Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 01:14 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Πρόβλημα ρεταρισματος στο ρελαντί + system too lean
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 07 Δεκ 2010, 15:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 10 Δεκ 2009, 00:19
Δημοσιεύσεις: 178
Τοποθεσία: Αθήνα
Καλησπέρα σε όλους!

Χρειάζομαι τα φώτα σας μιας και μπορεί να έχετε συναντήσει κάτι παρόμοιο.
Το σαξούλι μου (MY2001, 1.1 multipoint, 175000χλμ) έχει αδιαθετήσει τώρα τελευταία.

Τα συμπτώματα είναι τα εξής:
- Στο ρελαντί το αυτοκίνητο ρετάρει. Δεν κάνει τα συνηθισμένα βυθίσματα που κάνουν πότε πότε τα Σαξο, αλλά έχει μεγάλη αστάθεια σαν να
μη μπορεί να κανει σωστή καύση.
- Εμφανίζεται το σφάλμα στον εγκέφαλο "System too lean". Οι αισθητήρες λάμβδα υπολογίζουν ότι είναι όντως φτωχό και επιβεβαιώνεται από
τις μετρήσεις της τάσης τους. +25% στα long term fuel trims = τέρμα στεγνό
- Από την εξάτμιση βγαίνουν συννεφάκια μαυρίλας


Τί έχω κάνει μέχρι στιγμής
1) Καθάρισα τον map sensor. Δεν άλλαξε τίποτα
2) Άλλαξα μπουζί. Τα παλιά βγήκαν όλα μαύρα (και τα τέσσερα) σαν να υπάρχει πρόβλημα ανάφλεξης. Δεν αλλαξε τίποτα
3) Άλλαξα φίλτρο + αντλία βενζίνης (υποψιαζόμουν ότι έχει πέσει η πίεση και μου δημιουργούσε πρόβλημα) αλλά δεν άλλαξε τίποτα
4) Οι αισθητήρες λάμβδα είναι καινούργιοι και οι δύο (έχουν λιγότερα από 5.000χλμ) οπότε δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι μετράνε λανθασμένα.
5) Έβαλα βενζίνη - σε περίπτωση που είχα πέσει σε νοθευμένη - αλλά δεν άλλαξε τίποτα

Έχω μια μικρή υποψία ότι μπορεί να έχει @@ ο ρυθμιστής πίεσης βενζίνης, που βρίσκεται δίπλα στο ρεζερβουάρ, αλλά όταν έβγαλα το φίλτρο
βενζίνης είχαν αρκετή πίεση τα σωληνάκια ώστε να κάνω ένα μίνι μπάνιο προσώπου.

Καμιά ιδέα; :)

_________________
http://www.etuners.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα ρεταρισματος στο ρελαντί + system too lean
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 07 Δεκ 2010, 15:50 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
αρχισε να ψαχνεις την καλωδιοση του μαπ σενσορ,εχει παρατηριθει αρκετες φορες να κοβετε το καλοδιακη το δευτεο και να μην διαβαζει καθολου ο παμ.αν το μοτερακι ρελαντι ειναι vdo και η πεταλουδα σου πλαστικη μπορει να ηπαρχει παραμορφοση στην εδρα του μοτερ με αποτελεσμα να περνει σηνεχως αερα απο εκει και να γινετε τερμα φτοχο,αν θες πρεπει να εχω να σου δοσω ολοκλιρη πεταλουδα να δοκιμασεις.παντως ειναι σιγουρα.βεβεα αυτο που μου κανει μεγαλη εντηπωση ειναι οτι ολα τα μπουζι ειναι καταμαυρα οπως ειπες,βαλβιδες εχεις τσεκαρει ποτε?αν το αμαξι σου εχει κοκορακια με ρολερ το διακενο ειναι 20-40 κριο για εισαγωγη εξαγωγη.μια σπανια βλαβη ειναι το σπασιμο της εισαγωγης αλα δεν νομιζω,οταν το μαρσαρεις στο ρελαντι ψιλα στρωνει καθολου?βλεπεις τπτ μαυρους καπνους απο πισω?αν και απο ολα που σου γραφω ειμε σιγουρος οτι το θεμα σου ειναι μαπ ητε ο αισθητηρας ητε η καλωδιοση,αν θες τπτ ριξε ενα τηλ

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα ρεταρισματος στο ρελαντί + system too lean
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 07 Δεκ 2010, 16:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 10 Δεκ 2009, 00:19
Δημοσιεύσεις: 178
Τοποθεσία: Αθήνα
Ευχαριστώ Πάνο! Θα αρχίσω να τα ελέγχω όλα.
Ο MAP φαίνεται να διαβάζει μέσα από το διαγνωστικο, αλλα φοβάμαι πολύ την περίπτωση της διαρροής που γράφεις...
Θα το δοκιμάσω και συνεχίζω.

_________________
http://www.etuners.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα ρεταρισματος στο ρελαντί + system too lean
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 07 Δεκ 2010, 21:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Στελιο,βαλε τον ρυθμιστη πιεσης σε μια μορσα και δειξτου ποσο ανδρας εισαι.
Βαλε ενα προχειρο hall meter και δες τι γινεται εν κινησει........

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα ρεταρισματος στο ρελαντί + system too lean
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Δεκ 2010, 00:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 10 Δεκ 2009, 00:19
Δημοσιεύσεις: 178
Τοποθεσία: Αθήνα
Update:

Αλλαξα ρυθμιστή πίεσης αλλά δεν διορθώθηκε τίποτα.
Αυτό που παρατήρησα μέσω διαγνωστικού είναι ότι στο ρελαντί δεν έχω σταθερή υποπίεση
και η καύση είναι ασταθής. Όχι πάντοτε, αλλά μερικές φορές ρετάρει.

Στο δρόμο το αυτοκίνητο κινείται μια χαρά, απλώς μυρίζει έντονα άκαυτη βενζίνη όταν σταματάω.
Αναρωτιέμαι μήπως πρέπει να ψάξω να βρω κανένα πολλαπλασιαστή να δοκιμάσω. Έχει κανένας 1400άρι να
κάνουμε το τεστ;

Από πλευράς ενδείξεων hall meter, έχω αναλυτή wideband. Αλλά και οι μετρήσεις τάσης από τους λάμβδα επιβεβαιώνουν
ότι κάτι περίεργο συμβαίνει και δεν ευθύνονται εκείνοι για αυτό - βλέπουν τάση 0.385 V , που σημαίνει πολύ στεγνό, είτε 1.000V,
που σημαίνει τέρμα πλούσιο όταν στιγμιαία ρετάρει.

Να μετρήσω και μια συμπίεση;
Επι τη ευκαιρία, φλάντζα δεν έχω αλλάξει ποτέ, λέτε να έχει κάψει και να είναι η ώρα του;

_________________
http://www.etuners.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα ρεταρισματος στο ρελαντί + system too lean
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Δεκ 2010, 01:18 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Δες αν ειναι βιδωμενη και σφυχτη η εισαγωγη και η πεταλουδα και δες σε τι κατασταση ειναι τα λαστηχακια τους.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα ρεταρισματος στο ρελαντί + system too lean
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Δεκ 2010, 07:36 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
μπορω να σου δοσω εγω ενα πολαπλαστιαστη ελα αυριο να τον παρεις αν θες,βαλβιδες ειδες?

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα ρεταρισματος στο ρελαντί + system too lean
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Δεκ 2010, 10:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Στελιο,μηπως παιρνει αερα απο την πολλαπλη εισαγωγης?
Στο ρελαντι ψεκασε το με σπρευ καρμπυρατερ.Αν σηκωσει στροφες απο μονο του,τοτε παιρνει αερα.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα ρεταρισματος στο ρελαντί + system too lean
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Δεκ 2010, 12:59 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
M.M έγραψε:
Στελιο,μηπως παιρνει αερα απο την πολλαπλη εισαγωγης?
Στο ρελαντι ψεκασε το με σπρευ καρμπυρατερ.Αν σηκωσει στροφες απο μονο του,τοτε παιρνει αερα.

:agree Αυτο λεω και εγω.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα ρεταρισματος στο ρελαντί + system too lean
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 11 Δεκ 2010, 14:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 10 Δεκ 2009, 00:19
Δημοσιεύσεις: 178
Τοποθεσία: Αθήνα
Παίδες έριξα μια ματιά πριν λίγο.

Μέχρι στιγμής ο αναλυτής καυσαερίων wideband δείχνει οτι γίνεται υπερπλούσιο στο ρελαντί.
Δεν ρετάρει επειδή είναι πλούσιο αλλά είναι πλούσιο επειδή ρετάρει. Ούτε και στρώνει ιδιαίτερα σε υψηλότερες στροφές εις ό,τι αφορά το μίγμα.
Αν έπαιρνε αέρα θα έπρεπε όντως να είναι φτωχό, όπως διαπιστώνει ο narrowband Λ.

Θα πάρω τη βοήθεια του Πάνου για να δοκιμάσω πολ/στή τη Δευτέρα. Δεν έχω μετρήσει τις βαλβίδες ακόμα, την τελευταία φορά τις είχα αφήσει στο 0.25 / 0.45.
Εκκρεμεί ο έλεγχος συμπίεσης γιατί φοβάμαι ότι κάτι μηχανολογικό συμβαίνει και δεν έχω καταλάβει ακόμα τί είναι.

_________________
http://www.etuners.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα ρεταρισματος στο ρελαντί + system too lean
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 12 Δεκ 2010, 21:48 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
εγω τον εχω παντα μαζι μου αν θες θα σου τηλ αυριο να ερθεις να το παρεις η να το φερεις να το δουμε μαζι

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα ρεταρισματος στο ρελαντί + system too lean
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 27 Δεκ 2010, 18:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 10 Δεκ 2009, 00:19
Δημοσιεύσεις: 178
Τοποθεσία: Αθήνα
Τελικά έκανα τα παρακάτω άνευ αποτελέσματος (τα αγόρασα καινούργια να έχω το κεφάλι μου ησυχο:
-Αλλαγή φίλτρου βενζίνης
-Αλλαγή αντλίας βενζίνης
-Αλλαγή ρυθμιστή πίεσης βενζίνης
-Αλλαγή πολ/στή
-Αλλαγή MAP
-Αλλαγή ποτενσιομέτρου πεταλούδας
-Αλλαγή μπουζί

Εν συνεχεία έκανα επισκευή στο καπάκι και αλλαγή φλάντζας, μιας και χρειαζόταν μια ανανέωση λόγω χιλιομέτρων.

Αλλά το σαξάκι συνέχιζε το βιολί του. Μαύρος καπνός και ρετάρισμα στο ρελαντι, τρελλή κατανάλωση καυσίμου και
πολύ μέτριες επιδόσεις.

Αποτέλεσμα: Του τράβηξα μια τηλεφόρτωση στον εγκέφαλο κινητήρα με το Lexia και ίσιωσε!

Τόσα χρόνια ασχολούμαι με εγκεφάλους, βελτιώσεις και τα τοιάυτα. Είναι η πρώτη φορά που αποφασίζει
να κάνει απεργια εγκέφαλος από μόνος του (πόσο μάλλον στο δικό μου αυτοκίνητο).
Τώρα του πέρασε βέβαια και φοβάμαι ότι όλη η φασαρία οφείλεται σε κάποιο bug του λογισμικού,
που εμφανίστηκε στα γεράματα.

Άδικα τα άλλαξα όλα, αφού το λογισμικό είχε προκαλέσει τα προβλήματα,
αλλά δεν παραπονιέμαι γιατί προτιμώ το αυτοκίνητο να είναι αξιόπιστο σε κάθε περίπτωση.
Το παράξενο είναι ότι όλα τα συμπτώματα εμφανίστηκαν σταδιακά, για αυτό και δεν μπορούσα να καταλάβω
τί άλλαξε από τη μια στιγμή στην άλλη.

_________________
http://www.etuners.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα ρεταρισματος στο ρελαντί + system too lean
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 27 Δεκ 2010, 19:13 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Μονο εσυ μπορεις να μας διαφωτησεις περισσοτερο σε αυτο το θεμα.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα ρεταρισματος στο ρελαντί + system too lean
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 27 Δεκ 2010, 22:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 17 Ιούλ 2010, 14:39
Δημοσιεύσεις: 644
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
Και ισιωσε ε?Λες να το κανω και στο δικο μου που δεν βρισκω ακρη με τις διακοπες που κανει?

_________________
Και κατά τους παλαιούς ημών:Πάρε σκόντα να σκουντάς...και πεζώ να περπατάς!Αφιερωμένο στους VAGέληδες αλλά και στις κρυφοVAGελες εδώ μέσα...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα ρεταρισματος στο ρελαντί + system too lean
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 28 Δεκ 2010, 07:41 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
τελικα καποιες φορες εχουν την δηκια τους προσωπικοτιτα!

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 18 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Πρόβλημα σε Bsi citroen c elysee
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: GOGOLIAS
Απαντήσεις: 1
Πρόβλημα συμπλέκτη C3 Picasso
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: mpapagian
Απαντήσεις: 13
προβλημα με το Δυναμο
Δ. Συζήτηση: AX
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 14
Eγκατάσταση φθηνού keyless entry system από ebay.
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 0
Προβλημα και αλλαγη σασμάν σε citroen xsara 1.4 8v
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: powerup
Απαντήσεις: 10
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ