Μετα τα 2 χρονια τα υγρα φρενων αρχιζουν να μαυριζουν αρκετα, και να μαζευουν και υγρασια, ετσι αλλαζει πολυ η αισθηση του πενταλ και η αποδοση των φρενων. Επισης μερικες φορες αποκτουν μια αισθηση τριξιματος στο πενταλ κατα το πατημα. Και φυσικα μετα το περας των 2 ετων και χρησηςμεσα παρατηρουμε κατι σαν κομματακια στο υγρο που δεν εχω ιδεα καν τι ειναι...
Παντως ειναι σιγουρα λογω παλαιοτητας.
Ετσι για να μην αναγκαστουμε να αλλαξουμε τα υγρα και να κανουμε εξαερωση αλλαζοντας ταυτοχρονα και τρομπα φρενουν επειδη κλωτσησε τα λαστηχακια της λογω κακων υγρων, καθε 2 χρονια το πολυ ανεξαρτητως χιλιομετρων τα αντικαθιστιουμε. Και φυσικα μια φορα τον χρονο κανουμε εξαερωση.
Μηχαη αγγελε, το κιβωτιο σου απο χιλιομετρα κανονικα δεν θελει αλλαγη τα υγρα του.... Τωρα βεβαια κανονικα μετα απο 2 χρονια δεν ξερω αν σε παιρνει οικονομικα να τα αλλαξεις, αλλα τουλαχιστον δειτε την σταθμη ή το χρωμα τους. Εσυ εχεις το αυτοματο ετσι δεν ειναι;
Γενικα σηκωστε και το αμαξι, σφυξτε βιδες εμπρος και πισω γεφυρας με ροποκλειδο, ελεγξτε οπτικα διαφορα μερη του και λογικα εισαι ΟΚ.
Μπριζωστε το κι ολας μηπως και εγραψε καμια βλαβη.