Προσφατα τοποθετησα ενα συστημα υγραεριου στο Xsara του πατερα μου μαρκας Lovato... παρουσιαζω λοιπον την τοποθετηση του συστηματος, οποια παρατηρηση - διαφωνια καλοδεχουμενη
Δ/ξ 52 λιτρα εξωτερική στην θεση της ρεζερβας διαστασεων 60/22 χωρ/τας 52 λιτρα
την γεμισα με 42 λιτρα συμφωνα με το 80% του κατασκευαστή
Πολλαπλή εισαγωγής με την μπεκιερα του υγραεριου και τις ηλ/νες τοποθετημενα επανω σε αυτην
Οδευση σωληνα υγραεριου (και καλωδιου που δεν προλαβα να βγαλω φωτο) απο κατω απο το αυτοκινητο, στην δεξια πλευρα του αυτοκινητου ειχε κενο κλιπς διπλα απο τους σωληνες βενζινας το καλωδιο περαστικε σε σπιραλ, και δεθηκε με δεματικα επανω στον σωληνα του υγραεριου ειναι βασικα ο αριστερος σωληνας
τοποθετηση πνευμονα και συνδεση αυτου με τους σωληνες θερμανσης
αποψη μηχ/σιου μετα την τοποθετηση ολων των πραγματων φιλτρου υγραεριου και λαδιερας που για μενα ειναι απαραιτητη κατα την αποψη μου για αυτο και την εβαλα
τοποθετηση δ/ξνης στον χωρο της ρεζερβας αν και για μενα καλυτερη διασταση ειναι η 60/20 παιρνει 4λιτρα λιγοτερα και μαλλον εαν βαλω στο ξανθια θα την βγαλω απο το Xsara και θα βαλω σε αυτο την 60χ20, στηριχθηκε με 2 ντιζες 10αρες απο το πατωμα του πορτ παγκαζ αφου τποθετηθηκε ενισχυμενη λαμαρινα στο εσωτερικο του πατωματος κατω απο την μοκετα, για να μην υπαρχει προβλημα θα τοποθετηθει λαμαρινα απο κατω συμφωνα ολες τις νομιμες διαδικασιες που αναφερει για το κτεο.....
εκκρεμουν 2 φωτο ακομα η τοποθετηση του διακοπτη και ελεγχου ποσοτητας καυσιμου υγραεριου και η τοποθετηση της ταπας πληρωσης που δυστυχως μπηκε στον προφυλακτηρα.
οι ρυθμισεις εγιναν μπηκε προγραμμα ενναλαγης σε βενζινα στις 4500 στροφες και στα 25 δευτ.τα γυριζει σε υγραεριο απο την στιγμη που σβησει ο κινητηρας η επιλεξουμε χειροκινητα μετα απο λειτουργια βενζινας να γυρισει σε υγραεριο περιμενω να γραψει κανα 1000αρι χλμτρα και να το παω για εναν ελεγχο παλι....