Λοιπών την Κυριακή μου περίσσεψε λίγος χρόνος και είπα να φτιάξω το πρόβλημα με το πορτ μπαγκαζ.
Έχοντας 5 θυρο του 2006 ( όχι vtrs ) είχα καταλήξει ότι το πρόβλημα είναι το κουμπί που βρίσκεται στην χούφτα που ανοίγει το πορτ μπαγκαζ, αν έχετε παρατηρήσει όταν βάζετε το χέρι να ανοίξει είναι πολύ μα πάρα πολύ ευαίσθητο στο άγγιγμα ανοίγει.
Λοιπών το άνοιξα και ανακάλυψα ακριβώς ότι λένε στο αγγλικό site , η πλάκα πάνω από το κουμπάκι μένει μόνιμα σε πατημένη θέση… έτσι οποιοιδήποτε αλλαγή φορτίου στο κύκλωμα του αυτοκινήτου ενεργοποιεί τον μόνιμα πατημένο διακόπτη…
Ο άγγλος προτείνει να βάλουμε ελατήρια από στυλό ώστε να έχει μόνιμα επιστροφή η πλάκα πάνω από το κουμπάκι , βέβαια αυτό που δεν λέει είναι ότι υπάρχουν θέσεις για ελατήρια στον διακόπτη που προφανώς , για λόγους κόστους , η Citroen παρέλειψε μάλλον τα παλικάρια σκεφτήκαν ε ένα διακόπτη θα αλλάζουν κάθε 5 χρόνια μιας και η επιστροφή τώρα στηρίζεται σε ένα πλαστικό που με τον καιρό λιώνει…
Μιας και το τόλμησα λέω να γράψω οδηγίες προς ναυτιλλομένους ....
Θα χρειαστείτε : 1 Torx T25 , 1 ίσιο κατσαβίδι μικρό , 1 ελατήριο από στυλό , κόλλα Logo , και ένα μιτοτσίμπιδο ( αντί κλειδιού για τα παξιμάδια του διακόπτη μιας και δεν χωράει τίποτα άλλο εκεί μέσα )
1) Λύνεται τις βίδες που υπάρχουν στις χούφτες του πλαστικού που καλύπτει την πόρτα του πορτ μπαγκαζ.
2) Bγάζεται τα πλαϊνά πλαστικά από την πόρτα τραβώντας τα με προσοχή , πρώτα το κλιπς που είναι ποιο κοντά στον ουρανό του αυτοκίνητου και μετά το άλλο.
3) Βγάζεται το πλαστικό που καλύπτει το πορτ μπαγκαζ τραβώντας το με προσοχή , έχει αρκετά κλιπς.
4) Στο βάθος στην πόρτα θα βρείτε το πίσω μέρος του διακόπτη όπου βγάζεται το φις.
5) Λύνεται τα παξιμάδια με μιτοτσίμπιδο , οι ροδέλες είναι προσαρτημένες στα παξιμάδια.
6) Τραβάτε το πλαστικό που δίνει κόντρα στον διακόπτη άμα σας ζορίσει βάλτε ένα κατσαβίδι ίσιο από πίσω (βελάκια) και σπρώξτε, πατήστε τα πλαϊνά κλιπ της φίσας και τραβήχτε από έξω τον διακόπτη.
7) Λύνεται τον διακόπτη από την μέσα μεριά ανοίγοντας τα δύο κλιπς που βρίσκονται στις πάνω γωνίες, και βγάζεται την πλάκα πλαστικού που υπάρχει πάνω από το διακοπτάκι με ένα ίσιο κατσαβίδι με προσοχή.
8) Κόβεται το ελατήριο σε δύο κομμάτια 3 χιλιοστών προσέχοντας να μείνουν και στα δύο κομμάτια τα τελειώματα του ελατηρίου.
9) Δεξιά και αριστερά από το διακοπτάκι υπάρχουν τρυπούλες όπου και περνάτε τα ελατήρια έτσι ώστε το τελείωμα του ελατηρίου να μείνει προς τα πάνω και βάζετε και μία σταγόνα logo στην βάση από πίσω από το ελατήριο.
10) Τοποθετείτε το πλαστικό πίεσης πίσω και είστε έτοιμοι.
Αντιστρέφοντας την διαδικασία το δένεται και θα έχετε διακόπτη με ξεκάθαρη έννοια του πατάω…. ( κλικ κλικ κλικ κλικ )