Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 11:22 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Καθαρισμός Πεταλούδας Γκαζιού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Ιούλ 2012, 08:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 15:07
Δημοσιεύσεις: 400
Τοποθεσία: Αθήνα
Καλημέρα σε όλους σας,
Θέλω να καθαρίσω την πεταλούδα γκαζιού ή όπως λέγεται στα αγγλικά Throttle Valve
τι μου προτείνετε?
να πάρω κάποιο σπρέι και με αναμμένη μηχανή να ψεκάζω την πεταλούδα ? ποιο σπρέι?
μπορώ να την λύσω και να την καθαρίσω?
θα έχω πρόβλημα μετά με την αρχικοποίηση της πεταλούδας όπου πρέπει να γίνει με lexia?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καθαρισμός Πεταλούδας Γκαζιού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Ιούλ 2012, 08:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Ιαν 2010, 11:20
Δημοσιεύσεις: 2125
Τοποθεσία: Λάρισα
συνηθως με σπρει καρμπυρατερ την καθαριζουν. εαν την βγαλεις χρειαζεται οποσδηποτε αρχικοποιηση με γνησιο lexia. εαν δεν την βγαλεις και απλα την ψεκασεις δεν θα μπορεις να την καθαρισεις απο πισω. επισης δεν θα την αγγιξεις γιατι θα χασει τα ορια τις.

_________________
Ζούμε σε μια κοινωνία που η πίτσα φτάνει στο σπίτι σου πριν από την αστυνομία

προσεχε οταν περνω απο κει
και μαζεψε το μπρικι
γιατι συνηθως βιαζομαι
και κανω παντιλικι

parakalo min grafete me agglikous xaraktires apagoreyete apo toys kanones tou forum


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καθαρισμός Πεταλούδας Γκαζιού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Ιούλ 2012, 08:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 15:07
Δημοσιεύσεις: 400
Τοποθεσία: Αθήνα
δεν μπορώ να την ξεβιδώσω και να την καθαρίσω και από πίσω?
χωρίς να ακουμπίσω την πεταλούδα?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καθαρισμός Πεταλούδας Γκαζιού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Ιούλ 2012, 09:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Ιαν 2010, 11:20
Δημοσιεύσεις: 2125
Τοποθεσία: Λάρισα
δεν ξερω στο δικο σου παντως στο δικο μου ειναι μικρο το καλώδιό της. μην το βαλεις μπροστα αν εχεις βγαλει την πεταλουδα και ειναι στην φισσα.

_________________
Ζούμε σε μια κοινωνία που η πίτσα φτάνει στο σπίτι σου πριν από την αστυνομία

προσεχε οταν περνω απο κει
και μαζεψε το μπρικι
γιατι συνηθως βιαζομαι
και κανω παντιλικι

parakalo min grafete me agglikous xaraktires apagoreyete apo toys kanones tou forum


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καθαρισμός Πεταλούδας Γκαζιού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Ιούλ 2012, 11:01 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Σωστο καθαρισμα γινεται αν βγει ολο το σωμα της πεταλουδας και μετα υπαρχει η διαδικασια που σου ειπε ο Δημητρης.
Αν εχεις Lexia και πιανουν τα χερια σου, καντο, αν οχι, καλυτερα καποιος τεχνικος να την κανει αυτη τη δουλεια.

Ποσα χιλιομετρα εχεις και θες να το κανεις αυτο? Εχεις βαλει καποιο aftermarket φιλτρο πανω?

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καθαρισμός Πεταλούδας Γκαζιού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Ιούλ 2012, 11:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 15:07
Δημοσιεύσεις: 400
Τοποθεσία: Αθήνα
έχω κάνει 80.000 χιλιόμετρα και αλλάζω κάθε 10000-15000 χιλιόμετρα φίλτρο αέρος μαμίσιο!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καθαρισμός Πεταλούδας Γκαζιού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Ιούλ 2012, 11:20 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Δε νομιζω να εχεις κανενα θεμα με αυτη τη συντηρηση που του κανεις και τα χιλιομετρα που εχεις. Υπερβολικο το βλεπω.
Αν θες παντως να το ανοιξεις να την καθαρισεις ετσι προληπτικα και να σαι καλα στο ψυχολογικο της υποθεσης, η διαδικασια ειναι αυτη παραπανω.

Βγαζεις το σωμα και απαραιτητα Lexia. :)

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καθαρισμός Πεταλούδας Γκαζιού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Ιούλ 2012, 11:49 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Η αρχικοποίηση μπορεί να γίνει και χωρίς lexia. Δε θυμάμαι πως είναι στο c4, γιατί κάθε εγκέφαλος θέλει άλλη διαδικασία, αλλά συνήθως είναι:
-άνοιγμα του διακόπτη στην πρώτη σκάλα
-μετά από μερικά δευτερόλεπτα πατάμε το γκάζι μέχρι τέρμα και μετά το αφήνουμε
-σβήνουμε τον διακόπτη και περιμένουμε 1~2 λεπτά
-μετά από 2 λεπτά βάζουμε μπροστά τον κινητήρα, χωρίς όμως να ακουμπήσουμε το γκάζι.
-περιμένουμε λίγο να δουλέψει, σβήνουμε, και μετά από 2 λεπτά ξαναβάζουμε μπροστά και είμαστε έτοιμοι!

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καθαρισμός Πεταλούδας Γκαζιού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Ιούλ 2012, 12:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Ιαν 2010, 11:20
Δημοσιεύσεις: 2125
Τοποθεσία: Λάρισα
εγω ηξερα με τριτη ταχυτητα η τεταρτη εν κινηση παταμε τερμα το γκαζι και το κραταμε για 20 δευτερα του λεπτου η και παραπανω μετα το αφηνουμε τελειως επισης για 20 δευτερολεπτα και πανω. ετσι η πεταλουδα μαθαινει τα ορια της.

_________________
Ζούμε σε μια κοινωνία που η πίτσα φτάνει στο σπίτι σου πριν από την αστυνομία

προσεχε οταν περνω απο κει
και μαζεψε το μπρικι
γιατι συνηθως βιαζομαι
και κανω παντιλικι

parakalo min grafete me agglikous xaraktires apagoreyete apo toys kanones tou forum


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καθαρισμός Πεταλούδας Γκαζιού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Ιούλ 2012, 12:51 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Μόλις πάω σπίτι θα ψάξω να δω ακριβώς τι λέει το εγχειρίδιο...

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καθαρισμός Πεταλούδας Γκαζιού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Ιούλ 2012, 18:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 15:07
Δημοσιεύσεις: 400
Τοποθεσία: Αθήνα
agiorgitis έγραψε:
Μόλις πάω σπίτι θα ψάξω να δω ακριβώς τι λέει το εγχειρίδιο...

ψάξε το ...
αναμένω


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καθαρισμός Πεταλούδας Γκαζιού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Ιούλ 2012, 20:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
tgi έγραψε:
Καλημέρα σε όλους σας,
Θέλω να καθαρίσω την πεταλούδα γκαζιού ή όπως λέγεται στα αγγλικά Throttle Valve
τι μου προτείνετε?
να πάρω κάποιο σπρέι και με αναμμένη μηχανή να ψεκάζω την πεταλούδα ? ποιο σπρέι?
μπορώ να την λύσω και να την καθαρίσω?
θα έχω πρόβλημα μετά με την αρχικοποίηση της πεταλούδας όπου πρέπει να γίνει με lexia?



Πάρε ένα σπρέυ με πιστοποίηση(Air intake-Carburator cleaner)και στο ρελαντί ψέκασέ την.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καθαρισμός Πεταλούδας Γκαζιού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Ιούλ 2012, 21:55 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
tgi έγραψε:
agiorgitis έγραψε:
Μόλις πάω σπίτι θα ψάξω να δω ακριβώς τι λέει το εγχειρίδιο...

ψάξε το ...
αναμένω

Αν σου πώ οτι έφαγα τον τόπο και δεν μπορώ να το βρώ; :angr

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καθαρισμός Πεταλούδας Γκαζιού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Ιούλ 2012, 22:20 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Να, το βρήκα:

Κώδικας:
1. Engine ECU
After the following operations :

    Clearing the ECU memory
    Disconnection or replacement of the ECU
    Down-loading of the control unit
    Disconnection of the battery

There may be a momentary disturbance in the driving quality following deletion of memories and autoadaptives.
To avoid this problem, carry out the following initialisation procedures.
Engine management ECU initialisation procedure
Engine ECU      Procedure to be followed 

Magneti Marelli G5
Bosch A2.2
Bosch MA3.0
Bosch M1.2
Bosch MP3
Bosch MP3.2
Bosch MP5.1      1 + 4 + 9 


Magneti-Marelli G6 (Without vehicle speed sensor)
Magneti-Marelli 8P (Manual gearbox )
Magneti-Marelli AP      1 + 2 + 4 + 9 


Magneti-Marelli G6 (With vehicle speed sensor)
Magneti-Marelli 8P ( automatic gearbox)      1 + 2 + 3 + 4 + 9 


Bosch MP5.1.1, MP5.2, MP7.2, MP7.3      1 + 2 + 6 + 9 


Sagem 4GJ      1 + 2 + 9 


Sagem SL96 / Sagem 2000      1 + 2 + 8 + 9 


Bosch MP3.2
Bosch MP5.2
Bosch MP7.0
Bosch MP7.4.4
Bosch MA3.1
Bosch MA1.7      1 + 6 + 9 


Magneti-Marelli 1AP      1 + 2 + 7 + 9 


Siemens (Fenix) : ALL TYPES      1 + 5 + 9 


Magneti-Marelli 4.8/4MP2/6LP      10 


Bosch ME7.4.6      11 


Siemens Sirius 81      12 



Procedure 1 :

    Perform a deletion of the diagnostic fault codes
    Check that there are no fault codes in the ECU memories
    If a fault has been recorded, deal with this fault

Procedure 2 (Retiming of the stepper motor) :

    Switch off the ignition for 10 seconds
    Switch on the ignition for 10 seconds
    Start the engine

Procedure 3 (Recognition of the gearbox ratios) :

    Engage 1st gear : Drive the vehicle and take the engine speed up to 3500 rpm
    Select 2nd gear : Drive the vehicle and take the engine speed up to 3500 rpm
    Let the engine speed drop and engage first gear
    Carry out these operations for the other gearbox ratios

Procedure 4 (Mixture self-adjustment) :

    Engine warm (fan unit engaged)
    Road test the vehicle for 15 minutes minimum, going through all the different engine speeds, especially between 2500 and 3500 rpm, and including idling and under full load (in urban conditions)

Procedure 5 :

    Engine hot (fan has come on at least once)
    Switch off the ignition
    Switch on the ignition
    Clear the fault from the ECU memory
    Switch off the ignition
    Disconnect then reconnect the ECU (Le calculateur initialise les autoadaptatifs)
    Switch on the ignition for 10 seconds

Accessories switched off (air conditioning, etc.) :

    Start the engine (Without accelerating)
    If the vehicle has an automatic gearbox, select the [D] DRIVE position and immobilise the vehicle by braking
    Run the engine at idle for 2 to 3 minutes For recognition of idle (foot off)

Check the idle position of the butterfly using the parameter function of your diagnostic equipment :

    Indication correct : Throttle position : IDLING
    If this is not the case, begin the procedure again
    Carry out procedure(s) 4

Procedure 6 :

    Engine hot (fan has come on at least once)
    Switch off the ignition
    Start the engine
    Allow the engine run at idling speed for a few minutes
    Carry out a 5 minute road test covering different engine speeds and different loads
    Do at least one deceleration (lasting more than 5 seconds) down from an engine speed greater than 4000 rpm

Procedure 7 (Position recognition: pedal fully down) :

    Engine hot (fan has come on at least once)
    Drive the vehicle and accelerate fully for 2 seconds

Procedure 8 (Recognition of the gearbox ratios) :

    Drive the vehicle and engage each gear after driving at least 50 metres between each gear change
    Check the status of the gearbox ratio (in parameter measures)

Procedure 9 (Final check) :

    Read the fault codes. If there is no lighting of the engine diagnosis warning lamp and there are no fault codes : Operation finished
    Deal with the fault code(s) if any Start the initialisation again

Procedure 10.
After replacing the ECU, initialise the auto-adaptives using the diagnostic tool :

    Consultation and services by ECU
    Test by ECU
    Engine/Automatic Gearbox/Transmission
    Select the engine of the vehicle concerned
    In the menu, select “initialisation or learning of the autoadaptives”

Procedure 11 (Initialisation of the motorised throttle).
After the following operations on the motorised butterfly, motor ECU, accelerator pedal sensor, downloading or configuring of the engine ECU, it is necessary to perform the initialisation of the butterfly housing and of the accelerator pedal sensor.
Procedure 11a (Initialisation of the values for the position of the motorised throttle unit) :

    Switch on the ignition for 10 seconds (Without starting the engine)
    Do not press the accelerator pedal
    Switch off the ignition for 10 seconds

Procedure 11b (Accelerator pedal position sensor ) :

    Switch on the ignition (Do not press the accelerator pedal)
    Depress the accelerator pedal fully
    Release the accelerator pedal
    Start the engine without accelerating

Procedure 12.
After a change of, or operation on, the engine ECU, or following a downloading, it is necessary to perform a re-initialisation of the engine ECU :

    Switch on the ignition, wait 20 seconds
    Start the engine and allow it to idle, without accelerating, without any electrical consumers or the air conditioning switched on until the engine cooling fan starts operating
    Drive under low load, changing through all the gears
    Take yout foot off the pedal several times when the vehicle is being driven from 3500 to 1500 rpm
    Switch off the ignition
    Wait 1 minute before starting the engine (Wait until the fan assemblies stop completely)
    The reinitialisation procedure is complete


Ανάλογα με τον εγκέφαλο, σου λέει και το ποιες διαδικασίες ακολουθείς

_________________
Εικόνα


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε agiorgitis για την δημοσίευση του/της: DIMIS_ZX
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καθαρισμός Πεταλούδας Γκαζιού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιούλ 2012, 01:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 15:07
Δημοσιεύσεις: 400
Τοποθεσία: Αθήνα
και εγώ πως βρίσκω ποιος είναι ο εγκέφαλος?


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 28 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Ντίζα γκαζίου
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 0
Καθαρισμός ψυγείου
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: micras
Απαντήσεις: 0
Καθαρισμός - Περιποίηση Δερμάτων
Δ. Συζήτηση: Περιποίηση Αυτοκινήτου
Συγγραφέας: crazywolf
Απαντήσεις: 3
Καθαρισμός ζαντών Εσωτερικά
Δ. Συζήτηση: Περιποίηση Αυτοκινήτου
Συγγραφέας: SoCrazy
Απαντήσεις: 18
ΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ Ή ΑΛΛΟ;
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Pan_81
Απαντήσεις: 8
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 16 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
 
cron