Συγγραφέας |
Μήνυμα |
ΜΑΚΗΣ 66
|
Θέμα δημοσίευσης: Αλλαγή σφαιρών και εξαέρωση σε XANTIA II 1,8 16V Δημοσιεύτηκε: Παρ 18 Οκτ 2013, 09:25 |
|
Εγγραφή: Κυρ 19 Σεπ 2010, 22:19 Δημοσιεύσεις: 57 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Καλημέρα. Θα ήθελα την βοήθεια των παιδιών εδώ μέσα που έχουν κάποια μηχανολογική εμπειρία σε XANTIA (όπως π.χ. ο BILARAS) γιατί αποφάσισα να αλλάξω μόνος μου τις δύο πίσω σφαίρες της ξανθούλας μου (είχα σκληρήνει τελείως). Οι σφαίρες αγοράστηκαν μαζί με 5 λίτρα LHM. Οι δύο παλιές βγήκαν και θα πρέπει να αλλαχθούν και τα υγρά. Μέχρι εδώ όλα καλά. Πριν με ρωτήσετε γιατί μπαίνω σ' αυτή τη διαδικασία και δεν το πάω σε κανένα συνεργείο, να σας πω ότι υπάρχει μεγάλο οικονομικό πρόβλημα και τα χέρια μου "πιάνουν" μηχανολογικά. Το θέμα είναι ότι δεν έχω μάνιουαλ για να το μελετήσω και δεν ξέρω πως θα αφαιρεθούν όλα τα υγρά και πως αφού μπουν τα καινούργια γίνεται η εξαέρωση. Αν υπάρχει κάποιος που μπορεί να βοηθήσει σ' αυτό θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
_________________ Ζήσε την κάθε μέρα σου σα νά 'ναι η τελευταία σου !!!
|
|
|
|
|
vil
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή σφαιρών και εξαέρωση σε XANTIA II 1,8 16V Δημοσιεύτηκε: Παρ 18 Οκτ 2013, 13:05 |
|
Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35 Δημοσιεύσεις: 4428 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη Εικόνες: 3
|
Αφου εχεις βαλει τις καινουργιες σφαιρες και το αυτοκινητο παταει στις ροδες του ,βαζεις για λιγο μπροστα και βαζεις το λεβγε της αναρτησης στη θεση τερμα κατω.Αφου εχει τερματισει κατω το αυτοκινητο σβηνεις και αφερεις ολα τα σωληνακια που κουμπωνουν στο δοχειο των LHM. Προσοχη το δοχείο ειναι γεματο LHM.βγαζεις ολο το δοχείο εξω και αδειαζεις τα LHM το πλενεις με καινουργια LHM και το φυσάς με αερα οπως και τα φιλτρακια που εχει στο μερος που μπαινουν τα σωληνακια. Αφου το εχεις καθαρισει καλα το τοποθετεις στην θεση του και συνδεεις ολα τα σωληνακια του. σε αυτο το σημειο Προσωπικα δεν επλενα το κυκλωμα με τα ειδικα υγρα, προτιμούσα να βαλω 1,5 λιτρα LHM για να ξεπλύνω το κυκλωμα βαζοντας μπροστα το αυτοκινητο το σηκωνα και το κατευαζα απο τερμα κατω εως τερμα επανω κανα δυο φορες και μετα με το αυτοκινητο στην τερμα κατω παλι θεση εκανα την ιδια διαδικασια για να πεταξω το 1,5 λιτρο. Μετα ξαναεβαζα το δοχειο στην θεση του και εβαζα κανονικα οσα ΗΜ επρεπε να εχει. Οσο για την εξαέρωση αφου εχεις βαλει τα LHM βαζεις μπροστα και σηκωνεις το αυτοκινητο στην τελευταια σκαλα τερμα επανω. στην μηχανη εκει που ειναι η κεντρικη σφαιρα (ρομποτ) εχει σε εμφανη θεσει μια 13αρα ταπα (εξαερωτηρας), αφου το αυτοκινητο εχει σηκωθει τερμα με ενα γερμανοπολυγωνο ξεσφιγγεις την 13αρα μιση περιπου στροφη, (ο ηχος απο το ρομποτ "τακ-τακ-τακ" που θα ακους μην σε ανησυχεί, ετσι ακουγεται), το αυτοκινητο θα αρχισει να κατεβαινει.Αφου κατεβει σχεδον τερμα κατω ξανα σφιγγεις την 13αρα και σιγα-σιγα θα αρχισει να ανεβενει μεχρι να φτασει τερμα επανω (το ρομποτ αρχιζει να κανει παλι τακ-τακ αλλα σε ποιο ήπιους ρυθμους. Στην συνεχια ξεσφιγγεις παλι την 13αρα μιση περιπου στροφη για 2-3 δευτερολεπτα και ξανα σφίγγεις. Αυτο το κανεις 6-7 φορες και οσο το κανεις θα ακους το τακ-τακ του ρομποτ σε ακομη ποιο ηπιους ρυθμους . σε αυτη την φαση αν δεν εισαι μονος και εχεις βοηθεια απο καποιον ειναι καλο για τα 2-3 δευτερολεπτα που θα εχεις την 13αρα λασκα να ειναι και το τιμονι κρατημενο τερμα δεξια ή αριστερα. Αν ξεχασα κατι ας με διορθωσει καποιος που γνωριζει καλυτερα (αν και δεν νομιζω να ξεχασα ) !!!!! Βλεπεις φιλε μου εχει και 10+ χρονια που εχω να κανω την διαδικασία !!! Ελπιζω να πανε ολα καλα...
_________________ Βασίλης AX Gti
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή σφαιρών και εξαέρωση σε XANTIA II 1,8 16V Δημοσιεύτηκε: Παρ 18 Οκτ 2013, 15:00 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8104 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
vil σεβομαι τα 10+ και συμφωνω 100% στα λεγομενα σου να συμπλρωσω οτι εαν θες να βγαλεις ακομα περισσοτερο παλαιο λημ.....αφαιρεις το δοχειο και στην θεση του βαζεις ενα κομμενο 4κιλο.....βαζεις το αμαξι μπροστα με τον μοχλο στην κατω σκαλα και αμεσως ανοιγεις και κλεινεις την 13αρα βιδα στον συσσωρευτη που αναφερες vill 2-3 φορες σε εκεινη την φαση θα σου βγαλει περιπου 300+γραμ λημ το εχω κανει εγω.... στην συνεχεια ξεπλενεις καλα το παγουρι με βενζινα και πινελο ψιλο και αφου το αφησεις τα σουρωσει καλα απο την βενζινα (εαν εχεις και κανενα κομπρεσερ αερα καλο θα ηταν αλλα και να μην εχεις εν πειραζει) και το ξανατιποθετεις επανω αδειο το δοχειο τις λεπτομερεις καθαρισμου τις αναφερε ο vill παραπανω...αφου ομως βαλεις 4 κιλα λημ στο δοχειο συνδεσεις τα σωληνακια ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ ΠΡΙΝ ΤΟ ΛΥΣΙΜΟ βαζεις το αμαξι μπροστα θα αργησει να σηκωθει βασικα εξαερωση κανει απο μονο του αλλα με την βιδα εσυ το βοηθας... καποια αστιγμη ομως πρεπει να κανεις εξαερωση στα φρενα και στους 4 τροχους εαν δεν το εχεις δει ομως μην το κανεις πηγαινε σε καποιον που ξερει.....απαραιτητη προυποθεση ειναι να πατανε και οι4 τροχοι στο εδαφος... η πρωτη φορα ειναο η δυσκολη μετα ειναι παιχνιδακι...καλη επιτυχια και οτι θες εδω ειμαστε....
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
linker
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή σφαιρών και εξαέρωση σε XANTIA II 1,8 16V Δημοσιεύτηκε: Τρί 05 Νοέμ 2013, 20:28 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41 Δημοσιεύσεις: 17279 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη Εικόνες: 10
|
Eυχάριστα νέα
_________________
Citroën Xantia II 1.8i 16V Citroën C2 by Loeb no.0299
"Life is too short to drive boring cars"
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή σφαιρών και εξαέρωση σε XANTIA II 1,8 16V Δημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Νοέμ 2013, 00:07 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8104 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
ΜΑΚΗΣ 66 έγραψε: εκανες εξαερωση φρενων? εκει να δεις διαφορα στα φρενα που θα εχεις.....
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
ΜΑΚΗΣ 66
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή σφαιρών και εξαέρωση σε XANTIA II 1,8 16V Δημοσιεύτηκε: Παρ 08 Νοέμ 2013, 00:50 |
|
Εγγραφή: Κυρ 19 Σεπ 2010, 22:19 Δημοσιεύσεις: 57 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
xantiamanolis έγραψε: εκανες εξαερωση φρενων? εκει να δεις διαφορα στα φρενα που θα εχεις..... Ναι Μανώλη έκανα, όλα καλά. Ευχαριστώ θερμά όλους σας για την βοήθεια
_________________ Ζήσε την κάθε μέρα σου σα νά 'ναι η τελευταία σου !!!
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή σφαιρών και εξαέρωση σε XANTIA II 1,8 16V Δημοσιεύτηκε: Παρ 08 Νοέμ 2013, 03:05 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8104 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
μετα απο 1000-2000 κοιτα τα φιλτρα στο δοχειο να δεις σε τι κατασταση ειναι.....απλα τσεκαρερα μιας και εβαλες καινουργια λημ εαν θελουν καθαρισμα καθαρισετα μια φορα και θα εισε οκ στο λεω διοτι οτι βρωμια εχει το κυκλωμα ισως την ξερασει και μην σου βουλωσουν τα φιλτρα και μετα δες τα στα 10.000 χλμτρα και στα 20.000 η 2 χρονια αλλαξε τα λημ ξανα.....να ξερεις οτι τα λημ τα πανε πολυ καλα με την υγρασια δες τα φιλτρα μετα απο 20.000 χλμτρα πως εχουν γινει.....και μαλιστα πριν μπει το καθαριστικο κυκλωματος...δες εδω και θα καταλαβεις....και ειμαι και σχολαστικος στον ελεγχο των λημ viewtopic.php?f=151&t=6454&start=45
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
ΜΑΚΗΣ 66
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή σφαιρών και εξαέρωση σε XANTIA II 1,8 16V Δημοσιεύτηκε: Παρ 08 Νοέμ 2013, 21:01 |
|
Εγγραφή: Κυρ 19 Σεπ 2010, 22:19 Δημοσιεύσεις: 57 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
xantiamanolis έγραψε: μετα απο 1000-2000 κοιτα τα φιλτρα στο δοχειο να δεις σε τι κατασταση ειναι.....απλα τσεκαρερα μιας και εβαλες καινουργια λημ εαν θελουν καθαρισμα καθαρισετα μια φορα και θα εισε οκ
Τα φίλτρα μιας και έβγαλα το δοχείο με τα παλιά LHM τα καθάρισα μαζί με το δοχείο πριν βάλω τα καινούργια. Έλεγχος σίγουρα θα γίνει προσεχώς. Να είσαι καλά και καλό Σαββατοκύριακο.
_________________ Ζήσε την κάθε μέρα σου σα νά 'ναι η τελευταία σου !!!
|
|
|
|
|
ΜΑΚΗΣ 66
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή σφαιρών και εξαέρωση σε XANTIA II 1,8 16V Δημοσιεύτηκε: Τετ 30 Ιούλ 2014, 00:25 |
|
Εγγραφή: Κυρ 19 Σεπ 2010, 22:19 Δημοσιεύσεις: 57 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Νά μαστε πάλι εδώ. Εδώ και λίγες μέρες σκλήρηνε αυτή τη φορά η μπροστινή ανάρτηση. Θα πάω να πάρω τις δύο σφαίρες για να τις αλλάξω μιας και είχα αλλάξει μόνο τις πίσω. Έχω δύο ερωτησούλες στους έχοντες εμπειρία: 1. για να αλλάξω τις μπροστινές πρέπει να είναι το αυτοκίνητο τέρμα κάτω ή τέρμα επάνω; 2. Τις δύο σφαίρες (αντιβύθισης και συσωρευτού) δεν τις έχω αλλάξει ποτέ από το 2000 που το πήρα καινούργιο, αλλά όποτε είχα πρόβλημα με την ανάρτηση άλλαζα τις σφαίρες των τροχών που είχαν πρόβλημα και μετά όλα καλά. Μήπως είναι καιρός να τις αλλάξω κι αυτές; Υπάρχει κανείς να τις ελέγξει στην θεσσαλονίκη αν είναι καλές ή να τις γεμίζει; 3. Υπάρχει κανένας γάτος μάστορας στις Ξανθιές στη Θεσσαλονίκη γιατί από τα εξουσιοδοτημένα έχω κακιά πείρα...
_________________ Ζήσε την κάθε μέρα σου σα νά 'ναι η τελευταία σου !!!
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή σφαιρών και εξαέρωση σε XANTIA II 1,8 16V Δημοσιεύτηκε: Τετ 30 Ιούλ 2014, 13:24 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8104 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
1.κατεβάζεις το αυτοκινητο στην κατω σκαλα ξεβιδωνεις την βιδα την 12αρα από τον συσσωρευτη με το αμαξι σε λειτουργια κρατας τον κινητηρα αναμενο και δινεις λιγες στροφες ετσι ώστε η αντλια να επιστρεψει όλα τα υγρα στο δοχειο σβηνεις τον κινητηρα χωρις να πειραξεις την βιδα την 12αρα βαζεις πανια κατω από την σφαιρα που προκειτα να αλλαξεις την πιανεις και την ξεβιδωνεις σιγα σιγα με το χερι θα δεις θα βγαλει υγρα την αφηνεις να βγαλει οσα υγρα εχει μεσα οστοσο λιγο λιγο την ξεβιδωνεις.... η διαδικασια θα κρατησει κανα 5λεπτο ετσι ώστε αν εχει σπασει η μεμβρανη να μην σου πεταξει υγρα κατά την αφαιρεση της σφαιρας στην συνεχεια τοποθετείς την καινουργια σφαιρα μαζι με την καινουργια τσιμουχα
2.τις αλλαζεις και τις 2 σφαιρες κανονικα στην χειροτερη περιπτωση σε κάθε 2 αλλαγη σφαιρων τις αλλαζεις...
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
linker
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή σφαιρών και εξαέρωση σε XANTIA II 1,8 16V Δημοσιεύτηκε: Τετ 30 Ιούλ 2014, 17:35 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41 Δημοσιεύσεις: 17279 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη Εικόνες: 10
|
ΜΑΚΗΣ 66 έγραψε: 3. Υπάρχει κανένας γάτος μάστορας στις Ξανθιές στη Θεσσαλονίκη γιατί από τα εξουσιοδοτημένα έχω κακιά πείρα... Εχεις πμ.
_________________
Citroën Xantia II 1.8i 16V Citroën C2 by Loeb no.0299
"Life is too short to drive boring cars"
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|