Εδω και 4,5 μηνες ξαναεχω την ευτυχια να εχω στην κατοχη μου ενα ΑΧ 1.1 τριπορτο.
Προσπαθοντας να καταλαβω καταναλωσεις και συμπεριφορα ρεζερβουαρ<->δεικτη, εχω παρατηρησει τα εξης:
1. -μενει στην μεση πιο πολυ ωρα σε σχεση με αλλα σημεια
2. -μολις πεσει κατω απο την μεση, μετα κατεβαινει πολυ γρηγορα
3. -το λαμπακι της ρεζερβας αναβει πολυ νωρις.
Ενω εχει καμια 10ρια+ λιτρα μεσα μου αναβει το λαμπακι της ρεζερβας και αυτο ειναι που με μπερδευει πολυ.
Σε ολα τα Peugeot, το Niva αλλα και το Transit που ειχα ολα ειχαν προβλημα με τον δεικτη, αλλα ποτε δεν ειχα θεμα με το λαμπακι της ρεζερβας , και μαλιστα ετσι καταλαβαινα αν πραγματικα ειχα βενζινη μεσα, γιατι το ενδεικτικο της σταθμης λεει οτι να'ναι! (δεν θυμαμαι για πρωτο ΑΧ, πανε και 13-14 χρονια..)
Και συνεχιζουμε ....
Μια περιπτωση ειναι αυτη που μου συνεβει χθες...
Τελος παντων ημουν στην "ρεζερβα" για καποιες λιγες διαδρομες και αρχισαν οι ψιλοδιακοπες.... παω, βαζω 20 ευρω-σχεδον 13 λιτρα και ο δεικτης πηγε σχεδον στην μεση...
Τι παιζει? Ειναι νορμαλ συμπεριφορα?