Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Πράκτορας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel Δημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιαν 2013, 17:12 |
|
Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03 Δημοσιεύσεις: 15530 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
Δε πρόκειται μόνο με μια 4άδα αμορτισέρ να αλλάξει το χτύπημα του πίσω άξονα. Θέλει και ελατήρια. Ένιγουει, η μάρκα των αμορτισέρ που κάτσανε καλά στη Xsara μπορεί να μη βγουν επιτυχημένα στη C4 και τούμπαλιν. Άλλωστε είναι εντελώς διαφορετικά. Και για του λόγου το αληθές, τα ALKO δε τα προτίμησα στη δική μου όταν την είχα, διότι είχα διαβάσει ιστορίες φρίκης με σκασμένα αμορτισέρ σε λίγους μήνες και έβαλα Monroe Reflex. Δε το μετάνιωσα. Εύχομαι να σου βγούνε καλά και να πάνε πολλά χιλιόμετρα
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack
|
|
|
|
|
thanos36
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel Δημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιαν 2013, 20:09 |
|
Εγγραφή: Δευτ 03 Δεκ 2012, 15:41 Δημοσιεύσεις: 170
|
vpafi έγραψε: dasimo έγραψε: Χαμηλα εισαι! Λογικα πρεπει να το εχεις κανει BMW πισωκουνα με 31! Τι να το κάμω το βιβλιαρακι λέει 32. Στην πόρτα λέει 2,3 bar (33 psi) μπροστά και 2,1 bar (31 psi) πίσω χωρίς φορτίο.Με φορτίο 2,3 μπροστά και 2,7 πίσω.Εγώ έβαλα 2,3 σε όλα πως όμως όταν ξαναβάζω το ματσούκι του μετρητή του βενζινάδικου μου δείχνει ότι έχω μέσα 2,1 αυτό δεν το καταλαβαίνω... Πάντως μια χαρά πίεση έχεις στο 32 πίσω αν δεν είσαι φορτωμένος...τα ίδια ελαστικά δεν φοράει το 90αρι με το 115 άρι...;;;
|
|
|
|
|
vpafi
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel Δημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιαν 2013, 20:13 |
|
Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42 Δημοσιεύσεις: 11783 Τοποθεσία: GoodView City Εικόνες: 3
|
thanos36 έγραψε: vpafi έγραψε: dasimo έγραψε: Χαμηλα εισαι! Λογικα πρεπει να το εχεις κανει BMW πισωκουνα με 31! Τι να το κάμω το βιβλιαρακι λέει 32. Στην πόρτα λέει 2,3 bar (33 psi) μπροστά και 2,1 bar (31 psi) πίσω χωρίς φορτίο.Με φορτίο 2,3 μπροστά και 2,7 πίσω.Εγώ έβαλα 2,3 σε όλα πως όμως όταν ξαναβάζω το ματσούκι του μετρητή του βενζινάδικου μου δείχνει ότι έχω μέσα 2,1 αυτό δεν το καταλαβαίνω... Πάντως μια χαρά πίεση έχεις στο 32 πίσω αν δεν είσαι φορτωμένος...τα ίδια ελαστικά δεν φοράει το 90αρι με το 115 άρι...;;; Λογικά ναι....205/55Χ16
_________________ Godzilla Αμαρτωλός
Ενας σοφός είπε κάποτε: Ρε δεν γαμιέται? Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια. Βαγγέλης
|
|
|
|
|
vpafi
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel Δημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιαν 2013, 20:28 |
|
Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42 Δημοσιεύσεις: 11783 Τοποθεσία: GoodView City Εικόνες: 3
|
Ενα πάνω ένα κάτω δεν θα χαλάσουμε και τις καρδιές μας. Οταν βάλεις 32 στο βγάλσιμο θα σου χάσει και περίπου 0.5 με 1 bar. Απλός σε όλα μου τα αυτοκίνητα ήμουν 32 το χειμώνα και 31 το καλοκαίρι.
_________________ Godzilla Αμαρτωλός
Ενας σοφός είπε κάποτε: Ρε δεν γαμιέται? Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια. Βαγγέλης
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel Δημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιαν 2013, 21:14 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5593 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
To κοπάνημα του ημιάκαμπτου συμβαίνει σε απότομες εγκάρσιες ανωμαλίες μικρές η μεγάλες γιατί τα φορτία που δέχεται ολη η κατασκευή του ημιάκαμπτου φορτίζουν με απότομες διαμήκεις δυνάμεις τα σημεία σύνδεσης (σινεμπλόκ) με το αμάξωμα. Και επειδή οι εκατέρωθεν ημιυστερούντες βραχίονες συνδέονται με την εγκάρσια ημιευκαμπτη τραβέρσα διατομής ανεστραμένου U (η οποία περιέχει και την αντιστρεπτική δοκό) ολη η κρούση μεταφέρεται σε ολη την κατασκευή. Ενω στην κατακόρυφη συμπίεση-αποσυμπιέση δεν υπάρχει πρόβλημα. Επειδη εχω δοκιμάσει κατα καιρούς να παίξω με τις πιέσεις δεν νομίζω οτι προσφέρουν σημαντική διαφορά. Ολο αυτό είναι το σημαντικότερο μειονέκτημα του ημιάκαμπτου άξονα.
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
panther
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel Δημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιαν 2013, 21:59 |
|
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2013, 14:35 Δημοσιεύσεις: 26 Εικόνες: 3
|
Γεια χαρα παιδια... Ειμαι νεος στην παρεα σας. Σκεφτομαι να παρω και εγω το αυτοματο με τα 115. Ψαχνω να δω ενα c4 σε hickory. Αν θελει καποιος που το εχει σε αυτο το χρωμα να βρεθουμε να το δω απο κοντα... Ευχαριστω
_________________ Black outside - Luminar inside
|
|
|
|
|
vpafi
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel Δημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιαν 2013, 22:17 |
|
Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42 Δημοσιεύσεις: 11783 Τοποθεσία: GoodView City Εικόνες: 3
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: To κοπάνημα του ημιάκαμπτου συμβαίνει σε απότομες εγκάρσιες ανωμαλίες μικρές η μεγάλες γιατί τα φορτία που δέχεται ολη η κατασκευή του ημιάκαμπτου φορτίζουν με απότομες διαμήκεις δυνάμεις τα σημεία σύνδεσης (σινεμπλόκ) με το αμάξωμα. Και επειδή οι εκατέρωθεν ημιυστερούντες βραχίονες συνδέονται με την εγκάρσια ημιευκαμπτη τραβέρσα διατομής ανεστραμένου U (η οποία περιέχει και την αντιστρεπτική δοκό) ολη η κρούση μεταφέρεται σε ολη την κατασκευή. Ενω στην κατακόρυφη συμπίεση-αποσυμπιέση δεν υπάρχει πρόβλημα. Επειδη εχω δοκιμάσει κατα καιρούς να παίξω με τις πιέσεις δεν νομίζω οτι προσφέρουν σημαντική διαφορά. Ολο αυτό είναι το σημαντικότερο μειονέκτημα του ημιάκαμπτου άξονα.
_________________ Godzilla Αμαρτωλός
Ενας σοφός είπε κάποτε: Ρε δεν γαμιέται? Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια. Βαγγέλης
|
|
|
|
|
thanos36
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel Δημοσιεύτηκε: Τετ 23 Ιαν 2013, 14:50 |
|
Εγγραφή: Δευτ 03 Δεκ 2012, 15:41 Δημοσιεύσεις: 170
|
Όταν παραλάβατε το c4 σας με τι χιλιόμετρα σας το παρέδωσε ο πωλητής...;;;
|
|
|
|
|
vpafi
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel Δημοσιεύτηκε: Τετ 23 Ιαν 2013, 16:47 |
|
Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42 Δημοσιεύσεις: 11783 Τοποθεσία: GoodView City Εικόνες: 3
|
4 αν θυμάμαι καλά
_________________ Godzilla Αμαρτωλός
Ενας σοφός είπε κάποτε: Ρε δεν γαμιέται? Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια. Βαγγέλης
|
|
|
|
|
vasillis7
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel Δημοσιεύτηκε: Τετ 23 Ιαν 2013, 18:16 |
|
Εγγραφή: Κυρ 19 Αύγ 2012, 15:52 Δημοσιεύσεις: 13 Εικόνες: 0
|
Νομιζω οτι μου το παρεδωσαν με 3 η 4 χλμ αν θυμαμαι καλα. Να σας ρωτησω κατι αλλο? Εχει παρατηρησει κανεις καποιο τριξιμο πισω? δεν μπορω να καταλαβω ακριβως απο που προερχεται. Αλλα μαλλον ειναι μεσα στην καμπινα οπως το ακουω. Αν το ειχε και καποιος αλλος please help να καταλαβω απο τι ειναι! Ευχαριστω!
_________________ Βασίλης Citroen C4 hdi 90
|
|
|
|
|
vasillis7
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel Δημοσιεύτηκε: Τετ 23 Ιαν 2013, 18:27 |
|
Εγγραφή: Κυρ 19 Αύγ 2012, 15:52 Δημοσιεύσεις: 13 Εικόνες: 0
|
Εμενα μου ακουγεται πισω απο τον οδηγο, μαλλον καπου στο πισω καθισμα η στις πισω πορτες χωρις να ειμαι σιγουρος. Παντως μπροστα δεν ειναι.
_________________ Βασίλης Citroen C4 hdi 90
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|