Συγγραφέας |
Μήνυμα |
sector2001
|
Θέμα δημοσίευσης: Μοτερ VTS σε VTR...... Δημοσιεύτηκε: Τετ 14 Φεβ 2007, 19:30 |
|
|
καλησπερα παιδια ενδιαφερομαι για μετατροπη το ΒΙ ΤΙ ΑΡ μου σε ΒΙ ΤΙ ΕΣ ..... ξερει καποιος ποσο πανε τα τροπετα ΒΙ ΤΙ ΕΣ ?????? τη θα χρειαστω να ψαξω να βρω τη ακριβως χρειαζομαι απο το ΒΙ ΤΙ ΕΣ.... και ποσο περιπου κοστιζει το τροπετο ή το μοτερ-σασμαν κτλ κτλ .... το εχει κανει κανενας ??? και ποσο του κοστησε !!!!!!
ευχαριστω Κωστας !!!!!
|
|
|
|
|
V_T_S
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 14 Φεβ 2007, 20:08 |
|
Εγγραφή: Κυρ 08 Οκτ 2006, 19:09 Δημοσιεύσεις: 680 Τοποθεσία: πειραιάς
|
λίγο δύσκολη η περίπτωσή σου.Το vtr που έχεις είναι sensodrive,σωστά;το vts δεν έχει sensodrive οπότε πέρα από τοποθέτηση μηχανής θες και μαστοριές στο κιβώτιο.θα σου έρθει πολύ ακριβά μαζί με τοποθέτηση και δε θα ξέρεις αν έχεει γίνει σωστή δουλειά......οπότε άποψή μου πούλα το vtr βάλε κάτι παραπάνω και πάρε το Vts
_________________ c2 vts
τελικό GROUP N
custom σκούπα με φιλτροχοάνη GREEN
|
|
|
|
|
larry_tsoukou
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 14 Φεβ 2007, 20:11 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:44 Δημοσιεύσεις: 382 Τοποθεσία: ΓΑΛΑΤΣΙ
|
και το VTR 1,6 με τα 110 αλογα?αυτοματο κιβωτιο δεν εχει?
|
|
|
|
|
Diablos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 14 Φεβ 2007, 20:27 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:09 Δημοσιεύσεις: 48 Τοποθεσία: Πειραιάς
|
Έχει και sensodrive και χειροκίνητο.
*edit:
Μαλακίες λέω. Μόνο sensodrive, το τσέκαρα.
|
|
|
|
|
sector2001
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 14 Φεβ 2007, 20:36 |
|
|
οχι οχι παιδια το 1.4 το απλο εχω ΄) !!!! το θεμα ειναι οτι ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΩ !!!!!!! και θελω να βαλω μοτερ !!
|
|
|
|
|
Diablos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 14 Φεβ 2007, 20:41 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:09 Δημοσιεύσεις: 48 Τοποθεσία: Πειραιάς
|
Φίλε μου δεν ξέρω αν αξίζει τέτοια μετατροπή. Αν βάλεις μοτέρ VTS, μετά πρέπει να αλλάξεις και αναρτήσεις-ελατήρια, ίσως ζαντολάστιχα, και θα σου πάει γενικά πολύ ακριβά...
Εκτός αν πας σε πιο οικονομική λύση με μοτέρ από rallie...
|
|
|
|
|
sector2001
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 14 Φεβ 2007, 20:48 |
|
|
Diablos έγραψε: Φίλε μου δεν ξέρω αν αξίζει τέτοια μετατροπή. Αν βάλεις μοτέρ VTS, μετά πρέπει να αλλάξεις και αναρτήσεις-ελατήρια, ίσως ζαντολάστιχα, και θα σου πάει γενικά πολύ ακριβά... Εκτός αν πας σε πιο οικονομική λύση με μοτέρ από rallie...
ναι ναι για να ακουσω !!!!
|
|
|
|
|
Diablos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 14 Φεβ 2007, 20:57 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:09 Δημοσιεύσεις: 48 Τοποθεσία: Πειραιάς
|
Απλά επειδή το VTS μοτέρ είναι φρέσκο-φρέσκο, είναι και ακριβό να το αγοράσεις, ενώ αν κοιτάξεις για κανα πεζο-ραλύ που έχει σχετικά παλιώσει στην πιάτσα, θα σου έρθει φθηνότερα. Πρέπει να το ψάξεις σε τίποτα μάστορες για να σου πούν ακριβώς τι παίζει με τιμές και τέτοια...
|
|
|
|
|
sector2001
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 14 Φεβ 2007, 22:37 |
|
|
καταναλοτικο δανειο ΤΩΡΑ !!!!!!!!! μυριζομαι χε χε χε χε χε
|
|
|
|
|
sector2001
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 19 Φεβ 2007, 19:32 |
|
|
το δηλωνεις !!!! και ευχομαι συντομα θα μπει μοτερ απο ραλλακι γιανα δουμε !!!!
|
|
|
|
|
sector2001
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 20 Φεβ 2007, 00:34 |
|
|
alexandros έγραψε: Ποιος το είπε ότι μπαίνει τόσο εύκολα μοτέρ από SAXO σε C2; για να γίνει κάτι τέτοιο πρέπει να αλλαχτεί ότι καλώδιο υπάρχει μέσα στο αμάξι, ή να γίνει με δυο εγκέφαλους έναν το μαμά για να λειτουργούν, αερόσακοι, παράθυρα, φανάρια και άλλα τέτοια και έναν άλλον για το μοτέρ
για τον ηλεκτρολογο ειναι ευκολα αυτα !!!! αλλα οκ πακετο ειναι !!! αλλα για αυτους ειναι παιχνιδακι !!! ρουτινα 1 μερας
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|