Συγγραφέας |
Μήνυμα |
MeddlingMageGR
|
Θέμα δημοσίευσης: Διαφορές Ιπποδύναμης Κυβισμού Αυτοκινήτων και Μηχανών Δημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Φεβ 2011, 15:15 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06 Δημοσιεύσεις: 2851 Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
|
μια απλα ερώτηση θελω να κάνω, μιας κ το έχω απορία : πως ειναι δυνατον στις μηχανες, απο 800 κυβικα να βγαίνουν 75 αλογα, και στα αυτοκινητα να θες 1400 κυβικα για 90 ?
|
|
|
|
|
winemaker
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: κυβισμός αυτοκινήτων και μηχανών Δημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Φεβ 2011, 15:32 |
|
Εγγραφή: Σάβ 05 Δεκ 2009, 17:57 Δημοσιεύσεις: 3167 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Παφος
|
Μπορώ να φανταστώ, λόγω περισσότερων στροφών λειτουργίας και ίσως λιγότερων απωλειών από γρανάζια και άλλα μηχανικά μερη....
|
|
|
|
|
agiorgitis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαφορές Ιπποδύναμης Κυβισμού Αυτοκινήτων και Μηχανών Δημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Φεβ 2011, 17:11 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24 Δημοσιεύσεις: 5572 Τοποθεσία: Τρίπολη
|
Παίζει ρόλο και η ροπή. Μπορεί να δείς τραχτέρ με κινητήρα 5.000 κυβικά να βγάζει "μόνο" 100 άλογα. Αλλά πίσω κυριολεκτικά να ...οργώνει!!!
_________________
|
|
|
|
|
Brujo
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαφορές Ιπποδύναμης Κυβισμού Αυτοκινήτων και Μηχανών Δημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Φεβ 2011, 20:26 |
|
Εγγραφή: Τετ 14 Απρ 2010, 18:51 Δημοσιεύσεις: 4796 Τοποθεσία: Aristides Apostolou (στο facebook) Εικόνες: 3
|
billaras έγραψε: Πολυ σωστοι και οι 2 απο πανω μου. Εξαρτατια για τι χρηση το θελεις Δημητηρη. Τετοιοι κινητηρες 2κυκλων δεν βγαζουν σε διαρκεια ζωης εναν κινητηρα αντιστοιχης ιπποδυναμης και περισσοτερων κυβικων ενος αυτοκινητου. Διαφωνώ. Αν τα μηχανικά μέρη ενός αυτοκινήτου ήταν φτιαγμένα με τους τρόπους παραγωγής αυτών μιας μοτοσυκλέτας, τα αυτοκίνητα θα κόστιζαν περίπου 4 με 5 φορές πάνω. Έίναι θέμα ροπής σίγουρα, αλλά όχι αξιοπιστίας. Ένα fazer 600 βγάζει 100 αλογάκια στις 14.000 στροφές, άλλα ο κινητήρας έχει παραχθεί περίπου με τον ίδιο τρόπο που η ferrari παράγει τους V8 της. Είναι καθαρά θέμα κόστους. Το TDM μου είναι 19 χρονών, γίνεται 20 φέτος, 75 άλογα από 850 κ.εκ. δικύλινδρο, άπειρα χιλιόμετρα.
_________________ sent from my helicopter while flying for pizza to Italy.
|
|
|
|
|
antonios16v
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαφορές Ιπποδύναμης Κυβισμού Αυτοκινήτων και Μηχανών Δημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Φεβ 2011, 21:13 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08 Δημοσιεύσεις: 1575 Τοποθεσία: ΝΙκαια
|
MeddlingMageGR έγραψε: μια απλα ερώτηση θελω να κάνω, μιας κ το έχω απορία : πως ειναι δυνατον στις μηχανες, απο 800 κυβικα να βγαίνουν 75 αλογα, και στα αυτοκινητα να θες 1400 κυβικα για 90 ? Πρωτα πρωτα σκεψου τις αναγκες κινητηριου δυναμης ενος αυτοκινητου και μιας μηχανης. Η μηχανη δεν μπορει να διαχειριστει μεγαλη ροπη λογω μειωμενης προσφυσης. Το αυτοκινητο για να μπορει να επιταχυνει λογω βαρους χρεαζεται μεγαλη ροπη. Οποτε η κατασκευαστες κινητηρων ποτε θυσιαζουν την ροπη ποτε την ιπποδυναμη. Μηχανες =υπερτετραγωνοι κινητηρες (διαμετρος πιστονιου μεγαλητερη απο την διαδρομη του) που ευνοει το στροφαρισμα + εκκεντροφοροι με μεγαλη διαρκεια=ανεβασμενη ιπποδυναμη και μικρη ροπη στρεψης. Αυτοκινητα =υποτετραγωνοι κινητηρες (διαμετρος πιστονιου μικροτερη απο την διαδρομη του) που ευνοει την ροπη και εκκεντροφοροι με μικρη διαρκεια.
_________________
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαφορές Ιπποδύναμης Κυβισμού Αυτοκινήτων και Μηχανών Δημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Φεβ 2011, 02:17 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8107 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
αναλογια κιλου ανα ιππο αλλη τεχνολογια αλλος τροπος δουλεματος παταει σε 2 ροδες οχι πολλες τριβες κα
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαφορές Ιπποδύναμης Κυβισμού Αυτοκινήτων και Μηχανών Δημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Φεβ 2011, 08:53 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14091 Εικόνες: 3
|
antonios16v έγραψε: MeddlingMageGR έγραψε: μια απλα ερώτηση θελω να κάνω, μιας κ το έχω απορία : πως ειναι δυνατον στις μηχανες, απο 800 κυβικα να βγαίνουν 75 αλογα, και στα αυτοκινητα να θες 1400 κυβικα για 90 ? Πρωτα πρωτα σκεψου τις αναγκες κινητηριου δυναμης ενος αυτοκινητου και μιας μηχανης. Η μηχανη δεν μπορει να διαχειριστει μεγαλη ροπη λογω μειωμενης προσφυσης. Το αυτοκινητο για να μπορει να επιταχυνει λογω βαρους χρεαζεται μεγαλη ροπη. Οποτε η κατασκευαστες κινητηρων ποτε θυσιαζουν την ροπη ποτε την ιπποδυναμη. Μηχανες =υπερτετραγωνοι κινητηρες (διαμετρος πιστονιου μεγαλητερη απο την διαδρομη του) που ευνοει το στροφαρισμα + εκκεντροφοροι με μεγαλη διαρκεια=ανεβασμενη ιπποδυναμη και μικρη ροπη στρεψης. Αυτοκινητα =υποτετραγωνοι κινητηρες (διαμετρος πιστονιου μικροτερη απο την διαδρομη του) που ευνοει την ροπη και εκκεντροφοροι με μικρη διαρκεια.
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
aiolos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαφορές Ιπποδύναμης Κυβισμού Αυτοκινήτων και Μηχανών Δημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Φεβ 2011, 15:03 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19 Δημοσιεύσεις: 4902 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 1
|
Πάντως εμένα μου έκανε εντύπωση που μηχανή φίλου σχετικά πρόσφατη (εννοώ μπορεί να ήταν 10ετίας) είχε καρμπυρατέρ... zxpanos έγραψε: το ειχα και εγω απορια αυτο και μετα απο ερευνα κατελιξα σε πολα σημπερασματα.τα παρελκομενα ενως μοτερ μοτο ειναι πολη εξεζητημενα και απιστευτα εξελιγμενα.π.χ ενα honda crf 450 με ενα κηλινδρο και4 βαλβιδες ουτε λιγο ουτε πολη βγαζει 77 αλογα ροδα!!!!οκ ειναι σχεδοναγωνηστικο μηχανακι αλα αυτο θελει ενα πιστονι καθε 40 ωρες λητουργειας.οι κιλινδροι τους σηνιθως εχουν επηκαλιψη νικασιλ,ειναι μια πολη ακριβη κατεργασια που στοχο εχει να μιωσει τριβες και θερμοκρασιες.καλουντε να διχηρστουν λιγοτερα κιλα αφου μαζι με τον αναβατη σηνιθως δεν περναν τα 300 κιλα οποτε μπορουν να ειναι ποληστροφα.εχουν τρομερη τεχνολογια στην μεταδωση και απο το 80 σηνηθως 6 σχεσεις.εχουν απιστευτη τεχνολογια στα ηλεκτρονικα τους αφου απο το 98 τα περισοτερα ειναι 8μπεκα με και 5πεταλουδα,χρησημοποιουν σαφως καλητερες εξαγωγες αφου μεχρι και το 04 δεν ειχαν καν προδιαφραφες καυσαεριων(τοτε εγινε ηποχρεοτικη η χρηση καταλυτη)στο θεμα εισαγωγης εχουν πολη πολη δουλιτσα αφου σηνηθως το ρεζερβουαρ ειναι φιλτροκουτι και παντα χρησημοποιουν εισαγωγη αερα με πιεση(ram air direct srad κτλ)πραγμα που σιμενει οτι οσο αυξανετε η ταχητιτα και η πιεση του αερα τοσα ποιο πολα αλογα βγαζουν.τελος να σου πω οτι λογο της απιστευτης εξελιξης της μηχανικης κατεργασιας τους σηνηθως φτανουν ανετα μεχρι και τα 100.000χλμ αξιοπιστα και χωρις πορβληματα
|
|
|
|
|
dimitrisc4vts
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαφορές Ιπποδύναμης Κυβισμού Αυτοκινήτων και Μηχανών Δημοσιεύτηκε: Τρί 22 Φεβ 2011, 10:55 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Ιαν 2010, 11:20 Δημοσιεύσεις: 2125 Τοποθεσία: Λάρισα
|
με λιγα λογια αν πχ μπει ενας κινητηρα kawasaki zzr 1380cc 200hp μπει στο δικο μου το c4 δεν θα παει βημα? και αν μπει ο δικος μου ο 2λιτρος στην hayabusa επισης αυτην δεν θα τραβαει? παντως καπου εβλεπα ενα βιντεο ειχαν βαλει το μοτερ της suzuki hayabusa 1340cc 192hp σε smart και πραγματικα δεν μπορουσαν να το κρατησουν στον δρομο.
_________________ Ζούμε σε μια κοινωνία που η πίτσα φτάνει στο σπίτι σου πριν από την αστυνομία
προσεχε οταν περνω απο κει και μαζεψε το μπρικι γιατι συνηθως βιαζομαι και κανω παντιλικι
parakalo min grafete me agglikous xaraktires apagoreyete apo toys kanones tou forum
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|