Eχω πεί και παλιότερα ότι σε περιόδους κρίσης , ο άνθρωπος κρατάει αυτά που έχει .
Ετσι τώρα με τις τιμές που προσφέρει η αγορά στα μεταχειρισμένα και κυρίως με την διαφορά τιμής μεταξύ μτχ και καινούργιου , ελάχιστοι σκέφτονται να προβούν στην αγορά του καινούργιου .
Αυτό βέβαια σε συνδυασμό με το γεγονός ότι τα τελευταία 10 χρόνια δεν έχουμε μεγάλες αλλαγές στην τεχνολογία του αυτοκινήτου και στον εξοπλισμό των μοντέλλων , οδηγεί σε διακράτηση των αυτοκινήτων μας . Ετσι σε βάθος 1-2 χρόνων θα έχουμε αύξηση της τιμής των μτχ , ώστε να μειωθεί το χάσμα με τα καινούργια .
Παράδειγμα με 3 δικά μου αμάξια
Μοντέλο: Citroen Xantia II 1.8
Ημερομηνία αγοράς: 04/1998
Χιλιόμετρα: 110.000km
Τιμή αγοράς: 7.500.000 δρχ (~22.000€)
Επιπλέον εξοπλισμός: Ζαντες original , ίδιες με ΧΜ , επένδυση στο ταμπλώ .
Πόσο πιστεύετε ότι αξίζει να το πούλησετε και γιατί; Απλα δεν αξιζει!
Πόσο πιστεύετε ότι μπορεί να πουληθεί με τις εν λόγω οικονομικές συνθήκες; 1500-2000€ ειπαμε ομως, δεν αξιζει να το δωσεις, γιατί με αυτό βολεύεται η προηγούμενη γενιά που κάνει 5-8000 χλμ τον χρόνο .
Θα το πουλούσα για να πάρω; Τίποτα
Μοντέλο: Citroen C4 1.6 Exclusive 5θ
Ημερομηνία αγοράς: 06/2005
Χιλιόμετρα: 47.000km
Τιμή αγοράς: 20.000€
Επιπλέον εξοπλισμός: Tα έχει όλα . Μόνο συναγερμό έβαλα .
Πόσο πιστεύετε ότι αξίζει να το πούλησετε και γιατί; Εγώ επειδή έχει τα πάντα καί είναι σε άριστη κατάσταση ,με λίγα χλμ και το νέο έχει λιγότερο εξοπλισμό , μόνο αν ήμουν κοντά στις 10.000 € θα άξιζε να το σκεφτώ .
Πόσο πιστεύετε ότι μπορεί να πουληθεί με τις εν λόγω οικονομικές συνθήκες; 5000-7000€
Θα το πουλούσα για να πάρω; DS4 η C4 aircross , η επειδή θα μάθει τώρα ο γιός το DS3 με μικρό κινητήρα .
Μοντέλο: Citroen C5 2.0 Exclusive
Ημερομηνία αγοράς: 05/2009
Χιλιόμετρα: 43.000km
Τιμή αγοράς: 28.000€ σε προσφορά Σουφλιά .
Επιπλέον εξοπλισμός: Συναγερμός . Τα άλλα τα είχε όλα . Ισως του βάλω τώρα και αφτερ νάβι.
Πόσο πιστεύετε ότι αξίζει να το πούλησετε και γιατί; Με την λογική 20 % τον πρώτο χρόνο και 10 % μετά , που είναι χαληλότερο από την λογική των ασφαλιστικών εταιρειών που είναι 10 γιά κάθε χρόνο , πιστεύω 17-18000 .
Πόσο πιστεύετε ότι μπορεί να πουληθεί με τις εν λόγω οικονομικές συνθήκες; 12000-14000€ αλλά αν σκεφτείς ότι όλοι οι φίλοι μου θέλουν να ταξιδεύουν με αυτό , παρότι είναι αντισιτροενάκηδες και έχουν οδηγήσει από 15 αυτοκίνητα ο καθένας , ενώ τους τρελλαίνει ότι δεν κάνει ακόμα ούτε ένα θόρυβο στις λακκούβες και καίει 8-8,5 λίτρα στα 100 , χώρια ο άνετος εξοπλισμός δεν αξίζει να το σκεφτώ κάν και ας τρώω τα τέλη στο κεφάλι . Αν μειωθούν όμως , τότε δεν έχω κανένα λόγο να μην το κρατήσω άλλα 5-8 χρόνια .
Θα το πουλούσα για να πάρω; C5 2.0 η 2.2 diesel exclusive , ενώ θα ήθελα να τσεκάρω και το DS5 .