Καταρχήν τα χαιρετίσματά μου
σε όλα τα μέλη του φόρουμ, μιάς και είμαι νέο μέλος
αν και σας παρακολουθώ χρόνια αμμέτοχος. Αφορμή για προσωπική επικοινωνία στάθηκε ένα μάλλον σοβαρό πρόβλημα που αντιμετωπίζω με το σαζμάν που παρόμοιο δεν έχω διαβάσει!
Το αυτοκίνητο είναι C4 VTS 1.6 coupe του 2006'.
Τον Σεπτέμβρη-Οκτώβρη που μας πέρασε αισθάνθηκα για πρώτη φορά δυσκολία κουμπώματος της 1ης αλλά και της όπισθεν από στάση, π.χ. φανάρια, παρκάρισμα κτλ. Το κοντέρ έδειχνε κάτι λιγότερο από 108.000χμ. Τώρα πια' μετά από 800χμ 7 στις 10 δέν θα κουμπώσει καθόλου η 1η (κοινώς μουλαρώνει!), σπανιότερα και η όπισθεν, αισθητά γίνονται και κάτι γρανζτουνίσματα-χτυπήματα της 2ας αλλά και της 3ης, όμως το χειρότερο απ' όλα είναι ότι με πολυ λίγα χμ εν κινήσει' συνήθως κουρεύει την 1η' αναγκάζοντάς με ή να ακινητοποιώ το αυτοκίνητο και ξαναπροσπαθώ ή να κουμπώσω την 2α και με λίγο συμπλεκτάρισμα προχωρώ! 3 τιπς που έχω βρεί όταν μουλαρώνει για να μπεί τελικά η ταχήτητα είναι αλλαγή με κάποια άλλη και ξανά την ίδια ή ένα γκάζωμα να ανέβουν λίγο οι στροφές ή αφήνω να τσουλήσει λίγο αν υπάρχει κλίση. Όσο όμως περνάει ο καιρός το πρόβλημα εντείνεται και τα 3 τιπς παύουν να έχουν ισχύ!
Για την ιστορία, άλλαξα βαλβολίνες στις 60.000χμ πρώτη φορά και στις 90.000χμ λόγω αλλαγής τσιμούχας ημιαξωνίου με Elf Tranself NFP 75W80 και τις 2 φορές.
Εδώ στη Ρόδο ένας μηχανικός μου είπε για αλλαγή δίσκο-πλατό έτσι αόριστα, ένας άλλος μου είπε ή σαζμάν ή δίσκο-πλατό γιατί ίσως έχει στραβώσει και τέλος στην αντιπροσωπεία φτάσαμε να μιλαμε για αλλαγή ιμάντων-ρουλεμάν κινητήρα
!!!!!!
Παρακαλώ όποιος γνωρίζει τα φώτα του!