Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 00:14 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Επιλογή Αναρτήσεων ZX
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Οκτ 2012, 16:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 02 Οκτ 2012, 15:02
Δημοσιεύσεις: 23
Μετά απο δύο χρόνια αναγκαστικής αποχής, δικαιούμαι πιστεύω 3 απανωτα topics

Στα 250.000km έσκασαν οι μαμά αναρτησεις δεν εχουν αλλαχθει ποτε, μα ποτε κ δεν ντρέπομαι, το ομολογώ. Βροντουσαν στα 60.000km, στα 80.000km έχαναν λιγα δακρυα λαδιου μέχρι τα 200.000km κ βροντουσαν περισσότερο. Στα πολλά χλμ 120+ το καταλάβαινες σε δρομο με στροφες οτι κάτι παιζει με, αλλά στα λιγα 80- κανένα θεμα, μονο βρόντος. Απο το 200.000km μέχρι τωρα κούτσουρα, μονο σιδερα, κ οι δυο δεξιες χασαν τα παντα απο μεσα. Μπαλατζαρουν κ με 30χλμ σε στροφη. Για λακουβα ουτε λογος...Οποτε λεω:

1. Kayaba (μακριά, Γαλλικό αμαξι)
2. Bilstein Μαυρα (Οι περισσότεροι μαστορες μ λενε οτι με αλλαγή λαδιων θα αλλάζω κ αμορτισερ, δηλ. δεν αντεχουν για πολλά χλμ)
3. Bilstein Κιτρινα (Μέλι στάζουν, πινουν νερό στην υγειά τους..Όλοι, μα ολοι...)
4. Sachs Advantage (Αλλες διχάζονται, άλλες ενωνόνται απόψεις μαστόρων κ οδηγών)
5. De Carbon (Παλαια μαστόρια γαλλικών Peugeot τα προτείνουν ακόμη. Γενικές γνώμες μαλλον θετικές)
6. Κόνι (Διχάζονται οι γνώμες)
7. Apex (μακριά, μα πολυ μακρια)

Ποια η γνώμη σας?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή Αναρτήσεων ZX
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Οκτ 2012, 16:55 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Δεν ειναι λιγες οι φορες που εχουν προταθει τα εργοστασιακα απο peugeot 206cc για εφαμιλη με τα εργοστασιακα ανεση αν οχι ελαχιστα χειροτερη και μειωση των κλισεων-πλευσεων.

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή Αναρτήσεων ZX
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Οκτ 2012, 17:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 02 Οκτ 2012, 15:02
Δημοσιεύσεις: 23
nonos έγραψε:
Δεν ειναι λιγες οι φορες που εχουν προταθει τα εργοστασιακα απο peugeot 206cc για εφαμιλη με τα εργοστασιακα ανεση αν οχι ελαχιστα χειροτερη και μειωση των κλισεων-πλευσεων.


Καλύτερα από τα Sachs? Τα DeCarbon ή τα bilstein τα μαυρα?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή Αναρτήσεων ZX
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Οκτ 2012, 17:37 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Δεν εχω αποψη :) Απλα εγραψα μια επιλογη για την οποια ακουγονται πολυ καλα λογια.

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή Αναρτήσεων ZX
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Οκτ 2012, 18:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 17 Φεβ 2009, 19:31
Δημοσιεύσεις: 1267
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 0
Ή αυτά που λέει ο Χρήστος (για τον λόγο που τα προτείνει) ή τα μαμά. Δεν υπάρχει ουσιαστικός λόγος για άλλους πειραματισμούς..

_________________
sotoszx
DSuper
ZX 2.0 16v


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή Αναρτήσεων ZX
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Οκτ 2012, 19:47 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
citronellos έγραψε:
3. Bilstein Κιτρινα (Μέλι στάζουν, πινουν νερό στην υγειά τους..Όλοι, μα ολοι...)

Γι αυτα παντως..
Με σιγουρια μπορω να σου πω οτι ειναι πολυ καλα αν δε σε ενδιαφερει ΚΑΘΟΛΟΥ η ανεση και αν εχεις αποφασισει να πας και για ελατηρια γιατι με τα μαμα δε θα δουλεψουν..

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή Αναρτήσεων ZX
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Οκτ 2012, 22:41 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Αν θες ανεση και γενικα το κλασικο γαλλικο πατημα που λεμε μωρε, θα χεις και λιιιιγες κλισεις, τοτε Sachs. Αυτα φοραω και μη σου πω και καλυτερα απο τα μαμα!
Δε θα το μετανιωσεις σε αυτα τα κιλα που ειναι η ΖΧ, σε C4 εχουν ακουστει πχ αλλες αποψεις.
Σοβαρο αμορτισερ και φθηνο!

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή Αναρτήσεων ZX
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Οκτ 2012, 23:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 02 Οκτ 2012, 15:02
Δημοσιεύσεις: 23
Από τα ξαδέλφια μας τα Peugeot έχω ακούσει καλά λόγια για σχετικά οικονομικές αναρτήσεις. Κυρίως σε Saxo. Επειδή έχω οδηγήσει το 206cc το μαμά μου άρεσε η ανάρτησή του. Αν συμπεριφέρεται έτσι κ στο ΖΧ τότε θα έχει αρκετά καλά κρατήματα. Αλλά από τιμή τι παίζει άγνωστον...

Τα μαμά τα βρίσκω από 350Ε - 450Ε (χωρίς τοποθέτηση), γεγονός που θα θεωρώ πολλά λεφτά, αφού χοντρά-κοφτά σε αυτήν την τιμή βρίσκω ατοποθέτητα τα bilstein τα κίτρινα. Το καλύτερο είναι ότι μου πρότειναν γνήσιο σετ αναρτησης που είναι σε συνεργασία Peugeot-Citroen με 200Ε (ατοποθέτητα) και τα προωθούν κυρίως οι αντιπροσωπείες ως λύση για να μην φύγει ο πελάτης ή το ανυποψίαστο θύμα από την εργοστασιακή εταιρεία ενώ θα έχει κράτημα εφάμιλλο των αρχικών μαμά. Επειδή ρωτώντας πας στην πόλη. Το έψαξα κ ανακάλυψα ότι κατασκευάζονται στην Κίνα, στέλνονται Γαλλία κ εν συνεχεία εισάγονται στην υπολοιπη Ευρωπη ως Made in France. Μπορεί κάποιοι να πουν κ τι με αυτό? Οτι δηλ. η TV μου, το κιν. τηλ. είναι μπορεί να γράφουν πχ Samsung κτλ αλλά είναι κινέζικα. Δεν ξέρω αλλά έχω ψυχολογικό με τη σκέψη ότι το με κρατάει στο δρόμο ένας Γαλλοποιημένος Κινέζος :hmm

Φίλε Blanc πόσα χλμ. έχεις κάνει με τα Sachs κ τι αλλαγές ίσως παρατήρησες σε αυτά με την πάροδο του χρόνου? Τα Advantage έβαλες? Με τα μαμά ελατήρια έτσι?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή Αναρτήσεων ZX
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Οκτ 2012, 10:45 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
citronellos έγραψε:
Φίλε Blanc πόσα χλμ. έχεις κάνει με τα Sachs κ τι αλλαγές ίσως παρατήρησες σε αυτά με την πάροδο του χρόνου? Τα Advantage έβαλες? Με τα μαμά ελατήρια έτσι?


Τα Sachs τα φοραω απο το 2009, αλλα δεν εχουν κανει πολλα χιλιομετρα. (15.000km ισως)
Η συμπεριφορα τους δεν εχει αλλαξει δραματικα. Ναι τα Advantage φοραω με τα μαμα ελατηρια.
Το αυτοκινητο εχει πολυ ωραιο πατημα οπως σου ξαναπα, γαλλικο-μαλακο με δικαιολογημενα καποιες κλισεις, οχι περισσοτερες απ'οτι με τα μαμα ομως.
Για μενα ηταν μια φθηνη λυση, αλλα και ποιοτικη ταυτοχρονα για αυτοκινητο 18ετιας...

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή Αναρτήσεων ZX
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 05 Δεκ 2012, 00:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 02 Οκτ 2012, 15:02
Δημοσιεύσεις: 23
Επιστρέφω για να ενημερώσω το ποστ.
Αντιμετώπισα το δίλημμα που είχα, Bilstein-Μαύρα ή Sachs Advantage? Αγορά + Τοποθέτηση το 1ο ~200Ε και το δεύτερο κοντά στα ~280Ε, ευθυγράμμιση ΔΕΝ έκανα καθώς όπως έλεγαν όλοι οι μάστορες (κ σκέφτηκα κ 'γω) η γεωμετρία του αυτοκινήτου από τις συγκεκριμένες αναρτήσεις δεν αλλάζει κ αφού δεν "τράβαγε" το αμάξι δεξιά ή αριστερά δεν κρίθηκε απαραίτητο...

Ο μάστοράς μου επέμενε για τα Sachs Advantage, εγκώμιο τους είχε πλέξει (υπ'οψιν δεν εμπορεύεται αμορτισέρ). Τελικά τον έγραψα κ επελέξα τα Bilstein-Μαύρα ένεκα κόστους με τα μαμά ελατήρια, αλλά η παρατηρησή του ήταν ότι κάθε που θα αλλάζω λάδια θα αλλάζω κ ανάρτηση. :D :D Τι να πω? Ελπίζω να μην είχε δίκιο, τι στο καλό Bilstein λέω είναι :bounce

Εντυπώσεις...έχω κανει 500 χλμ μόνον, σε σχέση με τα Bilstein-Κίτρινα που είχα οδηγήσει σε άλλο αυτοκίνητο είναι αισθητά πιο μαλακά με κλίση στις στροφές, τώρα αν μαλακώσουν κι άλλο άγνωστον.

Σε σχέση με τα μαμά Citroen ZX που είχε όταν το οδήγησα στα 5.000χλμ τα πιο Bilstein-Μαύρα είναι σαφώς πιο σκληρά κοπανάν λίγο παραπάνω σε λακούβες με αισθητά μικρότερες κλίσεις στις στροφές κ δίνουν την εντύπωση ότι κρατάνε καλύτερα στο δρόμο, αλλά αυτό θα το δούμε με τα πιο πολλα χλμ που θα κάνω οπότε και θα ενημερώσω εκ νέου.

ΥΓ. Τα αμορτισέρ για να αντέξουν για αρκετά χλμ, πριν την τοποθέτηση πρέπει να είναι αποθηκευμένα όσον το δύνατόν γίνεται όρθια καθώς και να δουλευτούν με το χέρι πριν τοποθετηθούν στο αμάξι. Κάτι που πολλά άτομα κ μαστόρια το αγνοούν ή υποτιμούν, γι'αυτό βλέπουμε αναρτήσεις :spank μετά από λίγες χιλιάδες χλμ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή Αναρτήσεων ZX
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 05 Δεκ 2012, 11:04 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
citronellos έγραψε:
Ελπίζω να μην είχε δίκιο, τι στο καλό Bilstein λέω είναι :bounce

:agree
Και γω ελπιζω να μη βγει αληθινος, δεν τα εχω δοκιμασει και θα ηθελα τη γνωμη σου οταν κανεις ακομα περισσοτερα χιλιομετρα. Αλλωστε αν το καλοσκεφτεις, 200ευρω αμορτισερ πηρες, οχι 600. Οποτε και πολυ να μην αντεξουν...

Θα περιμενω ποστ σου σε καμια 20.000 χιλιομετρα αν το θυμηθεις μεχρι τοτε. Η τιμη ειναι πολυ καλη παντως για νεα αμορτισερ.

Καλοπατητα :thumb

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή Αναρτήσεων ZX
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Δεκ 2012, 16:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 02 Οκτ 2012, 15:02
Δημοσιεύσεις: 23
Blanc έγραψε:
citronellos έγραψε:
Ελπίζω να μην είχε δίκιο, τι στο καλό Bilstein λέω είναι :bounce

:agree
Αλλωστε αν το καλοσκεφτεις, 200ευρω αμορτισερ πηρες, οχι 600. Οποτε και πολυ να μην αντεξουν...
Θα περιμενω ποστ σου σε καμια 20.000 χιλιομετρα αν το θυμηθεις μεχρι τοτε. Η τιμη ειναι πολυ καλη παντως για νεα αμορτισερ.
Καλοπατητα :thumb


Σ' ευχαριστώ! Κ 'γω κάπως έτσι το σκέφτηκα, Bilstein + 200Ε ευρώ = Κάτι θα αξίζουν. Τα 20.000χλμ τα κάνω περίπου σε χρόνο, οπότε αναμένουμε τότε τις τελικές εντυπώσεις.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή Αναρτήσεων ZX
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Φεβ 2013, 17:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Φεβ 2013, 23:25
Δημοσιεύσεις: 10
Καλησπερα και καλως σας βρηκα. Ηρθε στην κατοχη μου το 1.6i και χρειαζεται ενα αρκετα καλο μαζεματακι. Αρχικα χρειαζομαι αναρτησεις και λαστιχα. Διαβασα παραπανω που λετε για τα bilstein τα μαυρα και τα κιτρινα. Θα ηθελα αν ηταν ευκολο να μου εξηγουσατε λιγο τις διαφορες μεταξυ τους διοτι ειμαι καινουργιος σε αυτον τον τομεα. Απο λαστιχα τωρα σκεφτομουν για τα Toyo Proxes t1r, η γνωμη σας για αυτα τα λαστιχα ποια ειναι? :/
Ευχαριστω προς το παρων :)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή Αναρτήσεων ZX
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Φεβ 2013, 17:31 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 19:54
Δημοσιεύσεις: 8614
:welc :clap :clap
Καλορίζικο το όχημα!

Τα μαύρα είναι τα νορμάλ, πιό κοντά στα εργοστασιακά.
Τα κίτρινα είναι τα πιό σπόρ... πιό σκληρά.
Υπάρχουν κίτρινα κανονικά, και για χαμήλωμα. Την πρώτη φορά στο σάξο (πρίν το χαμηλώσω) είχα βάλει τα κίτρινα τα κανονικά.
Πολύ μεγάλη διαφορά απο τα μαύρα, καλύτερο πάτημα, δέν κοπανούσαν ...τα ευχαριστήθηκα πολύ!
Αυτά θα σου πρότεινα, για το 1600. Όχι τα μαύρα. Ειδικά άν είσαι και ...γρήγορος στις στροφές.

Το λάστιχο που αναφέρεις είναι το αγαπημένο μου!!! Απο όσα είχα φορέσει, το είχα βρεί κορυφαίο!!!! :thumb


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή Αναρτήσεων ZX
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Φεβ 2013, 17:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Φεβ 2013, 23:25
Δημοσιεύσεις: 10
diesoulas έγραψε:
:welc :clap :clap
Καλορίζικο το όχημα!

Τα μαύρα είναι τα νορμάλ, πιό κοντά στα εργοστασιακά.
Τα κίτρινα είναι τα πιό σπόρ... πιό σκληρά.
Υπάρχουν κίτρινα κανονικά, και για χαμήλωμα. Την πρώτη φορά στο σάξο (πρίν το χαμηλώσω) είχα βάλει τα κίτρινα τα κανονικά.
Πολύ μεγάλη διαφορά απο τα μαύρα, καλύτερο πάτημα, δέν κοπανούσαν ...τα ευχαριστήθηκα πολύ!
Αυτά θα σου πρότεινα, για το 1600. Όχι τα μαύρα. Ειδικά άν είσαι και ...γρήγορος στις στροφές.

Το λάστιχο που αναφέρεις είναι το αγαπημένο μου!!! Απο όσα είχα φορέσει, το είχα βρεί κορυφαίο!!!! :thumb

Να εισαι καλα ;) Οποτε προτεινεις κιτρινα ε? Μηπως θα μπορουσες να μου εστελνες σε ενα μηνυμα καποιο site ή καποια τιμη εαν γνωριζεις?
Ευχαριστω και παλι ;)


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 3 [ 43 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΑΡΚΑΣ ΔΙΣΚΟΠΛΑΚΑΣ ΤΑΚΑΚΙΑ
Δ. Συζήτηση: Τα πρώτα σας βήματα!
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
Επιλογή ανάρτησης C3 1.1 2006
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 13
Επιλογή Ελαστικών
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 15
Παρήγγειλα το 1.6 VTRs. Έκανα σωστή επιλογή;
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: poison
Απαντήσεις: 38
Επιλογη Αμορτισερ - αναρτησεων
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: PanosPap64
Απαντήσεις: 0
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια