Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 15:07 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Ρετάρισμα κινητηρα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Αύγ 2011, 09:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 20 Ιούλ 2011, 21:28
Δημοσιεύσεις: 8
Καλημέρα σε όλους.

Πρώτα απο όλα θα να πω ένα ευχαριστώ πο υμε δεχθήκατε στην παρέα σας.
Είμαι νέος στο club και ξέρω οτι θα γνωρίσω νέους ανθρώπους μέσα απο εδώ και θα αποκομίσω και πολλά,όσον αφορά το αυτοκίνητο μου.

Έχω ένα xsara 1.4 του 1999 κυπαρισσί και πραγματικά απο την ημέρα που το πήρα έχει αλλάξει η διάθεση μου.Το βρίσκω απίθανο στα ταξίδια,άνετο(αν και λίγο αργό).

Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι μπας και ξέρετε.Χθες το απόγευμα ξεκίνησα όλο χαρά απο τη δουλεια για να πάω σπίτι,ανοιξα και το ac αλλά στη διαδρομή(περίπου κανένα 30λεπτο αφού ξεκίνησα) το αμάξι άρχισε να ρετάρει.Έκανε σαν να δούλευε με 3 κυλίνδρους,οι στροφές του κινητήρα όμως ήταν εντάξει και η απόδοση του πολύ λίγο πεσμένη. Έκλεισα το ac,πάρκαρα διότι είχα φτάσει στον προορισμό μου.Όταν το ξαναπήρα,περίπου 3 ώρες αργότερα,όλα ήταν οκ.Και το ac άνοιξα και το αμάξι δούλευε συνεχόμενα περίπου 1 ώρα.
Δεν έκανε τίποτα.

Έχετε καμιά ιδέα τι μπορεί να είναι;;;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρετάρισμα κινητηρα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Αύγ 2011, 09:40 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Ποσα χιλιομετρα εχεις;
Μπουζι εχεις αλλαξει;
Ισως ειναι πολλαπλασιαστης, ισως μπουζι ισως και κατι αλλο. Παντως τα TU 1,4 8ν ζηταν πολλαπλασιαστη μετα απο καποια χιλιομετρα.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρετάρισμα κινητηρα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Αύγ 2011, 09:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
:welc

Μαλλον καμια μυστηρια βενζίνη.

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρετάρισμα κινητηρα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Αύγ 2011, 09:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 20 Ιούλ 2011, 21:28
Δημοσιεύσεις: 8
Το αμάξι έχει 106000 χλμ.
Μπουζί είχαν αλλαχτεί περιπου ενα μήνα πριν το πάρω(περίπου το Ιανουάριο).
Όσο για τον πολλαπλασιαστή,δεν ξέρω αν έχει αλλαχθεί φίλε Billara.

Vil φίλε μου βάζω βενζίνη απο ένα και μόνο βενζινάδικο και όλο αυτό τον καιρό δε μου έχει κάνει τίποτα.Ούτε το δικό μου αμάξι ούτε τα άλλα 3 αυτοκινητα της οικογένειας.
Δεν ξέρω τι να πω.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρετάρισμα κινητηρα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Αύγ 2011, 10:17 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Παρακολουθησε το, και αν στο ξανακανει, βγαλτε μπουζι να δειτε σε τι ακτασταση ειναι, αλλαχτε τα (μηδαμηνο κοστος 8-10 ευρω) και ψεκαστε με καθαριστικο ηλεκτρικων τις μπουζοπιπες του πολλαπλασιαστη και την φυσα του. Αν στο ξανακανει, τοτε μαλλον πας για πολλαπλασιαστη αν δεν φταιει το καυσιμο.
Επισης πρεπει να δειτε την καθαροτητα του αισθητηρα υποπιεσης εισαγωγης (map sensor).

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρετάρισμα κινητηρα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Αύγ 2011, 10:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 20 Ιούλ 2011, 21:28
Δημοσιεύσεις: 8
Λόγω του οτι έχω γνωστό με ανταλλακτικα για γαλλικά,κανόνισα αύριο να πάω να βάλω άλλο πολλαπλασιαστη για δοκιμή και με την ευκαιρία θα κοιτάξω και τα μπουζί.Όσον αφορά την καθαρότητα του map sensor,πιθανολογώ οτι είναι εντάξει αφού πρίν απο δυο-τρεις εβδομάδες άλλαξα φλάντζα στο καπάκι επειδή είδα δάκρισμα και υποτείθεται οτι ο μηχανικός(ο οποίος έχει άδεια γαμώτο) τα τσέκαρε όλα αυτά.

Είδωμεν....

Απλά να ρωτήσω το εξής. Θεωρείς τυχαίο οτι μου το έχει κάνει δυο φορές και έτυχε και τις δυο να έχει πολύ ζέστη και να έχω το ac ανοικτό σχεδόν full;
Αυτό μου έχει κάνει εντύπωση. Να φανταστείς οτι το βράδυ που το πήρα το αμάξι,όπως προείπα, που δεν είχε τόση ζέστη,δούλεψε κανονικότατα.(τυχαίο να υποθέσω;)

Στην αρχή φοβήθηκα μήπως το δυναμό δε στέλνει σωστό ρεύμα και όταν ανάβει το ac τραβά πολύ. Μετρήσαμε δυναμο και μόνο με τον κινητήρα έδειξε 13,1 και με τα πάντα ανοιχτά(φώτα,φλάς,ac full) έδειξε 12,8.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρετάρισμα κινητηρα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Αύγ 2011, 10:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13
Δημοσιεύσεις: 723
Φίλτρο αέρα, λάδια, καθάρισμα πεταλούδας-μπεκ είναι από τα βασικά που πρέπει να κάνεις στο αυτοκίνητο, μιας κ έχει τοσα χιλιόμετρα. Μετά ελέγχεις κ τη συμπίεση των κυλίνδρων να δεις αν έχει χάσει σε απόδοση ο κινητήρας σου. Επίσης τσέκαρε τον καταλύτη σου αν έχει βουλώσει σε κανεναν εξατμισά.

Υποπτεύομαι καμιά φλάντζα κεφαλής (είναι στο τσακ :hmm ), όταν ζεστένεται σου κάνει ρεταρίσματα ?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρετάρισμα κινητηρα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Αύγ 2011, 10:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 20 Ιούλ 2011, 21:28
Δημοσιεύσεις: 8
Καλημέρα φίλε Gemi,

Φίλτρο αέρα,λάδια,πεταλούδα και μπεκ όλα οκ λόγω του οτι πριν 3 εβδομάδες περίπου έγινε αλλαγή φλάντζας στο καπάκι οπότε και όλα αυτά έγιναν.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρετάρισμα κινητηρα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Αύγ 2011, 10:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 20 Ιούλ 2011, 21:28
Δημοσιεύσεις: 8
kostas0304 έγραψε:
Καλημέρα φίλε Gemi,

Φίλτρο αέρα,λάδια,πεταλούδα και μπεκ όλα οκ λόγω του οτι πριν 3 εβδομάδες περίπου έγινε αλλαγή φλάντζας στο καπάκι οπότε και όλα αυτά έγιναν.


Η πλάκα είναι οτι δεν κάνει συνέχεια ρετάρισμα.Το έκανε πριν απο ένα μήνα περίπου και το ξανακανε χθες.Και το τρελό είναι οτι το έκανε κατα τις 6 το απόγευμα και στις 8.30 το βράδυ που το πήρα και που έκανα μεγαλύτερη διαδρομή,δεν έκανε τίποτα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρετάρισμα κινητηρα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Αύγ 2011, 10:54 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Το δυναμο σαν να ειναι πεσμενο, γιατι μου θυμιζει τα δικα μου νουμερα στο Xantia, και θα του αλλαξω αυτοματο και θα ελεγξω καρβουνα. Αλλα αυτο δεν παιζει ρολο στην αναφλεξη. Να σου εκανε δλδ ολο αυτο το νταβαντουρι.

Οταν σου το εκανε αυτο το "ρεταρισμα", αλλαζε και ο ηχος του μοτερ σαν να μπερδευε;

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρετάρισμα κινητηρα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Αύγ 2011, 11:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 20 Ιούλ 2011, 21:28
Δημοσιεύσεις: 8
billaras έγραψε:
Το δυναμο σαν να ειναι πεσμενο, γιατι μου θυμιζει τα δικα μου νουμερα στο Xantia, και θα του αλλαξω αυτοματο και θα ελεγξω καρβουνα. Αλλα αυτο δεν παιζει ρολο στην αναφλεξη. Να σου εκανε δλδ ολο αυτο το νταβαντουρι.

Οταν σου το εκανε αυτο το "ρεταρισμα", αλλαζε και ο ηχος του μοτερ σαν να μπερδευε;


Φίλε έχεις ακούσει ψαροκάϊκο με μοτέρ πετρελαίου;κάπως έτσι.Σαν να δούλευε το αμάξι με 3 κυλίνδρους.Αυτόν τον ήχο έβγαζε και έτρεμε όλο το αμάξι.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρετάρισμα κινητηρα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Αύγ 2011, 11:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13
Δημοσιεύσεις: 723
Κανα μπουζοκαλώδιο μήπως ?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρετάρισμα κινητηρα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Αύγ 2011, 11:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 03 Αύγ 2011, 10:51
Δημοσιεύσεις: 1840
Τοποθεσία: Αθήνα
Άκου, όλα αυτά που σου είπαν τα άλλα παιδιά είναι σωστά. Ξεκινάς από κακό καύσιμο, σκουπιδάκια κ.λ.π. και μετά ψάχνεσαι για ηλεκτρικά.
Να σε ρωτήσω, όταν δουλεύει έτσι σαν τρακτέρ, σου ανάβει το κίτρινο λαμπάκι "engine fault"; Στο λέω γιατί το είχα πάθει με το picasso και ήταν ελαττωματική βαλβίδα εξαγωγής καυσαερίων, που αλλάχτηκε με την εγγύηση και όλα εντάξει και τώρα μου έκανε ακριβώς το ίδιο το C3 και όπως είπαν και οι υπόλοιποι, ήταν πολλαπλασιαστής. Το χουν αυτό αυτοί οι κινητήρες. Τον άλλαξα και δουλεύει ρολόι.

_________________
Θάνος
Axel 1.3 - ZX Monte Carlo 1.4 - Xsara exclusive 1.6 - Xsara picasso exclusive 1.8 - C3 1.6 exclusive- FORD Mondeo mk4 2.0 Ghia

For once you have tasted flight you will walk the earth with your eyes turned skywards, for there you have been and there you will long to return...
Leonardo da Vinci


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρετάρισμα κινητηρα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Αύγ 2011, 11:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 20 Ιούλ 2011, 21:28
Δημοσιεύσεις: 8
Καλημέρα και σε σένα φίλε alfa3delta.

Ακουσα με προσοχή όλα όσα μου είπαν τα παιδιά και μάλιστα ήδη κανόνισα να δοκιμάσω άλλο πολλαπλασιαστή και θα αλλάξω και τα μπουζί για να είμαι σίγουρος.Θα κάνω τα πάντα φύλλο και φτερό αύριο το πρωί.

Τώρα,για το λαμπάκι που λες,όχι δεν ανάβει.Και το αυτοκίνητο τσουλάει κανονικά σχεδόν.Είδα διαφορά μικρή σε ανηφόρα μόνο όταν έκανε το ρετάρισμα.σε ευθεία το αμάξι άνοιγε κανονικά,όπως όταν έχεις το ac ανοιχτό.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρετάρισμα κινητηρα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Αύγ 2011, 11:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 03 Αύγ 2011, 10:51
Δημοσιεύσεις: 1840
Τοποθεσία: Αθήνα
Περίεργο, γιατί αν ρετάρει και δουλεύει σαν τρακτέρ και δεν τραβάει, το ίδιο ακριβώς είχα κι εγώ, αλλά μου άναβε η ένδειξη και το beeper και το κατέγραφε στον εγκέφαλο. Μόλις το βάλαμε στο διαγνωστικό, αμέσως έδειξε πολλαπλασιαστή και τον άλλαξα ( κόστος κάπου στα 180€ ). Απ' ότι μου είπαν το κάνει όταν είναι κρύο το αμάξι και έχει υγρασία, ενώ άμα δουλέψει, ζεσταθεί και φύγει η υγρασία στρώνει κάπως. Βέβαια, με τον καιρό και άμα φθαρεί πολύ, το κάνει είτε έχει υγρασία, είτε όχι. Και με σκουπίδι μου έχει συμβεί και πάλι το κατέγραψε το διαγνωστικό.

Τώρα, παλιά με το xsara σαν το δικό σου, είχα την ένδειξη να ανάβει, αλλά χωρίς να ρετάρει ο κινητήρας. Αυτό ήταν bug του λογισμικού που διορθώθηκε με αναβάθμιση.

_________________
Θάνος
Axel 1.3 - ZX Monte Carlo 1.4 - Xsara exclusive 1.6 - Xsara picasso exclusive 1.8 - C3 1.6 exclusive- FORD Mondeo mk4 2.0 Ghia

For once you have tasted flight you will walk the earth with your eyes turned skywards, for there you have been and there you will long to return...
Leonardo da Vinci


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 3 [ 44 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

Καμμένη Φλάντζα, ρεκτιφιέ ή αλλαγή κινητήρα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 4
επάνω βάση κινητήρα C4 1.6
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: 1nv1nc1ble
Απαντήσεις: 7
Τυπος κινητηρα
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4 Picasso
Συγγραφέας: vasbill
Απαντήσεις: 2
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ