Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 16:54 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 10 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Xsara Picasso 1800 or NOT ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Φεβ 2014, 22:13 
Άβαταρ μέλους
Γεια και χαρά...

Σκέφτομαι πολύ ζεστά ένα Xsara Picasso μεταξύ 2003 και 2006 στα 1.800cc. Το 1.600 δεν το σκέφτομαι διότι οι διαφορές είναι μικρές τόσο στο κόστος όσο και σε φόρους κλπ. Η χρήση του, σαφώς οικογενειακό και εκδρομικό αυτοκίνητο.

Τι θα προτείνατε να προσέξω? Το συγκεκριμένο μοντέλο βγάζει θέματα? Επίσης βλέπω καταναλώσεις από 6,5 μέχρι και 11,0 lt/100 σε μικτή χρήση. Τι να πιστέψω?

Επίσης ένα άλλο θέμα είναι τα χιλιόμετρα. Σε τέτοια ηλικία από 100-150χιλιάδες χιλιόμετρα, τι να υπολογίζω σε σημαντικά κόστη που μπορεί να ζητήσει το αυτοκίνητο, (π.χ, ιμάντας κλπ)

Ευχαριστώ εκ των προτέρων...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara Picasso 1800 or NOT ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Φεβ 2014, 22:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08
Δημοσιεύσεις: 1576
Τοποθεσία: ΝΙκαια
Και ομως το 1.6 16V (110ps) που φορεσαν να τελευταια xsara picasso ειναι καλυτερο μοτερ και πιο οικονομικο.
Tωρα τι θα βγαλει?
Αναλογα την συντηρηση και την χρηση του προηγουμενου.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara Picasso 1800 or NOT ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Φεβ 2014, 23:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
:agree
μακριά από το 1800. το φορουσε η c5 I που ειχα και δεν το χόρταινα λάδι. το μοτερ ξαρα ειναι αστερι

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara Picasso 1800 or NOT ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Φεβ 2014, 23:12 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Μόνο που μπήκε από το 2006 και μετά....το 1.6 16v

Στάλθηκε από το ST26i μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara Picasso 1800 or NOT ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Φεβ 2014, 23:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Εγώ έχω το 1.800 αγορασμένο 09/2000. Όλα τα σέρβις στην αντιπροσωπεία με λάδια, φίλτρα κάθε 9,800 χλμ. , μπουζί κάθε 30.000 και ιμάντες κάθε 60.000! Είμαι στα 267.000 αυτή τη στιγμή με αλλαγή δύο φορές δίσκο-πλατώ, και το μόνο (σημαντικό) πρόβλημα που έβγαλε ήταν ότι χάνει παραφλού από το ψυγείο καλοριφέρ. Ο μάστοράς μου, μου είπε ότι είναι εντελώς φυσιολογική φθορά για τα χιλιόμετρα και κυρίως τα χρόνια που έχει το αμάξι. Με σκληρή χρήση, συμπληρώνω περίπου 300 ml στα 9.800 χλμ. που κάνω σέρβις. Για αλλαγή ιμαντών εμένα η αντιπροσωπεία μου χρεώνει περίπου στα 300-400 ευρώ ανάλογα με το αν χρειαστεί κάτι παραπάνω το αμάξι. Έχω ακούσει άλλο μέλος του φόρουμ που του έκαιγε λάδια από εντελώς καινούριο. Εγώ προς στιγμήν είμαι πολύ καλά! Ελπίζω να βοήθησα!

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara Picasso 1800 or NOT ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Φεβ 2014, 01:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
tzarot έγραψε:
Γεια και χαρά...

Σκέφτομαι πολύ ζεστά ένα Xsara Picasso μεταξύ 2003 και 2006 στα 1.800cc. Το 1.600 δεν το σκέφτομαι διότι οι διαφορές είναι μικρές τόσο στο κόστος όσο και σε φόρους κλπ. Η χρήση του, σαφώς οικογενειακό και εκδρομικό αυτοκίνητο.

Τι θα προτείνατε να προσέξω? Το συγκεκριμένο μοντέλο βγάζει θέματα? Επίσης βλέπω καταναλώσεις από 6,5 μέχρι και 11,0 lt/100 σε μικτή χρήση. Τι να πιστέψω?

Επίσης ένα άλλο θέμα είναι τα χιλιόμετρα. Σε τέτοια ηλικία από 100-150χιλιάδες χιλιόμετρα, τι να υπολογίζω σε σημαντικά κόστη που μπορεί να ζητήσει το αυτοκίνητο, (π.χ, ιμάντας κλπ)

Ευχαριστώ εκ των προτέρων...

ολα ειναι σχετικα...μπορει αυτο που θα σου γυαλισει το ματι να ειναι κοφα το μοτερ και καποιο αλλο που θα εχει πολλα χλμτρα να ειναι συντηρημενο....αν πορεις παρε οσο πιο καινουργιο βρεις....το μοτερ στα 1600 8ν πραγματι ειναι μικρο ειναι ομως ροπατο απο χαμηλα και σε νορμαλ συνθηκες οικονομικο...δεν εχει νευρο ομως εκει κανεις υποχωρηση...
μην πας στο 1800 16ν ια ιες και λαδι μηχανης για συμπληρωμα...καλυτερα στα 1600 16ν η 1600 8ν με οτι παραχωρησεις χρειαζονται...απεφυγε ανοιγομενη οροφη διοτι εχει πολλα πλαστικα και σαν αμαξι 10ετιας θα εχει και τις αναλογες φθορες στο συγκεκριμενο σημειο...

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara Picasso 1800 or NOT ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Φεβ 2014, 08:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 26 Δεκ 2012, 17:53
Δημοσιεύσεις: 1221
Δηλαδή εγώ είμαι τυχερός που δεν μου έχει κάψει πάνω από 200ml λάδι σε 8000 km στο C5 ?

_________________
Άντε και καλή μας Βούτα


www.historic-mini.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara Picasso 1800 or NOT ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Φεβ 2014, 09:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 08 Ιαν 2014, 11:28
Δημοσιεύσεις: 46
Καλημερα και απο εμενα..τυχαινει να ειμαι κατοχος ενος picasso 2004 μοντ...και ειναι το 1800 16v....παρ ολο που το εχω περιπου κανα μηνα και εγω χωρις να ειμαι σιγουρος συμπληρωσα λιγο λαδακι.....(ειναι φυσιολογικο ή τρεχει κατι αλλο?)

Θα ξερω σε περιπου 2000 χλμ που θα αλλαξω λαδια να δω ποσο κατεβηκε η σταθμη....
Τωρα οσο αφορα το μοτερακι του ειμαι υπερ ικανοποιημενος και οπως και σε αλλα ποστ απο δω μεσα οι περισσοτεροι λεγατε οτι ειναι καλυτερα ο 1800 απο τον 1600..πριν του 2006....

Επισης ξερετε τι παιζει με τον υδραυλικο συμπλεκτη(τετοιο εχει το δικο μου και οχι με συρματοσχοινο....εννοω ποσο κοστιζει για αλλαγη?)

Παντως δεν εχω θεμα με καλυπτει στα παντα μαζευει ευκολα χλμ τραβαει απο χαμηλα και στα ψηλα και ναι οντως με την γυαλινη ηλιοροφη απο οτι ειδα παρουσιαζει μετα τα 120 καποιους θορυβους βεβαια σιγουρα θα την ευχαριστηθω περισσοτερο το καλοκαιρι συν οτι δινει περισσοτερη ελευθερια και πανοραμικοτητα στο αμαξι....

_________________
Honda Cub 90-Honda Cbr 400-Suzuki Alto-Fiat Uno-Lancia Y-Bmw E36 M3-Kia Sportage-Suzuki Adress 125-Piaggio Mp3 250-Gilera Nexus 500-Yamaha Fazer 600-Honda CBF 600 Abs-Skoda Octavia-Alfa Romeo 147-Citroen Xsara Picasso 1.8


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara Picasso 1800 or NOT ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Φεβ 2014, 11:29 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
chris_stig έγραψε:
Επισης ξερετε τι παιζει με τον υδραυλικο συμπλεκτη(τετοιο εχει το δικο μου και οχι με συρματοσχοινο....εννοω ποσο κοστιζει για αλλαγη?)


http://www.rpc.gr/product_search.jsp?ac ... 9&extLang=

http://www.rpc.gr/product_search.jsp?ac ... 5&extLang=

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Πράκτορας για την δημοσίευση του/της: chris_stig
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara Picasso 1800 or NOT ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Φεβ 2014, 13:39 
Άβαταρ μέλους
Ευχαριστώ για το χρόνο και τις απαντήσεις σας. Μια και το αναφέρουμε, και στη συζήτηση που είχα με τον μηχανικό μου πήρα παρόμοιες γνώμες, οπότε μάλλον σε 1600 16V θα ψάξω.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 10 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Εφτιαξα Μπαρα θολων για τα XSARA μας !!!
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Xsara
Συγγραφέας: B.M-SPORT
Απαντήσεις: 14
Αναβάθμιση κινητήρα σε xsara vtr 1.4
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 11
Bodykit Xsara
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό Xsara
Συγγραφέας: kostas2123
Απαντήσεις: 217
Αγορά Xsara 2003 1.6 16v
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xsara
Συγγραφέας: dap
Απαντήσεις: 69
Xsara Picasso: Συντήρηση Air Condition / Τροχαλία Στροφάλου
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: bakevang
Απαντήσεις: 46
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ