Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 21:58 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Μαρ 2012, 19:19 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
:laugh
Γεια σου βρε Μανθο.. :no1 :clap

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: C5 MKIII & Ανεση αναρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Απρ 2012, 07:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ 2011, 23:15
Δημοσιεύσεις: 1004
Το οτι ειναι πολυ ανετη η C5 μου σε σχεση με οτι αλλο αυτοκινητο εχω οδηγησει, ισχυει. Επισης, υπαρχουνε καποιοι τυποι ανωμαλιων δρομου που πραγματικα τους εξαφανιζει-καταπινει, οπως πχ τα μπαλωματα κατα μηκος του δρομου υστερα απο περασμα αγωγων ευδαπ, οπτικων ινων, καθιζησεις δρομου απο πατηματα φορτηγων κτλ...
Εκει που δεν αποδιδει οπως η αναμνηση της C5 του test drive ειναι καποιες μεγαλες αποτομες λακουβες. οπως πχ καπακια της ΕΥΔΑΠ που ειναι 4-5 cm χαμηλοτερα απο το επιπεδο του δρομου.
Η αναμνηση (που σιγα σιγα εχει ξεθωριασει ομως και γινεται αναξιοπιστη) ηταν οτι η αισθηση περνοντας απο πανω ηταν 'ημιτονοειδης', δηλαδη ενα βυθισμα... σε εμενα δεν ειναι ετσι, ειναι διακριτη, δηλαδη καταλαβαινεις οτι υπαρχει σκαλοπατακι.. φυσικα δε λεμε για 'γκουπ' η τιποτα τετοιο...

3 πραγματα μπορει να συμβαινουν
α) τη διαφορα την κανουν οι 17αρες μου ζαντες, σε σχεση με τις 16 μεταλλικες του TD
β) εχω λαθος αναμνηση λογο εντυπωσιασμου κατα το TD, ειδικα καθως ειχα παει στο μαγαζι με αμαξι 'ξυλο'
γ) θελει καποια ρυθμιση η αναρτηση μου, αν ειναι εφικτο αυτο...

_________________
Ηλίας
http://www.flickr.com/photos/kilomeater/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Απρ 2012, 07:32 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Ηλια και τα τρια Ισχυουν!!! :)

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Απρ 2012, 07:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ 2011, 23:15
Δημοσιεύσεις: 1004
τα δυο πρωτα δε με πειραζουν.
για το (γ) τι επιλογες υπαρχουνε; δεν εχω ιδεα τι ρυθμισεις επιδεχονται αυτου του τυπου οι αναρτησεις, ξερω μονο για τις συμβατικες

Σχετικα με την αισθηση παντως σε αυτο το ειδος λακουβας που περιεγραψα, τα βιωματα αλλων 'υδροπνευματικων' ποια ειναι; πως τις αισθανεστε;

_________________
Ηλίας
http://www.flickr.com/photos/kilomeater/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Απρ 2012, 08:13 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Ουπς εκανα λαθος Ηλια τα 2 πρωτα ηθελα να γραψω!!Μην αγχωνεσαι και μενα σε καπακια υπονομων το ιδιο κανει!!και με 16αρια που ειχα και με τα 17αρια που φοραω τωρα!!και με αλλους που εχουν c5 το ιδιο εχουνε δει γενικα ειναι πιο σκληρη η αισθηση σε σχεση π.χ. απο μια xantia!!

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Απρ 2012, 08:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 06 Ιούλ 2009, 12:29
Δημοσιεύσεις: 1252
Kilomeater έγραψε:
τα δυο πρωτα δε με πειραζουν.
για το (γ) τι επιλογες υπαρχουνε; δεν εχω ιδεα τι ρυθμισεις επιδεχονται αυτου του τυπου οι αναρτησεις, ξερω μονο για τις συμβατικες

Σχετικα με την αισθηση παντως σε αυτο το ειδος λακουβας που περιεγραψα, τα βιωματα αλλων 'υδροπνευματικων' ποια ειναι; πως τις αισθανεστε;

Για να πατάει το αμάξι στο δρόμο επάνω και να μην "πετάει" στις ανωμαλίες γίνεται αυτό το φαινόμενο που προανέφερες και δεν μπορείς να κάνεις καμία ρύθμιση. Δες το παρακάτω video από το 2:36 και μετά, για το πάτημα που αναφέρω και θα καταλάβεις :


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Απρ 2012, 09:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ 2011, 23:15
Δημοσιεύσεις: 1004
Μαλιστα.... οκ ξερω οτι το 'ψειριζω' το θεμα, δεν χρειαζονται και πολλα για να με πεισετε οτι ετσι ειναι.
Μενω τοτε στο (α) και στο (β)
ειμαι σιγουρος οτι κατα το TD ειχα δοκιμασει και τετοιου ειδους ανωμαλιες (καπακια ΕΥΔΑΠ) και ηταν λιιιγο καλυτερη η αποσβεση, οποτε θα αποδοσο το μικρο 'delta' στις ζαντες 16"<>17"
Εγω το πήρα used το αυτοκινητο και τις ειχε πανω. Αισθητικα μου αρεσουνε - ποοοολυ!
Σε καποιον που το αγοραζει καινουργιο και μετραει το καθε ευρω του, θα προτεινα να μην βαλει 17αρες, να βαλει ενα ομορφο σχεδιο 16αρες και να κρατησει την οποια διαφορα (~~400 ευρω νομιζω επιπλεον πανε) , με επιπλεον bonus μια λιγο καλυτερη αποσβεση.

_________________
Ηλίας
http://www.flickr.com/photos/kilomeater/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Απρ 2012, 14:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28
Δημοσιεύσεις: 1485
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Παίζουν λίγες ακόμα παράμετροι που επηρεάζουν την ανάρτηση της C5:

1. Πέρα από το είδος των ελαστικών, η πίεση των ελαστικών. Ο κατασκευαστής δίνει για τις 16άρες προτεινόμενες πιέσεις για άδειο και φορτωμένο αυτοκίνητο. Αν πάς λίγο πιό κάτω (πχ 2.2 αντί για 2.3), βλέπεις μικρή διαφορά στην άνεση προς το καλύτερο.
2. Ο τρόπος οδήγησης του τελευταίου 3λεπτου-5λεπτου. Όπως βλέπεις διαφορές στο νούμερο της αυτονομίας, έτσι επηρεάζεται κ η σκληρότητα της ανάρτησης. Η διαφορά μεταξύ Sport και Auto είναι οτι στο πρώτο χρησιμοποιείται συχνότερα η σκληρή ρύθμιση με όλες τις σφαίρες. Στο auto, λογικό είναι να συμβαίνει κάτι τέτοιο και όταν οδηγείς γρήγορα ή νευρικά, δλδ όταν πατάς συχνότερα και περισσότερο το πεντάλ του γκαζιού. Ειδικά σε ανοιχτό δρόμο, η C5 είναι πιό άνετη στις κατηφόρες από τις ανηφόρες!
3. Ο τρόπος οδήγησης του τελευταίου 5λεπτου παρτ 2: Αν η ταχύτητα είναι σχετικά χαμηλή (<70χαω) και ο δρόμος έχει ανωμαλίες, το αυτοκίνητο σηκώνεται και η ανάρτηση δουλεύει συχνότερα στη μαλακή ρύθμιση.
4. Το φόρτωμα του πίσω μέρους: Περιέργως με 5 άτομα και αποσκευές έχεις καλύτερη συμπεριφορά στις μικρές ανωμαλίες εθνικής οδού. Σε λακούβες/σιδηροδρομικές διαβάσεις αυτονόητα είναι σκληρότερο. Φαντάζομαι ότι έχει σχέση με τη μεγαλύτερη αδράνεια του αυτοκινήτου + τα “τερματισμένα” από “παραμόρφωση” λάστιχα. Συνεπώς, η όποια ανωμαλία μεταφέρεται ακαριαία στο βαρύτερο πλέον αμάξωμα.
5. Η στάθμη του LDS. Μετά από 2+ χρόνια και 125 χιλιάδες χιλιόμετρα, συμπληρώθηκαν περίπου 400ml και σαν να έγινε λίγο πιό άνετο. Το τελευταίο με επιφύλαξη, καθώς τις προηγούμενες ημέρες κυκλοφορούσα με το C4.
6. Περί ρύθμισης ανάρτησης, σύμφωνα με αυτά που διάβασα στο planete-citroen, υπάρχει η δυνατότητα μόνιμης ρύθμισης του default ύψους του αυτοκινήτου συν/πλην 1 εκατοστό. Γίνεται μέσω lexia, απαιτείται ευθυγράμμιση αμέσως μετά, και υποτίθεται ότι μαλακώνει το αυτοκίνητο μετά το χαμήλωμα.

Το τελευταίο highlight έγινε πριν 3 εβδομάδες, όταν έκανε βόλτα τη C5 παλικάρι που δουλεύει στην Peugeot. Ενώ προσπαθούσε να με πείσει πως το 508 δεν έχει διαφορές με την υδροC5 σε άνεση, πετύχαμε σιδηροδρομική διάβαση στο πέρασμά μας. Του είπα “μην τυχόν και κόψεις, πέρνα με 60 όπως έρχεσαι” και ... το έκανε. Είχε ένα αποσβολωμένο βλέμμα μετά τη διάβαση, τον άφησα 2-3 λεπτά να συνέλθει, του θύμισα οτι φορούσα χιονολάστιχα για ημιφορτηγό, περίμενα άλλα 2 λεπτά, και τον αποτελείωσα όταν του έδειξα το λαμπάκι sport αναμένο!

Τέλος, καθόλου δεν το ψειρίζεις φίλε kilomeater. Είναι λογικό να θέλεις να κάνεις το πολύ καλό, ακόμα καλύτερο.
Πάντως θα ήθελα από περιέργεια να βρεθώ οδηγός/συνοδηγός σε C5 με 17άρες/18άρες/19άρες, να διαπιστώσω αν και κατά πόσο υπάρχουν οι διαφορές που περιμένω.

_________________
Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Απρ 2012, 15:02 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Παιδια, τα LDS δεν ειναι αθανατα, καποια στιγμη και ειδικα μετα απο χρονια καια ρκετα χιλιομετρα πρεπει να αλλαχτουν οπως ολα τα λαδια ή υγρα ενος αυτοκινητου. Ασχετα αν αναφερουν 5+ χρονια και 200000 χιλιομετρα. Η διαφορα ειδικα αν τα λαδια ειναι παλια και με αρκετα χιλιομετρα πανω τους δυσκολα ειδικα ειναι μεγαλη, και φυσικα βοηθα στην μακροζωια του κυκλωματος και της μεσης μας. Και στα κυκλωματα LHM ελεγαν 40000 τα λαδια αλλα σε κινηση πολης-επαρχιακου μετα τις 20-25000 ηδη εχουν αλλαξεισ υμπεριφορα και χρωμα...
Σημαντικο ρολο παιζει η μαρκα-διασταση και πιεση των ελαστικων οπως προαναφερθηκε.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Απρ 2012, 22:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 23 Δεκ 2011, 18:14
Δημοσιεύσεις: 1180
Συμφωνω με τον μακρυμαλλη και με αυτα που επισημανε. Ειναι αληθεια οτι σε ορισμενες εντονες ανωμαλιες η αναρτηση στην προσπαθεια της να κρατησει το αυτοκινητο σε ορισμενη επαφη με το δρομο, αντιδρα λιγο ατσαλα. Αν και εχω 16αρες και συντομα θα βαλω και τις 17αρες που ηδη εχω, τετοια φαινομενα δε νομιζω οτι θα λιγοστεψουν αφου η λογικη της αναρτησης ειναι αυτη. Στα 16αρια παλι εμενα δεν μου αρεσει που σε αλεπαλληλες καμπες διπλωνουν με οτι αυτο συνεπαγεται..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Ιούλ 2012, 22:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 30 Μάιος 2011, 10:30
Δημοσιεύσεις: 192
Πριν 4 χρονια.Με σκασμενο πισω αριστερο λαστηχο απο Βονιτσα εως Μεσολογγι,φουλ φορτωμενος και πατημενος +120.Αν δεν μου εκανε στην Κλεισουρα νοημα ενας τζιπατος,θα πηγενα ετσι μεχρι Αθηνα.ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ!Στη Βονιτσα το ειδε οταν εφευγα η κουνιαδα μου,αλλα δεν μπορουσε να με πιασει στο κινητο.Απο Αγρινιο ο τζιπατος μου εκανε σηματα με τους προβολεις του,αλλα εγω νομιζα πως ειχε ορεξη για κοντρες και τουδεινα στα αυτια.Με προλαβε στη Κλεισουρα που σταματησα για κατουρημα των 2 επιβατριων
(ως συνηθως) και μου ανοιξε τα ματια....ΛΑΣΤΗΧΟ ΦΙΛΕΕΕΕΕ,ΠΩΣ ΔΕ ΣΚΟΤΩΘΗΚΕΣ......Αυτα!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Ιούλ 2012, 23:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
Καλά δεν είχες βαλβίδες ελέγχου πίεσης αέρα ? Πως την πάτησες έτσι ?

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Ιούλ 2012, 23:53 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Ε βρε Δημήτρη, δεν έχουν όλοι την exclusive έκδοση... Που ειδικά στο C5 φτάνει τα 31 χιλιάρικα...

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Ιούλ 2012, 01:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 22:31
Δημοσιεύσεις: 7777
Τοποθεσία: Αλεξανδρούπολη
Εικόνες: 3
georgios έγραψε:
Πριν 4 χρονια.Με σκασμενο πισω αριστερο λαστηχο απο Βονιτσα εως Μεσολογγι,φουλ φορτωμενος και πατημενος +120.Αν δεν μου εκανε στην Κλεισουρα νοημα ενας τζιπατος,θα πηγενα ετσι μεχρι Αθηνα.ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ!Στη Βονιτσα το ειδε οταν εφευγα η κουνιαδα μου,αλλα δεν μπορουσε να με πιασει στο κινητο.Απο Αγρινιο ο τζιπατος μου εκανε σηματα με τους προβολεις του,αλλα εγω νομιζα πως ειχε ορεξη για κοντρες και τουδεινα στα αυτια.Με προλαβε στη Κλεισουρα που σταματησα για κατουρημα των 2 επιβατριων
(ως συνηθως) και μου ανοιξε τα ματια....ΛΑΣΤΗΧΟ ΦΙΛΕΕΕΕΕ,ΠΩΣ ΔΕ ΣΚΟΤΩΘΗΚΕΣ......Αυτα!

Δεν μας κάνει πια εντύπωση... :D :clap


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Ιούλ 2012, 11:04 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Ο δικηγορος του διαβολου μου ειπε να γραψω αν αυτο το θεωρειτε καλο ή κακο γενικα. Ενταξει εσκασε το λαστιχο, κλαταρε, σκιστηκε, μαμηθηκε, τα παθε ολα...η εξαιρετικη αναρτηση κανει αυτο το προβλημα σα να μην υπαρχει. Σωστα?
Παραμενει ομως ενα τεραστιο προβλημα με τραγικες συνεπειες σε ενα συμβατικο αυτοκινητο. Πιστευετε οτι το να μην το καταλαβεις ενω εχει σκασει, διατηρει τα ιδια επιπεδα ασφαλειας το αυτοκινητο σα να μην ειχε σκασει?

Ή εγω το βλεπω ετσι...

Δηλαδη απο τη μια λεω ουαου και ξανα ουαου για οτι δεν πηρε ειδηση οτι ειχε μαμηθει ενα λαστιχο με τετοιες συνθηκες και απο την αλλη λεω τραγικο να μη το καταλαβεις εγκαιρα για να το αλλαξεις και συνεχιζεις με τετοιες συνθηκες για τοσα "αβεβαια" χιλιομετρα...

Τα φωτα σας...νομιζω τραγικη η ολη φαση :surprised

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 34 από 40 [ 592 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 40  Επόμενο



Συναφή θέματα

Περι ''Sprint Booster''
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: silverhawk
Απαντήσεις: 165
Θόρυβος ανάρτησης C5 II
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C5
Συγγραφέας: MAKRY...MALLIS
Απαντήσεις: 13
αλλαγη αναρτησης
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C5
Συγγραφέας: ALES
Απαντήσεις: 13
Πρόβλημα ανάρτησης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: pikos2000gr
Απαντήσεις: 19
Πιεσεις απο τις σφαιρεσς αναρτησης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: LOYTRIANOS
Απαντήσεις: 14
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 12 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια