Συγγραφέας |
Μήνυμα |
valero
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση new C4 e-HDI 1.6 90 hp Δημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Νοέμ 2012, 19:43 |
|
Εγγραφή: Κυρ 11 Νοέμ 2012, 19:23 Δημοσιεύσεις: 7
|
γεια σας και απο μενα, μολις τοποθετησα tuningbox στο c4 1,6 hdi 90, το αυτοκινητο εχει αλλαξει κατα πολυ,το δοκιμαζω ακομη για να βγαλω ασφαλη συμπερασματα ως προς την καταναλωση , παντως η διαφορα στην αποκριση απο χαμηλα και σε ολο το φασμα των στροφων ειναι εντυπωσιακη για την απλοτητα της επεμβασης. Για να γινω πιο κατανοητος το αυτοκινητο αγοραστηκε τον Ιουλιο του 2012 καινουργιο και εχει 11.000 χλμ τωρα, ειναι εκδοση trend plus, δεν ξερω παντως αν στο service που θα κανω στα 20000 χλμ πρεπει να βγαλω το κιτακι για να μην εχω θεμα με την εγγυηση.
|
|
|
|
|
Haris_c4_1.4
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση new C4 e-HDI 1.6 90 hp Δημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Νοέμ 2012, 19:58 |
|
Εγγραφή: Τετ 30 Μαρ 2011, 01:13 Δημοσιεύσεις: 1541
|
εννοειται να το βγαλεις...αυτα ειναι αλλωστε ενα απο τα θετικα του παραλληλου εγκεφαλου...
_________________ 1.4 - 102 hps VTRS Peugeot 508 1.5 130hp bluehdi eat8 Gt-line Citroen c3 1.4 75hp 402.000 χλμ
|
|
|
|
|
azzazel
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση new C4 e-HDI 1.6 90 hp Δημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Νοέμ 2012, 21:31 |
|
Εγγραφή: Σάβ 11 Φεβ 2012, 10:45 Δημοσιεύσεις: 793 Τοποθεσία: Εδεσσα
|
valero έγραψε: http://www.tuningbox.com/en/tbv/diesel%20cars/citroen/C4%201.6%20HDI/90.htm , αυτο ειναι και το κιτακι που περασα, Πόσο το πήρες?
_________________ C4 1.6 112ps e-Hdi STT attraction grey shark
Γιάννης
|
|
|
|
|
Πράκτορας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση new C4 e-HDI 1.6 90 hp Δημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Νοέμ 2012, 23:38 |
|
Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03 Δημοσιεύσεις: 15531 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
Haris_c4_1.4 έγραψε: εννοειται να το βγαλεις...αυτα ειναι αλλωστε ενα απο τα θετικα του παραλληλου εγκεφαλου... +1...πες μας περισσότερες λεπτομέρειες, σίγουρα ενδιαφέρει πολλά μέλη, κυρίως το θέμα της κατανάλωσης, αν και ακόμη στρώνει το μοτέρ
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack
|
|
|
|
|
valero
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση new C4 e-HDI 1.6 90 hp Δημοσιεύτηκε: Τετ 14 Νοέμ 2012, 09:36 |
|
Εγγραφή: Κυρ 11 Νοέμ 2012, 19:23 Δημοσιεύσεις: 7
|
nikosc4gp έγραψε: προς το παρον ειναι το πρωτο ρεζερβουαρ που καταναλωνει, η καταναλωση περιφερειακα της Θεσσαλονικης και με πολυ προσοχη ειναι στα 5,2 λίτρα / 100 αλλα ξανα λέω με πολύ προσοχή, απο όσο καταλαβαίνω συμβαινει το εξής, το αυτοκίνητο είναι ποιο γρηγορο στα πολύ χαμηλά και ποιο γεματο σε όλο το φάσμα των στροφών, αλλά πολύ ποιο γεματο, τώρα με την κατανάλωση όταν πας με το cruise control καιει ότι εκαιγε χωρις διαφορές , αν όμως το δουλεψεις manual, αναγκαστικα στις τρεις πρωτες σχεσεις και ειδικα στην πολη τότε πληρώνεις την επιπλέον δύναμη σε καταναλωση, εξαρταται απο το τι θελει ο καθενας, πάντως η διαφορα είναι εμφανεστατη στην δύναμη (5 κιλά ροπή) , θα προσπαθησω τις επομενες ημερες να βαλω φωτογραφίες και να σας δωσω και την τιμη που ακομη δεν την ξέρω.Βλέπετε λόγω δουλειας το έβαλε φίλος πομπατζής πυλωτικά σε εμένα και γιαυτο δεν εχω κόστος, θα σας κραταω ενήμερους. Σημειωση: Τυγχάνει να εχω αλλάξει παρα πολλα αυτοκίνητα και να εχω οδηγησει ακομη περισσοτερα και εχω παρατηρησει οτι ο τροπος που αποδιδουν τα diesel της νεας γενιας είναι εξαιρετικός με μόνο ψεγαδι ότι τελειωνει γρηγορα ,όλα γίνοντε μέσα σε 1800 έως 2000 στροφές (όχι απο τις 1800 έως τις 2000) και μετα τέλος. Επίσης για το c4 το αυτοκίνητο (σασι και αναρτηση υπολοιπετε του κινητηρα ακομη και με την εκδοση των 90hp.
|
|
|
|
|
valero
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση new C4 e-HDI 1.6 90 hp Δημοσιεύτηκε: Κυρ 18 Νοέμ 2012, 20:59 |
|
Εγγραφή: Κυρ 11 Νοέμ 2012, 19:23 Δημοσιεύσεις: 7
|
εκαψε 5,1 λιτρα αλλα με πολυ πολυ προσοχη και με χιλιομετρα σε επαρχιακο δικτυο, δεν ελειψαν βεβαια καποιες δοκιμες σε προσπεραση, ρεπριζ και εκκινησεις, παντως ξαναλεω αλλο αυτοκινητο παιδια.
|
|
|
|
|
kobulis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση new C4 e-HDI 1.6 90 hp Δημοσιεύτηκε: Τρί 20 Νοέμ 2012, 11:18 |
|
Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28 Δημοσιεύσεις: 1485 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Εγώ έχω δύο ερωτήσεις φίλε valero: 1. Πόσο κοστίζει/ποιός το πουλάει στην περιοχή Θεσσαλονίκης (για να μη μπλέκουμε ebay και παραγγελίες από τας Ευρώπας), και 2. Μετά την "μετατροπή", το αυτοκίνητο βγάζει ντουμάνι από την εξάτμιση όταν το πλακώνεις;
Ρωτάω γιατί έχω για τη δουλειά ένα diesel Peugeot Expert HDI 2.0 8v του 2004. Όταν αγοράστηκε μεταχειρισμένο το καλοκαίρι έπεσε ψάξιμο για να βρεθεί όχι το "γρήγορο" 16βάλβιδο, αλλά το πιό αξιόπιστο 8βάλβιδο.
Το θέμα λοιπόν με τον συγκεκριμένο κινητήρα είναι πως αν και έχει απίστευτες κριτικές για την αξιοπιστία του και την αντοχή του σε χαμηλής ποιότητας πετρέλαια,.........είναι κουβάς!
94 άλογα και 22 κιλά ροπής από 2 λίτρα =>το αυτοκίνητο είναι στα όρια του εκνευριστικού αν προσπαθήσεις να κινηθείς λίγο πιό γρήγορα. Βρήκα από ένα φίλο "πειραγμένο" χάρτη ECU, βρήκα και καλώδιο, έκανα backup το υπάρχον πρόγραμμα και πέρασα το καινούργιο που υπόσχεται 125 άλογα και 26 κιλά ροπής.
Αυτά που υποσχόταν τα έκανε, και η κατανάλωση εκτοξευόταν μόνο σε πλάκωμα. Υπό κανονικές συνθήκες, μπορεί και να έκαιγες λιγότερα καθώς λόγω αυξημένης ροπής μπορούσες να κινηθείς χαλαρά μία ταχύτητα πάνω. Άλλο αυτοκίνητο, όπως περιγράφεις.
Το μόνο πρόβλημα είναι πως ο σχεδιαστής του χάρτη ψεκασμού κατήργησε την ανακύκλωση καυσαερίων (EGR το λένε αν δεν κάνω λάθος), με αποτέλεσμα να καπνίζει περισσότερο από την νταλίκα που έχω. Ειδικά σε γρήγορη εκκίνηση, έβλεπες μαύρα σύννεφα από τους καθρέπτες και την κάμερα οπισθοπορείας, και άκουγες υπέροχες ευχές από τον οδηγό του παπιού που βρισκόταν πίσω σου.
2 ημέρες μετά, βαρέθηκα τα ντουμάνια και τα μπινελίκια, οπότε περάστηκε πάλι το εργοστασιακό πρόγραμμα που δε βγάζει ούτε μόριο καπνού από την εξάτμιση. Απλά μου έμεινε η τεράστια διαφορά προς το καλύτερο, και αναρωτιέμαι αν με αυτό το μαντζαφλάρι που έβαλες μπορώ να έχω απροβλημάτιστο αποτέλεσμα....
_________________ Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!
|
|
|
|
|
azzazel
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση new C4 e-HDI 1.6 90 hp Δημοσιεύτηκε: Τρί 20 Νοέμ 2012, 15:57 |
|
Εγγραφή: Σάβ 11 Φεβ 2012, 10:45 Δημοσιεύσεις: 793 Τοποθεσία: Εδεσσα
|
kobulis έγραψε: [...] Το μόνο πρόβλημα είναι πως ο σχεδιαστής του χάρτη ψεκασμού κατήργησε την ανακύκλωση καυσαερίων (EGR το λένε αν δεν κάνω λάθος), με αποτέλεσμα να καπνίζει περισσότερο από την νταλίκα που έχω. Ειδικά σε γρήγορη εκκίνηση, έβλεπες μαύρα σύννεφα από τους καθρέπτες και την κάμερα οπισθοπορείας, και άκουγες υπέροχες ευχές από τον οδηγό του παπιού που βρισκόταν πίσω σου. [...]
Απ'όσο ξέρω η ανακύκλωση καυσαερίων (το EGR όπως πολύ σωστά θυμάσαι), είναι για την μείωση των οξειδίων του αζώτου (ΝΟx) και επικουρικά για γρηγορότερο ζέσταμα του κινητήρα. Κατα τ'άλλα με ενδιαφέρει πολύ κι εμένα ένα παράλληλο εγκεφαλάκι, αλλά πιο πολύ με ενδιαφέρει το πως λειτουργεί (τι σήματα κλέβει και τι τελικά αναμεταδίδει, αν ανεβάζει και πόσο την πίεση του turbo κλπ κλπ). Είχε γίνει μία ψιλοκουβέντα σε άλλο thread, αλλά δεν "περπατησε" πολύ.
_________________ C4 1.6 112ps e-Hdi STT attraction grey shark
Γιάννης
|
|
|
|
|
valero
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση new C4 e-HDI 1.6 90 hp Δημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Νοέμ 2012, 13:07 |
|
Εγγραφή: Κυρ 11 Νοέμ 2012, 19:23 Δημοσιεύσεις: 7
|
Το αυτοκινητο παιδια εχει μολις 13000 χλμ,που σημαινει οτι δεν ειναι ταλαιπορημενη η αντλια πετρελαιου για να βγαλει καπνο, θεωρω οτι καπνο βγαζει ενας κινητηρας πετρελαιου απο κακο μιγμα και απο καυση λαδιων, ευκολα μπορει να γινει αντιληπτο τι απο τα δυο φταιει ακομη και απο την μυρωδια. Ως αναφορα παντως την ερωτηση μηπως το επηρεαζει το tuningbox και το αυτοκινητο βγαζει μαυρο καπνο, ΟΧΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΚΑΠΝΙΖΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΔΕΝ ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΕΚΑΙΓΕ ΑΛΩΣΤΕ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΠΙΝΕΙ, ΠΙΝΕΙ ΠΟΛΥ ΟΤΑΝ ΤΟ ΚΥΝΗΓΑΩ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ, σκεφτομαι να δω αν μπορω να απενεργοποιω το tuningbox οταν κινουμαι μεσα στην πολη γιατι εκει ειναι που καιει και παραπανω χωρις την δικη μου επιθυμια, οπου αλλου το πραγμα ειναι ελεγχομενο απολυτα, ισως μαλιστα σε σταθερη πορεια με ταχυτητες 130-160 να καιει και λιγοτερο, οταν ομως εισαι σε επιταχυνση πιθανοτατα καιει γιατι γινεται το μιγμα ποιο πλουσιο? αυξηθηκαν τα bar του turbo? το προβλημα ειναι ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΕΚΚΙΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΡΕΠΡΙΖ, στον ανοιχτο δρομο δεν εχει αλλαξει κατι περα απο την δυναμη σε ολο το φασμα .Αν εχει κανενας καμια ιδεα για ΟΝ OFF απο μεσα ας την πει.
|
|
|
|
|
nbackal
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση new C4 e-HDI 1.6 90 hp Δημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Νοέμ 2012, 16:16 |
|
Εγγραφή: Κυρ 16 Σεπ 2012, 12:27 Δημοσιεύσεις: 1053
|
Προσωπικά είμαι κατά της λύσης των παράλληλων εγκεφάλων επειδή κοροϊδεύουν την μαμά ECU και ανεβάζουν την πίεση καυσίμου στο common rail με συνέπεια να δείχνει λάθος καταναλώσεις και το trip computer, απλά δίνουν ένα "ξέσπασμα" στις μεσσαίες στροφές και αυτό είναι ολο με αυξημένη πίεση του turbo και κρατώντας πλούσιο το μίγμα για να μην το πάρεις στο χέρι απο υπερβολικά φτωχό μείγμα.
Συνήθως είναι κονσέρβα λύσεις και δεν ασχολούνται με την ιδιαιτερότητα του κάθε αυτοκινήτου όπως θα έκανε κάποιος tuner. Γνώμη μου είναι για καταλάβεις ακριβώς τι κέρδισες μα αυτή λύση 2 πράγματα.
1) Να μετρήσεις κατανάλωση σε μικτές συνθήκες οδήγησης αλλά σύμφωνα με τα διανυθέντα χιλιόμετρα σε σχέση με την ποσόστητα του καυσίμου που έβαλες αγνοώντας το trip computer. 2) Να πας το αυτοκίνητο σε ενα δυναμόμετρο και να δείς τι πραγματικά βγάζει. Αν μπορείς κιόλας να το αποσυνδέσεις και να μετρήσεις σαν μαμά και μετά να συνδέσεις το tb και να δείς τις πραγματικές διαφορές ροπής και ιπποδύναμης.
Εγώ θα προσανατολιστώ σε πιο ελεύθερο φίλτρο αέρα, προσθήκη intercooler και το 1,4 hdi δεν έχει και επαναπρογραμματισμό του μαμά εγκεφάλου οταν περάσω με το καλό τα 10.000 χλμ.
Σου εύχομαι καλά χιλιόμετρα και να είναι πάντα απορβλημάτιστο.
|
|
|
|
|
madmak
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση new C4 e-HDI 1.6 90 hp Δημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Νοέμ 2012, 16:56 |
|
Εγγραφή: Τρί 02 Οκτ 2012, 19:10 Δημοσιεύσεις: 659 Τοποθεσία: Βραχάτι Εικόνες: 0
|
nbackal έγραψε: Προσωπικά είμαι κατά της λύσης των παράλληλων εγκεφάλων επειδή κοροϊδεύουν την μαμά ECU... Δεν είχα ποτέ εμπειρία με "πειραγμένα" μοτερ , αλλά ξέρω απο τα παλιά Subaru Impreza 1500cc που με τις ευλογίες της αντιπροσωπείας κάποιος "επιστήμονας" τους έβαζε παράλληλο (και χρέωνε και ένα σκασμό λεφτά) πριν ακόμα το παραλάβει ο ιδιοκτήτης τους υποσχόμενος "τρελλές ιπποδυνάμεις" , τελικά τα κατέστρεψε όλα ... Δεν λέω οτι είναι το ίδιο με αυτό το σύστημα αλλά ότι επεμβαίνει σε ECU θέλει προσοχή nbackal έγραψε: ...Εγώ θα προσανατολιστώ σε πιο ελεύθερο φίλτρο αέρα, προσθήκη intercooler και το 1,4 hdi δεν έχει και επαναπρογραμματισμό του μαμά εγκεφάλου οταν περάσω με το καλό τα 10.000 χλμ... Ο επαναπρογραμματισμός είναι αναστρέψιμος ; δηλ. άν για οποιονδήποτε λόγο θελήσει κάποιος γίνεται ξανά "μαμά" ;
_________________ Μάκης _____________________________________________________________________________________________________
"ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΥΕΙΝ ΒΟΥΛΕΤΑΙ" "ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ ΑΛΛΩΣ ΕΧΕΙΝ "
Όταν τα λέγαμε αυτά οι "άλλοι" απλώς δεν υπήρχαν ... _____________________________________________________________________________________________________ C4 hdi 90 Hp Attraction
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|