diesoulas έγραψε:
Το αυτοκίνητο έχει δύναμη, οπότε θεωρώ ότι τα κίτρινα θα σε ευχαριστήσουν πολύ στο δρόμο!
Πολύ καλύτερο κράτημα και αίσθηση του δρόμου.
Για site και τιμή δώσε μου λίγο χρόνο να ρωτήσω ένα φίλο απο δώ μέσα.
Το αυτοκίνητο ΔΕΝ έχει δύναμη, έχει καλή γραμμικότητα, καλή ροπή, καλή κατανάλωση αλλά μέχρι εκεί. Μετά τις 4000 στροφές μόνο θόρυβο βγάζει.
Όταν είχα το 16άρι ΖΧ έβαλα μεταξύ άλλων και κίτρινα Bilstein με μωβ HR ελατήρια χαμηλώματος. Έγινε πολύ εντυπωσιακό στις στροφές, απίστευτο σε ζιγκ-ζαγκ και αλλαγές πορείας, αλλά θεόσκληρο σε σχέση με το νορμάλ. Είχε στήσιμο όχι για 90 αλλά για 190 άλογα, αλλά:
- Χάρη στα νέα τεράστια περιθώρια που σου έδινε η σοβαρή ανάρτηση ήταν σχεδόν αδύνατο να φύγεις εκτός πορείας με όσα και αν πήγαινες. Καθότι 90 άλογα, όσο και να πατούσες το δεξί πεντάλ, είχες πάντα περιθώρια κρατήματος => πήγαινα συνέχεια σαν παλαβός στην αρχή.
- Η θεόσκληρη ανάρτηση δεν είχε προοδευτικότητα. Κρατούσε, κρατούσε κι άλλο, κρατούσε ακόμα, και ξαφνικά έφευγε απότομα με τα 4 => τα λάστιχα έπρεπε να ήταν και σοβαρά, και σε καλή κατάσταση.
- Μπορεί το χαμηλωμένο ΖΧ να ήταν μαλακότερο από αντίστοιχα χαμηλωμένα 106/saxo, παρέμενε όμως πολύ σκληρό σε σχέση με το φυσιολογικό. Σε συνδιασμό με τα λίγα άλογα, δε νομίζω να άξιζε τον κόπο η παραχώρηση της άνεσης.
Το μόνο καλό που είχε η νέα στριφτερή ανάρτηση είναι πως μπορούσες να κινηθείς σε οποιονδήποτε άγνωστο δρόμο με ηρεμία του νου. Μπορούσες να ακολουθείς σχεδόν οποιοδήποτε αυτοκίνητο με την άνεση πως δεν υπάρχει στροφή που δεν μπορείς να αντιμετωπίσεις, ανεξαρτήτως ταχύτητας εισόδου.
Τότε (1999 έως 2007) δεν υπήρχε Εγνατία οδός, και πραγματικά χρειαζόμουν το κράτημα για τις περισσότερες διαδρομές μου. Αν πιστεύει ο φίλος PetrivolasGR ότι το χρειάζεται, έχει καλώς.
Για φυσιολογική χρήση όμως, υπάρχουν και τα Sachs, τα DeCarbon, τα Monroe SensaTrac ή οτιδήποτε άλλο που δεν εμπεριέχει χαμήλωμα και σκληρότητα. Στα 16 χρόνια και 870 χιλιάδες χιλιόμετρα που συμβίωσα με τη ΖΧ άλλαξα πάνω από 10 φορές αμορτισέρ, αυτά που μου έμειναν σαν άριστη εντύπωση ήταν τα Monroe και τα κίτρινα Bistein, το καθένα για τους δικούς του διαφορετικούς λόγους.