάσω πολ/στή τη Δευτέρα. Δεν έχω μετρήσει τις βαλβίδες ακόμα, την τελευταία φορά τις είχα αφήσει στο 0.25 / 0.45. Εκκρεμεί ο έλεγχος συμπίεσης γιατί φοβάμαι ότι κάτι μηχανολογικό συμβαίνει και δεν έχω καταλάβει ακόμα τί είναι.
_________________ http://www.etuners.gr
|
|
|
|
|
salex
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα ρεταρισματος στο ρελαντί + system too lean Δημοσιεύτηκε: Δευτ 27 Δεκ 2010, 18:26 |
|
Εγγραφή: Πέμ 10 Δεκ 2009, 00:19 Δημοσιεύσεις: 178 Τοποθεσία: Αθήνα
|
Τελικά έκανα τα παρακάτω άνευ αποτελέσματος (τα αγόρασα καινούργια να έχω το κεφάλι μου ησυχο: -Αλλαγή φίλτρου βενζίνης -Αλλαγή αντλίας βενζίνης -Αλλαγή ρυθμιστή πίεσης βενζίνης -Αλλαγή πολ/στή -Αλλαγή MAP -Αλλαγή ποτενσιομέτρου πεταλούδας -Αλλαγή μπουζί
Εν συνεχεία έκανα επισκευή στο καπάκι και αλλαγή φλάντζας, μιας και χρειαζόταν μια ανανέωση λόγω χιλιομέτρων.
Αλλά το σαξάκι συνέχιζε το βιολί του. Μαύρος καπνός και ρετάρισμα στο ρελαντι, τρελλή κατανάλωση καυσίμου και πολύ μέτριες επιδόσεις.
Αποτέλεσμα: Του τράβηξα μια τηλεφόρτωση στον εγκέφαλο κινητήρα με το Lexia και ίσιωσε!
Τόσα χρόνια ασχολούμαι με εγκεφάλους, βελτιώσεις και τα τοιάυτα. Είναι η πρώτη φορά που αποφασίζει να κάνει απεργια εγκέφαλος από μόνος του (πόσο μάλλον στο δικό μου αυτοκίνητο). Τώρα του πέρασε βέβαια και φοβάμαι ότι όλη η φασαρία οφείλεται σε κάποιο bug του λογισμικού, που εμφανίστηκε στα γεράματα.
Άδικα τα άλλαξα όλα, αφού το λογισμικό είχε προκαλέσει τα προβλήματα, αλλά δεν παραπονιέμαι γιατί προτιμώ το αυτοκίνητο να είναι αξιόπιστο σε κάθε περίπτωση. Το παράξενο είναι ότι όλα τα συμπτώματα εμφανίστηκαν σταδιακά, για αυτό και δεν μπορούσα να καταλάβω τί άλλαξε από τη μια στιγμή στην άλλη.
_________________ http://www.etuners.gr
|
|
|
|
|
skep
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα ρεταρισματος στο ρελαντί + system too lean Δημοσιεύτηκε: Δευτ 27 Δεκ 2010, 22:43 |
|
Εγγραφή: Σάβ 17 Ιούλ 2010, 14:39 Δημοσιεύσεις: 644 Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
|
Και ισιωσε ε?Λες να το κανω και στο δικο μου που δεν βρισκω ακρη με τις διακοπες που κανει?
_________________ Και κατά τους παλαιούς ημών:Πάρε σκόντα να σκουντάς...και πεζώ να περπατάς!Αφιερωμένο στους VAGέληδες αλλά και στις κρυφοVAGελες εδώ μέσα...
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|