Οι μηχανικοι σου λενε λιγες ανακριβειες. Αν κολλησε στο max και δεν ειναι το ρελαι της πλακετας (σπανιοτατο, εκτος αν αλλαζες φιλτρο μαι φορα στην δεκαετια), τοτε ισως εχει χασει επαφή ή κοπει ενα καλωδιακι της εντολης στην πλακετα. Ειναι ενα κοκκινο ή μαυρο σκετο λεπτο συνηθως.
Εκτος αν εχει απλα υγρασια ή βρωμα στην ορθογωνια φυσα του ανεμιστηρα (στην πλακετα δλδ) και νεν κανει σωστη επαφη. Το επαθα πριν λιγες μερες στο megane του πατερα μου.
Επισης δες και αυτα:
billaras έγραψε:
Λιτσα και εσυ το ιδιο θεμα εχεις και εγω και ενα σωρο αλλοι...
Η πλακετα του ανεμιστηρα ειναι. Ειναι της valeo και στην αντιπροσωπεια εχει απαγορευτικο ποσο, περιπου 150-180 ευρω. Εξω, εκτος αντιπροσωπειας βρισκεις ανεμιστηρα καινουριο με πλακετα γυρω στα 150 ευρω Valeo. Αλλιως ισως βρεις σε μαγαζι με ανταλλακτικα valeo καινουρια πλακετα με 50-90 ευρω αναλογως του μαγαζιου. Η πλακετα ειναι πανω στην πλαστικη βαση του ανεμιστηρα και ετσι πρεπει αν βγει μεζι με τον ανεμιστηρα για να αλλαχτει απο πανω του. Συνηθως καιγονται 2 τρανζιστορ που εχει πανω, αλλα πριν λιγες μερες ξεκολλησαμε απο μια πλακετα χαλασμενη και πηραμε μερικα για να τα βαλουμε για να το δοκιμασουμε. Ακομα δεν εχω ασχοληθει βεβαια λογω χρονου να τα κολλησχω ξανα, αλλα θα βρω καποια στιγμη. Και εμενα στο Xantia κανει ακτι κολπα τις μερες με υγρασια, και ανεβοκατεβαζει τις στροφες ή δουλευει σε αλλη σκαλα απο την επιλεγμενη, και ειναι και παλι η πλακετα που φταιει.
Το κοστος των τρανζιστορ ειναι εξεφτελιστικα μικρο σε σχεση ειδικα με το κοστος καινουριας πλακετας. Οι αντιστασεις που εχει η πλακετα δνε χαλανε σχεδον ποτε, ακι αν χαλασουν παλι κολλωνται καινουριες.
Δειτε και εδω κατι αντιστοιχο:
http://ftp.greekcitroenclub.gr/viewtopi ... 4&p=258783 Κωστα το αμαξι σε ποια περιοχη ειναι αν επιτρεπεται;
billaras έγραψε:
Δεν ειναι θεμα ασφαλειας. Ειναι αυτο που ανεφερα παραπανω. Η πλακετα και οι επαφες που εχει μεσα ο ανεμιστηρας.
Η πλακετα ειναι αυτο το πραγμα με τα καρφια (ψυκτρες ειναι
)
Οι φωτο ειναι απο 206, ισως ειναι ιδιος ο ανεμιστηρας εμφανησιακα ή πολυ κοντα στου Xsara. Τα Χsara, Saxo και τα Xantia τον εχουν πανω απο τα ποδια του ντουλαπιου του συνοδηγου, πισω ακριβως απο το ντουλαπι. Βγιανει προς τα κατω, προς το πατωμα, και φαινεται κατω απο το ντουλαπι.
Αυτες ειναι απο Xantia. Συνηθως τα παιζουν τα 2 στρογγυλα τρανζιστορ και δεν δινουν εντολη για τον ανεμιστηρα. Το ρελαι δουλευει μονο στο MAX αφου παρακαμπτει τις αντιστασεις. Ισως φταιει το φυσακι ισως πρεπει να δειτε γενικα τα καλωδια του γιατι εχει και καλωδιο εντολης για την πλακετα. Παντως αν φταει η πλακετα, μπορει να επισκευαστει σε ηλεκτρονικο. Βεβαια ποσο θα παρει ισως λιγοτερα απο οτι καινουριο ανταλλακτικο.
Εδω υπαρχουν οδηγιες για επισκευη της πλακετας: http://xantia.voila.net/pulseur_air.htmΟσο για τα νερα ισως ειναι βουλωμενος ο νεροχυτης και φερνει τα νερα της βροχης ή του πλυσηματος μεσα στο σαλονι. Δειτε τον σωληνα που ερχεται κατω απο το αμαξι μηπως ειναι βουλωμενη. Αλλιως οπως ειπε και ο Σακης δειτε αν ειναι παραφλου.