Να τα μαζεψουμε μια και καλη σ οτι αφορα zx-θερμοκρασιες-φλατζα.
Ξεκινας και ελεγχεις αρχικα αν εχει νερα το ψυγειο ετσι κι αλλιως..Αν δεν εχει αρκετο νερο, δε δουλευει σωστα ο θερμοστατης ωστε μετα να δωσει εντολη η βαλβιδα του βεντιλατερ ν ανοιξει το βεντιλατερ και απλα συνεχιζει ν αυξανει η θερμοκρασια.. Ουσιαστικα δλδ, δεν εχεις κυκλωμα ψυξης καν..
Αν εχει νερα κομπλε και αποδεδειγμενα καμια διαρροη, τοτε εχεις προβλημα ειτε με το μοτερ του βεντιλατερ οποτε δεν ανοιγει οταν φτασει στη θερμοκρασια για ν ανοιξει, ειτε με τη βαλβιδα του βεντιλατερ (ειναι το εξαρτηματακι πανω δεξια στο ψυγειο οπως κοιτας το μηχανοστασιο) ,ειτε εχεις κολλημενο θερμοστατη, ειτε εχεις θεμα με ρελε ή ασφαλεια του βεντιλατερ που και παλι δεν ανοιγει οταν πρεπει.. Αν δε χανει δλδ απο καπου νερα το κυκλωμα, ειναι κατι απο τα παραπανω..
Αν χανεις νερα, ειτε τα χανεις απο καποιο απο τα 2 μεγαλα κολλαρα του ψυγειου..Δλδ ειτε απο το πανω δεξια, το οποιο μαλιστα αν χανει στην ενωση του με το ψυγειο ειναι πιθανο να σταζουν τα νερα πανω στη βαλβιδα του βεντιλατερ και να την εχουν καταστρεψει και αυτην ,ειτε απο το κατω δεξια που φευγει απο το ψυγειο προς τη μηχανη.. Μπορει να ειναι διαρροη στο σωμα καποιου κολλαρου ειτε στην ενωση του με το ψυγειο-πιο συνηθες..Το κατω μαλιστα,εχει μια στεγανωτικη φλατζουλα-oring εσωτερικα του ταχυσυνδεσμου που αν εχει χασει τη στεγανωτικη της ιδιοτητα ,χανει απο εκει.. Αλλη πηγη διαρροης μπορει να ειναι το ιδιο το ψυγειο απο χτυπημα-πετρα που εκανε τρυπα ή απο την ενωση με τον πλαστικο φορεα του στις 2 κατακορυφες πλευρες του.. Αλλος λογος ειναι το ψυγειο του καλοριφερ που ειναι μεσα στο ταμπλω, που θα ειχες και απωλεια νερων μεσα στη καμπινα.. Και τελος η αντλια νερου αν εχει χασει τη στεγανοποιηση.. Απ οτι λες μαλλον απο αντλια νερου ειναι.. Ποσα χρονια ειναι πανω και τι χιλιομετρα εχει κανει? Κανα 25αρι εχει και μιας και ανοιγεις κανεις και ιμαντα χρονισμου..
Απο εδω και κατω δεν αφορα εσενα απλα για να ξερεις.
Αν το θεμα εχει φτασει στη φλατζα ...Δλδ εχασε νερα επανηλλειμενα,σηκωνε θερμοκρασια το αγνοουσες και το αφησες να δουλευει ετσι...
Αν τωρα λοιπον εχει γινει ζημια στη φλατζα λογω αυξησης της θερμοκρασιας και απωλειας νερων, ειναι πολυ πιθανο να σου φουσκωνει νερα και κατ επεκταση να πρηζονται τα κολλαρα του ψυγειου αφου μαζι με το νερο σου περνανε και καυσαερια απο το σημειο αστοχιας της φλατζας στο κυκλωμα ψυξης..Και αναποδα θα εχεις και περασμα νερων στο θαλαμο καυσης..Και λιγο μειωμενη αποδοση στο μοτερ.
Αν τωρα η φλατζα αστοχησει σε σημειο που περνα ελαιαγωγος τοτε στα νερα σου θα χεις και λαδια και γενικα το ψυγειο οταν ανοιγεις τη ταπα θα βλεπεις ενα πραγμα σα μαγιονεζα μεσα.
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa