MeddlingMageGR
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή κιτ συμπλέκτη Δημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Δεκ 2010, 15:13 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06 Δημοσιεύσεις: 2852 Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
|
billaras έγραψε: Δημητρη υπαρχουν οι αντιστοιχοι ενισχυμενοι στους καταλογους της εκαστοτε εταιριας. Και μπορεις να παρεις και μονο πλατω ενισχυμενο και δισκο και ρουλεμαν. Δλδ μπορεις ειτε να τα βρεις κιτ ειτε μεμονομενα. Βεβαια συνηθως καλυτερα κιτ. Αν βαλεις ενισχυμενο θα σκληρυνει ελαφρως το πενταλ. Λογικο ειναι αφου το πλατω θα ειναι αντιστοιχα ενισχυμενο. Θα σκληρύνει ελαφρώς το πετάλ? Το πετάλ του συμπλέκτη μου είναι αρκετά σκληρό εως πολύ μπορω να σου πώ. Ρώτησε τον Αγιοργίτη να στο επιβεβαιώσει. Αν αυτο σημαίνει οτι έχω τον πιο ενισχυμένο δίσκο... να πώ οτι κ αυτός άντεξε μέχρι τα 80.000χλμ!!!
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή κιτ συμπλέκτη Δημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Δεκ 2010, 20:08 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Blanc Ange έγραψε: Εγω ξερω οτι οταν ειναι να παραδωσει πνευμα ενας δισκος, τοτε ειναι πιο μαλακος, πιο σκληρος πρωτη φορα το ακουω...ειδικα με τη μεθοδο της ατοπου απαγωγης... Πρωτη φορα το ακουω αυτο, να μαλακωνει ο δισκος! Παντα σκληραινει, και οσο παει σκληραινει περισσοτερο. Και οταν τον ζοριζεις και ζεσταινεται παλι το ιδιο. Το οτι ανεβαινει το σημειο συμπλεξης ειναι σημαδι φθορας. Οι συμπλεκτες με ντιζα και βιδα ρυθμιζονται και ετσι εξισωνεις την φθορα και το διαστημα πατηματος. Εγω και στα 2 αμαξια εχω παρατηρησει οτι σκληραινει. Και σε 206 φιλου το ιδιο. Και σε ενα σωρο αλλα αυτοκινητα. Ρε Βασιλη, μηπως εχανε ελαχιστες βαλβολινες απο το πολυσφινο και σου λυπαινε το πολυσφηνο και ετσι μαλακωνε; Δεν εξηγειται αλλιως...
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή κιτ συμπλέκτη Δημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Δεκ 2010, 20:55 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Οσο πεφτει ενας δισκος,το πενταλ "σκληραινει". Αυτο οφειλεται στο "κατεβασμα" των φερμουιτ με αποτελεσμα την οχι τελεια εφαρμογη και αποσυμπλεξη.Εκτος αυτου τα ελατηρια σκληραινουν και τρωγονται με αποτελεσμα να "κολυμπανε" πανω στο δισκο. Αυτο που λεει ο Γιαννης ειναι σωστο,οτι δλδ παιζει πολυ μεγαλο ρολο το ελατηριο.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή κιτ συμπλέκτη Δημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Δεκ 2010, 21:08 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Μπίλλυ απο το εργοστάσιο,σε κανένα.Εκτός των τετρακίνητων,για ειδικούς λόγους.Απο εκεί καί πέρα όλα σκληραίνουν ή από κακή χρήση,ή απο χλμ(κούραση).
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή κιτ συμπλέκτη Δημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Δεκ 2010, 22:07 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16608 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
Οσο τελειωνει η ζωη του τοσο πιο σκληρος γινεται.-
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 24 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|