Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 13:33 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: 16" ή 17" ζάντες?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Απρ 2007, 20:48 
Άβαταρ μέλους
Καλησπέρα.
Γράφτηκα μόλις σήμερα στο φόρουμ, μια που σήμερα παρήγγειλα το C4 Coupe 1.6 VTRS.
Η πιο σημαντική μου απορία είναι ποια είναι τα αρνητικά και τα θετικά της 16άρας ή 17άρας ζάντας.
Αισθητικά τυχαίνει και μου αρέσει περισσότερο η 16άρα του VTR.
Αυτό που θέλω να μάθω είναι τι προσφέρει η κάθε μία και αν αποφασίσω να βάλω την 16άρα τελικά κατά πόσο γίνεται στην αντιπροσωπεία (κι αν μειώνεται η τελική τιμή έτσι) ή αν πρέπει να παραγγελθεί από γαλλία.
Στη δεύτερη περίπτωση προλαβαίνω να τους ειδοποιήσω, για να μην το στείλουν, γιατί θα φύγει από Αθηνα τη Δευτέρα.
Περιμένω τις γνώμες σας.
Πασχάλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Απρ 2007, 20:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 18:18
Δημοσιεύσεις: 1311
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Με τις 16ρες:
Μικρότερη κατανάλωση
Καλύτερη επιτ΄΄ααχυνση,
Μεγαλύτερη τελική και πιο άνετη,
πολύ λιγοτερα κοπανήματα

Με τις 17ρες:

Επιβαρύνεσαι με όλα τα παραπάνω,
+25-30

_________________
C4 VTS 1.6+αεροτομή+αισθητήρες εμπρός+συναγιαρμό+JBL παλιά!!
Τώρα C4 VTS 2.0+πανοραμική+δερμα+JBL
Έχω γίνει Μίτς Μπιουκάνον... Παλιά!
Τώρα είμαι Μαΐκλ Νάιτ!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Απρ 2007, 20:58 
Άβαταρ μέλους
Ευχαριστώ πολύ.
Ξέρεις όμως αν γίνεται να αλλαχθούν στην αντιπροσωπεία τοπικά ή αν πρέπει να το παραγγείλω εκ νέου?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Απρ 2007, 21:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Απρ 2007, 15:31
Δημοσιεύσεις: 193
Τοποθεσία: Άλιμος / Βόλος
Σωστός ο Ανδρέας.Εγώ απλά να προσθέσω,ότι επειδή το C4 είναι ψηλό σαν αυτοκίνητο, η 16άρα μοιάζει 14άρα κατά την ταπεινή μου γνώμη,εκτός αν σκοπεύεις να το χαμηλώσεις!!! Τέλος,αυτό που ρωτάς,σίγουρα γίνεται,αλλά το πιθανότερο είναι να σου δώσουν τις 16άρες,ανταλλαγή με τις 17άρες,χωρίς να πάρεις ούτε φράγκο,αλλά και χωρίς να δώσεις.Με λίγα λόγια τον αντιπρόσωπο τον συμφέρει μία τέτοιου είδους ανταλλαγή,αλλά εσένα δεν ξέρω πόσο :fsss. Απλά ρωτησέ τους,γιατί ούτως ή άλλως η τράμπα θα γίνει στην αντιπροσωπεία και όχι στην Αθήνα.Άν δεν τις έχουν,θα πρέπει να τις παραγείλουν και θα σου φάει και κανα 2 μέρες ακόμα,μέχρι να έρθουν!! Α, και καλορίζικο!!! ΄Αντε και στα δικά μας!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Απρ 2007, 21:22 
Άβαταρ μέλους
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις. Θα δω τι μπορώ να κάνω με τον αντιπρόσωπο γι'αυτό το θέμα. Θα πρέπει να τα δω από κοντά για να αποφασίσω μάλλον από αισθητικής άποψης. Από την άλλη οι τακτικές επισκέψεις σε συνεργείο για ζυγοσταθμίσεις και επιπλέον έξοδα δε μου αρέσουν καθόλου.
Καλορίζικο και το δικό σου LeRoi


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Απρ 2007, 22:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Μαρ 2007, 08:01
Δημοσιεύσεις: 425
Τοποθεσία: ΓΑΛΑΤΣΙ-ΕΥΗΝΟΧΩΡΙ
τις 17αρες φυσικα θα αφησεις με ενα καλο χαμηλωμα ειναι πανεμορφο καλως να το δεχτεις λοιπον [silinde]....

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Απρ 2007, 01:07 
Άβαταρ μέλους
[quote="Daravigos Andreas"]Με τις 16ρες:
Μικρότερη κατανάλωση
Καλύτερη επιτ΄΄ααχυνση,
Μεγαλύτερη τελική και πιο άνετη,
πολύ λιγοτερα κοπανήματα

Με τις 17ρες:

Επιβαρύνεσαι με όλα τα παραπάνω,
+25-30


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 16 Απρ 2007, 08:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 18:18
Δημοσιεύσεις: 1311
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Αν προσέχεις τις λακούβες δεν είναι τόσο συχνές οι επισκέψεις.

Από αισθητικής άποψης οι 17ρες είναι πολύ καλύτερες. Με 16ρες ο θόλος μοιάζει άδειος.

_________________
C4 VTS 1.6+αεροτομή+αισθητήρες εμπρός+συναγιαρμό+JBL παλιά!!
Τώρα C4 VTS 2.0+πανοραμική+δερμα+JBL
Έχω γίνει Μίτς Μπιουκάνον... Παλιά!
Τώρα είμαι Μαΐκλ Νάιτ!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: ζαντες
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 16 Απρ 2007, 09:16 
Άβαταρ μέλους
μια φορα που ειχε χιονισει στο χωριο μου και δεν μπορουσα να το ανεβασω σε μια ανηφορα με τιποτα , δανειστικα τις αλυσιδες απο ενα φιλο μου που ειχε διασταση ελαστικων 205-55-16 και ταιριαζαν στα δικα μου 205-50-17 , αρα η περιμετρος παραμένει σχεδον ιδια (1 ιντσα=2,54mm επομενως η διαφορα της μιας ιντσας απο την ζαντα αντισταθμιζεται με το μικροτερο προφιλ ελαστικου 55-50=5mm/2 (επειδη εχουμε κυκλο)=2,5mm)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 16 Απρ 2007, 15:29 
Άβαταρ μέλους
[quote="Daravigos Andreas"]Με τις 16ρες:
Μικρότερη κατανάλωση
Καλύτερη επιτ΄΄ααχυνση,
Μεγαλύτερη τελική και πιο άνετη,
πολύ λιγοτερα κοπανήματα

Με τις 17ρες:

Επιβαρύνεσαι με όλα τα παραπάνω,
+25-30


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 16 Απρ 2007, 22:17 
Άβαταρ μέλους
Ρώτησα σήμερα στην αντιπροσωπεία για το θέμα αυτό και μου ζήτησε να του δώσω χρόνο, για να δει τι μπορεί να κάνει. Νομίζω κι εγώ πάντως ότι δεν πρέπει να είναι κάτι ιδιαίτερα δύσκολο, αφού σίγουρα αυτός θα τις πουλήσει αργά ή γρήγορα και με μεγαλύτερο ποσοστό κέρδους.
Κατά τ'άλλα κι εμένα μου φαίνεται πολύ μεγάλη η διαφορά τιμής μεταξύ 16" και 17".
Δεν ξέρω πόσο μεγάλη διαφορά έχει για ένα μέσο οδηγό αυτή η αλλαγή της διάστασης στη ζάντα. Έχει όντως?
Πάντως συνεχίζω να προτιμώ το σχέδιο των Radicale από των Resolfen ;)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 16 Απρ 2007, 23:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Απρ 2007, 15:31
Δημοσιεύσεις: 193
Τοποθεσία: Άλιμος / Βόλος
silinde έγραψε:
Πάντως συνεχίζω να προτιμώ το σχέδιο των Radicale από των Resolfen ;)


Εύλογες οι απορίες σου,αλλά στο παραπάνω ζήτημα θα διαφωνήσουμε. Η Radicale είναι πολύ κοινό σχέδιο σαν ζάντα, ενώ την Resolfen, δύσκολα την συναντάς σαν σχέδιο,οπουδήποτε αλλού!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 17 Απρ 2007, 01:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
περιορεξεως .... μπουγάτσα με κιμά

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Απρ 2007, 13:10 
Άβαταρ μέλους
LeRoi έγραψε:
silinde έγραψε:
Πάντως συνεχίζω να προτιμώ το σχέδιο των Radicale από των Resolfen ;)


Εύλογες οι απορίες σου,αλλά στο παραπάνω ζήτημα θα διαφωνήσουμε. Η Radicale είναι πολύ κοινό σχέδιο σαν ζάντα, ενώ την Resolfen, δύσκολα την συναντάς σαν σχέδιο,οπουδήποτε αλλού!


Radicale και ξερό ψωμί... :yhoo :fsss


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Απρ 2007, 18:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 13 Σεπ 2006, 08:17
Δημοσιεύσεις: 110
Τοποθεσία: Larisa
σημερα πηγα επιτελους για ζαντες και λαστιχα ζαντες 17παλι απλα περιμενω να μου πει ποτε θα της εχει και τι αποστατες θα βαλουμε τελικα για να ειναι οκ με το οφσετ λαστιχα continetal sport 3 225-45-17 ειναι το καλητερο μετα το 205-50-17 που ειναι ιδιο ενω στο 215-45-17 εχει διαφορα....συμπερασμα οποιος θελει ζαντες ας μου στηλει ενα πμ......

_________________
1.6vts Nos


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 8 [ 114 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Επόμενο



Συναφή θέματα

ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΖΑΝΤΕΣ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Blanc
Απαντήσεις: 10
Σε 60χλμ "ήπιε" το αντιψυκτικό
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Mikelangelo
Απαντήσεις: 22
Ζάντες απο C4 Grand Picasso σε Xsara II 2004
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: oiko79
Απαντήσεις: 5
"Citroen Xantia 2" 1999
Δ. Συζήτηση: Παρουσιάσεις Αυτοκινήτων Χρηστών
Συγγραφέας: bxakias
Απαντήσεις: 57
Προτάσεις για ζάντες c3 2006
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C3
Συγγραφέας: tzo
Απαντήσεις: 3
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια