Στο δικό μου δεν άναψε ποτέ το λαμπάκι και κάτω από τους -3 μέχρι να πάρει ο κινητήρας πρέπει να προσπαθήσω περίπου 6 φορές δεν ξέρω εάν έχει πρόβλημα και οταν παρει ο θορυβος ειναι εντονος σαν τρακτερ και σταδιακα ελαττωνετα οσο ζεσταινετε Sε κανονικές θερμοκρασίες όλα καλά. Επειδή ρώτησα μου είπαν οτι δεν εχουν αντιστάσεις στο ντεπόζιτο όπως παλιά αλλά κάπου στον κινητήρα πριν μπει το πετρέλαιο μέσα στον θάλαμο καύσης.
Ήξερα πριν το πάρω ζώντας στην Αγγλια και εκεί είχα πετρελαιοκίνητο οτι η διαφορά στην κατανάλωση με την βενζινη δεν ειναι μεγάλη αλλα αν υπολογίσουμε και την χαμηλότερη τιμη πετρελαίου στην Ελλαδα κατι που στην Αγγλια δεν υφίσταται γιατί το πετρέλαιο ειναι ακριβότερο και τα πολλά χιλιόμετρα συμφέρει. Eυτυχώς έχω κάνει αρκετά χιλιόμετρα λόγο δουλειάς και εχω κάνει απόσβεση στην διαφορά τιμής. Χαλάστηκα πολύ με το πετρέλαιο τα είχα συνηθίσει αλλιώς με πολλά κυβικά ατελείωτες ώρες με τέρμα γκάζι στην εθνική όλα μια συνήθεια είναι τελικά. ΤΩΡΑ για την εκκίνηση δεν μπορείς να κάνεις κατι αλλο απο το να περιμένεις να πιάσουν τα δυνατά κρύα.